Vielä 5 tuntia ja huomenna Pattayalle
https://www.youtube.com/watch?v=yi6jw7EtryE
Töitä tehtävä eli Job 2 do
21
144
Vastaukset
- vvnnmio
Tervemenoa sinne muitten juoppojen ja pervojen sekaan.
- HankiElämäJo
Olipa taas kateellisen kommentti.
- E.Heikkinen
Tuo on varmaan jollakin kummallisella tasolla sinulle antoisaa päivystää ja trollata jotakin matkakohdetta?
Pitäisiköhän minun aloittaa päivystää vaikka Norjan matkailusivustolla ja kertoa että sinne matkaa vain huorat, kyrvät, sairaat vuonojuopot ja villapaidoissa käyskentelevät peräkammarin turskaan runkkaavat pojat?
Ei pitäisi, enkä sellaista ikinät tekisi, koska ensinnäkin se olisi täysin järjetöntä, toiseksi se olisi erittäin lapsellista ja rumaa, ja kolmanneksi se ei olisi edes totta. Lisäksi olen mieleltäni terve töissä käyvä normaali ihminen. En mikään valehteleva ja herjaava trolliapina.
- PerhePianLämpöön
Hyvä biisi. Hyvää lomaa. Mekin sitten kai olemme juoppoja ja pervoja :) Mutta lestadiolaisia emme ole.
- Bangkokmylife10
https://www.youtube.com/watch?v=yi6jw7EtryE
Tässä sinun Biisissä on hyvä Komppi... Jotenkin se tekee iloiseksi mielen. - AloittajaTaas
Oli niin hyvä reissu että heinäkuuksi uudelleen. Tänään varasin lennot Finskiltä ja saman hotellin kuin viime reissu Soi Buakhaowilta heidän sivuiltaan. Hintaa tuli 1300€. Pattaya on rento kohde, siellä sielu lepää.
- heinäsuussa
Hei. Paljon finski heinäkuussa?
- Soikasinkingi
Kuka täysjärkinen menee tropiikkiin heinäkuussa, kun muuallakin on lämpöä vai menetkö sinne pikkupoikia vokottelemaan.
- KokenutThaimaanUsein
Sesongin ulkopuolella Thaimaa parhaimmillaan. Kateelliset taas trollailee. Känniset pakettimatkaajat poissa. Heinäkuu hyvä aika.
- mullabongissa
heinäsuussa kirjoitti:
Hei. Paljon finski heinäkuussa?
640€
- heinäsuussa
mullabongissa kirjoitti:
640€
Hyvä hinta! Pannaan harkintaan. Kesä-heinä.
- Soi666
KokenutThaimaanUsein kirjoitti:
Sesongin ulkopuolella Thaimaa parhaimmillaan. Kateelliset taas trollailee. Känniset pakettimatkaajat poissa. Heinäkuu hyvä aika.
Ja jäljelle jää känniset peräkammarin aikamiespojat, säälittävää.
- senverra
Tossa biisissähän itkeskellään jättäneen naisen perään.
Huonosti sopii palstan teemaan :)- HyvääKamaa
90% kaikista biiseistä ruikutetaan rakkauden perään. Tuo Job 2 Do tuli nähtyä livenä jokunen vuosi sitten Bangkokissa. Soittivat myös Kuningas Bob Marleyn biisejä.
https://www.youtube.com/watch?v=0wXp9-dp_FY
https://soundcloud.com/job-2-do/039-cocaine
https://soundcloud.com/job-2-do/051-wonderful-tonight
coveria :)
Olihan sen ekan menestys albumminkin nimi biisi marleyn No war
- sittenPattayalle
Aloittajalla työkeskuksessa 5h "hommia".
- supisuomalainenjätkä
Juna kulkee ja rakit räksyttää. Hyvää lomaa!
- StadinArska
Niinpä mutta kun asunto ym velaton niin pystyy helposti palkasta säästämään. Pitkä työ ura takana niin lomaakin kertyy. Kyllä itsekin vyötä joutui nuorempana kiristämään kun ensimmäisiä asuntoja ostin ja lainaa makselin. Nyt ne ajat ovat olleet jo olleet 15 vuotta sitten taakse jäänyttä elämää, nyt nautin. Eikä kateellisten sanat hetkauta. Thaimaassa, ei pelkästään Pattayalla pari kertaa vuodessa Lämpöön isolla L kirjaimella. Songkraamin aikaan Chian Maihin. Finnair Bangkok Air yhdistelmällä 94 tunnin vaihtoaika Bangkokissa takaisin tullessa 23 tuntia.
- jokumuumaksaa
StadinArska kirjoitti:
Niinpä mutta kun asunto ym velaton niin pystyy helposti palkasta säästämään. Pitkä työ ura takana niin lomaakin kertyy. Kyllä itsekin vyötä joutui nuorempana kiristämään kun ensimmäisiä asuntoja ostin ja lainaa makselin. Nyt ne ajat ovat olleet jo olleet 15 vuotta sitten taakse jäänyttä elämää, nyt nautin. Eikä kateellisten sanat hetkauta. Thaimaassa, ei pelkästään Pattayalla pari kertaa vuodessa Lämpöön isolla L kirjaimella. Songkraamin aikaan Chian Maihin. Finnair Bangkok Air yhdistelmällä 94 tunnin vaihtoaika Bangkokissa takaisin tullessa 23 tuntia.
Hei Arska, kaupungin vuokramurju on aina velaton. Eiks niin.
- ToinenStadilainen
Sähän sen tiedät. Ei mun nuoruuden aikaan Stadin kämppiä poikamiehet saaneet -70 luvulla, vaan junan tuomat maalaiset. Samalla tyylillä Thaimaan reissuja 2kertaa vuodessa paitsi ei tänä vuonna. Kesäkisoihin Rioon kun pidin mestasta MM fudiksen aikaan.
- supisuomalainenjätkä
StadinArska kirjoitti:
Niinpä mutta kun asunto ym velaton niin pystyy helposti palkasta säästämään. Pitkä työ ura takana niin lomaakin kertyy. Kyllä itsekin vyötä joutui nuorempana kiristämään kun ensimmäisiä asuntoja ostin ja lainaa makselin. Nyt ne ajat ovat olleet jo olleet 15 vuotta sitten taakse jäänyttä elämää, nyt nautin. Eikä kateellisten sanat hetkauta. Thaimaassa, ei pelkästään Pattayalla pari kertaa vuodessa Lämpöön isolla L kirjaimella. Songkraamin aikaan Chian Maihin. Finnair Bangkok Air yhdistelmällä 94 tunnin vaihtoaika Bangkokissa takaisin tullessa 23 tuntia.
"Finnair Bangkok Air yhdistelmällä 94 tunnin vaihtoaika Bangkokissa takaisin tullessa 23 tuntia."
Jos vaihdat lentokenttää BKK Don Muang kentälle, niin vaihtoaika on pari tuntia ja sisäinen lentohinta puolittuu. Itse olen käyttänyt tätä vaihtoehtoa ja hyväksi havainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427