ISIS on aloittanut sodan Saksassa ampumalla räjähteitä väkijoukkoon. Koskahan Suomessa tapahtuu sama? Miten Suomessa asuvat kukkahattutädit suhtautuvat asiaan?
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452219336253.html
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452222031728.html
ISIS aloitti sodan Saksassa
3
117
Vastaukset
Tehokkaat katupartiot on muodostettava nopeasti, jotta Suomeen ei tule samanlainen epäjärjestys kuin Saksassa nyt on. Kukkahattutätienkin on tultava viimein järkiinsä ja lopetettava kiimaisten ISIS-miesten hyysääminen tai muuten olemme nesteessä.
PS. Angela Merkelinkin olisi syytä pistää kukkahattunsa lumppukeräykseen, jotta Saksa ei luhistuisi ISIS-miesten järjestämiin kapinayrityksiin.- täältä-pois-kaikki-
Euoopan päättäjät ovat olleet ja on edelleen aivan liian hidas älyisiä,
ne ei tajua ei ymmärrä mitä oikeasti on tapahtunu ja tapahtumassa,
rajat kiini heti,
vaikka on jo monessaki mielessä aivan liian myöhästä,
-
nyt pitää keskittyä siihen, kuinka saadaan eurooppaan marsineet muslimit isisjoukot äkkiä pois, takasi sinne mistä ovat tuleetki,
nyt ei saa surkutella että joku on tosissaan hakemassa turvapaikaa,
ja p a s k a t , kaikki ON kieroa silmänlumetta,
HERÄTKÄÄ NÄKEMÄÄN TOTUUS,
katsokaa totuutta silmästä silmään,
kaikki suvakit naama kiinni, ihmetyttää tommonen sinisilmäisyys, missä ihmeen ruususen unelmissa suvakit oikein elävät,
tietenki osa oikeasti kärsii, mutta syyllinen on muslimit i t s e , heidän pitää i t s e käsittää miksi he kärsivät ja tehdä asialle oikeasti jotain,
siis heidän pitää nousta vastarintaan isisjoukkoja vastaan, koko maailma kyllä tulee niitä auttamaan jos ne oikeasti alkavat taistelemaan niitä vastaan,
kylmä totuus, euroopan ei pidä autaa enään muuten kuin kuskaamalla ne heti takasi sinne mistä ne on tulleetki, ja sinne autetaan niitä rakentamaan kotinsa,Kiitti, toveri...
Ongelma on se että asiaa eivät näe oikeat henkilöt, jotka sen voisi laittaa täytäntöön... Vain asian tajunneet ja sen ennakkoon ymmärtäneet...
Koska sen täytäntöönpanijoita ei taida oikein olla...
Nyt kyllä on jo liian myöhäistä koska kymmenisen tuhatta ISIS-solttua jo varmaan joka maassa kytiksellä...
Yksi päättäjä ei riitä... Kun loput eivät avaa silmiään eikä käsitä että asialle voisi tosiaan tehdä jotain...
Niinpä... Sitten on vielä oikeat turvapaikanhakijat... Erittely veisi aikaa ja resursseja, jonka aikana uhka vain saisi jalkatilaa...
Mutta kuten Venäjä, Saksa ja Japani nousivat aikoinaan toisessa maailmansodassa hyökkäyksien jälkeen jaloilleen, kyllä mekin siihen pystynemme vielä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674