Trolli taisi luovuttaa?

LuojanKiitos

Palstaa häiriköinyt trolli on joko sairaalassa tai sitten hän luovutti. Tänään ei ole tullut yhtään häiriköintiviestiä vaikka hän aloittaa yleensä jo viideltä aamulla. Trolli on tunnettu mm. nimimerkeistä: eläkepappaORG, antigua, isäntä.ja.emäntä, "gfhnfdfgb", feikki don luis, feikki blues_brother, feikki basura ja ties mistä muista nimimerkeistä millä hän vastaa itselleen.

Nytkin on ollut 10 trollausketjua Puerto de la Cruz nimellä, kaikki trollauksia.
Älkää vastatko trollille jos hän kirjoittaa, hän saa siitä intoa lisää.

141

1612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerttuJaKalevi

      Hyvä että luovutti. Aloin jo kyllästymään Puerto trollauksiin. Ehkä palsta palaa pian ennelleen, vai aikooko hän jatkaa toisella nimimerkillä noita virtuaalimatkojaan Puertoon?

    • lomalaiset55

      Suksikoon kuuseen koko trolli minun puolestani! Jatkuvasti PdlC trollauksia ja pelkkaa paskaa kun kirjoittelee itsensä kanssa. Liskäsi tuolla kerrottiin että motiivi on saada omaan viestiketjuun 500 viestiä että pääsee johonkin Facebookin 500 kerhoon. Vittu mitä idiootteja

      • troooollliiii

        Menee jollain ihmisellä pikkusen yli "trollaus" keskustelu. 10 kpl espanja keskustelua koskee "trollausta". Olisiko aika lopettaa, antaa motkailioiden kertoa mitä haluaa. Kanarialla mukava käydä kerran talvessa - vitu... se joitain, ymmärrän


    • samaaSaastaa

      eläkepappaORG ja Antigue ovat rekisteröityjä nimimerkkejä, joten niillä ei trollata. Toki taitaa olla basura (?!) ja don luiskin (?!), mutta ylläpidon ja ennen kaikkea moderaattorikoulun on lopulta helppo etsiä nimimerkit rekisteröineet henkilöt, tai löytämään vikaa rekisteröinnissä.
      Moderaattorikoulun pilotitkin valmistuu vasta helmikuussa ja moderaattoreita on sitten laajemmin luvassa keväällä.
      Jos ylläpito tutkii ja toivottavasti tutkii, esimerkiksi ketjun Puerto de la Cruz ja kelit, niin heidän on helppo selvittää, kuka rekisteröi kesken kaiken nimimerkin "eläkevaari".
      Sama koskee yli vuoden takaista "pelleily seis" nimimerkkiä.
      Se, että varsinainen trolli olisi tiedossa ja mielenterveyshäiriöisenä hänen rikoksensa olisi niin pieni, ettei se ylitä poliisin puuttumiskynnystä, ei tee itse teosta sellaista, ettei ylläpidon pitäisi siihen puuttua

      • bbklttymnkt

        miksi pitäisi tutkia kuka rekisteröi " eläkevaari " nimimerkin ? Senhän saa rekisteröidä kuka tahansa jos on vapaa ! Ei se ole kenellekkään varattu sillä perusteella että on sitä ensin käyttänyt , vaan se varattu sille kuka sen ensin Rekisteröi !!!!!!!!!!!!!


    • trolliongelma

      Joo, ainakin kolme trolleiksi väitetyistä niceistä tuossa viittaa siihen, että avaaja on perustrolli itse.

    • samaaSaastaa

      Lainataan tuolta toisesta ketjusta trollimme kuvaus itsestään:

      Alla vähän mallia siitä, mihin esimerkiksi Suomi24 Savonlinna ketju on ajautunut. Tämän tasoisia ovat trollimme:

      Minun MIELISAIRAUS vie minua

      Savonlinnan.MIELISAIRAS

      17.1.2016 16:40

      En ymmärrä, miksi minä aina silloin, kun minun MIELISAIRAUS iskee koko voimallaan, alan solvata palstoilla Pia Raskia.

      Pia on minun unelmieni nainen. Minulla on 4 eri väristä KEINOVAGINAA. Olen kaikkiin kirjoittanut punaisella tussilla "Rakas Pia".

      Rakastelen niiden kanssa 2-3 kertaa joka päivä.

      Olet Pia uskomattoman IHANA!!!

      Ystävällisin terveisin

      Savonlinnan HULLU mies

      Pia Raskin väsymätön vainoaja

      paskat housussa

    • pois.trollit

      Veikkaan että lamppuauto on vienyt trollin hoitoon. Toivottavasti Puerto trollaukset nyt loppuvat

    • ihmeBantu

      Tuo on osuva, omakohtainen kertomus trollistamme. Ylläpidon täytyy tuntea hänet hyvin. Trollaus on oikeudellisesti ilmeisesti niin vähäinen teko, ettei mielenterveyspotilas joudu teostaan mihinkään vastuuseen. Ylläpito taitaa olla mahdottoman edessä. Kun moderaattoreita jatkossa on oleellisesti enemmän, he poistanevat pahimmat ylilyönnit. Muuten meno tuskin oleellisesti muuttuu, ellei sitten mielenterveyspotilasta eroteta netistä.

    • MummoKarjaalta

      Ihan hyvä jos se Puerto De La Cruz trollaaja lopetti, hyvä meille. Saamme jatkossa käydä asiallista keskustelua kuten ennen vanhaan. Tosin pelkään että hän aloittaa jonkun matkakertomuksen jostain mellunmäen vuokrakämpästä käsin paikkoin, mutta ei kannata vastata eikä lukea. Kirjoitelkoon itsekseen, sairas ihminen.

      • trolliongelma

        Tämän ketjun avausviesti todistaa, ettei trolli todellakaan ole lopettanut, joten toivonne lienee turha, valitettavasti. Kunhan Antigue alkaa kohta kirjoitella PdC kokemuksiaan paikalta, trolli ilmestynee sitä ketjua kiusaamaan. Itse asiassa tuossa viestissä, sen toiseksi viimeisessä lauseessa, "MummoKarjaalta" esiintyy terminologisesti täsmälleen kuten trollimme, johon tuo "mellunmäen vuokrakämpästä" muuten sopisi, mutta Mellunmäki olisi hänelle jo melkein matka "ulkomaille". Niin pitkälle hän ei Savosta tohdi lähteä.


      • RosvotKiinni
        trolliongelma kirjoitti:

        Tämän ketjun avausviesti todistaa, ettei trolli todellakaan ole lopettanut, joten toivonne lienee turha, valitettavasti. Kunhan Antigue alkaa kohta kirjoitella PdC kokemuksiaan paikalta, trolli ilmestynee sitä ketjua kiusaamaan. Itse asiassa tuossa viestissä, sen toiseksi viimeisessä lauseessa, "MummoKarjaalta" esiintyy terminologisesti täsmälleen kuten trollimme, johon tuo "mellunmäen vuokrakämpästä" muuten sopisi, mutta Mellunmäki olisi hänelle jo melkein matka "ulkomaille". Niin pitkälle hän ei Savosta tohdi lähteä.

        Ei olekin jänniä nämä salapoliisin hommat?


      • katokutota

        Avohoitopotilaan pitänee ilmottautua säännöllisesti kontrollissa, tai sairaseläke vaarantuu. Siinä ei ulkomaille lennähdetä.


      • trolliongelma
        RosvotKiinni kirjoitti:

        Ei olekin jänniä nämä salapoliisin hommat?

        Jos sun juttusi olisi edes hiukan älyllisiä, niin voisi olla edes hivenen jännää. Nyt kun suollat tolta mielenterveysongelmaisen inspiraatiopohjalta, niin ei jutut jännitä. Enempi kuvottaa.


      • RosvotKiinni
        trolliongelma kirjoitti:

        Jos sun juttusi olisi edes hiukan älyllisiä, niin voisi olla edes hivenen jännää. Nyt kun suollat tolta mielenterveysongelmaisen inspiraatiopohjalta, niin ei jutut jännitä. Enempi kuvottaa.

        Nyt haukut kyllä väärää puuta. Olen pahoillani, tämä tutkintalinja vei väärään paikkaan. Totta kyllä on ettei minua ole siunattu liialla älyllä.


      • trolliongelma

        OK! Voin toki erehtyä. On yllättävää aina, jos trollin ketjussa on joku muukin, kuin hän.


      • aijaajaajaa
        trolliongelma kirjoitti:

        Tämän ketjun avausviesti todistaa, ettei trolli todellakaan ole lopettanut, joten toivonne lienee turha, valitettavasti. Kunhan Antigue alkaa kohta kirjoitella PdC kokemuksiaan paikalta, trolli ilmestynee sitä ketjua kiusaamaan. Itse asiassa tuossa viestissä, sen toiseksi viimeisessä lauseessa, "MummoKarjaalta" esiintyy terminologisesti täsmälleen kuten trollimme, johon tuo "mellunmäen vuokrakämpästä" muuten sopisi, mutta Mellunmäki olisi hänelle jo melkein matka "ulkomaille". Niin pitkälle hän ei Savosta tohdi lähteä.

        Tässä taas itse antigue ym. rekkaamattomana tukemassa itseään.

        Ei se mihinkään matkalla ole. Lataamoon korkeintaan.


      • trolliongelma

        Trollillemme lataamo on peruspaikka. Siksi hän ei voi paljon matkustaa -tai ei siis ollenkaan.


      • aijaajaajaa
        trolliongelma kirjoitti:

        Trollillemme lataamo on peruspaikka. Siksi hän ei voi paljon matkustaa -tai ei siis ollenkaan.

        Sinähän sen tiedät kun siellä lataamossa asustat. Kirjoitat siis kokemuksesta.


    • Jos tulee ikävä,niin voimmehan me vähän lämpimiksemme trollailla.(vitsi vitsi)

      • DonLuis2

        Tuossa aloitusviestissä väitetään että joku toinen olisi don luis trolli, mutta ei pidä paikkaansa. Minä meinaan olen se joka olen sinua häiriköinyt pari vuotta, sori siitä. Nuo ovat aivan muita jotka ovat häiriköineet mm. basura, eläkepappaORG tai antiqua nimimerkeillä, en se ole ollut minä.
        Huomaatko muuten että olen jo lopettanut sinun kiusaamisen? Ei vaan jaksanut enää. Keskityn nykyisin väärän tiedon levittämiseen vaikkapa hotelleista, lennoista ja vaikkapa huvipuistoista.

        Hyvää jatkoa Don Luis o/


      • DonLuis2 kirjoitti:

        Tuossa aloitusviestissä väitetään että joku toinen olisi don luis trolli, mutta ei pidä paikkaansa. Minä meinaan olen se joka olen sinua häiriköinyt pari vuotta, sori siitä. Nuo ovat aivan muita jotka ovat häiriköineet mm. basura, eläkepappaORG tai antiqua nimimerkeillä, en se ole ollut minä.
        Huomaatko muuten että olen jo lopettanut sinun kiusaamisen? Ei vaan jaksanut enää. Keskityn nykyisin väärän tiedon levittämiseen vaikkapa hotelleista, lennoista ja vaikkapa huvipuistoista.

        Hyvää jatkoa Don Luis o/

        Kiitos.Nähdään helmikuussa Inglesissä.


    • antiqua-

      Noista mainitsemistasi nimimerkeistä EN ole kirjoittanut nimimerkeillä Don luis, ENKÄ nimimerkillä basura. Kaikilla muilla kyllä. Nyt suunnittelen että lähden Puertoon lomalle ja kirjoittelen sieltä vaikka olen suomessa. Kaikki uskoo, tottakai. Lukekaa matkatarinaani, sillä pian tärähtää! :-)

      • antitrolli

        Kirjoitat nicin väärin, jotta joku luulisi Antiguen todella kirjoittavan tuossa. Samaa yritit eläkevaariORG'in kanssa. Jokainen, joka seuraa trollaamisesi vaiheita näkee välittömästi, että trolli-idioottihan se siinä kirjoittaa. Etkö ole ottanut päivän lääkkeitä? Et taida mielenterveyspotilaana saada edes passia -tosin sinne alko- ja kela-matkoille ei sitä tarvita ? Mitä siellä terapiassa sanottiin pakkomaneereistasi?


      • aijaajaajaa
        antitrolli kirjoitti:

        Kirjoitat nicin väärin, jotta joku luulisi Antiguen todella kirjoittavan tuossa. Samaa yritit eläkevaariORG'in kanssa. Jokainen, joka seuraa trollaamisesi vaiheita näkee välittömästi, että trolli-idioottihan se siinä kirjoittaa. Etkö ole ottanut päivän lääkkeitä? Et taida mielenterveyspotilaana saada edes passia -tosin sinne alko- ja kela-matkoille ei sitä tarvita ? Mitä siellä terapiassa sanottiin pakkomaneereistasi?

        Siinä Antigue multinikkaa tällä kertaa antitrollina. Tuttua taktiikkaa muilta palstoilta. Ilmestyy aina aika ajoin puolustelemaan itseään rekkaamattomilla nikeillä.


    • samaaSaastaa

      Pidetään esillä tuota trollimme kuvausta itsestään:

      Alla vähän mallia siitä, mihin esimerkiksi Suomi24 Savonlinna ketju on ajautunut. Tämän tasoisia ovat trollimme:

      Minun MIELISAIRAUS vie minua

      Savonlinnan.MIELISAIRAS

      17.1.2016 16:40

      En ymmärrä, miksi minä aina silloin, kun minun MIELISAIRAUS iskee koko voimallaan, alan solvata palstoilla Pia Raskia.

      Pia on minun unelmieni nainen. Minulla on 4 eri väristä KEINOVAGINAA. Olen kaikkiin kirjoittanut punaisella tussilla "Rakas Pia".

      Rakastelen niiden kanssa 2-3 kertaa joka päivä.

      Olet Pia uskomattoman IHANA!!!

      Ystävällisin terveisin

      Savonlinnan HULLU mies

      Pia Raskin väsymätön vainoaja

      paskat housussa

    • whoknowswinss

      Antigue(ent. pelleily seis) jaksaa trollata myoskin elakevaarina vaikka matkalla ei kay, mutta esittaa sellaista, tyypillista talle poikarakastajalle oikealle miesten miehelle tai poikien miehelle.
      Hyvaa matkaa Antiguelle muista paivittaa 12 kertaa paivassa suomi24 lomallasi tai kuvitellullasi lomalla.
      Itse purjehdin valimerella koko vuoden ja en jaksaisi kiinnostua poloisesta mutta kun minua hairikoi niin vastaan nuorisopapalle ja kuvitelmamatkailijalle ja saaidolille, itse olen paassyt siihen asemaan etta aurinko paistaa sopivasti ei tarvitse sita toitottaa aamu, paiva ja ilta. God Sun

      • Uolevi_Ylitäpäkkä

        Potilaamme whoknowswinssin nettioikeuksia ja -vapauksia aiotaan rajoittaa jatkossa. Tutkittava kärsii megalomaniasta, deluusioista ja maanis-depressiivisyydestä. Tutkittava on ollut osastomme valopilkku. Sen takia olemme antaneet tutkittavalle enemmän toimintavapauksia kuin muille hoitolamme potilaille, mutta nyt joudumme siis tähän toimintaan puuttumaan.

        Terveisin Niuvanniemen hoitolan henkilöstö,

        vastaava johtaja osastopäällikkö Uolevi Yli-Täpäkkä.


      • Missä.Oot.Ollu
        Uolevi_Ylitäpäkkä kirjoitti:

        Potilaamme whoknowswinssin nettioikeuksia ja -vapauksia aiotaan rajoittaa jatkossa. Tutkittava kärsii megalomaniasta, deluusioista ja maanis-depressiivisyydestä. Tutkittava on ollut osastomme valopilkku. Sen takia olemme antaneet tutkittavalle enemmän toimintavapauksia kuin muille hoitolamme potilaille, mutta nyt joudumme siis tähän toimintaan puuttumaan.

        Terveisin Niuvanniemen hoitolan henkilöstö,

        vastaava johtaja osastopäällikkö Uolevi Yli-Täpäkkä.

