Riittävä pöytäkone ja tarvittavatohjelmat.
Sopivaa kameraa voi myös suositella.
Youtubevideoita ajattelin alkaa kuvaamaan, urheilua, reissuista ym mukavasta.
Millaista varustetta tarvitsen?
Vlogittamiseen
15
106
Vastaukset
- älä_aloita
LOL.
- helppooooooo
Osta videokamera jolla voi lähettää videot suoraan youtubeen.
- KDENLIVE
Tarvittavista ohjelmista on sopiva esim. KDENLIVE.
- valoatunnelissa
http://www.hs.fi/talous/a1438133784419
Tosi sopiva kamera. Varusteeksi et paljoa tarvitse - kännykällä pääsee alkuun. Tärkeintä on sisältö.
Osta Gigantista kallis videokamera ja käytä sitä varoen 30 päivää. Voit palauttaa sen sinne ja saat rahasi takaisin ilman että tarvitsee selittää miksi haluat palauttaa:)
Ja tämä vieläpä täysin laillisesti:)
https://www.gigantti.fi/cms/asiakastakuu-gigantti/palautusoikeus/- vai_niin_toimitaanDDDDD
Tämöä selvittääkin muutaman asian mitä olen ihmetellyt kun joka laitteesta löytyy "kokemusta".
vai_niin_toimitaanDDDDD kirjoitti:
Tämöä selvittääkin muutaman asian mitä olen ihmetellyt kun joka laitteesta löytyy "kokemusta".
Mutta näin voi aloittaa helposti tämän harrastuksen:). Se onko tässä järkeä onkin eri asia. moni jopa ostaa huippuluokan television vain jääkiekkootteluiden ajaksi ja palauttaa tuonne ottelun jälkeen..
- Näimpäjoo
Tämän takia en ostakaan enää ikinä kigantista mitään, en halua käytettyä tavaraa uutena.
- Goljatti
Näimpäjoo kirjoitti:
Tämän takia en ostakaan enää ikinä kigantista mitään, en halua käytettyä tavaraa uutena.
Ne palautukset myydään kyllä alennuksella ja asiasta mainiten.
- ban-lore
Kai siellä kököntissäkin joku järkipää on ja antaa bannia ainaiselle palauttelijalle. :LOL
ban-lore kirjoitti:
Kai siellä kököntissäkin joku järkipää on ja antaa bannia ainaiselle palauttelijalle. :LOL
Kyllä ennenpitkään jos useasti vie: http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/87427-tavaroiden-palautusoikeudella-huijataan-usein-kaupoissa
- Kikanttija
Goljatti kirjoitti:
Ne palautukset myydään kyllä alennuksella ja asiasta mainiten.
Ei aina.
- vapusen_wilunki
Bittisky kirjoitti:
Kyllä ennenpitkään jos useasti vie: http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/87427-tavaroiden-palautusoikeudella-huijataan-usein-kaupoissa
Sinä varmaan harrastat tuota paljon jos mahdollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483