Hei. Meikällä on lepotilassa 4cm penis ja kiihottuneena 9-10cm. Voinko koskaan kokea nautintoo naisen kanssa tai antaa naiselle nautintoa tolla vehkeellä?
Kullin koko
375
4
75
Vastaukset
- jokainen-nauttikoon
Mitä ihmettä se koko vaikuttaa omaan nautintoon, ja muut nauttikoot miten lystää.
- faöjfkjsda
Voit. Sinulla on varsin keskikokoinen, keskiarvo suomalaisella miehellä juhlakunnossa on 13-14 cm. Ja kun on runsaati (omien sanojensa mukaan;)) näitä yli 20-senttisiä, niin kymmensenttinen on vain hiukan keskiarvoa pienempi. Ei ole vielä mikropenis, ja tiedäthän että naisen erogeeniset alueet ei kovin syvällä ole. Sillä kympillä yltää sisälle sen verran että g-piste stimuloituu.
Mun ankkasuvun keski arvo on 18-32cm
- 888989
Mulla on 30 cm sisäänkasvanut.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073