        Antique, eli eläkepappaORG aloitti trollaaamisen jo heti aamusta. Missäs oot ollut? Yleensä sun paskanjauhanta alkaa jo viideltä. Joko oot pian "Puertossa", eli Posiolla jotta voit alkaa päivittämään kuulumisia 5 minuutin välein?


      • antitrolli

        Ainoa paikka, johon trollimme vastenmielisessä habituksessaan ja omakohtaisissa homo-ongelmissaan kykenee "purjehtimaan", on se sossu ja alko, josta kuunvaihteessa saa tuella pullotettua. Muuten on kiljulinjalla, eikä passittomana matkusta mihinkään.


      • eläkevaariORG-
        Missä.Oot.Ollu kirjoitti:

        Antique, eli eläkepappaORG aloitti trollaaamisen jo heti aamusta. Missäs oot ollut? Yleensä sun paskanjauhanta alkaa jo viideltä. Joko oot pian "Puertossa", eli Posiolla jotta voit alkaa päivittämään kuulumisia 5 minuutin välein?

        Täällä ollaan! Juuri tulin tänne Puertoon ja alan suunnittelemaan matkatarinan kirjoittamista :-) En tiedä aloitanko sen nyt vai vasta yöllä. Päivityksiä on luvassa useita päivittäin koska minulla ei ole täällä mitään tekemistä. Nytkin on taivas pilvessä, ja minä myös :-)


      • antitrolli

        Kuten kaikki huomaa, eläkevaariORG (rekisteröity) perään on kirjoitettu väliviiva. Siten trolli pyrkii esiintymään eläkevaarina, mutta jo tuosta matalaotasaisesta tekstistä kaikki tietävät tunnistaa, että kyseessä on omakohtaisesta homo-ongelmastaan kärsivä, heikkolahjainen trollimme. Väliviivan perään kirjoittamalla suomi24 ei tunnista modifioitua nimimerkkiä vääräksi.


      • aijaajaajaa
        antitrolli kirjoitti:

        Kuten kaikki huomaa, eläkevaariORG (rekisteröity) perään on kirjoitettu väliviiva. Siten trolli pyrkii esiintymään eläkevaarina, mutta jo tuosta matalaotasaisesta tekstistä kaikki tietävät tunnistaa, että kyseessä on omakohtaisesta homo-ongelmastaan kärsivä, heikkolahjainen trollimme. Väliviivan perään kirjoittamalla suomi24 ei tunnista modifioitua nimimerkkiä vääräksi.

        Ja sinä olet Antigue. Työnä 24/7 trollaaminen Suomi24 palstoilla.


    • Täällä tunnutaan olevan kovasti kiinnostuneita tekemisistäni tai tekemättä jättämisestäni. Miksi joku on noin katkera, että ottaa jonkun tai jotkut silmätikukseen ja alkaa trollata heidän tekemisistään.

      En ole vielä Puerto de la Cruzissa. Koneemme kun laskeutuu vasta sunnuntaina 13.00 Reina Sofian lentokentälle. On kovasti vahinko, ettei enää lennetä pohjoisen kentälle sillä 1.5 tunnin bussimatka Puerto Cruziin harmittaa kovasti. MIelummin istuisin siinä bussissa vain sen pohjoisen kentän 25 minuutin matkan.

      Kysymys kuuluukuin, että miksi säistä ja tapahtumista tiedottaminen niille, jotka asiasta ovat todella kiinnostuneita, olisi trollausta. Esim EläkevaariORG teki hyvää työtä tuolla "Puerto de la Cruz ja kelit" ketjussa antaessaan meilla Puertoon oikeasti halajaville tietoa säistä verrattuna vaikkapa viimevuotisiin lukemiin. Viime talvihan oli Puertossa poikkeuksellisen kylmä, kauan paikalla asuneiden mukaan kylmin 30-vuoteen. Oli siis mukava kuulla, säiden parantuneen ja auringon paistavan. Kiitos siis EläkevaariORGille tiedoistaan. Ainakin minua ne kiinnostuivat. Kiitos myös Isäntä&Emännälle postauksistaan. On hienoa huomata, että mukavia ihmisiä on ikään katsomatta olemassa, varsinkin kun kiinnostuksen kohde on sama.

      Niille, joita Puerto Cruzista ja sen tapahtumista kirjoittelu häiritsee, sanoisin, että älkää lukeko. Jättäkää lukeminen niille, jotka Puertoon aikovat matkustaa, siellä jo ovat tai siitä ovat kiinnostuneita. Jos asia ei kerran kiinnosta ja matkustatte mielummin Pattayalle, niin jättäkää asia väliin. En mäkään käy haukkumasa Pattayan, Gran Canarian, tai muidenkaan paikkojen matkaajia heidän palstoillaan. Jos joskus haluan noihin paikkoihin matkustaa, niin sitten vasta tutkin kirjoituksia niitä koskien. Nyt siihen ei ole tarvetta kuten ei myös trollaamiseen.

      Ja kyllä. Olen kirjoittanut aikaisemmin, siis ennen nimimerkkini " Antigue" rekisteröintiä tälle palstalle kahdella eri nimimerkillä. Viime talvena "Pelleily seis" nickillä postailin tänne Puertosta tietoa ja näkemyksiäni mm EläkevaariORGin kanssa, silloin pelkkä eläkevaari, kunnes joku hänen nimimerkkinsä varasti. Toinen käyttämäni nimimerkki on "Maahinen Barbadoksel", toissavuotisen Barbadoksen matkamme aikana. Silloin tosin kirjoittelin lähinnä Barbadosta käsitteleviin ketjuihin. Ne on sieltä edelleen helppo bongata, jos kiinnostaa, enkä näe, niiden sisältävän minkäänlaista trollamista.

      Joten lukekaa ja kirjoittakaa vain palstoille, mitkä teitä kiinnostavat. Silloin ei muiden tekeminen häiritse, eikä tarvitse kateellisena kirjoitella typeryyksiä.

      Tiedoksi, että tämä on ENSIMMÄINEN viestini tähän ketjuun.

      • aijaajaajaa

        Maltoit odottaa melkein puoli tuntia eläkevaariORG viestin jälkeen ennen kuin kirjauduit Antigue-tilillesi. Näkeehän nuo tekstien yhteneväisyydet kaikki, paitsi et tietenkään sinä. Multinikkaamisen oppii huomaamaan helposti tietyistä kirjoitusjutuista.


      • Taas.Naurattaa

        "Tiedoksi, että tämä on ENSIMMÄINEN viestini tähän ketjuun."

        Hahhahahahaaaaa! Taas naurattaa!!
        NAURETAAN YHDESSÄ TROLLILLE!! HAHAHHAHAHAAA!


      • antitrolli

        Jep, jep Antigue. Trollimme on ahkerana ja kun avaat ketjusi, hän härkkinee sitäkin. Siinä ketjussa trollin kommentit kannattaa jättää huomiotta, eli vastaamatta. Hän tosin vaihtelee taktiikkaansa, eli välillä on täysin asiallisen tuntuisia kommentteja, joita on vaikea tunnistaa. Trolli pyörittää täällä vastauksiaan jopa kymmeneen ketjuun päivässä ja noukkii vanhoja ketjuja mukaan (esim. titetoliikennevastauksia vm. 2012).
        Finski lentää pohjoisen kentälle keskiviikkoisin. Norski kahtena päivänä viikossa.


      • antitrolli

        PO. (esim. tietoliikennevastauksia vm. 2012)


      • aijaajaajaa
        antitrolli kirjoitti:

        Jep, jep Antigue. Trollimme on ahkerana ja kun avaat ketjusi, hän härkkinee sitäkin. Siinä ketjussa trollin kommentit kannattaa jättää huomiotta, eli vastaamatta. Hän tosin vaihtelee taktiikkaansa, eli välillä on täysin asiallisen tuntuisia kommentteja, joita on vaikea tunnistaa. Trolli pyörittää täällä vastauksiaan jopa kymmeneen ketjuun päivässä ja noukkii vanhoja ketjuja mukaan (esim. titetoliikennevastauksia vm. 2012).
        Finski lentää pohjoisen kentälle keskiviikkoisin. Norski kahtena päivänä viikossa.

        Eli sinä itse Antigue olet ahkerana. Sulla pitää kiirettä trollaamisessa multinikkeilyn ohella.


      • antitrolli

        Kuten Antigue kertoi, kone laskeutuu klo 13. Finski ei tarjoa vielä nettiyhteyttä.
        Eiköhän se kaipaamasi Antigue sieltä illemmalla ilmesty, tai viimeistään huomenna. Onhan se tietysti trollille ikävää aikaa odotella :)
        Älä huoli, minä tässä päivystän.


      • aijaajaajaa
        antitrolli kirjoitti:

        Kuten Antigue kertoi, kone laskeutuu klo 13. Finski ei tarjoa vielä nettiyhteyttä.
        Eiköhän se kaipaamasi Antigue sieltä illemmalla ilmesty, tai viimeistään huomenna. Onhan se tietysti trollille ikävää aikaa odotella :)
        Älä huoli, minä tässä päivystän.

        Sinähän omat asiasi tiedät, Antigue. Virtuaalimatkailu taitaa olla kivaa? Sun trollailua tuskin kaipaa kukaan.


      • antitrolli

        Antigue ei trollaile ja sinä trollinamme olet niin köyhä sisällöntuotannon kannalta, että kuka tahansa muu kirjoittaja on palstan kannalta todella toivottava. Ottaako parvekeruskettajaa todella noin koville, ettei itse pääse alkoaan pidemmälle?


      • aijaajaajaa
        antitrolli kirjoitti:

        Antigue ei trollaile ja sinä trollinamme olet niin köyhä sisällöntuotannon kannalta, että kuka tahansa muu kirjoittaja on palstan kannalta todella toivottava. Ottaako parvekeruskettajaa todella noin koville, ettei itse pääse alkoaan pidemmälle?

        Sinähän se trolli ja multinikki olet. Älä anna sitä kunniaa osattomille. Läpinäkyvää itsensä puolustelua.


      • fuckhead
        aijaajaajaa kirjoitti:

        Sinähän se trolli ja multinikki olet. Älä anna sitä kunniaa osattomille. Läpinäkyvää itsensä puolustelua.

        Antigue toimi ja toimii ihan samalla tavalla Asuntojen hinnat palstalla. Tukee mielipiteitään rekkaamattomana ja availee jopa ketjuja vastaväittäjiä herjatakseen.


      • trolliongelma

        Kuulehan nyt avohoitopotilas, me jotka olemme keskusteluihin osallistuneet, osaamme kyllä erottaa, kuka trollaa ja kuka ei. Sun on ihan turha yrittää toimiasi peitellä.


      • aijaajaajaa
        trolliongelma kirjoitti:

        Kuulehan nyt avohoitopotilas, me jotka olemme keskusteluihin osallistuneet, osaamme kyllä erottaa, kuka trollaa ja kuka ei. Sun on ihan turha yrittää toimiasi peitellä.

        Sinä olet ongelma. Trolliongelma. Antigue lukuisine nikkeineen.


    • trolliongelma

      Kun siirrymme rekisteröityjen niccien käyttöön, saadaan moderaattorikoululle dataa, kuka trollaa ja miten. Odotetaan nyt Antiguen ilmaantumista. Toivon mukaan palstapalaute kiinnostaa jatkossa moderaattoreita.

      • aijaajaajaa

        Kun nimimerkki "trolliongelma" poistuu palstalta, on kaikki ongelmat ratkaistu.


    • nimijamerkki

      Eräs trolli on eläkeläis mummo joka on omasta mielestä kanarian asiantuntija mutta ei todellisuudessa ole rollaattorillaan liikkunut lähikapakkaa kauemmaksi. Tekstiä tulee mutta paikallis tietämys on puutteellista suorastaan olematonta.

      • trolliongelma

        Ei meillä montaa trollia ole, eikä ne pääsääntöisesti matkaile alkoaan pitemmälle. No, sossu ja kela kuuluu niiden matkailuvalikoimaan.


    • kirotusvire

      "eläkeläis mummo" on kirjoitettu väärin

    • Ei_mikään_rölli

      Teretulemas, Antiikki!
      Täällä Puertossa on niin surkeat nettiyhteydet, että joudut opettelemaan hitaan kommunikoinnin,, ellet maksa maltaita toimivasta liittymästä.
      Minulta meni viikko, ennen kuin sain toimivan yhteyden. Seki pelaa asuntontaloni yhdessä nurkassa tyydyttävästi. Ei siis asunnossani, mutta sen käytävällä olevassa kerrostasanteen loosissa. Tämän hotellin ala-aualn kolikkokone maksaa 6 euroa tunti! Kävin tuossa naapurihotellissa, sen kolikkokone rosvoaa vain 4 euroa tunnissa.
      Asukkaille on ns. ilmainen kaista joka tukkiintuu koska kaikki kaksikymmentä paikalla olijaa näpräävät aifounejaan koko ajan. Itse en ole hotellin asukan, vuokrasin hotellissa olevan yhsityisen asunnon, joten en saa ilmaisiksi juuri muuta kuin respan tyttöjen tervehdyksen.
      Kirjoittele kunhan olet paikalla.

      • antigue-

        Minä kirjoittelen ja avaan uuden ketjun kun olen perillä, eli pian. Minun toinen persoona, eli isäntä.ja.emäntä on jo siellä ottamassa vastaan minua poloista. Ensimmäistä kertaa matkustan tällä nimimerkillä, vaikka juuri toinen nimimerkkini eläkeveeriORG palasi 9 viikon virtuaalimatkalta Puertosta. Katsotaan mitä keksitään :-)


      • antigue-
        antigue- kirjoitti:

        Minä kirjoittelen ja avaan uuden ketjun kun olen perillä, eli pian. Minun toinen persoona, eli isäntä.ja.emäntä on jo siellä ottamassa vastaan minua poloista. Ensimmäistä kertaa matkustan tällä nimimerkillä, vaikka juuri toinen nimimerkkini eläkeveeriORG palasi 9 viikon virtuaalimatkalta Puertosta. Katsotaan mitä keksitään :-)

        eläkevaariORG tietenkin :-)


      • antitrolli

        Kaikki huomaavat, että antigue- on väärä nicci, eli trolli kirjoittaa siinä. Eläkevaari (eläkevaariORG) ei ole kirjoittanut poistuttuaan.


      • antigue-
        antitrolli kirjoitti:

        Kaikki huomaavat, että antigue- on väärä nicci, eli trolli kirjoittaa siinä. Eläkevaari (eläkevaariORG) ei ole kirjoittanut poistuttuaan.

        Mikä minun nimimerkissä on väärin? Olen pian Puertossa ja aloitan uuden ketjun. Tulkaahan sitten lukemaan matkatarinoitani :-)


      • eläkevaariORG-
        antitrolli kirjoitti:

        Kaikki huomaavat, että antigue- on väärä nicci, eli trolli kirjoittaa siinä. Eläkevaari (eläkevaariORG) ei ole kirjoittanut poistuttuaan.

        Mitä se antitrolli siellä oikein höpisee? Tässähän minä olen, mutta kirjoittelen välillä muillakin nimimerkeilläni, kuten antigue ja isäntä.ja.emäntä, sekä nimimerkillä antitrolli :-)


      • antritrolli

        Ihan vapaasti antitrollilla! No problem. Rekisteröityjen niccien nimissä et voi kirjoittaa. Ne valtaa alaa.


    • i------i

      trollit ei matkustele korkeintaan luudalla hevon vittuun

    • Taas.Naurattaa

      Hahahhaaa! Puertotrolli taitaa olla pakkohoidossa kun ei yhtään Puerto trollausta ole tullut tänään :-) Putosiko kone mereen vai eikö virtuaalimatkailu enää maistu?
      Taas naurattaaaaaa! Nauretaan yhdessä trollille
      HAHAHAHHAAAAA!

    • trolliongelma

      Tämäkin ketju on oikein loistavaa materiaalia moderaattorikoululle. Meillä on viisi viikkoa pilottien valmistumiseen. Vasta sen jälkeen kasvaa moderaattorien määrä, koska pilottien jälkeen pilottikursilta jalostuu oppimateriaali, johon tämäkin ketju käy sellaisenaan ja sitten alkaa laajempi koulutus moderaattorikoulussa.
      Odottavan aika on pitkä, mutta Pauli Aalto-Setälä on luvannut ongelmaan ratkaisun. Sanasta miestä!
      Siten, mitä enemmän kanaria-palstalta menee asiattomuuksista ilmiantoja, sitä enemmän palsta on jatkossa moderoinnin kohteena. Siis viitseliäisyyttä!

    • Joo. Tarkoitukseni ei ollut jatkaa, mutta sain hätäisen yhteydenoton, että trolli on onnistunut käyttämään nicciäni. Olen nyt Suomessa, joten en ole sillä lailla "online" Kanarialle.

      Tarkoitus on, että prätkällä_pitkälle päivystää. Hän on vanha sheriffi, joten tuntee ylläpitoa paremmin.

      Jos siis nicci ei näy sinisenä, se en ole minä :)

    • Lepo vaan! Koetan vahtia tuon eläkevaariORG nimimerkin väärinkäyttöä. Ilmianto siitä kannattaa tehdä ylläpidolle. Oliko se niin, että rekisteröimätön eläkevaari nimimerkki jo rekisteröitiin trollin toimesta? Ylläpidolla tulisi olla välineet sen rekisteröinnin tutkimiseen. Katsotaan, mitä jatkossa selviää. Taitava temppu tuo on, että rekisteröidyllä nicillä voi kirjoitella väärä henkilö. Nicin suoja on ilmeisen säälittävä. Olisko kierto esim. esiintyä "muulla, kuin rekisteröidyllä" nicillä, jolloin voi kiertää. Ylläpito tutkinee...

      • Herlokki.Solmunen

        On ne vaan jänniä nämä piilopolliisin hommat!! Meinaa kaikki muut asiat jäädä ihan retuperälle, ei edes syödä muista!


      • Toivottavasti menestyt niissä. Tämähän alkaa olla kummallista, jos joku voi kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä, vaikka ei ole kirjottautunut sisään.


    • Wilbert24

      Kuulin huhuja että herbertti olisi palannut.

    • eIäkevaariORG

      Ehdotan että perustetaan eläkevaariORGin laulukuoro tänne. Jokainen saa laulaa niin kovasti kuin haluaa!
      Kutsutaan paljon uusia eläkevaareja mukaan. Saa olla Pihtiputaalta ja Puertostakin.

    • Tätä parempaa viestintää ei yllpdon analysoitavaksi juuri voi toivoa. Jos tämä ja näillä ilmiannoilla, ei herätä moderaattoreiden mielenkiintoa, niin mikä sitten! Kiitos kaikille. Tällä herätimme varmasti modet sai saimme materiaalia moderaattorikoululle.

    • Trolli kertoo tuolla toisessa ketjussa myös tekotapaansa seuraavasti:

      "varmaan ehtivät ensi kesänä tämän poistaa , jos ehtivät ! minulla prepaid mokkula , joka vaihtaa IP-osoitetta tasaisin välein , niin ylläpito ei voi juuri mitään ja silloin myös nettiliittymäkään ei ole kenenkään nimissä !"

      Hän siis esiintyy nimimerkillä eläkevaari0RG (tuossa numero 0 ison O:n sijasta), jonka hän on rekisteröi nyt, jotta voisi esiintyä oikean eläkevaarin nimissä (eläkevaariORG).

      eläkevaari on neuvostani poistunut toistaiseksi. Hänhän alkaa kirjoittelemaan taas PdC:sta ensi talvena. Pyysi kertomaan terkkuja. Lupasin vahtia feikkaamista.

    • trolliongelma

      Melkoinen duuni yhden idiootin takia! Miten viitsit?

    • trolliongelma

      Tämäkin aamu todistaa, ettei trolli luovuta. Kyse on mielenterveysongelmaisen pakkomaneerista, joten luovuttaminen ei ole vaihtoehto.

    • turhaatrollausta

      Erikoista sen sijaan on, että moderointi on näinkin pitkän jakson kokonaan poissa. Taitavat todellakin olla opettamassa moderaattorikoulun pilottikurssia. Eikö tämän palstan moderointi kävisi siellä hyvästä harjoituksesta?

    • trolliongelma

      Moderointia on tapahtunut pahiten trollatussa ketjussa. Saanemme siis moderaattrorin apua jatkossa pahimpiin ylilyönteihin.

    • trolliongelma

      Ylläpito tekee loistavaa työtä! Kiitos siitä. Nyt, kun modella on hetki kanarian palstaan aikaa toivon, että Antigue, isäntä.ja.emäntä. jne, ASIALLISET keskustelijat saavat mahdollisuuden raportoida PdC:n tiimoilta, jolloin muitakin, arempia noviiseja saadaan mukaan.
      Trolli ei suinkaan ole luovuttanut. Sen huomaatte härkkimisistä ja omien muka "asiallisten" ketjujen avauksista. Ylläpidon läsnäolo tekee hänen edesottamuksistaan -ainakin toistaiseksi, hivenen asiallisempaa. Toivotaan asiantilalle jatkoa.

      Valehenkilöllisyyksillä rekisteröidyt nicit eläkevaari ja eläkevaari0RG (tuossa numero 0 ison O:n tolalla) ovat edelleen, joko ylläpidon jäädyttämiä, tai valehenkilökkisyyksien käytössä. Ylläpito tutkinee (?!)

    • turhaatrollausta

      Kuten huomaatte, trolli avaa sitkeästi omia ketjujaan palstalle :) Se on kenen tahansa oikeus, kun niissä noudatetaan sääntöjä. Niitä on hyvä aina välillä kerrata.
      Trollin tapa vastata itse itselleen, on myös täysin sallittua.

    • trolliongelma

      Trolli nostelee ikivanhojakin ketjuja, joissa vaikuttaa olevan asiallistakin sisältöä. Löydätte sitten jonkun " voi ei" ilmaisun, jolloin juttu alkaa hahmottua. Hän voi nostella näitä useita kymmeniä.

      Tämä on yksi tapa saada palstasta vaikealukuinen.

      • MarkettaL

        Sinun elämäsi se tuntuu olevan melkoista kärsimystä.


    • JotainRotia

      MIksi ihmeen takia täällä kiistellään jostain nimimerkkien käytöstä. Ei ne ole mitään henkilöiden nimiä. Ei kukaan ole varastanut keltään mitään.Tyhjänpäiväistä jaarittelua, kaikki täällä kirjoittavat anonyymisti. Eikö ole tärkeämpää noudattaa yleisiä sääntöjä, ettei mainita henkilöitä nimellä, eikä laittomuuksia jne. Täysin yks hailee kuka on pappa, kuka on org. Sama vaikka kaikki kirjoittaisivat TäystaukkiORG-nimimerkillä, ei haittaa mitään. Lopetetaan toisten nimimerkkien mollaaminen. Toinen anonyymi vartioi alkuperäisen anonyymin anonyymi-nimimerkkiä, huh huh. Trolli-sana on kärsinyt jo inflaation. Samoin tuo moderaattorikoulu jankutuskin alkaa jo kyrsiä.

      • vahtisessut

        En voisi olla enempää samaa mieltä.


      • trolliongelma

        Vastataan käyttäen perustrollimme argumentaatiota: "Ei tänne ole pakko kirjoittaa" :)

        Vaan ei todellakaan ole "hailee kuka on pappa, kuka on org". Kun joku on toista vuotta kirjoitellut jollain rekisteröimättömällä nimimerkillä, niin että hänet tunnetaan ja sitten se nimimerkki otetaan toisen käyttöön, jonka jälkeen sillä nimimerkillä kirjoitetaan asiattomuuksia, niin kyseessä on tarkoituksellinen mielipahan tuottaminen. Se on sitä alkuperäisen nimimerkin käyttäjälle ja myös lukijoille, joilla kestää aikansa ymmärtää, että asiattomuuksia tutulla nimimerkillä kirjoittaa joku vieras persoona, joka kokee olevansa "trolli".

