Hei,
onkohan kellään koskaan ollut tilannetta, että koira pitäisi väliaikaisesti antaa tilapäiseen kotiin? Minulla on työhaastattelu EU: n ulkopuoliseen maahan, johon tuontisäännöt tuottaisivat liian paljon työtä. Kyseessä olisi 5 kuukauden mittainen matka. En millään haluaisi koiraani myydä, koska olen siihen kovin kiintynyt. Mistä tilapäisiä koteja voisi etsiä, ja olisiko tästä koiralle mitään haittaa?
Väliaikainen koti koiralle
6
56
Vastaukset
- drgxdrgd
En suosittele jättämään koiraa tuttavapiirin ulkopuoliselle ihmiselle.
Koiralle haitta voi olla se, ettet ikinä saa koiraasi takaisin kotiinpaluusi jälkeen. - hotellimajoitus
oletko kysynyt koirahoitoloista pitkäaikaista sopimusta?
Facessa on ainakin jotain koiralle hoitaja -ryhmiä, joista voisi kysellä. Samoin Apulassa saattaa olla hoitajapalsta.
Kannattaa varmaan laatia hoitoajasta kirjallinen sopimus ja kirjata siihen ihan kaikki mahdollinen. Esim. miten toimia, jos koira loukkaantuu/kuolee onnettomuudessa tai sairastuu. Hoidon hinta, ell-kulujen hoitaminen jne.
Mä jättäisin ehkä noin pitkäksi aikaa mieluummin kotihoitoon kuin tarhahoitolaan.- Leene
kiitos näistä kommenteista! Katson, mitä voisin löytää!
- driste
Minkä rotuinen koirasi on?Minulla voisi olla tilapäinen koti pienelle koiralle,villakoirani myös ilahtuisi kaverista.
- Leene
Hei, kiitos paljon viestistäsi. Tämä on poika-chihuahua, jonka vien leikkuuksille lähiaikoina :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244