Windowsille lähes 500 000 000 virusta!!!!

imevä_win

21

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari_ymmällään

      Onpas monta nollaa. Mahtaako kari ymmärtää edes moista lukua.

      • Mikalle_jauhot_suuhun

      • ei_vaaraa

      • Linuks_aina_valhe

    • Viruspesä_win

      Oijoi!

    • windows__imeskelee

      Ja kun muistetaan, että wirustorjunnat löytävät vain noin 30% haitoista, pääsee haittaohjelmista 330 000 000 kpl luikertelemaan windowsiin tuhojaan tekemään.

      • oiuiou

        Oijoi!


    • Linuks_andero_vuotaa

      Mielenkiintoisesti on linukshihhuleilla vaihtunut trollaamisen aihe: Aiemmin tubutinpojat kehuskeli, ettei linuksissa ole haittaohjelmia tai takaportteja-nyt mietitään, että missä käyttiksessä niitä on enemmän...hih hih hih hih......†

      • ubuntu_turvallinen

        Eipä niitä haittaohjelmia ole. Vai montako on Ubuntuun?


      • Linuks_imetys

      • Linuks_imetys kirjoitti:

        Tässä muutama esimerkki…...†
        https://www.bing.com/search?q=linux haavoittuvuus&form=EDGEAR&qs=PF&cvid=c9d8b6d16d5e4e7883de3bba81817579&pq=linux haavoittuvuus&elv=AAi12nX1V0jndiy3VEHdxKHodJHDa5yb9Ml

        Ööh, siis nyt Kari ei suostu tietämään "haavoittuvuuden" ja "haittaohjelman" eroa. Vihaa vain jotain epämääräistä "linuksiksi" ristimäänsä juttua ja pelaa pasianssia päivät pitkät huijaamalla. Kyllä tämä on nyt varsin omituista jopa väsähtäneeksi trollaukseksi.


      • väsähtänyt_trollaaja

        ristintumputtaja…...† on.
        hih hih hah
        ihihahaa sanoisi polle


      • ubuntu_turvallisin

      • ubuntu_turvallisin kirjoitti:

        Bing on tosiaan haittaohjelma...

        Selainpohjaiset haittaohjelmat toimivat myös linuxissa!


      • ubuntu_turvallisin
        tri-vindovs-mieli-ala kirjoitti:

        Selainpohjaiset haittaohjelmat toimivat myös linuxissa!

        Tuokaan haittaohjelmalinkki ei avautunut, vaan NoScriptin ABE esti sen :)
        http://aijaa.com/w5yzqL


    • winkusta_turvallinen

      Windowsille pitäisi olla sellainen "hyötyohjelma" joka kryptaisi verkkoyhteydet. Aina kun käyttäjä loisi uuden yhteyden niin se kryptattaisiin, ettei Windowsilla ei pääsisi verkkoon.

    • EN_OLE_SEPPO

      Korjaan, 500000000 hyötyohjelmaa.

    • poistoon_meni

      Nyt lähti windows koneelta!

      • turvaton_win

        "Nyt lähti windows koneelta!"

        Nytkö vasta? Täällä on lähtenyt jo aikoja sitten!


      • Hirveä_tuholainen

        Minun tubutin on taas kiertänyt maata kiertävällä radalla jo muutaman vuoden......†


      • AvaruusYmpäristörikos
        Hirveä_tuholainen kirjoitti:

        Minun tubutin on taas kiertänyt maata kiertävällä radalla jo muutaman vuoden......†

        Hyi sinua mitä olet mennyt tekemään. Nasa on kieltänyt tubuttimet avaruudessa jo aikaa sitten. Vain turvallinen linux kelpaa Nasalle avaruuteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe