Töitä tehtävä eli Job 2 do

Ja29päivääNauttien

21

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvnnmio

      Tervemenoa sinne muitten juoppojen ja pervojen sekaan.

      • HankiElämäJo

        Olipa taas kateellisen kommentti.


      • E.Heikkinen

        Tuo on varmaan jollakin kummallisella tasolla sinulle antoisaa päivystää ja trollata jotakin matkakohdetta?

        Pitäisiköhän minun aloittaa päivystää vaikka Norjan matkailusivustolla ja kertoa että sinne matkaa vain huorat, kyrvät, sairaat vuonojuopot ja villapaidoissa käyskentelevät peräkammarin turskaan runkkaavat pojat?

        Ei pitäisi, enkä sellaista ikinät tekisi, koska ensinnäkin se olisi täysin järjetöntä, toiseksi se olisi erittäin lapsellista ja rumaa, ja kolmanneksi se ei olisi edes totta. Lisäksi olen mieleltäni terve töissä käyvä normaali ihminen. En mikään valehteleva ja herjaava trolliapina.


    • PerhePianLämpöön

      Hyvä biisi. Hyvää lomaa. Mekin sitten kai olemme juoppoja ja pervoja :) Mutta lestadiolaisia emme ole.

    • Bangkokmylife10
    • AloittajaTaas

      Oli niin hyvä reissu että heinäkuuksi uudelleen. Tänään varasin lennot Finskiltä ja saman hotellin kuin viime reissu Soi Buakhaowilta heidän sivuiltaan. Hintaa tuli 1300€. Pattaya on rento kohde, siellä sielu lepää.

      • heinäsuussa

        Hei. Paljon finski heinäkuussa?


      • Soikasinkingi

        Kuka täysjärkinen menee tropiikkiin heinäkuussa, kun muuallakin on lämpöä vai menetkö sinne pikkupoikia vokottelemaan.


      • KokenutThaimaanUsein

        Sesongin ulkopuolella Thaimaa parhaimmillaan. Kateelliset taas trollailee. Känniset pakettimatkaajat poissa. Heinäkuu hyvä aika.


      • mullabongissa
        heinäsuussa kirjoitti:

        Hei. Paljon finski heinäkuussa?

        640€


      • heinäsuussa
        mullabongissa kirjoitti:

        640€

        Hyvä hinta! Pannaan harkintaan. Kesä-heinä.


      • Soi666
        KokenutThaimaanUsein kirjoitti:

        Sesongin ulkopuolella Thaimaa parhaimmillaan. Kateelliset taas trollailee. Känniset pakettimatkaajat poissa. Heinäkuu hyvä aika.

        Ja jäljelle jää känniset peräkammarin aikamiespojat, säälittävää.


    • senverra

      Tossa biisissähän itkeskellään jättäneen naisen perään.
      Huonosti sopii palstan teemaan :)

    • sittenPattayalle

      Aloittajalla työkeskuksessa 5h "hommia".

    • supisuomalainenjätkä

      Juna kulkee ja rakit räksyttää. Hyvää lomaa!

      • StadinArska

        Niinpä mutta kun asunto ym velaton niin pystyy helposti palkasta säästämään. Pitkä työ ura takana niin lomaakin kertyy. Kyllä itsekin vyötä joutui nuorempana kiristämään kun ensimmäisiä asuntoja ostin ja lainaa makselin. Nyt ne ajat ovat olleet jo olleet 15 vuotta sitten taakse jäänyttä elämää, nyt nautin. Eikä kateellisten sanat hetkauta. Thaimaassa, ei pelkästään Pattayalla pari kertaa vuodessa Lämpöön isolla L kirjaimella. Songkraamin aikaan Chian Maihin. Finnair Bangkok Air yhdistelmällä 94 tunnin vaihtoaika Bangkokissa takaisin tullessa 23 tuntia.


      • jokumuumaksaa
        StadinArska kirjoitti:

        Niinpä mutta kun asunto ym velaton niin pystyy helposti palkasta säästämään. Pitkä työ ura takana niin lomaakin kertyy. Kyllä itsekin vyötä joutui nuorempana kiristämään kun ensimmäisiä asuntoja ostin ja lainaa makselin. Nyt ne ajat ovat olleet jo olleet 15 vuotta sitten taakse jäänyttä elämää, nyt nautin. Eikä kateellisten sanat hetkauta. Thaimaassa, ei pelkästään Pattayalla pari kertaa vuodessa Lämpöön isolla L kirjaimella. Songkraamin aikaan Chian Maihin. Finnair Bangkok Air yhdistelmällä 94 tunnin vaihtoaika Bangkokissa takaisin tullessa 23 tuntia.

        Hei Arska, kaupungin vuokramurju on aina velaton. Eiks niin.


      • ToinenStadilainen

        Sähän sen tiedät. Ei mun nuoruuden aikaan Stadin kämppiä poikamiehet saaneet -70 luvulla, vaan junan tuomat maalaiset. Samalla tyylillä Thaimaan reissuja 2kertaa vuodessa paitsi ei tänä vuonna. Kesäkisoihin Rioon kun pidin mestasta MM fudiksen aikaan.


      • supisuomalainenjätkä
        StadinArska kirjoitti:

        Niinpä mutta kun asunto ym velaton niin pystyy helposti palkasta säästämään. Pitkä työ ura takana niin lomaakin kertyy. Kyllä itsekin vyötä joutui nuorempana kiristämään kun ensimmäisiä asuntoja ostin ja lainaa makselin. Nyt ne ajat ovat olleet jo olleet 15 vuotta sitten taakse jäänyttä elämää, nyt nautin. Eikä kateellisten sanat hetkauta. Thaimaassa, ei pelkästään Pattayalla pari kertaa vuodessa Lämpöön isolla L kirjaimella. Songkraamin aikaan Chian Maihin. Finnair Bangkok Air yhdistelmällä 94 tunnin vaihtoaika Bangkokissa takaisin tullessa 23 tuntia.

        "Finnair Bangkok Air yhdistelmällä 94 tunnin vaihtoaika Bangkokissa takaisin tullessa 23 tuntia."
        Jos vaihdat lentokenttää BKK Don Muang kentälle, niin vaihtoaika on pari tuntia ja sisäinen lentohinta puolittuu. Itse olen käyttänyt tätä vaihtoehtoa ja hyväksi havainnut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe