Nythän me jo tiedämme, keitä te olette - olemme näet ottaneet työpöydistänne kuvakaappauksia tunnin välein, joten turha kiistää.....†
Taisi olla paha ilta linukshihhuleille!
15
62
Vastaukset
- häähhähähäää
Minä olen seisottanut tuota pöljän pokeristin.† pokerikuvaa eilisestä lähtien tuossa kuvaruudulla, ette te siitä mitään kostu.
- Tutiseeko_housut
Eilisestä? Puhutaan paljon pidemmästä ajasta......†
- häähhähähäää
Ei tätä ollut toissapäivänä.
Etkä sinä sillin tiennyt asiasta hevon helvettiä koska et tiedä tänäänkään.
- ajurit_bugittaa
Saitko kuvan linuksini BSODista? Voisitko lähettää sen, jotta voisin kysyä microsoftilta apua.
- Ruputin-röpötys
aivan kamala röpötys alko kuulumaan kun asensin ruskeatyöpöytäisen Ubuntu tubuttimen ja söin hernekeittoa papujen kanssa.
- windows_pierukeitto
Wai on Windows hernekeitossa papuja.
Minä syön hernekeittoa lusikalla. - Ruputin-röpötys
windows_pierukeitto kirjoitti:
Wai on Windows hernekeitossa papuja.
Minä syön hernekeittoa lusikalla.Se on hienoa että ilmoitit syöväsi lusikalla hernekeittoa, kyllähän se minäkin ennen niin söin paitsi nykyään laitan kyllä usein lautasen lattialle ja nuolen siitä kielelläni hernekeiton samalla välillä maukuen ja röpötys kuuluu taustalla.
- ruskea_fetissi
ruskea_fetissi kirjoitti:
Sinulla on vaipat ruskeita http://aijaa.com/upld/
Tuli väärä linkki http://aijaa.com/2DZkTd
Kari on tyystin seonnut innosta, kun kerrankin on ilmaantunut pöytäkonehaittaohjelma joka ei ole Vintoussille.
- Tupsauttele_pois
Kylläpäs Mikalle meni nyt jauhot suuhun ja oikein kunnolla...hih ih hih hih....†
- Kari-tuhoo
Täällä päässä järjestelmät ovat turvallisia ja sellaisina pysyvät. Toista se on Karilla, joka "luottaa ihmisiin" ja asentaa haittaohjelmia.
- ei_näin1
Surkeita ovat Karin tietoverkkorikosfantasiat........†
- Linuks_surkeus
Vähissäpä on linukshihhulin aiheet, kun pitää mielikuvitustaan jo noin pinnistää.....†
Linuksin valtavat ultra-toimimattomuudet luovat mm. vainoharhoja kaiken muuan hankaluuden lisäksi.....† - ai_niitäkö
ne pasianssi kuvat olivatkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683