Bowie oli tyylikäs

jälkiäjää

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dawn2

eno

• RIP - toivotaan että Jumala on hänelle armollinen.

alex

• Hieno taiteilija! Teki työnsä täällä, antoi panoksensa ihmiskunnalle ja teoksiensa ansiosta on kuolematon ja hänet ihmiskunta tulee aina muistamaan ja tietämään kuten vaikkapa Aleksanteri Suuren.

Loistava esimerkki siitä, että kuinka me itse luomme elämänne sisällön ja merkityksen.

Olkoon myös Thor, Zeus, Athene ja Visnu hänelle armollisia ja ne tuhannet muut jumalat joita tuolla taivaassa riittää meitä kyttäämässä.

Lentävää Spaghettihirviötä unohtamatta!

• pyhpyh

Herjasi otetaan tuomiolla sinua vastaan.

• pyhpyh kirjoitti:

Herjasi otetaan tuomiolla sinua vastaan.

Niin, raamattu tosiaan vihaa uskonnonvapautta ja tuomitsee sen armottomasti, kuten ansiokkaasti todistit.

• pyhpyh

Luuk. 11:23 "Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa."

Kyllä sinä saat ihan vapaasti mennä helvettiin, jos niin haluat. Ei sitä oikeutta sinulta pois oteta.

• iloinen_naurajaa

Bowie on suuri sankarini ja olen itsekin soittanut Man who sold the worldia ja All the young dudesia. Kermanvalkealla Gibson Les Paulilla, Marshallin Super Lead nupilla ja Marshallin 4x12 kaapilla. Hyvä soundi HAHAHAHAHAHAAHAHHAAA!!!!!

• pyhpyh

PYH!

• iloinen_naurajaa
        pyhpyh kirjoitti:

PYH!

Bowie käytti elämänsä aika valtavasti viinaa, tupakkaa ja huumeita. Hän oli myös aktiivinen bi-mies vaikka menikin lopulta naisen kanssa naimisiin ja sai lapsia. Kova laulaja ja säveltäjä!!!

Bowie ei muuten halunnut minkäänlaista hautajais- tai muistotilaisuutta. Hienoa!!! Tosi pakana. :-):-):-)

• pyhpyh

Hän oli saatananpalvoja. Sellaiselle kuuluvan lopun hän tulee myös saamaan.

• iloinen_naurajaa
        pyhpyh kirjoitti:

Hän oli saatananpalvoja. Sellaiselle kuuluvan lopun hän tulee myös saamaan.

Olet mielisairas herjaaja. Bowie oli hengellinen ihminen, mutta ei uskonut valmiisiin uskontoihin, joita meillä pakkosyötetään.

• pyhpyh

Bowie oli saatananpalvoja, jota odottaa helvetin tuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      221
      3202
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      322
      2813
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      76
      1810
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      55
      1715
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      48
      1591
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1386
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1342
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1280
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      432
      1274
    10. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1269
    Aihe