Ubuntu voitti - windows ei kelvannut

windows_ei_kelpaa

"Yhdysvaltalainen operaattori AT&T on tehnyt sopimuksen Canonicalin kanssa Ubuntu-linuxjakelun käyttämisestä pilvipalveluissa, verkossa ja yrityssovelluksissa. Canonical voitti siis vaihtoehtona olleen Microsoftin Windows-käyttöjärjestelmän.

Pöytäkoneiden myynti vähenee vuosi vuodelta, ja kannettavien Android-laitteiden myynti kasvaa. Tämä tarkoittaa myös Windows-koneiden harvinaistumista ja Linuxin yleistymistä. Android perustuu Linuxin ytimeen."

http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/ict/linuxin-lapimurto-operaattori-hylkasi-windowsin-6245820

31

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerkko_M_Karvahattu

Ubuntu kuulemma taivutetaan Ubunti.
      Ubunti=Ubunti
      Ubntussa=Ubuntissa

karvahattu kertoi.

• Linuks_Vähäpätöinen

Ja sitten katsotaan, mikä on tilanne pöytäkoneissa:
        Windows 7..................55.68%
        Windows XP................10.93%
        Windows 8.1...............10.30%
        Windows 10.................9.96%
        Mac OS X 10.11...........2.99%
        Windows 8...................2.76%
        Mac OS X 10.10............2.23%
        Linux...............................1.66%
        Windows Vista.............1.62%

http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

• Linux_Merkittävä
        Linuks_Vähäpätöinen kirjoitti:

Ja sitten katsotaan, mikä on tilanne pöytäkoneissa:
        Windows 7..................55.68%
        Windows XP................10.93%
        Windows 8.1...............10.30%
        Windows 10.................9.96%
        Mac OS X 10.11...........2.99%
        Windows 8...................2.76%
        Mac OS X 10.10............2.23%
        Linux...............................1.66%
        Windows Vista.............1.62%

http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

Nykyaikaisissa koneissa tilanne on täysin toinen jopa sinun linkkaamalla sivustolla
        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpct=6&qpcustomd=1

• Ubuntulla ei ole mitään tekemistä minkään Ubuntin, Ubntussa, Ubuntissa tai päähineiden kanssa.

Jokellukset liittyvät vain typeriin Windowsin käyttäjiin.

• johanvatuttaa
        M-Kar kirjoitti:

Ubuntulla ei ole mitään tekemistä minkään Ubuntin, Ubntussa, Ubuntissa tai päähineiden kanssa.

Et siis osaa taivuttaa edes monikossa, mutta ehkä opit 7 vuodessa, sen verranhan sinulla seuraavaan käyttöjärjestelmään valmistautumiseenkin.

• M-Kerkko
        M-Kar kirjoitti:

Ubuntulla ei ole mitään tekemistä minkään Ubuntin, Ubntussa, Ubuntissa tai päähineiden kanssa.

Mutta sinä Kerkko Konihan sanoit että Ubuntu taipuu sanaan Ubunti

• M-Kerkko kirjoitti:

Kerkko Koni on varmaankin joku vajaaälyinen Windowsin käyttäjä ja jokeltaa jotain omaa hölynpölyä.

Ubuntu ei taivu noin, joten Ubunti liittyy jotenkin vajaaälyisiin Windowsin käyttäjiin.

• M-Kerkko kirjoitti:

Jallu osaa taivuttaa Ubuntun oikein, mutta Windowsit ja Wondowsit lipsahtelevat vielä sekaisin.

• MattiKonila
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

Jallu osaa taivuttaa Ubuntun oikein, mutta Windowsit ja Wondowsit lipsahtelevat vielä sekaisin.

Windows has won the game (Wondows)

• tai_vutusta
        M-Kar kirjoitti:

Kerkko Koni on varmaankin joku vajaaälyinen Windowsin käyttäjä ja jokeltaa jotain omaa hölynpölyä.

Ubuntu ei taivu noin, joten Ubunti liittyy jotenkin vajaaälyisiin Windowsin käyttäjiin.

Ubuntu, Ubuntut, Ubuntun, Ubuntujen, Ubuntutta, Ubuntussu

• Korkkilan-pelle

Kerroppa Koni poika nyt kiltisti että mistä tämä sun Jalluttelu juontaa juurensa, eli miksi Jalluttelet?
        Haluan oikeasi tietää kun alkaa vtuttamaan pikkuhiljaa tuo sun Jalluttelu.

• Korkkilan-pelle kirjoitti:

Kerroppa Koni poika nyt kiltisti että mistä tämä sun Jalluttelu juontaa juurensa, eli miksi Jalluttelet?
        Haluan oikeasi tietää kun alkaa vtuttamaan pikkuhiljaa tuo sun Jalluttelu.

Sillä "Windows 8" -tyypillä oli muistaakseni joskus kuvankaappauksessa nimenä Jallu. Sittemmin sinulle on myönnetty Jallun arvonimi.

• Korkkilan-pelle

Sillä "Windows 8" -tyypillä oli muistaakseni joskus kuvankaappauksessa nimenä Jallu. Sittemmin sinulle on myönnetty Jallun arvonimi.