        Moderaattrikoululta odotamme paljon! Se vaan kysyy aikaa, sen vaikutukset.


      • turhaatrollausta

        Tulemme seuraamaan trolliamme jatkossakin. Käykääpä katsomassa vaikka Mäntyharjun palstaa. Ei sinne kukaan mäntyharjulainen kirjoita. Jotta Kanarian palstalle kirjoittaisi edes joku Kanarian oikea kävijä jatkossakin, joudumme perustrollimme trollauksen tekemään mahdollisimman hankalaksi. Se johtuu perustrollimme tökeröstä toimintatavasta. Oikean trollin edesottamuksiin ei tarvitsisi puuttua. Hyvää trollia kun ei edes oikein huomaa.


    • mäntyharju.piste.fi

      On teillä ongelmia. Saatteko lainkaan nukutuksi?

      • trolliongelma

        Omat kirjoitelmasi toimivat kiljuavusteisesti nimenomaan myös öisin. Pakkomaneerisi ovat niin tutunomaisia, että ne on helpp tunnistaa. Onneksi hajua ei sentään tarvitse kokea.


      • nytnukkumaan
        trolliongelma kirjoitti:

        Omat kirjoitelmasi toimivat kiljuavusteisesti nimenomaan myös öisin. Pakkomaneerisi ovat niin tutunomaisia, että ne on helpp tunnistaa. Onneksi hajua ei sentään tarvitse kokea.

        Miten voikaan olla elämä vaikeaa...........


    • Tendepueblo

      Antiguen tunnistaa hajusta jo pitkälti ja samalla tyyllillä aina trollaa, nicci vaihtuu, rekattu tai rekkaamaton.
      Kuka normaali matkaaja istuisi palstoilla vahdissa aamu, päivä, ilta, Antigue kyllä....

      • turhaatrollausta

        Iskit taas pahasti kirveesi kiveen. Heikkolahjaiselle tyypillistä. Trollivahdissa ollaan nyt tovi Suomessa, mutta toisin kuin sinä, vietämme paljon aikaamme myös Kanarialla.
        Sen lisäksi toki matkaillaan laajemminkin. Mersukin puuttuu just nyt:) Myin sen kesällä, mutta kun sopiva...


      • Tendepueblo
        turhaatrollausta kirjoitti:

        Iskit taas pahasti kirveesi kiveen. Heikkolahjaiselle tyypillistä. Trollivahdissa ollaan nyt tovi Suomessa, mutta toisin kuin sinä, vietämme paljon aikaamme myös Kanarialla.
        Sen lisäksi toki matkaillaan laajemminkin. Mersukin puuttuu just nyt:) Myin sen kesällä, mutta kun sopiva...

        Vähäpoika iski taas kirveensa kiveen, mistä sinä tiedät...,osoitit olevasi se trolli Antigue paljastamalla itsesi ja ärisemällä kuin vähäjärkinen ja minä kirjoitan tätä Teneriffalta(Los Gigantes) enkä esitä heikkolahjaisena olevani siellä.
        Ps. Jatka päivystämistä ja rekkaamista, ole, ole kuvitelmissasi.
        Buenos Dias


      • turhaatrollausta

        Sinä et tule koskaan pääsemään kotikyläsi Kelaa tai Alkoa kauemmas. Sorry!
        Muista ottaa lääkkeesi :) Että oikein Gigantes ;)


    • trolliongelma

      Äläs nyt! On se sen verran realisti unelmissaan, että se on katsonut, mihin Teneriffalla tehdään halvimmat matkat... mutta ei sillä sitäkään runsasta 400 euroa ole. Kohta se saa fattasta korvaukset. On kuun vaihde tulossa.

      • Tendepueblo

        Antigue se jatkaa itsensä kanssa juttelemista, rekkaamaton nicci vain vaihtuu, mahtaa vähäpoikaa ahdistaa.
        Kova pala varmaa hälle kun jotkut oikeasti pystyy matkustamaan Kanarian saarille.


      • turhaatrollausta

        Kun et koskaan ole missään ollut, et ymmärrä näkyvän noista viestiesi kellonajoista aika selvästi, että Teneriffalla ei normaali-ihminen tuollaiseen aikaan lomallaan kirjoittaisi. Suomalainen nettihäirikkö, joka suomalaisesta kotikylästään ei koskaan pääse mihinkään, kirjoittelee nettiriippuvaisena juuri tuolloin.


    • Hooh

      Eihän Antigue eli eläkevaari ym turhaatrollausta normaali olekaan, kun katsoo kellonaikoja jolloin kirjoittaa niin huomaa että matkoilla ei ole, eikä ole koskaan käynytkään.
      epäkeskohan epäilee muiden matkustamista kun oma elämä on virtuaalielämä ja trollaaminen.

      • turhaatrollausta

        Kommentoin "Tendepueblon" kirjoitusaikoja. Ei ole vaikeaa, heikkolahjaisellekaan, selvittää, mitä kello on ollut kirjoitusaikona Teneriffalla :) Terkkujaan vaan trollille. Kohta tulee sossun tuet ja pääset oikein Alkoon :)


      • Tendepueblo
        turhaatrollausta kirjoitti:

        Kommentoin "Tendepueblon" kirjoitusaikoja. Ei ole vaikeaa, heikkolahjaisellekaan, selvittää, mitä kello on ollut kirjoitusaikona Teneriffalla :) Terkkujaan vaan trollille. Kohta tulee sossun tuet ja pääset oikein Alkoon :)

        Vähäpoika elementissään, tosiaankin vähälahjainen et tosiaankaan ymmärrä aikaeroa-2 tuntia, sinähän se puputtaja Antigue/emäntä tiedät ihmisten lomakäyttäytymisen kun et itse missään käy:D:
        Kirjoitin aamulla paikallista aikaa 6.25, kello 6 heräsin kuten aina, apartomentoksessa aamupala, kello 8.00 aamulenkille 6 kilometriä, mukava sää, kello 10 altaalle jossa 3 tuntia aurinkoa, nyt huoneeseen ja kohta suihkuun ja sen jälkeen lähdemme syömään ja katselemaan upeita näköaloja.
        Koita trolli kestää ja prätkäile pitkälle vaikka et missään käykään paitsi kelassa, Antigue, hih.


    • MarkettaLohjalta

      Te ootte kyllä koomisia hahmoja

    • Hyvää.lomaa

      Hyvää lomaa kaikille Puertoon

    • trolliongelma

      Kuten totesin, trollin toimesta ikivanhoja ketjuja nostellaan nyt, jotta palsta tulisi vaikeaselkoisemmaksi. Trolli kyllä kehittyy, nyt hän saattaa asiaketjun aivottomia välikommentteja tehdessään, päästä jopa seitsemään sanaan. Normaalisti minuutin välein jopa toistuvat viestit on kyllä sikäli turvallisia, että niiden älyllinen sisältö tulee kaikille kertavilkaisulla selväksi. Seitsemän sanan viesti on jo paljon hänen ilmaisukyvyllään. Pahempaa on kuitenkin luvassa. Kun avustukset tulee kuun vaihteen jälkeen, kirjoitusoksennusta tulee myös pitkin yötä. Saattepa nähdä.

    • turhaatrollausta

      Tietääkö kukaan, mistä on kysymys jossain 500-viestin facebook ryhmässä? Jos tuommoinen todella on ja siihen voidaan "kaapata" asiallisia ketjuja, niin silloin kannattaisi hajottaa ketju esim. viikko-osiin. Sama otsikko, mutta perään I, III, III, IV, jne. Se motivoisi vähemmän jotain 500 ryhmää.

      • Fuerteventura

        Jos trollit harmittavat miksi ette siirry Annan kanariaosioon? Siellä ei trollata vaan kirjoitetaan asiaa ja asiallisesti. Parhaat kirjoittajat ovat sinne siirtyneet.


