En ole aikaisemmin käynyt koko mallorcalla, joten olisin vain kysynyt millainen yöelämä tuolla on? En ole disco ihmisiä, mutta kaikki muu musiikki menee. Myös jos joku osaisi kertoa ravintoloiden hintatasoa olut, drinkit? Jos tämä ei ole oikea paikka niin mikä on? Tuo Magaluff näyttää olevan discoa koko paikka joten se ei kiinnosta.
playade palma
ensikertaasaarelle
2
239
Vastaukset
Yö ja päiväelämä on varsin vilkasta .Mitä lähemmäs n.s. Arenalin suuntaan kuljet,sitä huimempaa elämää saksalaivetoisesti pidetään.Siis yöelämän puutteesta ei homma jää kiinni.Playa de Palman pienenä etuna on se,että ,varsinkin lentokentän puoleinen pää on rauhallisempaa ja halvempaa kuin ,vaikkapa Alcudiassa tai Magallufissa.Suosittelen.
- ensikertaasaalle
Kiitoksia asiallisesta vastauksesta täytyy varata matka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244