Miksi minulle on Jallun nimi myönnetty ja miten minun jutut liittyy johonkin Windows 8 tyyppiin?
        Seuraatko minua joillakin keinoilla vai miksi yleensä aina viesteihini osaat alkaa Jalluttelemaan vai oletkohan ihan ylläpidosta joka trollaa ja seurailee käyttäjiä, pitäisiköhän ilmoittaa sinne päin asiasta ja ottaa selvää?

• Korkkilan-pelle

Täytyy vielä lisätä että minua voi kutsua tästä lähin Hernekeittolan Erkiksi.

• Hernekeittolan_Elkki

Ja siksi olen Hernekeittola koska tykkään erittäin paljon hernekeitosta, laitan siihen usein sinappia puoli purkkia ja sipuliakin, sitten kiehautan sitä ja annan hetken ätjehtiä, kuitenkin se pitää nauttia ennenkuin tulee kuori pintaan jotta ei maistu kuori joka tulee pintaan.
        Siinä sivussa myös käytän Ubuntia, Ubunti on sellainen Tubutin jolla surffaan netissä samalla kun nautin hernekeittoa.
        Olen miettinyt passaako hernekeittoon papujen laitto, tai no tottakai ne voi sinne laittaa mutta siis lähinnä meinaan siis että tuota maistuuko se hyvältä hernekeiton kanssa jossa on sinappia ja joskus tosiaan sipuliakin.

Jalluja en lue muuten sillä Tubittimella enkä kyllä katso dvd elokuviakaan koska linuxilla sekin on laitonta.

• Hernekeittolan_Elkki kirjoitti:

Ja siksi olen Hernekeittola koska tykkään erittäin paljon hernekeitosta, laitan siihen usein sinappia puoli purkkia ja sipuliakin, sitten kiehautan sitä ja annan hetken ätjehtiä, kuitenkin se pitää nauttia ennenkuin tulee kuori pintaan jotta ei maistu kuori joka tulee pintaan.
        Siinä sivussa myös käytän Ubuntia, Ubunti on sellainen Tubutin jolla surffaan netissä samalla kun nautin hernekeittoa.
        Olen miettinyt passaako hernekeittoon papujen laitto, tai no tottakai ne voi sinne laittaa mutta siis lähinnä meinaan siis että tuota maistuuko se hyvältä hernekeiton kanssa jossa on sinappia ja joskus tosiaan sipuliakin.

Jalluja en lue muuten sillä Tubittimella enkä kyllä katso dvd elokuviakaan koska linuxilla sekin on laitonta.

"enkä kyllä katso dvd elokuviakaan koska linuxilla sekin on laitonta."

Libdvdcss:n levittäminen on laitonta, asentaminen, hallussapito tai käyttö ei.

• Hernekeittolan_Elkki

"enkä kyllä katso dvd elokuviakaan koska linuxilla sekin on laitonta."

Libdvdcss:n levittäminen on laitonta, asentaminen, hallussapito tai käyttö ei.

No en minä silti Jallu kuvia katsele sillä, kyllä ne dvd ja blurayt on tätä päivää.

• Hernekeittolan_Elkki kirjoitti:

Eli kuten tuli taas todistettua, Tubutin liittyy vain Windowsin käyttäjiin.

• Hernekeittolan_Elkki
        M-Kar kirjoitti:

Eli kuten tuli taas todistettua, Tubutin liittyy vain Windowsin käyttäjiin.

Aikasimpas olet heräillyt ja heti sodat palstalle Ubuntusta puhumaan

• jallu_jokeltelee

Kuules jallu, aikuisena sinuakaan ei äiti tule peittelemään nukkumaan vaan saat ihan itsenäisesti asiasta päättää nukkumaanmenoajan.

• Jallu_jokeltelee
        jallu_jokeltelee kirjoitti:

Kuules jallu, aikuisena sinuakaan ei äiti tule peittelemään nukkumaan vaan saat ihan itsenäisesti asiasta päättää nukkumaanmenoajan.

Vai on se M-Kar nyt sitten Jallu, okei.

• Tuputin_marginaali

• Winwammanen
        Tuputin_marginaali kirjoitti:

Mihin se Ubuntun oma puhelin jäi?

Ei ole jäänyt mihinkään, vaan kehitys jatkuu.

• ei_jallu_vai_onko

Vai oikein arvonimi..........†

Heh heh heh heh heh heh.............................†

• PenttiPolonen

10-15 vuotta vanha tilasto
      nykyjään Linuxin osuus 85 prosenttia

• windows_vähäpätöinen

Järjen voitto.

• ubutubu

Windofs on kankea ja kallis.

• ubuntu_turvallinen

Windows sellainen wirusimuri että ei kelpaa palvelimiin.

• Wakoileva_Witutin

Ei mikään ihme että mikrosotku menettää asemiaan wituttimensa kanssa. Yhtiöhän on selvästi siirtynyt tietojenkäsittelyjärjestelmistä vakoilujärjestelmien toimittajaksi.

• windows__imeskelee

Jälleen upea voitto Canonicalin Ubuntulle ja nolo rökäletappio mikrosoftille sen omalla maaperällä.

• kari_itkee

yhyhyyyyyy..snif...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe