Milloin viimeksi

mä.just.äskön

Sait kunnon orgasmin? Oliko mahtavaa? Huusitteko?

34

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmäKysymys

Vai niin, pidä hyvänäsi. Minun seksielämäni ei kuule sinulle, on varmaan parempaa kuin aloittajalla koska en tunne tarvetta leuhkia saamisillani.

• mä.just.äskön

Eli et koskaan, valitettavaa sun kannalta.

• Onhan.siit.aikaa.hetki

Kyllä kyllä kyllä sain sellaisen tällin, että taulu tipahti seinältä, löin polvilumpioni nojatuolin kulmaan ja otsani jalkalamppuun kun huusin ja huusin... ja naapuri tuli huoltomiehen kanssa katsomaan kuinka paha tapaturma osui kohdalle... ja oli tilaamassa jo ammu-lanssiakin...
      Nainen, korvesta, joka oli seksivieraanani, oli hyvin hiljaa ja nolo mutta naurahti sitten, että pääasia että mies nauttii, ittestä ei enää niin väliä näillä kuivilla ikävuosilla. Kun kysyin, etkö saanutkaan isoa Oota, hän tohti lausua, ettei tiennyt mikä se O on? Lohdutin, että korvessa se ei osu kohdalle kovin hyvin.

• mä.sain.äskön

No nyt alkaa tulla niitä kokeneitten kertomuksia, amatöörit voivatkin vaieta. Jatka samaan malliin.

• ent.siivoojaparka

Tuolla on kyllä muistikirjaketju jo erikseen.

• mä.sain.äskön

Eihä sielä muut kuin korven muori huuda. Älä oo kade jos et oo ikinä saanu etkä enää tuu saamaanka

• IloinenNaisIhminen

Nautin hellyydestä ja läheisyydestä ilman suorituspaineita kummallekaan osapuolelle. Itse voin järjestää sooloseksillä orgasmin parissa minuutissa, jos on sellainen vire tai olisin jäänyt ilman parileikkien aikana.
      Ei paineita vaan iloja.

• Juuri.noin.pitää

Asiaa! Eikä mitään teeskentelyä.

• En edes muista ja ei se niin tärkeää ole. Onneksi on muutakin kaunista muisteltavaa, kun tärkeän ja kauniin ihmisen menettää. Tuntuu hirveän pinnalliselta ihmisten ajatus, että orgasmiko on vain mielessä.

• Esimerkiksi.sanoen

Uusin tutkimus kertoo, että miehillä 21 siemensyöksyä kuukaudessa pitää eturauhassyövän loitolla. Eihän tuo päde iäkkäämpiin tietenkään. Mutta hyvä rytmi olisi 1 - 2 kertaa viikossakin.

• Paukut.loppu

Saattaa siitä yksi vuosikymmen olla tai enemmänkin...

• Harvak-seltaan

Ehkä juhannuksena vai mikä yksi sykähdys se olikaan, saattoi olla lirahduskin.

• hauskaa-oli
    • att2

Hyviä vastauksia eräät 100% oikeita. On kaunista muistaa elämää kun on vanha, kyllä ne olivat edesmenneen vaimoni kanssa.

Vuosia jälkeen Suomessakin mutta asiassa Norja saa palkinnon, sänky kylläkin meni rikki.

• TorpanTuula

Valitettavasti siitä on jo useampi vuosi, taisi jäädä viimeisekseni ;(
      En viitsi enää tyrkylle lähteä ja tänne torppaan tuskin uroita eksyy.

• lauletaan.silti

"matalan torpan nättiä tyttöä omakseni ajattelin"

• AaaiiihOoiih

Tuula älä menetä toivoasi vielä. Hyvää, ihanaa asiaa ja sitä tunnetta kannattaa odottaa. Et voi tietää koska ovesta astuu lihaksikas mies luoksesi, hoivaten hyväillen ja pian olet kokemassa järisyttävän tunteen joka saa vartalosi hyytelöksi.

• että.siitä.vaan

Viimeaikoina harvemmi, ennen vaimokkeen kanssa maksimoitiin orgasmi yhtäaikaiseksi räjähdykseksi PUM PUM se oli poikaa, kokeilkaa

• oppi-koulut-käyty

kokeiltuu on tullut, vaimo ei ehtiny räjähykseen kun sillä oli aikaa vaan kolme minuuttia maksimoija, joskus ei sitäkään. päätettiin sitten erota. lupasi etsiä viiden minuutin miehen. itte paransin tuloksen kahteen minuuttiin PUM PUM teki poikaa :D

• bumbumbumbum

voi vittu!

• Späd-däm

:DDD

• Viatonsivullinen

Muistissa on, mentiin molemmat ihan hiljaisiksi ...............~:-)

• Saanutnimimerkki

Oho! Hiljaisuus on myöntymisen merkki.

• nys.se.tuli

Herranjumala nysse tuli kun mää soitin yhteen lirkkunummerroon ja se äijä kähisi nimmarinsa nii sillo paukahti em mää sen puhheesta mitää selvää saannu kun se oli kait unohtannu tekarinsa yöpöydälle mut kuiteski mää taidan soittaa toisenkin kerra viel tänä iltana jummalavitsa sentäs

• Soita-heti

Zözzöttikö rakkautta? Vastasiko het?

• nys.se.tuli
        Soita-heti kirjoitti:

Zözzöttikö rakkautta? Vastasiko het?

Kyl vaan zözzötti kuin runzaazti rakatzaa mua ja zanoi haluuvansa zänkyyn kanzzani. Mä zanoin ettei mua nukuta.

• Sain-viimeksi

tällä vuosituhannella, sen alkuvuosina.

SE on maailman ihanin tunne!!!

• kymppit.onni

Uusi Vuosi Alkoi Isolla Oolla. Ikää molemmil 70 ja risat.
      _Tehkää perässä_

• Hejissan

Kumpaan aukkoon täällä pannaan vai sakka aukkoon ??

• orggu

Onko sinulla mitään käsitystä siitä miten orgasmi saadaan?

• tuujo
        orggu kirjoitti:

Onko sinulla mitään käsitystä siitä miten orgasmi saadaan?

Kerro mulle mistän niitä saa?, voisin käydä ostamassa.

• Kuin.hyllystä.tulisi

No Zigantista niitä saa orkkui, yhellä huawei soitolla, paikallispuhelun hinnalla. Eikä tarvitse huutaa :D

• Niinsemeni

Minkä orgasmin, en ole moista kuullutkaan. Nuorena miehenä tulin viehättävän, halukkaan neitosen kanssa yöllä kotiini, ennen pitkää päädyttiin sänkyyni, siinä nautiskeltiin, hikoiltiin pari, kolme tuntia kunnes nukahdettiin, aamulla neito sanoi oli ihanaa nussia. Ja päivä oli vielä edessä.

• lähetys.saarnaaja

Tais olla viime vuosisadalla - ellei sitten jopa viime vuosituhannella. Mistä näitä muistaa.
      Omasta äänelystä ei muistikuvaa, eikä kumppanikaan mitenkään erityisen äänekäs ollut. Mitä nyt juuri kliimaksin hetkellä rauhalliseen tapaansa totesi, että pitäisi tuo kattokin maalata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5443
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      118
      2828
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      14
      2688
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      602
      2074
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      128
      1827
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1372
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1345
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1138
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      400
      1084
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1077
    Aihe