Jouduin yllättäen eläkeläisyhdistyksen sihteeriksi ja siihen kuulu myös kotisivun ylläpito. Kun kirjoitan jonkin henkilön sähköpostiosoitteen, niin kuinka se saadaan sellaiseksi ,että se toimii (muuttaa väriä, , en tiedä onko aktivoituu termi oikea sana)
Mikä on se taikatemppu?
Sähköposti näkymään
6
<50
Vastaukset
En tiedä, millä muokkaat niitä sivuja, mutta sinun täytyy luoda linkki. Linkin kohde on tyyliin mailto:[email protected]
- 10X10
Linkki eli se sähköposti osoite on kirjoitettu sivulle, niin kuinka minä saan sen sellaiseksi, että kun sitä klikkaa, niin pääsee kirjoittamaan siihen osoitteeseen.
10X10 kirjoitti:
Linkki eli se sähköposti osoite on kirjoitettu sivulle, niin kuinka minä saan sen sellaiseksi, että kun sitä klikkaa, niin pääsee kirjoittamaan siihen osoitteeseen.
Tuohon on hyvin vaikea vastata, jos et kerro millä ohjelmalla muokkaat sitä sivua. Käsin tekstieditorilla? Selaimen kautta sisällönhallintaohjelmalla? Graafisella HTML-editorilla?
- linuxuser
10X10 kirjoitti:
sinne nettisivulle EI kannata nykyaikana laittaa suoraan tuollaisia mailto: linkkejä, sillä roskapostittajien robotit alkaa lähettelemään kaikenlaista kakkaa siihen osoitteeseen...
jos yhdistys käyttää toimihenkilöille etunimi.sukunimi@jotakin osoitteita sen voi pelkästään mainita siinä sivulla. Sitten vaan toimihenkilöiden nimet näkyviin ja/tai yhdistyksen infolootan osoite, tms...
:) linuxuser kirjoitti:
sinne nettisivulle EI kannata nykyaikana laittaa suoraan tuollaisia mailto: linkkejä, sillä roskapostittajien robotit alkaa lähettelemään kaikenlaista kakkaa siihen osoitteeseen...
jos yhdistys käyttää toimihenkilöille etunimi.sukunimi@jotakin osoitteita sen voi pelkästään mainita siinä sivulla. Sitten vaan toimihenkilöiden nimet näkyviin ja/tai yhdistyksen infolootan osoite, tms...
:)Niin, tuokin on totta. Toisaalta myös roskapostirobotit kehittyvät ja ymmärtävät yhä useammin jopa sotkettuja osoitteita.
- lisäähupiaelämään
linuxuser kirjoitti:
:)Kannattaa tehdä niin, että sivuille maininta "osoitteet ovat muotoa [email protected]" ja sitten tekee ihan oikeasti myös sähköpostilaatikon [email protected] - noihin tulee aina kaikkea kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292855- 1091132
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749