Pohojanmaalla akaatkin ovat rohkiampia kuin pääkaupunkiseudun lällärimiehet. Eipä tätäkään asiaa voi tuan selekeämmin sanua.
http://www.ilkka.fi/mielipide/yleisöltä/mihin-katosi-naisten-tasa-arvo-1.1976054
Mihin katosi naisten tasa-arvo?
8
87
Vastaukset
Kukkahattutädit ymmärtävät edelleen
Vaikka kansanedustajakin on huolissaan naisten turvallisuudesta, niin kukkahattutädit ymmärtävät edelleen kiimaisia ISIS-raiskaajia. Ovat nämä feministit todella kovakalloista porukkaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010920934553_uu.shtml- I_agree_
Kukkahattutädit ovat todella inhottavia.
- elänköhullujenhuoneessa
Ei näköjään ole saittia, mihin ei joku tule mouhuamaan turvapaikanhakijoista.
Ottakaa edes tosiasioista selvää, sitä ei kerro mvlehti eikä jotkut yksittäiset mielipidepalstat. Ettei vaan aloittaja olisi itse tuonkin kirjoituksen Ilkkaan väsännyt ja nyt kerää kehuja samanmielisiltä.
Niinistö sanoi, että maassa maan tavalla ja se koskee myös suomalaisia, joista jotkut jopa kuvittelevat, että ihmisoikeudet eivät kuulu kaikille. Me ollaan saatu koulutusta ilmaiseksi ja elää rauhassa, mutta sivistystasoa sekään ei näköjään takaa."Me ollaan saatu koulutusta ilmaiseksi ja elää rauhassa"
Olemme tosiaan saaneet koulutusta ja elää rauhassa, mutta mikäli kiimaisia ISIS-raiskaajia ei saada nyt kylmänä vuodenaikana poistettua Suomesta, niin ensi kesänä maamme naiset eivät elä rauhassa. Juuri tämä asia huolestuttaakin vastuullisia suomalaisia, mutta poliitikkomme ummistavat silmänsä tälle vakavalle asialle. Kansalaisten on ehkä otettava valta omiin käsiin.- PeeJiiPee
Koulutukset ja paljon muuta on veroina itse makseltu. Myös täysin pöhöttynyt hallinto-organisaatio, joka kiristää lisää
Hauska havainto
Eivät näytä feministit kommentoivan juttua, jossa nainen ryhdikkäästi puolustaa naisten oikeutta koskamattomuuteen. Tästähän voi tehdä vain sen päätelmän, että feministit pitävät suotavana sitä, että kiimaiset ISIS miehet keitä kopeloivat ja yrittävät päästä itse asiaankin. Tämä on sitä telaketjufeministien kaksinaamaisuutta, mikä on Essolla aina tiedetty.- puna-hilkkanen
Eipä uskaltanut kopeloiva matu käyvä asiaan, kun minulla ol paekat punasena. Poikanen pelekäs tavallista verta.
puna-hilkkanen kirjoitti:
Eipä uskaltanut kopeloiva matu käyvä asiaan, kun minulla ol paekat punasena. Poikanen pelekäs tavallista verta.
Seksi-Suloa ei epäillä
Kokemastasi häirintäyrityksestä ei voi ainakaan Seksi-Suloa syyttää. Hän on niin kokenut "häiritsijä", ettei hän normaalia "ruska-aikaa" kauheasti hätkähdä. Ei hän varmasti olisi karkuun juossut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673