Sisäministerin mukaan Suomeen suunniteltiin tiedustelutietojen mukaan samanlaista häirintää kuin Saksan Kölnissä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1452135877704.html
näin se etenee ...
Heillä on unelma ......
5
72
Vastaukset
Mutta muista kuitenkin...
Ilman äänestämiäsi edustajia moinen ei ole mahdollista.
Hyvä luoja mitä sinä olet tehnyt!!
Onneksi Demokratiamme toimii.
Minkä Soini myöntää, sen Orpo tekee.
Häpäisten vaikka Poliisimme kunnian.
Nöyryyttäen heitä simputtaen.
Kanta-Suomalaiset nuoret!
Raiskatkaa toisianne hellästi :)
Muistakaa halia!
Jälkeenkin päin.
Eräänä päivänä aamu-teeveen jälki-viisaat kertoivat asiaa, jota minä olen
jankuttanut koko-vuoden typerille väärin-ajattelijoille:
Onneksi on oma kopio jankuttamiseen, ei tarvitse aina kirjoittaa uudestaan.
Suomi tarvitsee nämä pakolaisensa.
Väen-väkisin.
Suomi, Saksa, Tanska ja erityisesti Ruotsi ymmärsivät yskän yhdessä.
Silloin viisaammat, oppositio-puolueet päättivät järjestää persuille ansan.
Persut pakoilivat ensimmäisen kerran.
Toisella he tarttuivat hallitus-syöttiin.
Ja saivat Suomalaisen syntyvyys-ongelman kerralla syliinsä.
Minä, sinä me ja vanhempamme emme tehneet tarpeeksi lapsia tienaamaan veroja.
Kohta käy humahdus, jossa kuolevat kerralla viimeiset sota-veteraanimme.
Muutama vuosi sen jälkeen humahdamme me, viimeiset paljon töitä tehneet
kanta-Suomalaiset.
Sen jälkeen humahtavat työn-antajamme.
Venäläiset.
Sitten ovatkin mökki-rantamme vihdoinkin vapaita.
H.Eipä ole ISIS-miesten unelma oikein kaunis sivistyneiden eurooppalaisten mielestä. Rohkeat kukkahattutädit uskaltavat kuitenkin kannattaa tätä ISIS-miesten tasa-arvoa kunnioittavaa unelmaa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016010720925541_ul.shtml- lakastunutkukkahattu
Minua eivät puristelleet, vaikka yritin olla hollilla. Islamistit olivat laatutietoisia.
- unelma.suolle
Saahan heilläkin unelmia olla, on kait sullakin.
Essolaisten unelma
Meidän viisaiden essolaisten unelma on se, että sortseissa ja sandaaleissa luvattomasti Suomeen tulleet ISIS-miehet vietäisiin Siperiaan. Sieltä on löytynyt heille oikein viihtyisä loppusijoituspaikka. Putin varmasti tykkäisi siitä, että saisi Venäjälle uusia alkoholia hyljeksiviä työläisiä.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288541372901.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654