Kuinka kauan oot seurustellut?
Mihin iskit silmäsi hänessä? ulkonäkö? luonne? elämäntyyli?
Mitä eniten arvostat hänessä tällä hetkellä?
Mitä sanoisit, jos hän nyt ilmoittaisi haluavansa erota sinusta?
Rakkaudesta
15
2067
Vastaukset
- Timbet
Olen seurustellut viisi vuotta, joista kaksi olemme olleet kihloissa.
Varmaankin tuo ulkonäkö..siis ihan ekana ja sitten kaikki muut.
Arvostan hänen uskomattoman pitkiä hermojaan ( niiden flexibilisyyttä), hänen tapaansa rakastaa.
En uskoisi, nauraisin ja sanoisin että taitaa olla vitsit vähissä, ihan totta. - DoctorW
- 2,5 v ja siitä vajaat 2v kihloissa
- Kaikkeen :D Netissä siis meilailtiin viikko eli kai ne olivat ajatusmaailma ja huumorintaju, jotka alkuun kiinnostuksen herätivät. Viikon päästä aloimme soitella ja ah se ääni ;) Viikon kuluttua tapasimme ja ah se ulkonäkö ja hymy ja silmät...siis kaikki
- Eniten, hmm...kai sitä kokonaisvaltaista kumppanuutta iloineen ja suruineen, yhteenkuuluvuutta
- "Vielä ei ole aprillipäivä!" ;) En voi mitenkään kuvitella, että hän haluaisi erota (no tuskinpa kukaan omasta rakkaastaan niin ajattalee...). No, jos hän niin ilmoittaisi ihan tosissaan jonain päivänä, niin kysyisin miksi, olenko tehnyt jotain väärin, jättänyt hänet huomioimatta. Pyytäisin saada yrittää uudelleen, mutta jos hän olisi löytänyt toisen naisen, niin kaipa se olisi sitten turhaa.
Huoh, kunpa tuota päivää ei ikinä tulisi! - Tiikeri
Seurustelua kesti 9 vuotta, neljä vuotta niistä myös oli sormukset sormessa.
Silmäni iskin häneen kokonaispaketin kautta, oli näköä, luonnetta ja samanlaisia kiinnostuksen kohteita.
Tällä hetkellä arvostan hänessä rehellisyyttään. Se vain on ilmennyt viime aikoina aika karulla tavalla...Kuukausi takaperin koko homma romahti. Hän kertoi haluavansa kokeilla elämässään muutakin kuin minun seuraani. Arki iski pikkuhiljaa vuosien varrella emmekä siitä enää selvinneet. Nyt tulee postit eri osoitteisiin.
Nuoria oltiin kaksikymppisiä, kun aloimme seurustelemaan. Hän kokee hieman nuoruutensa jääneen elämättä ja miehetkin saattaisivat kiinnostaa...
Eipä rakkautta voi kahlita.
Kun sinulle sanotaan että nyt erotaan, niin mitä sanoisit? Ei siinä sanat auta, hirvittävän lohduton tila iskee päiviksi, viikoiksi. Et nuku, et syö kunnolla. Töissä käyt zombina hoitamassa asiat alta riman.
Välit meillä on edelleen hyvät, asioista on keskusteltu erittäin paljon, mutta aina ne päättyvät samaan lopputulokseen. Eroon.
No, onhan tämä uusi alku minullekin, kenties johonkin parempaan. - Hapsu
olla rakastumatta!
- nessu
Kaulan nantaan. (sananmuunnos)
1. Kahdeksan kuukautta ja viisi päivää. Ja niistä viisi kuukautta ja viisi päivää kihloissa :) (but who's counting?;)
2.Eiköhän se ollut se yleisolemus joka minun silmääni pisti..
3.Eniten hänessä arvostan luultavasti hänen tapaansa suhtautua elämään yleensä.. (osaisinpa itsekin olla yhtä rauhallinen ja järkevä..)
4.Tuskimpa vain, hih.. :)- sitten gallUppii
muutama pv vaille 2 v,joista melkein vuosi kihloissa
ulkonäkö oli aika ei mun makuuni, mutta se luonne oli sellainen taiteilijan ja hullun sekoitus että lankesin loveen.
meidän hyvää toimivuutta yhdessä, rehellisyyttä, luovuutta, fiksuutta, huumorintajua, verbaalista lahjakkuutta, intoa, halua, uskoa.
ehkä nauraisin koska en voisi uskoa, me ollaan synnytty yhdessä oloa varten, toinen toisillemme, ei ole pelkoa erosta. - nikittä
noista vastauksista, oikein huokuivat kunnioitusta, uskoa ja välittämistä toisesta.Maailman hienoin ja kaunein asia..eikä varmasti tarvitse onnea toivottaa: heillä on jo se.. =)
tohon viimiseen minä vastaan, vaikka en nyt seurustele:
nauraisin, katsoisin silmiin ja hukkuisin niiden silmien väriin, ja sanoisin höpön löpön, ei koskaan...- viimeisen
mä haluaisin kuulla ;)
- nikittä
viimeisen kirjoitti:
mä haluaisin kuulla ;)
mutta kuulinkin sen edellisen.. anteeksi että olen ilonpilaaja. vuosipäivä edessä.
Muistakaa tärkein, rakkaus...kuten teettekin =) - nessu
nikittä kirjoitti:
mutta kuulinkin sen edellisen.. anteeksi että olen ilonpilaaja. vuosipäivä edessä.
Muistakaa tärkein, rakkaus...kuten teettekin =)kaikki ei vain mene kuten onnellisen lopun leffassa. mullekin toivotettiin hyvää jatkoa, voimia yms yms. pitää vain oppia elämään sen kanssa.
- tyytyväinen
nessu kirjoitti:
kaikki ei vain mene kuten onnellisen lopun leffassa. mullekin toivotettiin hyvää jatkoa, voimia yms yms. pitää vain oppia elämään sen kanssa.
Seurustelen ensimmäistä kertaa elämää kestävää suhdetta. On ollut ihastumisia, rakastumisia, kevyitä seurusteluja, paranormaaleja seurusteluja ;)
Nyt sitten tällainen todellinen aikuisempi suhde, jota ei mustasukkaisuudet, viina, narsistisuus, paranoidisuus tai nuoruuden ikärasite katkaise ennen aikojaan.
ne kysymyksethän olivat:
- 8 kk plus
- rehellisyyteen, rauhalliseen tapaan liikkua ja jutella, kauniisiin silmiin, mutkattomaan olemukseen, aikatauluttamiseen ja puolustusvalmiuteen heikompaa kohtaan
- ihanan pehmoinen herätessään, juuri nyt
- saan olla oma lapsellinen itseni, arvostan hänen kunnioittavaa persoonaansa
- viihdymme hyvin yhdessä arjessa ja hetkellisissä epätoivoissakin
- nauramme samoille typerille vitseille
- kroppamme halajavat toisiaan
- Hänestä ei koskaan oikeastaan ihan kuitenkaan tiedä, voi sen riidellessämme tehdäkin, antaisin aikaa. Ei meillä ole enää kiire. - nikittä
nessu kirjoitti:
kaikki ei vain mene kuten onnellisen lopun leffassa. mullekin toivotettiin hyvää jatkoa, voimia yms yms. pitää vain oppia elämään sen kanssa.
niin,ja toisaalta ero ja kaikki vain (kipeälläkin)omalla tavallaan vahvistaa.
Onhan nyt kohta vuosi kulunut ja kyyneleitä jos ei valtameren verran, niin kuitenkin tarpeeksi tajutakseen rakkauden, ei elämän mahdin voiman.
Mutta voi sitä olla onnellinen nykyään, vaikkapa siitä että pääsee nettiin taas, oli kone rikki, joku muukin joskus kuin vain sydän.
- TeeBeeAaa
Olen nyt seurustellut päivälleen vuoden ja viisi kuukautta, koska tänään on mun ja mun ihanan naiseni vuosipäivä ;)..
Rakastuin ensin tekstiviestien kautta häneen henkisellä tasolla, koska emme olleet nähneet vielä kertakaan. Viestien kautta siis rakastuin hänen tapaansa ajatella asioita, rehellisyyteensä, helliin sanoihinsa, intohimoonsa, älykkyyteensä, huumoriinsa ja kauneuteensa..Pelkkien viestien perusteella, hän piirsi mieleeni kuvan, joka oli kaunis ja ihana nainen..Ja kun ensimmäisen kerran soitin hänelle, olin niin jännittynyt ja hermona, mutta kun hän vastasi puhelimeen, hänen äänensä oli niin rauhoittavan tuttu ja pehmeä, etten muuta voinut kuin rakastua yhä syvemmin ja syvemmin...
Ensimmäinen tapaaminen oli MAHTAVA, vaikka se kestikin vain hetken. Muistan, kuinka odotin puiston penkillä häntä ja katselin tielle päin, että missä hän on..Ja laittelin siinä omia vaatteitani ojennukseen ja hypistelin kännykkää mielenvikaisena jännityksestä :) Perhosia oli vatsassa runsain mitoin ja pulssi löi 200..Heh, ihana päivä. Ja sieltä mun rakkaani tuli. Aurinkolasit silmillään..Kun hän tuli lähemmäksi minua, kaappasin hänet syliini ja suutelin..Hän oli tietysti HIEMAN yllättynyt, mutta en voinut itselleni mitään, hän oli NIIN TÄYDELLISEN KAUNIS JA IHANA ilmestys. Ja kyllä mun murunikin sitten innostui suutelemaan..Heh..Hän on kaikkea, mitä voin vain toivoa olevan naisessa, jota rakastan..Enemmänkin. Ja hänessa on se kaikki ja enemmän...Paljon enemmän.
Ja kun pyysin häntä laskemaan aurinkolasinsa....WOW!!!Mitkä silmät!Tähtisilmäinen tyttöni..
En haluaisi edes ajatella elämää ilman häntä. Olen seurustellut ennen häntäkin, mutta kaikki menee kohdalleen hänessä. En muuttaisi mitään. Mutta, jos hän ei haluaisi jatkaa kanssani, kysyisin tietysti syytä ja voisinko korjata mitään..Voisimmeko yrittää uudelleen, että voisimme saada suhteen toimimaan..En heti kyllä luovuttaisi, koska hän on elämäni rakkaus ja sielunkumppanini..ja olen niin onnekas, että hän on elämässäni ja sydämmessäni..Rakastan häntä niin, että sydämeni on pakahtumaisillaan..Mun ihana tähtisilmäni. - TeeBeeAaa
Unohdin tuon yhden kohdan, jota tuossa viestissä pyydettiin eli mitä arvostan hänessä tällä hetkellä?
Arvostan hänen rehellisyyttään ja hänen taiteellista lahjakkuuttaan...hänen tapaansa antaa kaikille mahdollisuus olla oma itsensä..hänen rakkautensa määrää lähimmäisiään kohtaan..ja sitä kuinka hän on tehnyt minusta osan hänen perhettänsä..ei häntä voi kuin rakastaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918