Nyt minä kiukuttelen.....

Linuks_ei_vastaa

Kukaan ei mun pasianssi viestiin vastaa.....†

Etusivulla on vain paskaa....†

Poljen jalkaa ja kiukuttelen....†

Koska vastauksia Mikalta saa en....†

Mikaa varmaan riivaa demoni....†

Ja pullorahoilla en voi ostaa pekonii....†

16

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et_hämää_meitä

      Kertoo vain sen, miten vähän täällä on kirjoittajia Mikan lisäksi......†

      • Mika_Mika_Mika_Mika_Mika

        Täällä oli pari kuukautta takaperin äänestys tubutin-sanan merkityksestä. Windowsia äänestettiin noin 30 kertaa mutta Linuxia vain 3 kertaa. Eli Seppo, Kari ja Jallu kävi äänestämässä Linuxia. Mikoja taas oli 30. (Piti kerrata että hihhuli ymmärtää)

        Äänestys oli sellainen mihin voi äänestää yhdeltä IP-osoitteelta vain kerran.


      • Et_hämää_meitä

        Jo pelkkä mokkulan sulkeminen ja uudelleen avaaminen vaihtaa IP-osoitteen, joten siihen "testiin" ei voi luottaa.....†
        Itse asiassa koko testi oli kirjaimellisesti "mika-testi"......†......hih hih hi hi hi


      • Pakko_repiä
        Et_hämää_meitä kirjoitti:

        Jo pelkkä mokkulan sulkeminen ja uudelleen avaaminen vaihtaa IP-osoitteen, joten siihen "testiin" ei voi luottaa.....†
        Itse asiassa koko testi oli kirjaimellisesti "mika-testi"......†......hih hih hi hi hi

        Karilla on kokemusta, koska repii mokkulaa irti varsinkin päivitysten aikana.


      • Et_hämää_meitä kirjoitti:

        Jo pelkkä mokkulan sulkeminen ja uudelleen avaaminen vaihtaa IP-osoitteen, joten siihen "testiin" ei voi luottaa.....†
        Itse asiassa koko testi oli kirjaimellisesti "mika-testi"......†......hih hih hi hi hi

        Meillä Linux-herrasmiehillä on kaikilla kunnon kiinteät verkot, eikä mitään ryppyisiä mokkuloita!

        Siksipä me voimme vastata kyselyyn vain yhden (1) kerran!


      • Latvalaho
        tri-vindovs-mieli-ala kirjoitti:

        Meillä Linux-herrasmiehillä on kaikilla kunnon kiinteät verkot, eikä mitään ryppyisiä mokkuloita!

        Siksipä me voimme vastata kyselyyn vain yhden (1) kerran!

        Milloin sinusta on herra tullut, rouvahan sinä puusilima olet.


      • Latvalaho kirjoitti:

        Milloin sinusta on herra tullut, rouvahan sinä puusilima olet.

        Jallu-täti se vain puusilmäilee.


    • Kauanko tämä "demoni" on riivannut teitä? Entä Mika?

    • Tämä pasin karianssi-riippuvuus on tullut vähän liiankin tutuksi lähipäivinä....†

      • Linuks-Gay_tuhoo

        Mieluimmin sitä pasianssia pelaa, kuin gay-sivuja surffaa......hih hi hi hi hi hi hi hih hih hih hi hi hi hi hi......†


      • Hih_hih_hih
        Linuks-Gay_tuhoo kirjoitti:

        Mieluimmin sitä pasianssia pelaa, kuin gay-sivuja surffaa......hih hi hi hi hi hi hi hih hih hih hi hi hi hi hi......†

        Sinä kari teet molempia.....†


      • Hihhuli_se_Kari_on
        Hih_hih_hih kirjoitti:

        Sinä kari teet molempia.....†

        Oijoi!


      • Konitohtori_tuhoo

      • GAYPORNO_VAROITUS

    • Linuks_kauhistus

      Vain linukshihhuleilta - noilta kammottavilta risuparroilta - voi olettaa tuollaista käytöstä......†
      Esiintyvät ensin toisena henkilönä ja sitten vielä vastaavat siihen itse - hirveää....†

      • meitä_et_hämää_4

        Sinä kari esiinnyt ensin toisena henkilönä ja sitten vielä vastaavat siihen itse! Sinä laitoit aloituksen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe