Mistä et luopuisi?

EnLuovutza

Mistä et haluaisi luopua mistään hinnasta?
Mikä on sinulle tärkeä?

39

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      Tuo sama kysymys on ollut aikaisemminkin aloituksena.
      En muista mitä silloin vastasin. Jos olisi kysymys jostain aineellisesta, niin omaa henkilöllisyyttäni en luovuttaisi ihan halvalla kenellekään.

    • eppu2

      Hengestäni, jos siittä luovun, en tarvitse enää mitään muutakaan.

      • ent.siivoojaparka

        Vaan kun siitä on luovuttava kuitenkin ennemmin tai myöhemmin halusitpa tai et.
        Vai olikos se niin, että olet niitä joitten henki käy kuoltua vain kiekan jossain ja tulee sitten takaisin toisessa olomuodossa?


    • Terveys ja läheiset ihmiset nämä ovat ensimmäisenä mistä en halua luopua. Hengestä on jossain vaiheessa luovuttava, halusi tai ei. Sitten kodistani, autosta, netistä, puhelimesta...

      • eppu2

        Onhan hengestä joskus luovuttava, niinkuin monesta muustakin asiasta ennen sitä.
        Hän nyt vaan kysyi, että mistä et haluaisi luopua.


      • eppu2 kirjoitti:

        Onhan hengestä joskus luovuttava, niinkuin monesta muustakin asiasta ennen sitä.
        Hän nyt vaan kysyi, että mistä et haluaisi luopua.

        Olet oikeassa, ilman elämää ei ole mitään. Vanhemmiten joutuu luopumaan aina vain enemmän. Toivottavasti siihen ehtii sopeutua. Minulle on tuottaa vaikeuksia hyväksyä että ei jaksa enää innostua uusista asioista kuten nuorempana.


    • kohtalontyttö

      Tässä iässä on jo oppinut luopumaan ja elämään tätä hetkeä. Jokainen päivä on lahja.

      • Pitääpä-keksiä-runo

        Sun murheesi luovuttaa mulle annan
        ne meren äärelle yksin kannan
        kauaksi heitän ne, aaltojen viedä
        ei murheet tuki sun elosi tietä


    • ja-simi-korttini-mun

      jos menetän huawei liittymän
      se on maailman-loppu

      • mömmömum-mu

        Rakkaani....saat lainata.....minun.....lörppä....
        puhelinta....


    • Heh, Heh, Amor Vincit Omnia, Rakkaus voittaa kaiken.
      Kaikesta luopuminen ja riisuminen on jo hyvässä vauhdissa ja se kiihtyy päivä päivältä ja vuosi vuodelta, mistään en taistelematta luovu mutta valmiina on oltava, kuin kunnon partiolainen, jonain päivänä luopumaan kaikesta.

      • Sala-katse-lija

        Riisuminen? Tuleeko sähkökatko vai ehtiikö vilahtaa?


      • Sala-katse-lija kirjoitti:

        Riisuminen? Tuleeko sähkökatko vai ehtiikö vilahtaa?

        Katsele sinä vaan - ei sähköt katkeile, piuhat on kunnossa, vikkelään vaan vilahdellaan, tai no, ei aina niin vikkelään.


    • att2

      Rakkaus tietenkin ---Rosaliinin sanoihin---Puutarhani. kohta kamelia kukkii...

      • Kamelii

        Anna sille kukallekin loraus viinaa, saa vähän lannoitetta.


      • att2
        Kamelii kirjoitti:

        Anna sille kukallekin loraus viinaa, saa vähän lannoitetta.

        Vähän vaikea kasvi. Yön kunnigar oli helppo, suuria kukkia yöllä ja aikasin aamulla kuvia on paljon joskus oli yli 40 kymmentä keski pituus 25- 35cm.


      • att2

        Pörssi tietenkin muutama tuhat euroa tuli tänään, hyvä köyhälle eläkeläiselle.

        Med vänlig hälsning.


    • siilimuori3

      Kotiavaimista.

      • Ap-loy-palvelu

        Prrrrrrr. Huoltomies. Kuinka voin auttaa.
        Oven avaus?
        Se tekee 150 euroa.


      • siilimuori3
        Ap-loy-palvelu kirjoitti:

        Prrrrrrr. Huoltomies. Kuinka voin auttaa.
        Oven avaus?
        Se tekee 150 euroa.

        Meille ei huoltomiehet pääse. Turva-abloyavaimet.


    • hunkshunkshunks

      Tama palsta ja hunksu.

    • att2

      Kaikessa on totuus...

      • att2

        sitä mitä olen kirjoittanut.


    • kesivä

      Mä en luopuisi apinoista.

      • att2

        Apina oli isäsi---kauan sitten --kirjoituksissa olet apina 2016 ottaa aikaa kesiä apinaa.


      • kesivä
        att2 kirjoitti:

        Apina oli isäsi---kauan sitten --kirjoituksissa olet apina 2016 ottaa aikaa kesiä apinaa.

        Olet oikeassa. Me apinat olemme siistejä. Nypimme hilseet toisiltamme. Myös punavaippapaviaanit ovat siistejä.


      • att2
        kesivä kirjoitti:

        Olet oikeassa. Me apinat olemme siistejä. Nypimme hilseet toisiltamme. Myös punavaippapaviaanit ovat siistejä.

        Koko Suomi on apina maa---hallitus yrittää saada asiaa esille--mutta ei----Putin on vahva hänellä on koko Suomi kadessä.


    • Tätähän voi lähestyä useammasta näkökulmasta, eikö........
      Isänmaasta voisin luopua jos meitä uhkaisi sota, Ruotsiin menisin lasteni perheiden kanssa pakolaisina turvapaikkaa hakemaan, poikani jäisivät puolustamaan maatamme.

      Hengestäni luopuisin esim. lastenlasten vuoksi.

      Henkilökohtaisesti en haluaisi luopua arvoista joita kunnioitan, ehkä näkö voisi olla myös vaikea luopumisen paikka.

    • No, tietenkin ulisemaan panevista ongasmeista ; ))

      Hyvää yötä, ei kun huutamaan ; DDD

      • huuva_jot_hullut_heree

        ykxinkö uliset kaulimellako rakastelet vai peruni nuijan varrella???


    • kylmätotuus

      Oikeudesta tehdä itse valintani ja muodostaa omat mielipiteeni. Nuo kaksi asiaa nivoutuvat tiukasti toisiinsa, eikä löydy niin suurta rahanippua, että niistä luopuisin.

      • att2

        Kaikki töihin pekkarisen punakirjakäsissä risusavotta koko kansalle. Kaikki ulos helsingistä samoin kaikki kaupungit metsään ja töihin---konepistoolit valvoo ja hautoja on jo valmiina miljoonille että siitä ...


      • KaikenlaisiaToivoja
        att2 kirjoitti:

        Kaikki töihin pekkarisen punakirjakäsissä risusavotta koko kansalle. Kaikki ulos helsingistä samoin kaikki kaupungit metsään ja töihin---konepistoolit valvoo ja hautoja on jo valmiina miljoonille että siitä ...

        ja sitäkö sinä haluaisit? Siitä et haluaisi luopua????


    • Heikunkeikku

      No en kyllä tappelematta luopuisi mun valokuvistani.
      Osasta kylläkin, mutta en niistä kansioista, joissa on kasapäin meidän perheen reissuista kotomaassa ja ulkomailla. Ja ihan arkielämästä otetuista kuvista. Olin kova plikka ottamaan kuvia silloin aikanaan kun lapset olivat pieniä. Harvoin tulee kuvia katseltua, mutta silloin tällöin kaapasen kuvakansion katseltavakseni. Jos oon herkällä tuulella, niin silloin en ala kuvia katselemaan. Tulee niin paljon muistoja mieleen edesmenneen miehen kuvia katsellessa, että tarttee olla mieli "kovassa kunnossa", että tohtii kuvia katsoa.
      Elikkä joo, Valokuvista en luovu. En heevetis luovu.

    • Hampaistani.

      • siilimuori3

        Hampaihin saa varaosia :).


    • Silmistäni, käsistäni, jaloistani, muististani. Elämänhalustani. Kiinnostuksestani kaikkeen uuteen.

    • 2134.1949

      vaimostani, lapsistani, lastenlapsistani ja heidän lapsistaan, autostani, sängystämme,

    • reppuriika

      Olen varmaan jos en tällä niin jossain toisella palstalla vastannut tähän.
      No en kyllä luopuisi mistään hinnasta uskosta Jumalaan. Se on varma kivijalka elämässä ja kun ikää tulee ja joutuu vähitellen luopumaan ja jättämään taakseen asioita ja juttuja ja ihmisiä.
      Ei minulla taida kyllä olla muita niin tärkeitä asioita ja aarteita, joista ei suosiolla raaskis luopua. Ei ainakaan tule tällä hetkellä mieleen. Voisi olla kova tai ainakin harkinnan paikka, mikäli joutuisin jättämään lopullisesti kotipaikkakuntani. Taidan olla aika vapaa ja en kiinni lujasti tämän maailman aarteissa. Ja vaikka uskon iankaikkiseen elämään ja tiedän kaiken olevan kerran paremmin, niin haluaisi vielä jättää tätä elämää, siis kuolla fyysisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      366
      7990
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2284
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1672
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1529
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      119
      1251
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      78
      1251
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      345
      1091
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      985
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      51
      958
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      106
      875
    Aihe