Silloin tämä palsta on väärä paikka kysyä.
Kaipaatko apua tietokoneongelmiin?
28
152
Vastaukset
- muutenhyvä
Tämä olisi hyvä palsta, jos Bittisky lopettaisi häiriköinnin.
Ei ole.
Minulla on myös vastaus useimpien ongelmiin: Oletko kokeillut uudelleenkäynnistää kaikki laitteet?- hiontaongelma
Hiotko muuten öisin DVD-levyjä?
hiontaongelma kirjoitti:
Hiotko muuten öisin DVD-levyjä?
Hiotko sinä Jallu öisin 24-bittisiä SACD-levyjä?
- Jallu-XXX
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Hiotko sinä Jallu öisin 24-bittisiä SACD-levyjä?
Katohan, nyt Jalluttelet jo muitakin kuin minua, hienoa.
Jos sinulla on tietokoneongelmia, minun neuvojani noudattamalla vältyt niiden ratkaisemiselta kaikkein todennäköisemmin, olenhan tietotekniikan monilahjattomuus.
- paskaamitävittua
Vittu mitä paskaa. Saatanan bittisky/vapunen/kännymän on taas aloittanut ton idioottimaisen spämmäämisen. Johan sinä hetki hiljaista olikin. Pahimpia ovat juuri tuommoiset vitun euroopanomistajat, jotka kuvittelevat olevansa aina oikeassa.
- Banaanimiehet
Mutta sehän on oikein ainakin siitä päätellen kun viestinikin jossa sanoin että banaanit olisi paikallaan palstan sotkijoille poistettiin mutta sotkut jäi, lukee vaan että viesti poistettu koska se rikkoo sääntöjä.
Eli palstan sotkeminen ei riko sääntöjä.
- lx_mobiilista_
Tämä palsta pähkinänkuoressa: VMP :P
(ei siis WMP eli Windows Media Player) - ihmetyttäähiukan
Hiukan ihmetyttää, miten Bittiskyn vanhemmat antavat hänen olla tietokoneella niin paljon. Jonkinlaisia rajoja olisi vielä tuossa iässä hyvä asettaa.
- huononeuvo
Mielestäni tämä ei ole hyvä neuvo kenellekään aloittelijalle.
- JoensuunMelli
huononeuvo kirjoitti:
Mielestäni tämä ei ole hyvä neuvo kenellekään aloittelijalle.
Tuolta tyrkytettynä ihan normaalia.
- häpeäisitedes
Eikö sinua, Bittisky, yhtään hävetä tuollainen lapsellisuus?
- Ladaferrari
Olen ihmetellyt, miten tämä vapunen, bittisky, kannyman, windowsilainen, datanen yms jaksaa päivästä päivään ja vuodesta vuoteen esiintyä asiantuntijana ja aina paskaa sataa niskaan. Onko hän jonkunlainen masokisti?
- rauhoitu
Rauhoitupa nyt, Bittisky.
- selvääääää
Kävi kuten afterilla nikillä Tkonemies. Kukaan ei ole samaa mieltä miikkaa -652 lopetti kirjoittelun. Siellä ei vaan saa häiriköidä. Täällä Bittisky nikillä pari kuukautta. Kukaan ei ole samaa mieltä. Häiriköinti sallitaan ja copy/paste eri nikeillä käyttöön. Ilmeisesti hän postaa nämä sekasotkut Tor-verkon kautta koska ylläpito on voimaton / haluton puuttumaan asiaan. Vahinko tiedonhaluisten apua hakevien kannalta. Motiivi häiriköintiin on yksinäisyys, se saa ihmisen alentumaan ja tuppautumaan sinne missä häntä ei kukaan kaipaa.
- paskaamitävittua
Pakko olla. Täysijärkinen henkilö ei tuollaiseen perseilyyn sorru. Täytyy olla tosissaan sairas, että ensin itse aloittaa vastaamalla mitäsattuu, vänkäämällä ja väittämällä vastaan joka asiassa koskaan perustelematta väitteittään.
Sitten kun palautetta tulee, alkaakin se vitun spämmäys ja muu paskan levittäminen. Suomi24 on tälle pölvästille ainoa paikka purkaa pahaa oloaan, kun muilta rekisteröitymisen vaativilta palstoilta se on jo potkaistu tai potkaistaan pellolle. Sekin tietysti muiden syy, kun omasta mielestään on aina oikeassa. En ota tuohon masokistiväitteeseen kantaa, mutta itse pidättäydyn kommentoimasta sellaisiin ketjuihin, joiden aiheesta en oikeastaan mitään tiedä (esimerkiksi tietokoneiden rakenteluketjun, mitä osia, kuinka paljon rahaa niihin kannattaisi käyttää jne.)
- origasmi
Oliko hyväkin orgasmi?
- oudot.säännöt
Tää Suomi24 on sikäli erikoinen palsta, että häiriköintiä ja ketjujen sotkemista ei tosiaan ole säännöissä kielletty. Massapostitus on, mutta sekin tarkoittaa massapostitusta usealle eri palstalle.
- paskaamitävittua
Se varmaan johtuu siitä, ettei ylläpito ehdi millään tutkimaan ja siivoilemaan tuhansia ketjuja. Vapusellakin on sanan- ja mielipiteenvapaus. Tästä syystä ketju pitää lukea ja tutkia ennen kuin viestejä voi poistella.
Tosin vapunen harrasti tätä poistelua ja omien mielipiteidensä tyrkytystä jo ollessaan tämän palstan luotsina. Se oli todennäköinen syy miksi hänet potkaistiin luotsin paikalta. Massapostituksen esto voidaan todennäköisesti jotenkin osittain automatisoida.
Tämä palsta tarvitsee vakituisen (täysjärkisen) moderaattorin, mutta eipä taida vapaaehtoisia olla. - lapsellista
On se lapsellinen.
- sääntöjenmukaan
lapsellista kirjoitti:
On se lapsellinen.
Varo ettei viestisi poistu, se rikkoo sääntöjä jos arvostelee palstan sotkijaa, palstan sotkeminen ei ole säännöissä kielletty.
Huomasin tämän koska minun viestini oli poistettu jossa sanoin että ylläpidolle kannattaa ilmoittaa nämä palstan sotkijat. - origasmi
Nyt menee jo liiallisuuksiin orgasmeista nauttiminen. :D
- mitävitunpaskaa
Vapusella on vielä pakkomielle todistaa oma tyhmyytensä moneen kertaan joka ketjuun. No ei kai se sillä mitään enää menetä.
- vetelin_kuiva
Mielenkiintoisia laukeamisia. :D
- wintoosa
"Juu tällainen meininki on tuttua hommaa Suoli24 palstalla:)" vapunen Windowsilainen Muron sivuilla.
Pitää vinkata murolaisille , että käyvät lukemassa täällä Windowsilaisen tekstiä. Osaavat sielläkin paremmin "arvostaa" :D
- fpfpfpFP
ja näin taas idioottius paistaa suomesta kiinaan asti
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663