Mikä mahtaa olla syy

UunoUtelias

25

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winloss_jauhomylläri

      "Mengin mukaan supertietokone rakennetaan tyystin omin voimin".

      Bongipiippu-Windows-ristintumputtaja tukehtuu kohta jauhoihin.

      • Linuks-illuusio_tuhoo

        Ei mitään käytännön arvoa normi kuluttajalle......†


      • Kari-tuhoo
        Linuks-illuusio_tuhoo kirjoitti:

        Ei mitään käytännön arvoa normi kuluttajalle......†

        Eli siis esimerkikisi paremmilla lääkkeillä ei Karin mielestä ole mitään "käytännön arvoa normi kuluttajalle......†", vaan rukoileminen riittää hoidoksi.


      • Linuks_aina_illuusio

        Vain pelkkä linuks-illuusio - ei mitään käyttöarvoa kodeissa......†


      • Kari-tuhoo
        Linuks_aina_illuusio kirjoitti:

        Vain pelkkä linuks-illuusio - ei mitään käyttöarvoa kodeissa......†

        Niinpä, virallinen lääketiede on Karille illuusiota.


    • kakkaa_purkissa

      Windows on hidas ja sulkeutunut ympäristö, siksi se ei sovellu supertietokoneisiin.

    • Linuks_pukkaa_karkissa

      Yhtä hyvin voi kysyä, että miksei linuks…...†
      Hih hih hih hih hih hih......tubutin....hih hih hih hih hih…...†

      • windows_utelija

        no kysy


      • rev45gghg
        windows_utelija kirjoitti:

        no kysy

        Ei se mitään kysy, se on hihhuli.


      • Windows-Normaali

        Pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on hihhuli - linukshihhuli......†
        Me normaalit Windowsia käyttävät olemme ihan tavallisia ihmisiä!


      • Linuks_manipulointi
        rev45gghg kirjoitti:

        Ei se mitään kysy, se on hihhuli.

        No kun aloittajakin kysyi jotakin Windowsiin liittyen…...†
        Te tubutinpojat olette niin manipuloituja kurttauksenne tuputtamiseen, että alkuperäinen aihe unohtuu…...†


      • Linux siis ei ole linuks.


    • onneovelia
    • Kummallinen_Vintous

      Syyhän on siis se, että Vintous on joku juttu, joka on jäänyt historiallisista syistä roikkumaan pöytäkoneisiin. Esimerkiksi Vintous-puhelimet eivät kelpaa edes pahimmille vintoushihhuleille.

      • Linuks_toivoton

        Esimerkiksi yksikään Upuntu-tubutin-puhelin ei kelpaa edes pahimmille linukshihhuleille.…...†


    • WindowsPasianssia

      Ei ole olemassa ensimmäistäkään syytä miksi windows pitäisi asentaa serverikoneisiin. Jopa ms käyttää linuxia omissa servereissään.

      Windows ei sovellu muuhun kuin pasianssin pelaamiseen. Ja huonosti siihenkin.

      • windows_pullo-tilasto

        Sopii se yötyöpullonkerääjän saaliin tilastoimiseen, kuitenkin vasta kotona.


      • Varohan_tumputtaja
        windows_pullo-tilasto kirjoitti:

        Sopii se yötyöpullonkerääjän saaliin tilastoimiseen, kuitenkin vasta kotona.

        Niin, ja kone visusti irti verkosta!


    • Lohduton_tubutin

      Linuks-ydintä käytetään sekä siellä että täällä, koska se on ilmainen, mutta pöytäkoneissa - siis sellaisissa oikeissa tietokoneissa, joilla tehdään oikeasti töitä, tilanne on linuksin osalta lohduton:
      Windows 7..................55.68%
      Windows XP................10.93%
      Windows 8.1...............10.30%
      Windows 10.................9.96%
      Mac OS X 10.11...........2.99%
      Windows 8...................2.76%
      Mac OS X 10.10............2.23%
      Linux...............................1.66%
      Windows Vista.............1.62%

      http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

      • windows_jauhopunkki

        Joopajoo.
        Jauhopunkin paras kaveri on jumiutut jauhot suussa tuohon samaan listaan.
        Taitaa tuijottaa sitä 24/7.


      • Linuks_jauhot_suussa

      • Kari_tuhoo

        Nyt on Kari niin sekaisin, että kuvittelee superkalliissa supertietokoneissa käytettävän Linuxia ilmaisuuden takia. Ja ei, pasianssissa huijaaminen ei ole työtä.


    • surkeita_ne_ovat

      Windows ei ole ihana. Nainen voi olla ihana. Kun ihanuudesta puhuu niin pitäisi tietää mikä voi olla ihana.
      Minä en ihastele mitään tietokonejärjestelmää. Keskeneräiset järjestelmät eivät voi olla ihania.

      • Linuks_impotentti

    • superbsod

      Tulisi Superbsodtietokone, jos windowsia käyttäisivät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe