Että kaikilla palstan linuks-hihhuleilla on useampia mielenterveysongelmia!
Mistä johtuu?
7
<50
Vastaukset
- meitä-et-hämää2
Sinulla Tri.Gay.Mieli-ala on mielenterveysongelmia!
- Kari_yrittää_hämätä
Aloittaja on Kari, siis tämä kaikkien palstalaisten valitettavan hyvin tuntema moniosaamaton ristintumputtaja. Jätti nyt aivoripulistaan ristin pois hämäysmielessä ettei tunnettaisi, tässäkään tietenkään onnistumatta. Hihhuli.
- Linuks_kannabis_tuhoo
http://www.iltalehti.fi/mieli/2016011820975234_md.shtml
Eiköhän vastaus ole tuossa......†
- johtuu
vain siitä, että useammasta mielenterveysongelmasta kärsivä vintous-hihhuli kuvittelee linux-käyttäjillä olevan mielenterveysongelmia.
Kyllä se on - ikävä kyllä - ihan tosiasia! Linuks aiheuttaa monenlaista ongelmaa mielenterveyden alalla.
Potilaan on itse se hyvin vaikea tunnistaa, mutta tutkimukset osoittavat sen selvästi.
Useat linukspotilaat ovat kaiken lisäksi harjoittaneet okkultismia, jolloin he ovat suoraan tekemisissä riivaajien kanssa, joka on eritäin vaarallista.tri-linuks-mieli-ala kirjoitti:
Kyllä se on - ikävä kyllä - ihan tosiasia! Linuks aiheuttaa monenlaista ongelmaa mielenterveyden alalla.
Potilaan on itse se hyvin vaikea tunnistaa, mutta tutkimukset osoittavat sen selvästi.
Useat linukspotilaat ovat kaiken lisäksi harjoittaneet okkultismia, jolloin he ovat suoraan tekemisissä riivaajien kanssa, joka on eritäin vaarallista.Kari on taas harjoittanut okkultisimia black metal-Jallun kanssa.
- Debian__Mika__tuhoo
Olehan Mika varovainen sen linuksisi kanssa - monet ovat eksyneet sitä seuraamalla.....†
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663