En ole aikaisemmin käynyt koko mallorcalla, joten olisin vain kysynyt millainen yöelämä tuolla on? En ole disco ihmisiä, mutta kaikki muu musiikki menee. Myös jos joku osaisi kertoa ravintoloiden hintatasoa olut, drinkit? Jos tämä ei ole oikea paikka niin mikä on? Tuo Magaluff näyttää olevan discoa koko paikka joten se ei kiinnosta.
playade palma
ensikertaasaarelle
2
244
Vastaukset
Yö ja päiväelämä on varsin vilkasta .Mitä lähemmäs n.s. Arenalin suuntaan kuljet,sitä huimempaa elämää saksalaivetoisesti pidetään.Siis yöelämän puutteesta ei homma jää kiinni.Playa de Palman pienenä etuna on se,että ,varsinkin lentokentän puoleinen pää on rauhallisempaa ja halvempaa kuin ,vaikkapa Alcudiassa tai Magallufissa.Suosittelen.
- ensikertaasaalle
Kiitoksia asiallisesta vastauksesta täytyy varata matka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859