Kiimaiset ISIS-miehet yrittivät raiskata naisia Ruotsissakin. Eivät nämä veijarit osaa asua sivistyneissä lansimaissa, joten viisainta on kärrätä heidät takaisin Irakiin ja Syyriaan. Toivottavasti saadaan EU-rahaa kuljetuksiin.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452235692128.html
Raiskaajat mellastivat Ruotsissakin
8
101
Vastaukset
- att2
Yleensä rikolliset ovat ulkomaalaistaustisia Ruotsissa.
- korppis1
Hollantilaisen tiedotusvälineen mukaan saksalaiset naiset ovat vihaisia. Heitä on pyydetty pitämään laukuissaan suihkeita, joilla ahdistelijat pysyvät loitolla.
"Miksi meidän pitää suojautua omassa maassamme, miksi emme saa kulkea vapaana kuten ennekin, onko sumutin ratkaisu maahanmuuttajien akressiivisiin naista alistaviin käytösongelmiin".
Suomessakin eräs poliisi joutui kritiikin kouriin kirjoittaessaan ohjeita. Pitäkää etäisyttä. Voi, että vitutti lukea facesta kun nelikymppiset naiset irvailivat "pitääkö meidän juosta karkuun jos ulkomaalainen mies kysyy missä on Kansallismuseo,,,jne.
Laitoin viestin kanoille, 2 poliisi ei kieltänyt järjen käyttöä". No tutua juttua olin tyhmä.Ennen oli paremmin?
Vanhaan hyvään aikaan asiat olivat Saksassa paremmin kuin nyt. Silloin ei vaaleiden arjalaisneitosten tarvinnut pelätä sitä, että irakilaiset tai syyrialaiset maahantunkeutujat olisivat tulleet heitä kopeloimaan. Saksassa oli silloin oikea järjestys, mutta nyt kukkahattu-Merkeliä ei arjalaisneitosten turvallisuus lainkaan kiinnosta.- Korppis1
Yleismies kirjoitti:
Ennen oli paremmin?
Vanhaan hyvään aikaan asiat olivat Saksassa paremmin kuin nyt. Silloin ei vaaleiden arjalaisneitosten tarvinnut pelätä sitä, että irakilaiset tai syyrialaiset maahantunkeutujat olisivat tulleet heitä kopeloimaan. Saksassa oli silloin oikea järjestys, mutta nyt kukkahattu-Merkeliä ei arjalaisneitosten turvallisuus lainkaan kiinnosta.Merkel on jo myöntänyt tappiotaan ja yrittää sulkea rajoja, liian myöhään.
Onkohan tämä massaliikedintä lopun alkua? Sanotaan pelolle ei saa antaa valtaa, mutta se on helppoa jos asuu takahikiällä. Olen huomannut matkustellessani maailmalla oloni on epävakaa jos esim, nousen Euroopassa koneeseen. Amerikaan voisin mennä uudestaan siellä on tosi kovat maahantulokontrollit. - eppu2
Jotkut tajuaa vasta sitten, kun se konkreettisesti osuu omalle kohdalle.
Radiostakin kuulin tänään semmosta, että voidaan poistaa maasta, jos tuomio on yli 3 vuotta.
Poikkeuslaki heti pitäisi saada, että jokainen, joka pientäkin rikosta tekee niin maasta ulos.
Selityksiä kuulee mediassa, kuinka vaikeeta nopealla aikataululla saada lakia muutettua,
Vuosia sitten saatiin viikossa voimaan poikkeuslaki, kun piti sairaanhoitajien lakko-oikeutta rajoittaa.
- Gööränit.venttaa
Eikö Mamut ole ymmärtäneet, että maassa maan tavalla ja ruotsissa kuuluu lähennellä miehiä.
Raiskaustahti kiihtyy Saksassa
Saksassa kiimaisten ISIS-miesten raiskaustahti kiihtyy. Nyt täytyy Ruotsissakin poliisin ja katupartioiden olla valppaina.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016010920934963_ul.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673