Yhteinen laivaristeily tekisi palstalle hyvää

irtiottokaikesta

Vuorokauden mittainen juominen ja keskinäinen kommunikointi saisi aivan uudet mittasuhteet ja selkeyttäisi palstalaisten keskinäisiä voimasuhteita.
Mutta kun risteily olisi ohi, laiva saapuisi satamaan ja porukka purkautuisi satama-alueelle, niin mikä heitä siellä olisi odottamassa?
A/Harmaa arki riemullisen risteilyn jälkeen
B/Kova kankkunen kaikesta juomisesta
C/Tylsä elämä porukan hajaantuessa
D/Rikospoliisi ja pitkä rivi ruumisautoja

Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa...

124

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheetakattoo

      Jos nyt lähdettäisiin, niin ehdottomasti vaihtoehto D!

    • ent.siivoojaparka

      Enpä mene ennustelemaan mitään, mutta herättäkää sitten vähän ennen satamaan tuloa.

      • Palohälytys

        Hytti C...
        Millä kannella se nyt olikaan?


      • ent.siivoojaparka
        Palohälytys kirjoitti:

        Hytti C...
        Millä kannella se nyt olikaan?

        Eikös ne ole jossain siellä autokannen alla.
        Minulle on oltava ikkunahytti tai en lähde mukaan ollenkaan.


    • äMBöööh

      Jokainen menisi eri risteilylle ja kommunikointi jatkuisi tekstiviesteillä.

      Nop jouh. Onhan niitä ollut ja on olemassa eri yhteisöjä jotka harrastaneet massa tapaamisia, ehkä risteilyjäkin. Retkiä nyt ainakin, jopa samalla bussilla.
      Eikös feispook ole nimenomaan sellainen jossa tieto, kutsut ja suunnitelmat saavat pontta alleen ja hups, porukkaa kokoontuu. Tänäänkin on ollut kaksi uutisnäkyvyyttä saanutta mielenosoitusta. Takuuvarmaa feispookin seurausta.

    • eppu2

      Bussi.

    • Ei mikään vaihtoehto joita aloituksessa mainittiin.
      Toivottavasti olisin tyytyväinen ja virkistynyt henkevän juttuseuran ansiosta.

      • äMBöööh

        Olisiko laivan henkevät ja ilmaa puhdistavat keskustelut yhtä kärkkäitä kuin nyt, tuntemattomilla mustilla ja sinisillä nimillä kirjoitetut kovatkin väännöt :) Kun, jos kohtelias tahtoo olla, joutuisi esittäytymään syntymänimellään. "Terve, Jaska Jupisetuinen, se hunkkeli vaan" tms.
        Millaisia olisi palstan jälkilöylyt. Poistuisiko 80% kirjoittajista nolouttaan nuolemaan?


      • äMBöööh kirjoitti:

        Olisiko laivan henkevät ja ilmaa puhdistavat keskustelut yhtä kärkkäitä kuin nyt, tuntemattomilla mustilla ja sinisillä nimillä kirjoitetut kovatkin väännöt :) Kun, jos kohtelias tahtoo olla, joutuisi esittäytymään syntymänimellään. "Terve, Jaska Jupisetuinen, se hunkkeli vaan" tms.
        Millaisia olisi palstan jälkilöylyt. Poistuisiko 80% kirjoittajista nolouttaan nuolemaan?

        Vastasin tonne alapuolelle sun kysymykseen ennen kuin sen kysyitkään ,mä ainakin kulkisin ihan normaalisti.


      • ent.siivoojaparka
        äMBöööh kirjoitti:

        Olisiko laivan henkevät ja ilmaa puhdistavat keskustelut yhtä kärkkäitä kuin nyt, tuntemattomilla mustilla ja sinisillä nimillä kirjoitetut kovatkin väännöt :) Kun, jos kohtelias tahtoo olla, joutuisi esittäytymään syntymänimellään. "Terve, Jaska Jupisetuinen, se hunkkeli vaan" tms.
        Millaisia olisi palstan jälkilöylyt. Poistuisiko 80% kirjoittajista nolouttaan nuolemaan?

        Minä en ole kirjoittanut palstalle mitään sellaista, mitä en voisi sanoa naamatusten teille kenelle vaan. Joillekin voisin sanoa enemmänkin.
        Tuolleen livenä ei kyllä pystyisi näkemään kuka on musta ja kuka sininen nikki. Vai pitäisikö se jotenkin vaatetuksen värillä merkata kuka on luotettava ja kuka ei? Luulen, että suurimmalla osalla olisi sinisen ja mustan kirjavat vaatteet.


    • Ehdottomasti A, ei kukaan aloita naamatusten näin ihmeellistä juttua kun palstalla voi tuntemattomana heitellä.

    • PalstallaVieraileva

      Moiseen kännäilyyn ja känniseen kanssakäymiseen en suostuisi missään tapauksessa vapaaehtoisesti osallistumaan.
      Joskus olen osallistunut Helsingissä johonkin 50 -tapaamiseen jossain keskustan ravintolassa.

    • hytinäx1

      Sain tässä mielikuvan kuinka palstalaiset kukin omassa seurassaan näpyttelisivät 60 palstalle puhelimillaan ja ipadeillään siellä hyteissään.
      Kun sitten sattuisivat ehtimään sinne seisovaan pöytään tarkkailisivat toinen toisiaan ja miettisivät onkohan toi se vai se kirjoittaja.

    • Mä voisin lähteä.
      Minä Tukholmasta ja muut Helsingistä tai Turusta. Tapaamme Maarianhaminassa,
      Alkoholin vaikutuksen alaisena en näyttäydy julkisilla paikoilla. Henkilökunnan kemuissakin olin se joka otti lasin viiniä ruuan kanssa, tilasi taksin jälkiruuan ja kahvin jälkeen ja jätti muut juhlimaan.

      ***

      Oikeestikin mä voisin kyllä lähteä risteilylle, mutta ainoostaan silleen että jokaisella on nimilappu rintamuksessa; siis nikki millä esiintyy palstalla. Rekkautumattomat olisivat jokeri-kyltillä mukana ;)

      • ent.siivoojaparka

        Jaha. MINÄ ja muut.
        Hytinäx, artsi ja minä jouduttaisiin siis ensin matkustamaan Helsinkiin tai Turkuun ja tulla sieltä tapaamaan sinua Maarianhaminaan?
        Suotte Maarianhaminaan matkustat minun takiani. Voidaanhan me tavata täällä. Tulenko käymään? Osoitteen tiedän.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Jaha. MINÄ ja muut.
        Hytinäx, artsi ja minä jouduttaisiin siis ensin matkustamaan Helsinkiin tai Turkuun ja tulla sieltä tapaamaan sinua Maarianhaminaan?
        Suotte Maarianhaminaan matkustat minun takiani. Voidaanhan me tavata täällä. Tulenko käymään? Osoitteen tiedän.

        Sinä, hytinäx ja atte ootte varmaan tarpeeksi vanhoja matkustamaan yksinkin. Meinaan kun mä oon, ja olen sentään huuoooomattavasti nuorempi kuin sinä.
        Muista sit samalla se Nobel-palkinto kun käyt, ja kumarra syvään kun sen ojennat. Vielä, koeta peruuttaa ulos. Näytät niinku elekielelläkin, että Sinä Suuri, Minä Pieni. Tukisi näitä sun tekstejä.


      • hytinäx1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Jaha. MINÄ ja muut.
        Hytinäx, artsi ja minä jouduttaisiin siis ensin matkustamaan Helsinkiin tai Turkuun ja tulla sieltä tapaamaan sinua Maarianhaminaan?
        Suotte Maarianhaminaan matkustat minun takiani. Voidaanhan me tavata täällä. Tulenko käymään? Osoitteen tiedän.

        No voitais kait me kaikki kolme mainittua myös ensin matkustaa Maarianhaminaan ja sieltä nousta risteilylaivaan joka tulee Suomesta, mutta kyllä vaan haluaisin olla pikkasen kauemmin risteilyllä kuin vain takaisin Tukholmaan.


    • 1eero

      En suostuisi missään tapauksessa yhteiselle reissulle, mielestäni täytyy olla jotain salaperäisyyttä. Kuva joka on kirjoittajista varmaan häilyisi.

      • Voi 1eero mönkään meni, kun ihan sinun takiasi lähtisin matkaan, otettas yhet älyttömän pienet skottilaiset ja sitten häilyttäs taas tahoillemme salaperäisyyteen, jooko... mieti vielä.


      • 1eero
        rosaliiin kirjoitti:

        Voi 1eero mönkään meni, kun ihan sinun takiasi lähtisin matkaan, otettas yhet älyttömän pienet skottilaiset ja sitten häilyttäs taas tahoillemme salaperäisyyteen, jooko... mieti vielä.

        Yy yy voi, ei se ny ihan poissuljettu ole, parhaimpia muistia on Tukholmasta Turkuun, oli alkukesän tyyni merenpinta aamuyöllä saaristo näytti tosihienolta siitä on kymmeniä vuosia, taisi olla viimeisiä risteylyjä. Joo o en ole kovin käyny palstalla ehkä pientä kyllästymistä havaittavissa, toisaalta oon toistaviikkoo potenu ja sänky vetänyt puoleensa, tunnelin päässä näyttäs jotain valon tapaista.


      • 1eero kirjoitti:

        Yy yy voi, ei se ny ihan poissuljettu ole, parhaimpia muistia on Tukholmasta Turkuun, oli alkukesän tyyni merenpinta aamuyöllä saaristo näytti tosihienolta siitä on kymmeniä vuosia, taisi olla viimeisiä risteylyjä. Joo o en ole kovin käyny palstalla ehkä pientä kyllästymistä havaittavissa, toisaalta oon toistaviikkoo potenu ja sänky vetänyt puoleensa, tunnelin päässä näyttäs jotain valon tapaista.

        1eero, voi sinnuu, punkan pohjalle olet joutunut, Nyt vaan nappaat proffessorin yskänlääkettä tai rakennat kunnon totin. Niin, ja kuule kolotuksia tai särkyjä ei passaa mietiskellä vaan kivoja ja lepposia juttuja. Sillai pääset taas pian kuntoon.
        Voimisii ja pikaisii paranemisii sinne vällyjen alle, kuunteles, laulan sulle hiljaa "Karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme, lääkkehillä hoidelkaa Nalleystäväämme...uni paras lääke on, siitä nauttikaamme. Nalle raukan kuntohon aamuksi jo saamme."


    • siilimuori3

      Mie voisin lähtiä kärpäsenä kattoon kattoon.

      • hytinäx1

        :) Malttaisitkohan sinä siellä katossa kauaa olla ennenkuin tulisit kiusottelemaan itsekutakin. Varohan ettet laskeudu drinkkiin.


      • siilimuori3
        hytinäx1 kirjoitti:

        :) Malttaisitkohan sinä siellä katossa kauaa olla ennenkuin tulisit kiusottelemaan itsekutakin. Varohan ettet laskeudu drinkkiin.

        Drinksussa selkäuintia :).siilimuori3


    • Menkää Jyväskylän viher-landiaan.

      H.

      • hytinäx1

        Kyllä se vaan on vähän liian kaukana joku viherlandia,pitäiskö sitä jotenkin samaistua viherympäristöön, en minä vielä sammalta kasva. Tulee kalliiksi lentomatkatkin.
        Aivan samahan se sitten on teidän sieltä Suomesta tulla vaikka Kolmårdeniin, apinatkin olisivat valmiina häkeissään odottelemassa.


      • hytinäx1 kirjoitti:

        Kyllä se vaan on vähän liian kaukana joku viherlandia,pitäiskö sitä jotenkin samaistua viherympäristöön, en minä vielä sammalta kasva. Tulee kalliiksi lentomatkatkin.
        Aivan samahan se sitten on teidän sieltä Suomesta tulla vaikka Kolmårdeniin, apinatkin olisivat valmiina häkeissään odottelemassa.

        "hytinäx1"

        Paloma kykenee mihin vaan.
        On se niin into-himoinen likka.

        H.


      • hytinäx1
        hunksz kirjoitti:

        "hytinäx1"

        Paloma kykenee mihin vaan.
        On se niin into-himoinen likka.

        H.

        AHaa, sinnekös te olette tehneet treffit kesällä:) Tietääkös Lutunen ?


    • No todellakin! Tämä on niin rauhallista porukkaa, sopuisaa ja hyväntahtoista. Varsinkin sitä viimeistä.
      Tiedättekö kun nykybändien laulajat tekee keikoilla silleen että hyppäävät lavalta ja ihmismassa ottaa vastaan ja kuljettaa käsillään? Kauankohan täällä olis ilmassa. Tömps vaan kuuluis, ja 7 tossua, 3 crocsia, 5 pomarfinnia ja 1 stiletto tallaisi sut.

      • Taas.tömähti

        Heehee. Just noin siinä kävis. Vastaanottavaan ihmisjoukkoon aukeis tyhjä aura johon palstalainen sitte naama edellä tömähtäs. Siis ainakin jos olis musta kirjoittaja. Piti nyt tuo värikin tarkentaa koska se nykyään se tärkein jaottelukriteeri täällä. Jutuista viis kunhan olet sininen aatelinen.


      • äMBöööh

        Kyyyyllä sitä yleisömereen (suomessa yleisölampeen) hyppimistä tapahtui JO 80-luvulla ja solistit mursivat kuka käsiään, kuka mitäkin. Villitys alkoi kai ulkomaisista punk-bändeistä jota suomalaiset (Eppu, Popeda jne) alkoivat matkia. Kuten kaikkea muutakin (JO Danny aikoinaan) mitä tapahtui ulkomailla ensin. Kaikki Danny-Shouwt olivat feikkejä ja taso riippui siitä kuinka äijä onnistui näyttelemään kunakin iltana.
        Mutta riski on hypätä esimerkiksi 7 - 10 ihmisen käsivarsille.


      • Viatonsivullinen

        Kesällä torikahvilaan lettukahville, markkinapäivänä, siellähän ne muutkin vanhat
        parveilee. Lahden uudistetulle torille. Auton saa torin alle
        parkkiin ja junalla tulija näkee Suomen kauneimman kuparikatoksen
        rautatieasemalla. Lahti on vihreä kaupunki.


      • äMBöööh kirjoitti:

        Kyyyyllä sitä yleisömereen (suomessa yleisölampeen) hyppimistä tapahtui JO 80-luvulla ja solistit mursivat kuka käsiään, kuka mitäkin. Villitys alkoi kai ulkomaisista punk-bändeistä jota suomalaiset (Eppu, Popeda jne) alkoivat matkia. Kuten kaikkea muutakin (JO Danny aikoinaan) mitä tapahtui ulkomailla ensin. Kaikki Danny-Shouwt olivat feikkejä ja taso riippui siitä kuinka äijä onnistui näyttelemään kunakin iltana.
        Mutta riski on hypätä esimerkiksi 7 - 10 ihmisen käsivarsille.

        "äMBöööh"
        -
        Ei Shouwt...Show:t

        "Kaikki Danny-Shouwt olivat feikkejä"
        Outo väittämä.
        Eihän ihminen elä, kuten Danny eli Show:saan.
        Hän näytteli, kuten Anssi Kela.
        Vaimo ensin elätti.
        Ja kun rahaa alkoi tulla, vaihtoi vaimon vauhdikkaampaan.
        Kuten Petra Kapanen, mainosti eronsa jälkeen tuntevansa vihdoinkin itsensä
        naiseksi uudsen miehen kanssa.
        Ajatella, ihmiset jotka papin edessä vannoivat edelliselle puolisoilleen.
        Myötä ja sitkun...
        Jotkut eivät tajua, mitä päästävät suustaan.

        H.


      • Viatonsivullinen

        Niin ja kohta on salppurin kisat, jos joku haluaa tulla......


      • Taas.tömähti kirjoitti:

        Heehee. Just noin siinä kävis. Vastaanottavaan ihmisjoukkoon aukeis tyhjä aura johon palstalainen sitte naama edellä tömähtäs. Siis ainakin jos olis musta kirjoittaja. Piti nyt tuo värikin tarkentaa koska se nykyään se tärkein jaottelukriteeri täällä. Jutuista viis kunhan olet sininen aatelinen.

        Mä en jaa, saatte kirjoitella ihan millä värillä vaan. Muutenkin minusta tuntuu että koko tuo hulabaloo nikkien väreistä on karannut käsistä. Ei se alkujaan ainakaan (kait) ollut kyse kuka kirjoittaa millä. Mutta tämä koko aihe on mennyt juorupuhelinleikin läpi jo niin monta kertaa, että on muuttunut matkalla.
        Unohdetaan koko väritys, jookos kookos :) Heittäydytään ruskeiksi koko porukka. Tai pinkeiksi. Siis väriltämme, ei ulkomuodoiltamme.. olisko pitänyt olla vielä yksi k tuossa. Koollahan on väliä.
        Ah pinkki on ihana väri. Kaikkine vivahteineen. Sellainen oikein porsaanvaalenpunainen. Tai ruusunpunainen. Namnam. Vihreä ei huono myöskään, joskus se oli pukeutumisessakin "uusi musta".


      • äMBöööh kirjoitti:

        Kyyyyllä sitä yleisömereen (suomessa yleisölampeen) hyppimistä tapahtui JO 80-luvulla ja solistit mursivat kuka käsiään, kuka mitäkin. Villitys alkoi kai ulkomaisista punk-bändeistä jota suomalaiset (Eppu, Popeda jne) alkoivat matkia. Kuten kaikkea muutakin (JO Danny aikoinaan) mitä tapahtui ulkomailla ensin. Kaikki Danny-Shouwt olivat feikkejä ja taso riippui siitä kuinka äijä onnistui näyttelemään kunakin iltana.
        Mutta riski on hypätä esimerkiksi 7 - 10 ihmisen käsivarsille.

        No näin varmaan olikin, vaikka tuo 90-lukuhan oli ihan justiinsa. Lampi oli kuvaava :))
        Riski on kyllä melkoinen, varsinkin pitää netti-ihmisten voimiin luottaa. Kellä on tenniskyynärpää hiirestä, ja mitähän ne selät... Tosin onhan täällä kuntoiluihmisiäkin.


      • hunksz kirjoitti:

        "äMBöööh"
        -
        Ei Shouwt...Show:t

        "Kaikki Danny-Shouwt olivat feikkejä"
        Outo väittämä.
        Eihän ihminen elä, kuten Danny eli Show:saan.
        Hän näytteli, kuten Anssi Kela.
        Vaimo ensin elätti.
        Ja kun rahaa alkoi tulla, vaihtoi vaimon vauhdikkaampaan.
        Kuten Petra Kapanen, mainosti eronsa jälkeen tuntevansa vihdoinkin itsensä
        naiseksi uudsen miehen kanssa.
        Ajatella, ihmiset jotka papin edessä vannoivat edelliselle puolisoilleen.
        Myötä ja sitkun...
        Jotkut eivät tajua, mitä päästävät suustaan.

        H.

        Mutta jos se ihminen ei ole enää sama kuin jolle joskus lupauksen antoi, niin saaks sitten mitenkään huijata Jumalaa? Hänhän syypää on kuitenkin, muovannut mun rakkaan joksikin toiseksi, tunnistamattomaksi pirttihirmuksi. Niin että, pitäköön vaan ihan ite hyvänään.


      • Taas.tömähti
        hmp.f kirjoitti:

        Mä en jaa, saatte kirjoitella ihan millä värillä vaan. Muutenkin minusta tuntuu että koko tuo hulabaloo nikkien väreistä on karannut käsistä. Ei se alkujaan ainakaan (kait) ollut kyse kuka kirjoittaa millä. Mutta tämä koko aihe on mennyt juorupuhelinleikin läpi jo niin monta kertaa, että on muuttunut matkalla.
        Unohdetaan koko väritys, jookos kookos :) Heittäydytään ruskeiksi koko porukka. Tai pinkeiksi. Siis väriltämme, ei ulkomuodoiltamme.. olisko pitänyt olla vielä yksi k tuossa. Koollahan on väliä.
        Ah pinkki on ihana väri. Kaikkine vivahteineen. Sellainen oikein porsaanvaalenpunainen. Tai ruusunpunainen. Namnam. Vihreä ei huono myöskään, joskus se oli pukeutumisessakin "uusi musta".

        En millään muotoa tarkoittanutkaan, että sinä jaotteluun syyllistyisit. Lepo vaan :)

        Minäkin toivoisin, että kaikki saisivat kirjoittaa kuten haluavat. Kun se sopii ylläpidolle niin pitäisi sopia myös näille muutamille asiaa jankuttaville. Jos tästä riitelystä on jotain hyötyä ollut niin ainakin pääjehu on paljastanut todellisen luonteensa mikä minulle oli negatiivinen yllätys.


      • ent.siivoojaparka
        hmp.f kirjoitti:

        Mutta jos se ihminen ei ole enää sama kuin jolle joskus lupauksen antoi, niin saaks sitten mitenkään huijata Jumalaa? Hänhän syypää on kuitenkin, muovannut mun rakkaan joksikin toiseksi, tunnistamattomaksi pirttihirmuksi. Niin että, pitäköön vaan ihan ite hyvänään.

        Jumalan itsensä syytähän se kaikki.
        Tunsin yhden uskovan pariskunnan (kuolleita nyt jo kumpainenkin), jotka kumpikin omalla tahollaan rukoilivat Jumalalta puolisoa. Kuinka hyvin sitten kävikään, että he löysivät toisensa jonkun lehden kirjeenvaihtoilmoituksen kautta.
        Kyllä siinä Taivaan Isää ja rukouksia kuulevaa Jumalaa kiiteltiin, halleluuliaaa.
        Ei mennyt kovinkaan kauan, kun vaimo alkoi tippa silmässä vaikeroimaan, että "miestä minä Jumalalta rukoilin ja tommosen ristin hän sitten minulle antoi kannettavaksi".
        Se on Jumala hyvä takaportti, kun itse astuu vetelään.


    • Hei, jospa se olisi riemullinen arki harmaan risteilyn jälkeen.
      Niinkin voi käydä.
      Mutta kyllä luotan Ahan. On täällä niin hauskoja tyyppejä, että yksi risteily menee vaikka miten päin kierien ja kumarrellen.

    • mimmimum-mi

      Kesäinen risteily Turun saariston kautta.....siinä on jotain...on hienoja maisemia...pikkusaaria ja turvallisesti maata näkyvissä....ja eikun syömään....mennään vaan...no joo on sitä helppo luvata...sitten meneekin pupu pöksyyn .

    • eeeriiika

      Enpä haluaisi, mieluummin vaikka ihan yksin. Tykkään katella ihmisiä, ei tarvitse sen paremmin tutustua. Täällä on esim. henkilöitä joihin totta tosiaan en haluaisi törmäillä, ilkeimpiä mitä koskaan olen tavannut.

    • Hoojosminäolenmusta

      moni kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä
      Kun jo nähnyt sisällön ja silkoksi todennut, niin miksi viitsisin vaivautua katsomaan, josko joku sattuisi olemaan päältä kaunis?

    • Oikeestaan olis ihan kiva lähteä hytinäxin ja att2 kanssa Marianhaminaan jos siivooja tuppautuisi porukkaan voitais juottaa se känniin ja nauraa sille. Me voitais pukea se raidalliseen marimekkoon joka on liian tiukka vyötäröltä ja helmat laahaa maata, laittaa sille antennipipo päähän ja laulaa kaikki kuorossa oi emma emma.

      • RealistiN

        Kypsän suvaitsevan aikuisen kommentti?


      • RealistiN kirjoitti:

        Kypsän suvaitsevan aikuisen kommentti?

        Ei suinkaan. Aika perinpohjaisesti jatkuvaan v.....luun kyllästyneen aamuväsyneen epätäydellisen ihmisen kommentti.


      • äMBöööh

        Sivakkakärryhän vittuilee tyylikkäästi, kirjoittaessaan hänellä vetää suonta suupielistä, mutta hänen sisäisen huumorintajunsa ymmärtäminen vaatii ponnistelua, uskoisin.
        Loppujen lopuksi en tunne taustoja, on vaikea sanoa mikä on suoraa mikä äkkiväärää mikä mutkan kautta lingottua kommentointia. Bumerangit lentelevät eestaas.
        Itte tässä silppuan ihan paperista mustaa-valkoisella ja sinne sanat katoavat silppurin kitaan. Kaikkea joutopaperia sitä kertyykin jopa vuodessa-kahdessa. Sitä oli yksi säkillinen, silputessa tuplaantuu. Nyt jo kaksi säkillistä silppua ja vielä on pino silputtavaa. Onneksi olin kaukoviisas ja ostin uuden automaattisen silppurin. 100 arkkia suuhun ja kansi kiinni, Vanha silppuri oli tyyliin käsin syötettynä 2-3 arkkia ja silti joko koko ajan tukossa tai kuumeni ja teki lakon, piti odottaa jäähtymistä.
        Näitä nettipalstoja ei pääse silppuamaan.


      • ent.siivoojaparka

        En kai minä nyt vaan jotenkin ole saanut nostettua Paloman huonon puolen esille? Raapaissut pintakiiltoa?


      • jippiistä_tuttu
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Ei suinkaan. Aika perinpohjaisesti jatkuvaan v.....luun kyllästyneen aamuväsyneen epätäydellisen ihmisen kommentti.

        Paloma olet sivistymätön moukka. En kuulu vakituisiin kirjoittajiin, mutta nyt oli pakko sanoa mielipiteeni.

        Ihmisyys on hakusessa.


      • jippiistä_tuttu kirjoitti:

        Paloma olet sivistymätön moukka. En kuulu vakituisiin kirjoittajiin, mutta nyt oli pakko sanoa mielipiteeni.

        Ihmisyys on hakusessa.

        Ja sinä et ole mikään jippiistä.tuttu, koska en ole ikinä ollut missään jippiissä.
        Osaat tehdä luonneanalyysin yhden pienen pilan perusteella. Heität kiven ja piiloitat käden. Pelkuri-puska.
        Kyllä siivojareppana yhden pienen dzoukin kestää, se jahtaa minua kuin vesikauhuinen rakki ketjusta ketjuun, kommentista kommenttiin. Espanjankielinen sanonta. "niin kauan viedään vesiruukkua kaivolle kunnes se vihdoin särkyy" pitänee tässäkin paikkansa. Mutta älä sure siivoojareppanan puolesta: sillä on luodinkestävä liivi itsellä, mutta tietää että tää samainen panssariliivi aiheuttaa minulle ihottumaa. Eli ole puuttumatta, kun et tiedä taustoja.


    • Heikunkeikku

      En usko, että palsta muuttuisi muuksi, vaikka menisimme mihin tahansa "rilluttelemaan". Voisi olla jopa niinkin, että pahenisi.

    • Ihan oikeesti luulen että ajatuksenakin mahdoton. Sanotaan vaikka jos muutama meistä joilla on tunnistettava nikki lähtisi ja sitten loput olisivat tätä varjobalettia niin ei täällä voisi olla enää sen jälkeen , mentäisi henkilökohtaisuuksiin ihan keveesti kuten jotkut (jotka tietävät osoitteenikin) jo menevät.

      • Ainakin pitäisi ottaa kaikki muistiinpanovälineet pois, muuten täällä saisi vuosia kuulla mitä teki, ja kenen kanssa, ja kellä oli mitäkin päällä ja kuinka hirveesti söi. Ja joi.
        Tarttis olla sellainen salamavalo kuin Man In Black leffoissa, jolla katoaa muisti viime hetkestä.
        En ole ikinä ite ollut minkään foorumin treffeillä, mutta olen kautta rantain kuullut niistä. Ei kauhean hyvää palautetta. Tapaaminen ei siis nostanut kenenkään kunnioitusta ketään kohtaan.


      • ent.siivoojaparka

        Kauheaa, jos joku vaikka oppisi tuntemaan kuka ja minkälainen todellisuudessa olet. Menettäisit fasaadisi, pläts. Kuinka sinä enää sen jälkeen voisit tänne tulla?!


    • RiihenSeinästäRevästy

      Olen nyt vanhoilla päivilläni alkanut harrastamaan yksinristeilyjä. Saa olla ja mennä siellä laivalla kuin tahtoo ja aina siellä jonkun yksinäisen naisihmisen kanssa tulee juttua. Miehet eivät juurikaan juttele tai halua tutustua, mutta enpä heitä todella haluakaan seuraksi. Usein heillä on myös vanha vaimo mukana tai naisystävä, ei sen puoleen.
      Otan aina ikkunallisen hytin nykyään ja kun on noita tarjouksia, niin ei se paljon maksa.
      Käyn aina Tukholman päässä aamubuffetissa, niin jaksan kulkea verkalleen katselemassa vanhoja ja osin tuttujakin paikkoja. Olen ollut joskus aikojen alussa töissä Tukholmassa, joten on kiva katsella kaikkea ja muistella entistä elämää.

      Tämäkin matkailu on semmosta henkireikää, kun on jo tuo kulku vaivalloista. Mieli menisi vaikka kuinka vaan ei tää kulunut kroppa. Vaan aina on askel etiäpäin :).

    • Lähtisin toki risteilylle kanssanne, mutta illalliselle valitseisin pöytäseurueeni. Yökerhossa tuskin viihdyn, mutta voisin pistäytyä muidenkin juttusilla ennen nukkumaan menoa.

      Pöytäseuraksi haluaisin. htm.f, Koti-Kiusatun, Paloman, Yleismiehen, Demeterin, hunksin, hytinäx:in, Mörön. Itseni oikealle puolen istuttaisin Yleismiehen ja vasemmalle demeterin, vastapäätä Paloman ja hunksin, muut voivat valita ; )

      Unohtuikohan joku tärkeä henkilö?

      • IkävääLuettavaa

        tulihan se kaikkien nettikiusaajien äidinkin kommenti tähän ketjuun, mikä se onkaan parempi tapa kiusata kuin ignooraus, mutta senhän sinä jo tiesitkin


      • MinäItteJaMuut

        Ja kuka se päättäisikään toisten istumapaikat? Vähemmän tunnetut saisivat sitten valita paikkansa ihan itse. Etuoikeutetut!


      • ent.siivoojaparka
        MinäItteJaMuut kirjoitti:

        Ja kuka se päättäisikään toisten istumapaikat? Vähemmän tunnetut saisivat sitten valita paikkansa ihan itse. Etuoikeutetut!

        Minä voisin ihan hyvin istua rahvaan pöydässä, missä saa sikailla ruuan kanssa niinkuin tyyliini kuuluu, ryystää ja mässyttää, niistää nenänsä servettiin, röyhtäistä kuuluvasti syönnin päälle.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minä voisin ihan hyvin istua rahvaan pöydässä, missä saa sikailla ruuan kanssa niinkuin tyyliini kuuluu, ryystää ja mässyttää, niistää nenänsä servettiin, röyhtäistä kuuluvasti syönnin päälle.

        No parempi servetti kuin pöytäliina :).


      • de-meter

        Kiva kuulla korppis, että tyytyisit näin tylsään seuraan (tarkoitan siis itseäni)..)) Toisaalta saatan olla sopivan väritön sinun värikkäälle olemuksellesi. Minua kun on joskus kehuttu siitäkin, että en uhkaa ketään..))

        Joskus vuosia sitten vireillä oli samanlainen hanke, muistatko, korppis ? Silloin valitsit pöytäseuraksesi myös meidän älykön, Jocusin, harmi että hän on hävinnyt palstalta... Kuten moni muukin, jos tässä nyt muistella sopii
        Yleensä ei sovi..))

        Minä uskoisin, että tällä joukolla saataisiin aikaan hyvinkin mukava tapahtuma. Sanavalmis, värikäs seurue. Ei paha...


      • korppis1
        de-meter kirjoitti:

        Kiva kuulla korppis, että tyytyisit näin tylsään seuraan (tarkoitan siis itseäni)..)) Toisaalta saatan olla sopivan väritön sinun värikkäälle olemuksellesi. Minua kun on joskus kehuttu siitäkin, että en uhkaa ketään..))

        Joskus vuosia sitten vireillä oli samanlainen hanke, muistatko, korppis ? Silloin valitsit pöytäseuraksesi myös meidän älykön, Jocusin, harmi että hän on hävinnyt palstalta... Kuten moni muukin, jos tässä nyt muistella sopii
        Yleensä ei sovi..))

        Minä uskoisin, että tällä joukolla saataisiin aikaan hyvinkin mukava tapahtuma. Sanavalmis, värikäs seurue. Ei paha...

        Ymmärsit täysin pointtini. Toisilleen sopivat vastakohdat, miehiä ja naisia tasavertaisesti. Luovia ja vähemmän luovia sekä luonteeltaan (mitä nyt kirjoituksista olen ymmärtänyt) samaan pöytään sopivia. Tulen ehdottomasti toimeen heidän kanssaan ja uskon heidänkin tykästyvän minuun kun siinä (ei sormi pystyssä jälkiruokakahvia) ryystettäisiin.

        Tuolla ent. siivooja jo buuasi, mietin aluksi sopisko hän samaan pöytään ja tulin siihen tulokseen, että rauhallisen rupattelun taataksemme mielikuvitukseni pisti hänet viereiseen pöytään.

        Oli siellä ehdolla Henriijkin samaan pöytään kanssani hän kun tykkää pitkistä sääristäni, mutta sitten muistin, että hän on ollut pitkään pois liekö jättänyt meidät.

        Eppu sopisi hyvätapaisena meidän joukkoon. Mutta mies-ja naiskiintiöt oli otettava huomioon ja miehiä nyt vain on vähemmän ehdolla. Olisihan toki Eero, mutta hän voi istua siinä viereisessä pöydässä siinä missä ent. siivooja ja siili. Sieltä he istuisivat sopivasti kuuloetäisyydellä ja huutelisivat vieraisiin pöytiin.

        Joku tuolla ignoorausi vaan kun en tunne häntä niin en voi noteerata häntä.
        Mustapäät, jotka ovat sukkelia nimen vaihtajia ei voi henkilöistää.

        Pöytien on oltava pyöreitä ei kantikkaita.


      • siilimuori3
        korppis1 kirjoitti:

        Ymmärsit täysin pointtini. Toisilleen sopivat vastakohdat, miehiä ja naisia tasavertaisesti. Luovia ja vähemmän luovia sekä luonteeltaan (mitä nyt kirjoituksista olen ymmärtänyt) samaan pöytään sopivia. Tulen ehdottomasti toimeen heidän kanssaan ja uskon heidänkin tykästyvän minuun kun siinä (ei sormi pystyssä jälkiruokakahvia) ryystettäisiin.

        Tuolla ent. siivooja jo buuasi, mietin aluksi sopisko hän samaan pöytään ja tulin siihen tulokseen, että rauhallisen rupattelun taataksemme mielikuvitukseni pisti hänet viereiseen pöytään.

        Oli siellä ehdolla Henriijkin samaan pöytään kanssani hän kun tykkää pitkistä sääristäni, mutta sitten muistin, että hän on ollut pitkään pois liekö jättänyt meidät.

        Eppu sopisi hyvätapaisena meidän joukkoon. Mutta mies-ja naiskiintiöt oli otettava huomioon ja miehiä nyt vain on vähemmän ehdolla. Olisihan toki Eero, mutta hän voi istua siinä viereisessä pöydässä siinä missä ent. siivooja ja siili. Sieltä he istuisivat sopivasti kuuloetäisyydellä ja huutelisivat vieraisiin pöytiin.

        Joku tuolla ignoorausi vaan kun en tunne häntä niin en voi noteerata häntä.
        Mustapäät, jotka ovat sukkelia nimen vaihtajia ei voi henkilöistää.

        Pöytien on oltava pyöreitä ei kantikkaita.

        Kyllä mie kuule luulisin et jos mie ja esp ja eero istuttais samassa pöyvässä, ei me huomattais muita pöytiä. Meil ois ihan omat jutut. Sais siihen muitain tulla, samanhenkisiä ja semmosia joita kiinnostaa muukin kuin ihtestä puhuminen :D.
        Syötäis hyvin ja juotaiskin kukin makusa mukkaan. Tupoakilla pitäis käydä kannella jos niin nikotinituttais.

        Korppiksen viereistä hyttiä en haluaisi kuiteskaan, sieltähän kuuluisi ulvonta yökauvet ja minä pruukaan tykätä nukkua yöt.


      • siilimuori3

        Sinä olet yrittänyt tuota ennenkin ja silloin tein sinusta ilmoituksen ylläpidolle. Siis mustamaalata.
        Miten sähkörinta liittyy syöpään?


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Sinä olet yrittänyt tuota ennenkin ja silloin tein sinusta ilmoituksen ylläpidolle. Siis mustamaalata.
        Miten sähkörinta liittyy syöpään?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10706220/little-stronger

        Todennäköisesti miehelläsi on ollut sisäelinsyöpä. Se selviää kun lukee arkistoja. Sähkörinnalla ilottelu sai aikaan, että pystyin yhdistämään sinut Lusiinaksi.
        Olisikohan mörkökin tiennyt jotain kun vihjaili.

        Sädehoito on yksi syövän hoitomuoto.

        Tätä ketjua lukiessa ei jää epäselvyyttä kuka on Lusiina.


      • siilimuori3
        korpikirjailija kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10706220/little-stronger

        Todennäköisesti miehelläsi on ollut sisäelinsyöpä. Se selviää kun lukee arkistoja. Sähkörinnalla ilottelu sai aikaan, että pystyin yhdistämään sinut Lusiinaksi.
        Olisikohan mörkökin tiennyt jotain kun vihjaili.

        Sädehoito on yksi syövän hoitomuoto.

        Tätä ketjua lukiessa ei jää epäselvyyttä kuka on Lusiina.

        No voihan älämölö sentäs.

        Minä olen Lusiina ja moni muu. Sinähän huusit sen tälle palstalle julki heti kun tulin tänne. Esittelit minut ennen kuin ehdin itse taloksi :D. Ja tietenkin hyvällä tyylisi mukaisesti ;).Mikäs sai nyt palaamaan aiheeseen. Esp:kin ne on luetellut ne moneen kertaan enkä ole kieltänyt. Onko aiheesi saada kerrottua minun tai mieheni keksimistäsi syövistä?

        En kyllä keksinyt yhdistää sähköä sädehoitoon. Minun kohdallani sähkö rintaan tarkoittaa paremminkin cardioversiota rytmihäiriöön flimmeri/flutteri, josta olen täällä aiemminkin kertonut.

        Olenkin monesti miettinyt että oletko oikesti noin sairaan häijy, ilmeisesti olet. Kukaan ei osaa tuollaista teeskennellä.


      • siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        No voihan älämölö sentäs.

        Minä olen Lusiina ja moni muu. Sinähän huusit sen tälle palstalle julki heti kun tulin tänne. Esittelit minut ennen kuin ehdin itse taloksi :D. Ja tietenkin hyvällä tyylisi mukaisesti ;).Mikäs sai nyt palaamaan aiheeseen. Esp:kin ne on luetellut ne moneen kertaan enkä ole kieltänyt. Onko aiheesi saada kerrottua minun tai mieheni keksimistäsi syövistä?

        En kyllä keksinyt yhdistää sähköä sädehoitoon. Minun kohdallani sähkö rintaan tarkoittaa paremminkin cardioversiota rytmihäiriöön flimmeri/flutteri, josta olen täällä aiemminkin kertonut.

        Olenkin monesti miettinyt että oletko oikesti noin sairaan häijy, ilmeisesti olet. Kukaan ei osaa tuollaista teeskennellä.

        Ja vielä et luojalle kiitos sinä et tiedä minusta mitään mitä en olisi täällä itse kirjoittanut joten et pääse iskemään puukkoa elkään miltään suunnalta.


      • kesivä

        Ihan oikeasti, nyt tämä menee liian pitkälle ja liian henkilökohtaisuuksiin. En yleensä puutu toisten sanailemisiin, mutta nyt tässä lyödään jo vyön alle. Tunnen myötähäpeää ja surullisuutta.


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Ihan oikeasti, nyt tämä menee liian pitkälle ja liian henkilökohtaisuuksiin. En yleensä puutu toisten sanailemisiin, mutta nyt tässä lyödään jo vyön alle. Tunnen myötähäpeää ja surullisuutta.

        Juu. Tein ilmoituksen yläpidolle.
        Katsotaan onko sillä minkäänlaista vaikutusta vai onko tuo ilmianna- nappula ihan tyhjänpäiväinen koristus.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Juu. Tein ilmoituksen yläpidolle.
        Katsotaan onko sillä minkäänlaista vaikutusta vai onko tuo ilmianna- nappula ihan tyhjänpäiväinen koristus.

        Kuten kirjoitit, olin oikeassa. Olet Lusiina, ikimuori ja monen muun nikin haltija. Joten se siitä luotettavuudestasi. Ei haittaa vaikka kommenttini poistettaisiin sen sisältö on todeksi vahvistettu. Kiitos avusta. Nyt jätän sinut, en vaivaa enää. Olen totuuden metsästäjä.


      • kesivä

        Hyvää yötä!
        :´(


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Hyvää yötä!
        :´(

        Hyvää yötä. Älä ole surullinen. Tuolla syöpäpalstalla oli muutama ihana kirjoittaja. Mihin lienee häipyneet.


      • ent.siivoojaparka

        No nytkö sinä vasta tajusit, "totuuden metsästäjä"? Ja tulit päivän uutisena kertomaan meille, että Lusiina on sama kuin siilimuori. Höh! Hölmö!
        Onhan hän täälläkin kirjoittanut Lusiinana ja monena muuna tunnistettuna (niinkuin sinä itsekin), eikä hän ole sitä koskaan kieltänytkään.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        No nytkö sinä vasta tajusit, "totuuden metsästäjä"? Ja tulit päivän uutisena kertomaan meille, että Lusiina on sama kuin siilimuori. Höh! Hölmö!
        Onhan hän täälläkin kirjoittanut Lusiinana ja monena muuna tunnistettuna (niinkuin sinä itsekin), eikä hän ole sitä koskaan kieltänytkään.

        Kiitos esp. Onhan se rehtiä sinisenä kirjoittaa tuollaisia "totuuksia". Istuisitkos samaan pöytään ;).


      • de-meter
        siilimuori3 kirjoitti:

        Kiitos esp. Onhan se rehtiä sinisenä kirjoittaa tuollaisia "totuuksia". Istuisitkos samaan pöytään ;).

        Nyt meni överiksi korppikselta. Jotain rajaa sentään. Tarkoitan siis toista kirjoittajaa koskevaa "paljastelua" ja herjaamista.
        Minäpä en tulekaan samaan pöytään..)) Kyllä sinä toisen olmin löydät vierellesi, sellaisen, joka ei millään tavalla himmennä omaa loistokkuuttasi.

        Alan myös epäillä koko ideaa. Eri asia, jos mentäisi retkeilemään Hossan kansallispuistoon. Metsä rauhoittaa, riisuu ihmiseltä turhat maneerit ja haarniskat, tekee heidät itsensä kokoisiksi.


      • siilimuori3
        de-meter kirjoitti:

        Nyt meni överiksi korppikselta. Jotain rajaa sentään. Tarkoitan siis toista kirjoittajaa koskevaa "paljastelua" ja herjaamista.
        Minäpä en tulekaan samaan pöytään..)) Kyllä sinä toisen olmin löydät vierellesi, sellaisen, joka ei millään tavalla himmennä omaa loistokkuuttasi.

        Alan myös epäillä koko ideaa. Eri asia, jos mentäisi retkeilemään Hossan kansallispuistoon. Metsä rauhoittaa, riisuu ihmiseltä turhat maneerit ja haarniskat, tekee heidät itsensä kokoisiksi.

        Oi lämmin kiitos demeter, ilahdutit minun romuskasta räytyvää päivääni. Ihana kun tällä palstalla teitä on muutama helmi, teidän takianne täällä jaksaa käydä.
        Kansallispuistoretki helmien seurassa kuulostaa houkuttelevalta.


      • de-meter
        siilimuori3 kirjoitti:

        Oi lämmin kiitos demeter, ilahdutit minun romuskasta räytyvää päivääni. Ihana kun tällä palstalla teitä on muutama helmi, teidän takianne täällä jaksaa käydä.
        Kansallispuistoretki helmien seurassa kuulostaa houkuttelevalta.

        Kiitos sanoistasi siilimuori. Tuskin täällä kukaan helmi on. Ehkä me kaikki ollaan täällä hioitumassa. Tarpeeksi painetta, niin timantteja syntyy..))
        Tai sitten ei. Luonne-erot ovat aika sovittamattomia livessäkin ja kun omaa reviiriä tahtoo suojella niin vastakkainasettelusta ei juuri pääse.


      • de-meter kirjoitti:

        Kiitos sanoistasi siilimuori. Tuskin täällä kukaan helmi on. Ehkä me kaikki ollaan täällä hioitumassa. Tarpeeksi painetta, niin timantteja syntyy..))
        Tai sitten ei. Luonne-erot ovat aika sovittamattomia livessäkin ja kun omaa reviiriä tahtoo suojella niin vastakkainasettelusta ei juuri pääse.

        "de-meter"

        Hei, hei!
        Olehan tarkempi helmissäsi :)
        Vai...olenko minä siis jo Timantti?
        Kyllä minä sinut kantaisin luonnon-helmaan.
        Ancelinahan kävelee itsekin.

        "Jyrkkä mäki ei kiusaa sinua, se antaa sinulle jotain"

        H.


      • siilimuori3
        de-meter kirjoitti:

        Kiitos sanoistasi siilimuori. Tuskin täällä kukaan helmi on. Ehkä me kaikki ollaan täällä hioitumassa. Tarpeeksi painetta, niin timantteja syntyy..))
        Tai sitten ei. Luonne-erot ovat aika sovittamattomia livessäkin ja kun omaa reviiriä tahtoo suojella niin vastakkainasettelusta ei juuri pääse.

        Minä uskon siihen että tähän ikään mennessä timantti on jo valmis, tai sitten ei. Nyt on helppoa kun ne tarvitsee vain huomata ja poimia :).


      • huomannut.kauan.sitten
        de-meter kirjoitti:

        Nyt meni överiksi korppikselta. Jotain rajaa sentään. Tarkoitan siis toista kirjoittajaa koskevaa "paljastelua" ja herjaamista.
        Minäpä en tulekaan samaan pöytään..)) Kyllä sinä toisen olmin löydät vierellesi, sellaisen, joka ei millään tavalla himmennä omaa loistokkuuttasi.

        Alan myös epäillä koko ideaa. Eri asia, jos mentäisi retkeilemään Hossan kansallispuistoon. Metsä rauhoittaa, riisuu ihmiseltä turhat maneerit ja haarniskat, tekee heidät itsensä kokoisiksi.

        Nytkö demeter huomasit mikä korppis on, ilkeilevä, kyräilevä, fiksummilleen vinoileva raakkuja.


      • de-meter
        hunksz kirjoitti:

        "de-meter"

        Hei, hei!
        Olehan tarkempi helmissäsi :)
        Vai...olenko minä siis jo Timantti?
        Kyllä minä sinut kantaisin luonnon-helmaan.
        Ancelinahan kävelee itsekin.

        "Jyrkkä mäki ei kiusaa sinua, se antaa sinulle jotain"

        H.

        Timanttihan sinä olet hunksi, oikea Afrikan tähti..))
        Et taida tuntea sitä klassista lautapeliä, missä pelaajat etsivät Afrikan tähteä, isoa timanttia, ja tietysti vain yksi sen löytää, saa omakseen ja voittaa pelin.
        Vähän ounastelen, että peli on käynnissä täälläkin ja karkauspäiväkin lähestyy..))
        Et sinä kuormankantaja ole niin että tuskinpa kantaisit minuakaan, raskas ihminenhän minä olen, noin henkisesti, vaikka ulkoiset mitat olisivatkin kohdillaan. Ja maastokelpoinen olen, millainen on rallimiehen oma kunto ?


      • de-meter
        huomannut.kauan.sitten kirjoitti:

        Nytkö demeter huomasit mikä korppis on, ilkeilevä, kyräilevä, fiksummilleen vinoileva raakkuja.

        Jaa. "huomannut.kauan.sitten". En mielellään puutu kenenkään henkilöön.
        Näen, että ihminen voi sanoa toiselle pahasti, mutta siihen en usko, että kukaan olisi pelkästään paha kaikkialla ja kaiken aikaa.


      • eppu2
        de-meter kirjoitti:

        Nyt meni överiksi korppikselta. Jotain rajaa sentään. Tarkoitan siis toista kirjoittajaa koskevaa "paljastelua" ja herjaamista.
        Minäpä en tulekaan samaan pöytään..)) Kyllä sinä toisen olmin löydät vierellesi, sellaisen, joka ei millään tavalla himmennä omaa loistokkuuttasi.

        Alan myös epäillä koko ideaa. Eri asia, jos mentäisi retkeilemään Hossan kansallispuistoon. Metsä rauhoittaa, riisuu ihmiseltä turhat maneerit ja haarniskat, tekee heidät itsensä kokoisiksi.

        Metsään menoa kannatan, siellä minä olen kuin kotonani.
        Ei tarvitse hepeneitäkään päälleen laittaa. Voi istua kannon päälle.
        Mieli vapautuu kuonasta.


      • Heikunkeikku
        eppu2 kirjoitti:

        Metsään menoa kannatan, siellä minä olen kuin kotonani.
        Ei tarvitse hepeneitäkään päälleen laittaa. Voi istua kannon päälle.
        Mieli vapautuu kuonasta.

        Joo, kannon nokas tai kiven päällä istuen, nuotion lämpöisessä hohkeessa.
        Olen tuleen tuijottaja. Silmät nauliintuvat lieskoihin, eikä millään meinaa maltaa irrottaa vahtaamistaan.


      • hunksz kirjoitti:

        "de-meter"

        Hei, hei!
        Olehan tarkempi helmissäsi :)
        Vai...olenko minä siis jo Timantti?
        Kyllä minä sinut kantaisin luonnon-helmaan.
        Ancelinahan kävelee itsekin.

        "Jyrkkä mäki ei kiusaa sinua, se antaa sinulle jotain"

        H.

        hunksz

        Ancelina tosiaan kävelee ihan itse, omissa metsissään, ei sinun kannata minusta ja kävelemisistäni huolta kantaa.
        Ei tee tippaakaan mieli lähteä höpöttävään naisporukkaan, ei laivaan, ei metsään.
        Käypä vaikka punttisalilla muutaman kerran, niin jaksat Timanttina Helmiäsi kantaa.

        YP.


      • Ancelina kirjoitti:

        hunksz

        Ancelina tosiaan kävelee ihan itse, omissa metsissään, ei sinun kannata minusta ja kävelemisistäni huolta kantaa.
        Ei tee tippaakaan mieli lähteä höpöttävään naisporukkaan, ei laivaan, ei metsään.
        Käypä vaikka punttisalilla muutaman kerran, niin jaksat Timanttina Helmiäsi kantaa.

        YP.

        "Ancelina"

        Minähän vain kerroin ketkä haluaisin kanssani metsä-retkelle.
        Demeter on varmastikin iäkkäämpi? :)

        YH.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Minähän vain kerroin ketkä haluaisin kanssani metsä-retkelle.
        Demeter on varmastikin iäkkäämpi? :)

        YH.

        hunksz

        Halutahan nyt aina voi ja olihan tuossa jo pari innokasta seuraanne liittymässä.
        Vanhemmat ladyt apua enemmän tarvitsevatkin.
        Minä taidan tyytyä vain yhteen seuralaiseen kerrallaan.
        Ehkä sytytämme nuotion ja rupattelemme sen lämmössä.

        YP.


    • aamenplottis

      En lähtisi.
      Piiri pieni pyörisi keskenään ja tuntisin itseni vielä yksinäisemmäksi kuin nyt.

      • siilimuori3

        Mustilla voisi olla oma pöytä :). Sinne sopii jokkoon.


      • siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        Mustilla voisi olla oma pöytä :). Sinne sopii jokkoon.

        o-ou................ u


      • nuormieli
        siilimuori3 kirjoitti:

        Mustilla voisi olla oma pöytä :). Sinne sopii jokkoon.

        Heippa, minä lähtisin oitis mukaan reilusti vaan nimmarit rintapieleen ja menoksi.


      • siilimuori3
        nuormieli kirjoitti:

        Heippa, minä lähtisin oitis mukaan reilusti vaan nimmarit rintapieleen ja menoksi.

        Niivvai mitä kirjoittaisi aina eri nikillä kirjoittava? Oiskos joku tunnus et mustaan sakkiin kuuluu?


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Niivvai mitä kirjoittaisi aina eri nikillä kirjoittava? Oiskos joku tunnus et mustaan sakkiin kuuluu?

        Jokeri?
        http://i.imgur.com/1wRsatv.jpg


      • siilimuori3
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Jokeri?
        http://i.imgur.com/1wRsatv.jpg

        Aika hurja näky :). Riittäiskös perinteisempi jokeri?
        Musta paita päällä, muutoin asu vapaa. Siis jokerikaulus?


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Niivvai mitä kirjoittaisi aina eri nikillä kirjoittava? Oiskos joku tunnus et mustaan sakkiin kuuluu?

        Kotikiusatulla olisi nikkilappuja maha täynnä ja loput selässä. Siitä hänet tunnistaisi jo kaukaa.
        Voisi tulla vähän epäselvyyttä, kun sekä minulla, että hänellä lukisi yhtenä nikkinä ent.siivoojaparka.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kotikiusatulla olisi nikkilappuja maha täynnä ja loput selässä. Siitä hänet tunnistaisi jo kaukaa.
        Voisi tulla vähän epäselvyyttä, kun sekä minulla, että hänellä lukisi yhtenä nikkinä ent.siivoojaparka.

        :D. Mut ei mustassa pöydässä.


      • Knmj
        siilimuori3 kirjoitti:

        :D. Mut ei mustassa pöydässä.

        Koti-kiusaajan olis turha yrittääkään istua mustien pöytään. Saisi lähdön ja hamekangas heitettäis perään.


      • siilimuori3
        Knmj kirjoitti:

        Koti-kiusaajan olis turha yrittääkään istua mustien pöytään. Saisi lähdön ja hamekangas heitettäis perään.

        Sais hääkin tulla jos pikkasen asennettaan muuttais. Mut hn ei varmaan itte haluais kun vaivaantu kun ei tidä kukapuhuu ja mitä ja onko totta vai harhaa vai mitä.
        Siis pijetäänhän hällekin ovi raollaan.


    • kesivä

      Minä lähtisin ainoastaan siinä tapauksessa, että osallistujat pukeutuisivat joko sinisiin tai mustiin vaatteisiin, vapaa valinta :) Ei nimikylttejä, saisi itse pähkäillä kuka kukin on. Niin kuin täällä palstallikin, sama epätietoisuus vallitsisi.

      • eppu2

        Hyvä ehdotus.
        Ei tarvitsisi ostaa uusia vaatteitakaan, kun noita mustia on ennestään.


      • kesivä
        eppu2 kirjoitti:

        Hyvä ehdotus.
        Ei tarvitsisi ostaa uusia vaatteitakaan, kun noita mustia on ennestään.

        Sekin vielä : ) On minulla kyllä tämä sininen oloasukin, voisin himmailla :)


      • ent.siivoojaparka

        Minulla olisi siniset työhaalarit (jos ne enää mahtuu jalkaan). Paidaksi voisin laittaa tuon mustan puseron, minkä lainasin syksyllä hautajaisiin, mutta en ole muistanut vieläkään palauttaa.
        Pitää alkaa näin ajoissa suunnittelemaan, ettei jää viime tippaan.



      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Katohan ku ovat ottaneet terminaalis sinimustien ryhmästä kuvan , harmi et mun taksi oli myöhäs, en kerenny ,ettikää siitä ittenne.
        https://www.youtube.com/watch?v=oZWQO8kM81g

        Ohhoh!
        Siinähän minäkin. Eturivissä heti kolmas oikealta. Harvinaisen onnistunut kuva onkin, hiuksetkin kammattuna.


      • kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Katohan ku ovat ottaneet terminaalis sinimustien ryhmästä kuvan , harmi et mun taksi oli myöhäs, en kerenny ,ettikää siitä ittenne.
        https://www.youtube.com/watch?v=oZWQO8kM81g

        Jaa'a, mä olen tossa oikealla, en malta olla rivissä vaan lähden virittelemään välillä täkyjä. Kun koukut on viritetty palaan riviin.


      • 60-körttikööri
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Katohan ku ovat ottaneet terminaalis sinimustien ryhmästä kuvan , harmi et mun taksi oli myöhäs, en kerenny ,ettikää siitä ittenne.
        https://www.youtube.com/watch?v=oZWQO8kM81g

        Nyt kyllä repesin :)))) siellähän ne takarivissä palstan papatkin näyttää hoilaavan :))))


      • muatanäkyvissä

        goottihan mie oun aina ollu.


      • Korppis1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ohhoh!
        Siinähän minäkin. Eturivissä heti kolmas oikealta. Harvinaisen onnistunut kuva onkin, hiuksetkin kammattuna.

        Kun tarkkaan katsoin, olin siellä minäkin. Takarivissa kierrenuttura ja silmälasit.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minulla olisi siniset työhaalarit (jos ne enää mahtuu jalkaan). Paidaksi voisin laittaa tuon mustan puseron, minkä lainasin syksyllä hautajaisiin, mutta en ole muistanut vieläkään palauttaa.
        Pitää alkaa näin ajoissa suunnittelemaan, ettei jää viime tippaan.

        On minullakin sininen smurffipuku ellei ihan jumpsuit. Kengät voisi olla mustat, muttei sukat.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ohhoh!
        Siinähän minäkin. Eturivissä heti kolmas oikealta. Harvinaisen onnistunut kuva onkin, hiuksetkin kammattuna.

        Neljäs oikealta olin. Hyvät seurat.


    • syyjaseuraus

      hunksista tulisi monen lapsen isi!

      • Ei.kukaan.enää

        Kuka näistä muoreista enää lapsia kykenee synnyttämään.


      • syyjaseuraus
        Ei.kukaan.enää kirjoitti:

        Kuka näistä muoreista enää lapsia kykenee synnyttämään.

        Romanialainen 66v professorinainen synnytti lapsen. Tarvittiin vain hormoonia.


      • kesivä

        Jaa, meinaat ettei laiva täyttyisi meistä palstalaisista vaan olisi ikään kuin itävääkin kynnöstä mukana.


      • hytinäx1

        Täh, eikö hän meidän seurassamme viihtyisikään?


    • att2

      Niin alhaisella tasolla en koskaan ole ollut vaikka nuorena aloittanut juomisen.

      En tarkoita palstan seuraa.

    • siilimuori3

      Minäkin vilahdin kuvassa sekunneissa 45-46 ;).

    • att2

      Parasta lukemista pitkään aikaan. Suomenkieli on rikas ja kaunis....

    • just.niin

      Jos vahingossa sattuisin teidän mukaanne samaan laivaan niin, istuisin ensin yksinäni pöydässä ja katselisin näyttäskö joku tutulta. Kuuntelisin keskusteluanne ja miten käyttäytyisitte. Kasvojen ilmeet kertovat paljon, erityisesti silmät.

      Hajurakokin on oltava jos tölväätte liikaa hajusteita, joudun kuitenkin siirtymään kauemmaksi, joten olen varuiltani sivummalla.

      Sinisestä väristä pidän ja sen mukaan pukeudunkin.

      • Kiinni-jäisit

        Siniasuinen salakuuntelija, liian alleviivaava valeasu.


    • taitaaheitättää

      Miksi vaivautua laivalle saakka?
      Tämä porukkahan teurastaa toisensa jo heti terminaalissa.
      Ei tämä sakki kuulu mihinkään yökerhoon vaan oikea paikka tuntuu olevan päiväkerho.
      On se oikea vastaus"D"!

      • ent.siivoojaparka

        Miten niin?


    • RakastanRakastan

      Lähtisin, jos tietäisin ihailemani naisen olevan mukana.

    • A-vaihtoehto olisi näin lähtötilanteessa kunniallinen odote, mutta nuoruutta kaiholla muistelen, kun tilanne usein ikäänkuinkuljetti ja lopputulema eräältäkin työporukkapikkujouluristeilyltä ulkonäöllisesti ei varmaan hakijan mieltä ylentänyt .
      Putkaan ei jouduttu, eikä ruumiita ihan tullut, yksi tosin tippui yläpediltä ja sai aivotätähdyksen huomasi sen vasta 2-päivän päästä kun päänsärky ei kadonnut ym.
      Nykyisin riehaantuminen voisi yltää vielä sinne pahoinvoinnin tasolle, riippuen onko kuplivat juomat niitä ruokajuomia ennen ja myös jälkeen (riskitekijä)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      366
      7990
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2284
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1672
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1529
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      119
      1251
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      78
      1251
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      345
      1091
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      985
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      51
      958
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      106
      875
    Aihe