      • onnetontamenoa

        Joku yläasteikäisten ja amispoikien porukka johon pääsee jos netissä on luonut viestiketjun jossa on 500 kirjoitusta. Siksihän tuossakin on nyt varmaan 5 Puerto de la Cruz ketjua ja ainakin ketjujen nimien kuten Puerto del la Cruz -2016 sekä Puerto del la Cruz- elämää paratiisissä perusteella aikomus on kirjoitella koko vuosi. Olisipa paikka jossa voisi kirjoitella ilman hörhöjä, vaikka sitten omalla nimellään. Täällä pystyy rekisteröimään itselleen vaikka 100 nimimerkkiä ja kirjoitella niillä.


    • turhaatrollausta

      >jos netissä on luonut viestiketjun

      Tuon kontrollointi täytyy olla täysin olematonta, koska trollimme jatkaa ketjuja, joiden perustamisen kanssa hänellä ei ole mitään tekemistä...

      Näkyykö facebook'ssa sen henkilön yhteystiedot, joka väittää jotakin 500-viestin ketjua perustamakseen, vai onko se nimimerkillä? No, nimimerkki lienee facebook'ssa oikean henkilön rekisteröintitiedoilla, joten jäljitys ehkä onnistuu...

      • salapolliisi

        Sulla ei taida olla muuta elämää kuin toisten kirjoitusten vahtiminen?


      • onnetontamenoa

        Kyllä ne on kuule ihan samoja Puerto trolleja jotka ovat aloittaneet ketjun ja jotka sinne sitten kirjoittelevat.

        Vertaile: Jos joku kysyy kysymyksen liittyen vaikka Las Palmasiin tai Playa del Inglesiin, hän saa 5-15 vastausta. Jos joku kirjoittaa aiheena Puerto de la Cruz, vastauksia tuleekin 300 kymmenillä eri nimimerkeillä, saman henkilön kirjoittamina. Huomaatko yhtään miten naurettavaa tuollainen trollaus on ja luuletko tosissaan ettei sitä kukaan huomaa? Lisäksi:

        Tätä tapaa lainata--->

        >jos netissä on luonut viestiketjun

        ....ei käytä kuin päätrolli itse. Mene pois, ole hyvä!


      • Asko.kolmella.ceellä
        salapolliisi kirjoitti:

        Sulla ei taida olla muuta elämää kuin toisten kirjoitusten vahtiminen?

        Taitaa olla elämäntehtävä.


    • turhaatrollausta

      "Kanarianturistin neljä perikuvaa" by the Observer on loistava avaus ja ketjun alkupuoli on varsin älyllistäkin keskustelua. Loppupuoli trollivetoisesti onkin sitten sitä banaaliteettia ala imbesilli. Aloitusartikkeli jo ilmaisultaan sellaista, ettei trollimme siihen ikinä kykenisi.

      • TotuusSeEiPala

        Siihen nähden, jos "vähäpoika" siis esittelee ketjua omana luomuksenaan, jonkun pitäisi paljastaa hänet -jopa teinitasolle.


    • trolliongelma

      Lähes kaikki avaukset ovat kanarian palstalla trollin tekosia, joissa hän keskustelee itsensä kanssa. Se on avohoitopotilaalle terapiaa, eikä edes sääntöjen vastaista, joten homma jatkunee. Aika ajoin on syytä kertoa palstan tilasta siltä varalta, että jos joku satunnainen, asiallinen keskutelija ilmaantuu, hän osaa etsiä niitä ketjuja, joissa on joku asiallinenkin keskustelija.

      • kirotusvire

        keskutelija po. keskustelija


    • yogaamassa

      Se on gayman-saarilla.

    • turhaatrollausta

      LOISTAVAA YLLÄPITO! "Kanarianturistin neljä perikuvaa" ketju suljettiin, ennenkuin 500 tuli täyteen. Esimerkillistä toimintaa. Ketjun avauspuoli oli melko hauska ja The Observer avasi riittävän raflaavasti, jotta provosoitumista tapahtui. Suurin osa meistä nauroi makseasti ja jatkoi omian kuvauksiaan.
      Trolli tuskin onnistuu monistamaan ideaa kopioketjussaan. Ei ole uutuuden viehätystä.
      Mokoma 500 viestin kerääminen tuo ketjuun merkityksettömiä ja tarkoituksettomia möläytyksiä, joten 500-ketjujen eliminoiminen on hieno idea. Kiitos siitä!

      • okmijnuhbygv

        Juuri näin! Nuo tyhjät "UP!" tai "500 sitätätäamiskerhofeisbook" viestit olivat mielipuolista mölyä. Siinä mielessä kerta kaikkiaan hieno juttu että elämä voi jatkua taas.


      • trollit.pois

        Joku ilmoitti ylläpidolle että tämä aloittaja nimimerkki The Observer on trolli. Hyvä että sulkivat ketjun. Saisi sulkea myös nämä monet Puerto de la Cruz ketjut joissa aloittajan ainoa tarkoitus on saada ketjuunsa 500 viestiä.

        Trollin ainoa tarkoitus on päästä Facebookin 500 kerhoon, mutta se vaatii että ALOITTAJAN ketjussa on 500 viestiä. Siksi trolli trollaa Puerto juttuja ja kirjoittelee itselleen että saa 500 täyteen.


      • Puuhlääh500puuhlääh
        trollit.pois kirjoitti:

        Joku ilmoitti ylläpidolle että tämä aloittaja nimimerkki The Observer on trolli. Hyvä että sulkivat ketjun. Saisi sulkea myös nämä monet Puerto de la Cruz ketjut joissa aloittajan ainoa tarkoitus on saada ketjuunsa 500 viestiä.

        Trollin ainoa tarkoitus on päästä Facebookin 500 kerhoon, mutta se vaatii että ALOITTAJAN ketjussa on 500 viestiä. Siksi trolli trollaa Puerto juttuja ja kirjoittelee itselleen että saa 500 täyteen.

        Tämä on juuri se sinun, arvon trolli, paikallaan pyörivä levy. Mistä tuon keksit? JA vaikka joku haluaisikin 500 viestiä, niin nuo UP! huudahdukset tai puuskutus tuosta 500 viestistä on sitä tyhjintä mielipuolisuutta mitä täällä ei tarvita yhtään. Jos joku haluaa itselleen vastailla tai pitää ketjua hengissä niin olkoon niin - eikös tämä palsta ole sitä varten. Arviointi jääköön lukijalle, mutta "UP!" on aika ontto viesti. Vai mitä?


    • Tuosta opimme, että on turha moittia suomi24-ylläpitoa olemattomaksi. Vaikka saamme vielä odottaa moderaattoreiden määrän merkittävää kasvua, on syytä antaa tunnustusta niille, jotka jaksavat kaikkea roskaa lukea ja kitkeä.

    • Pois.trollit

      Totta nimimerkki "trolliongelma". Nyt kun vielä saataisiin pois nuo "Puerto de la Cruz- 2016" ja vastaavat puertotrollin ketjut niin hyvä olisi. Niissähän aloittajan eli Puertotrollin ainoa homma on saada ketjuunsa 500 viestiä että pääsee Facebookin 500 kerhoon.

    • lomailuanetissä

      Kuka PdC:ssä aikuisten oikeasti oleva viitsisi kirjoittaa lähes päivittäin yleisellä internet palstalla ellei hän ole liikunta rajoitteinen tai täyttä ymmärrystä vailla.

      Koti sohvalta trollaajia ovat kaikki.

      • turhaatrollausta

        Päinvastoin. Viikkolomailijat tuskin kerkeävät niin paljon kirjoitella -toki kyllä facebook-kansa, jne, mutta ne, joilla on aikaa oleilla PdC:ssa ja aikaa matkustella muutenkin, kirjoittelevat useinkin nettiin. Suomi24 on elännyt alennustilaa ja menettänyt asiallisia kirjoittajia, mutta moderaattorikoulun toivotaan tuovan ratkaisun asiaan. Parvekeruskettajat on asia erikseen. Voittopuolisesti suomi24 on niitä täynnä, eikä ne matkusta koskaan mihinkään.


      • puertoturisti

        Vakikirjoittelijoita on ollut aiempina vuosina enemmänkin. Kuten edellisessä kommentissa todettiin, he ovat olleet tyypillisesti talviasujia Kanarian saarilla tai useamman viikon reissulla, silloin kun he ovat kohteesta käsin kirjoitelleet. Inglesissä asustelleet nimimerkit ovat nyt jostain syystä kaikonneet. Nyt on ollut pari kolme kirjoittajaa Puerto Cruziin keskittyen, eikä hekään jatkuvasti koko päivää kirjoittele, päin vastoin kuin tämä häirikkö tai häiriköt, jotka ovat ottaneet nykyiset vähät kirjoittelijat häirinnän kohteeksi jatkuvalla ulostamisellaan.
        Asiallisia vakituisia kirjoittelijoita saisi olla enemmänkin, kyllähän niitä kuulumisia moni haluaa lukea. Saahan niistä joskus hyviä vinkkejä omillekin reissuille.

        Onhan näitä toki ollut ennenkin. Yhteen aikaan oli semmonen, joka kirjoitti joka ketjuun että "Menkää Thaimaaseen, vain köyhät matkustaa Kanarialle". Sitten ollut näitä useampikin, jotka vastaa "Olet täysin ääliö, kun tuollaista kysyt, katso googlettamalla", jos joku jostain asiasta rohkenee kysyä. Nykyisen tai onko niitä peräti useampikin tunnistaa myös sanastosta ja tyylistä. Sanat trolli, päätrolli, Facebook 500 kerho ainakin toistuvat alinomaan.

        Laitoin muutaman pahimman Puerto Cruz ketjusta , joka on tällä hetkellä eniten saastunut (tämän ketjun ohella), ylläpidon tiedoksi ilmiannolla. Enemmänkin mielenkiinnosta, että kuinka siellä reagoidaan.

        Täytyy vain toivoa, että vakituiset ja satunnaiset kirjoittelijat jatkaisivat kaikesta huolimatta.


      • aijaajaajaa
        turhaatrollausta kirjoitti:

        Päinvastoin. Viikkolomailijat tuskin kerkeävät niin paljon kirjoitella -toki kyllä facebook-kansa, jne, mutta ne, joilla on aikaa oleilla PdC:ssa ja aikaa matkustella muutenkin, kirjoittelevat useinkin nettiin. Suomi24 on elännyt alennustilaa ja menettänyt asiallisia kirjoittajia, mutta moderaattorikoulun toivotaan tuovan ratkaisun asiaan. Parvekeruskettajat on asia erikseen. Voittopuolisesti suomi24 on niitä täynnä, eikä ne matkusta koskaan mihinkään.

        Poistu jo trolli palstalta sen moderaattorikoulusi kanssa.

        Todella ärsyttävää jankkausta samasta asiasta, typerys.


      • mämämäjamä
        turhaatrollausta kirjoitti:

        Päinvastoin. Viikkolomailijat tuskin kerkeävät niin paljon kirjoitella -toki kyllä facebook-kansa, jne, mutta ne, joilla on aikaa oleilla PdC:ssa ja aikaa matkustella muutenkin, kirjoittelevat useinkin nettiin. Suomi24 on elännyt alennustilaa ja menettänyt asiallisia kirjoittajia, mutta moderaattorikoulun toivotaan tuovan ratkaisun asiaan. Parvekeruskettajat on asia erikseen. Voittopuolisesti suomi24 on niitä täynnä, eikä ne matkusta koskaan mihinkään.

        FB sekä omat blogit on avautumista varten, ei julkinen yleinen keskustelufoorumi jossa ideana on keskustella eikä ainoastaan vuodattaa omaa elämäänsä.

        Kysymys; kuinka moni kanarian vakituinen kirjoittaja osallistuu keskusteluun?


    • Pilottiryhmä valmistuu moderaattorikoulusta helmikuussa. Sitten alkaa pilotin monistus. Sen jälkeen on luvassa riittävästi moderaattoreita:)

      Paljon niitä tarvitaankin perkaamaan nykytasoiset suomi24 palstat. Kohti uutta aikaa...

    • Ja kuten tämäkin päivä todistaa, ei trollimme luovuta. Nyt pyritään avaamaan lukuisia merkityksettömiä ketjuja, joissa vastataan itse itselleen.

      Näistä 500-ketjun virittäjistä on myös syytä antaa palautetta palautelomakkeella ylläpidolle, jotta mahdollisimman moni tulee jäädytetyksi, rajan lähestyessä. Poistuu villitys kanaria-palstalta.

      Tämänkin ketjun avaus on alunperin trollimme tuotosta. Minä vaan hyödynnän otsikon ohjausta.

    • turhaatrollausta

      Tollimme älyllinen kapasiteetti on maksimaalisesti käytössä tuossa "Heippati!!" ketjussa. Siinä todella nähdään, miten "asia" liittyy Kanarian palstaan ja koko ketjun viesteissä näkyy sisällöntuotannon verbaalisuus kukkeimmillaan :)

      • korhoska

        Riemukasta lomaa teille toivottaa Korhoset!!


    • TrolliLuovutti

      Trolli on keskittynyt nykyisin omien Puerto-ketjujen kanssa häsläämiseen niin hän ei enää häiriköi muita keskusteluita. Hyvä näin. Enää ei ole edes kuultu paskaa moderaattorikoulusta tai muista trollin virityksista. Hyvä myös näin

      • voitrollia

        Trollipelle tais tajua ettei kannata uhota kun taidot ei riitä. Yksin se Puertoketjussa trollaa itsekseen, pieni raukka. Tosin sillä on jo pian 400 viestiä kasassa niin pääsee 500 kerhoon, mut pääsköön minun puolesta. Antaa pojan meuhtata, minä en enää tähän ketjuun kommentoi, chao o/


    • ihmeBantu

      Onko mikään muuttunut vuodessa?

      • eipämuutoksia

        Ei kai muu kuin että Puerton trolli antiguen nimimerkki on ylläpidon toimesta bannattu. Antigue joutuu trollaamaan muilla rekisteröidyillä nimimerkeillä, kuten polemista, eläkepappa ja turhaatrollausta. Lisäksi antigue trollaa sadoilla rekisteröimättömillä nimimerkeillä ja haukkuu asiakirjoittajia.


    • ihmeBantu

      Eikä mikään muuttunut tässäkään vuodessa.

    • huhuuko

      Missä Å luuraa?

      • asiatulevaisuus

        Pilkun jälleen Å:ko palasi? Aller, olkaa hyvä. Toki kuppiloiden wifi voi sen täältäkin välittää. Jahti jatkukoon!


      • Öitäpapalle
        asiatulevaisuus kirjoitti:

        Pilkun jälleen Å:ko palasi? Aller, olkaa hyvä. Toki kuppiloiden wifi voi sen täältäkin välittää. Jahti jatkukoon!

        Pappa nukkumaan tai muori suuttuu. Kohta se on puoliyö Puertossakin.
        Katsoo pappa ennen maate menoa superkuuta. Se on näkynyt hienosti näillä keleillä. Hyvää yötä pappakulta ja muista tervehtiä kaupassa. Trebolilla ja Mercadonassa.


    • epätietoinenko

      No nyt on siistinä pysynyt. Miksiköhän? Luovu rikollisuudesta! Sitä olisi ollut syytä miettiä aikanaan. Nyt se kuulutettu sheriffi ilmestyy kyllä ovelle. Jollekin se käy kalliimmaksi, kuin jollekin toiselle. Toisilta otetaan, toisilla ei oo, mistä...

      • VapiskaaRosmot

        Juu, Enontekiön sheriffi ilmestyy ovellesi rikollinen.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4811
    2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      115
      2086
    3. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      42
      1382
    4. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

      Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
      Ikävä
      80
      1232
    5. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

      On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
      Suomalaiset julkkikset
      6
      949
    6. Et oikeen anna itsestäsi

      Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
      Ikävä
      38
      810
    7. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
      Maailman menoa
      23
      786
    8. Nainen, elämä on täyttä paskaa

      Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
      Ikävä
      90
      742
    9. En pidä tästä yhtään

      En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
      Ikävä
      33
      729
    10. Et edes voi

      tietää miten tuo yksi pieni esine lohduttaa kamalassa ikävässä ja onneksi kukaan ei koskaan voi ottaa sitä minulta pois.
      Ikävä
      37
      728
    Aihe