Mihin katosi naisten tasa-arvo?

pohojaanakka

Pohojanmaalla akaatkin ovat rohkiampia kuin pääkaupunkiseudun lällärimiehet. Eipä tätäkään asiaa voi tuan selekeämmin sanua.

http://www.ilkka.fi/mielipide/yleisöltä/mihin-katosi-naisten-tasa-arvo-1.1976054

8

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkahattutädit ymmärtävät edelleen

Vaikka kansanedustajakin on huolissaan naisten turvallisuudesta, niin kukkahattutädit ymmärtävät edelleen kiimaisia ISIS-raiskaajia. Ovat nämä feministit todella kovakalloista porukkaa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010920934553_uu.shtml

• I_agree_

Kukkahattutädit ovat todella inhottavia.

• elänköhullujenhuoneessa

Ei näköjään ole saittia, mihin ei joku tule mouhuamaan turvapaikanhakijoista.
      Ottakaa edes tosiasioista selvää, sitä ei kerro mvlehti eikä jotkut yksittäiset mielipidepalstat. Ettei vaan aloittaja olisi itse tuonkin kirjoituksen Ilkkaan väsännyt ja nyt kerää kehuja samanmielisiltä.
      Niinistö sanoi, että maassa maan tavalla ja se koskee myös suomalaisia, joista jotkut jopa kuvittelevat, että ihmisoikeudet eivät kuulu kaikille. Me ollaan saatu koulutusta ilmaiseksi ja elää rauhassa, mutta sivistystasoa sekään ei näköjään takaa.

• "Me ollaan saatu koulutusta ilmaiseksi ja elää rauhassa"

Olemme tosiaan saaneet koulutusta ja elää rauhassa, mutta mikäli kiimaisia ISIS-raiskaajia ei saada nyt kylmänä vuodenaikana poistettua Suomesta, niin ensi kesänä maamme naiset eivät elä rauhassa. Juuri tämä asia huolestuttaakin vastuullisia suomalaisia, mutta poliitikkomme ummistavat silmänsä tälle vakavalle asialle. Kansalaisten on ehkä otettava valta omiin käsiin.

• PeeJiiPee

Koulutukset ja paljon muuta on veroina itse makseltu. Myös täysin pöhöttynyt hallinto-organisaatio, joka kiristää lisää

• Hauska havainto

Eivät näytä feministit kommentoivan juttua, jossa nainen ryhdikkäästi puolustaa naisten oikeutta koskamattomuuteen. Tästähän voi tehdä vain sen päätelmän, että feministit pitävät suotavana sitä, että kiimaiset ISIS miehet keitä kopeloivat ja yrittävät päästä itse asiaankin. Tämä on sitä telaketjufeministien kaksinaamaisuutta, mikä on Essolla aina tiedetty.

• puna-hilkkanen

Eipä uskaltanut kopeloiva matu käyvä asiaan, kun minulla ol paekat punasena. Poikanen pelekäs tavallista verta.

• puna-hilkkanen kirjoitti:

Eipä uskaltanut kopeloiva matu käyvä asiaan, kun minulla ol paekat punasena. Poikanen pelekäs tavallista verta.

Seksi-Suloa ei epäillä

Kokemastasi häirintäyrityksestä ei voi ainakaan Seksi-Suloa syyttää. Hän on niin kokenut "häiritsijä", ettei hän normaalia "ruska-aikaa" kauheasti hätkähdä. Ei hän varmasti olisi karkuun juossut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe