Nolot ja hauskat kokemukset suihkutiloissa

ApPoika

Kertokaapa kaikki nolot tai hauskat kokemukset suihkussa/saunassa tai vaikka uimaaltaassa.

Itellä kävi näin: uimahallissa oli yhteinen höyrysauna tytöillä ja pojilla (toisten vuoro 0-12 ja toisten 12-24 tai jotenki) en kattonu kelloo ja menin sinne siellä oli tyttöjä jotka alko kirkuu heti ku olin avaamassa ovea, sitten vaan juoksin pois.

Kertokaa omanne.

18

4292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TytöSuihku

Kerran olin poikaystävällä yötä ja kävin suihkussa niin käänsin sitä kahvaa ja se irtos enkä saanu sitä takas kiinni. Huusin poika ystävän sinne ja se sai sen kiinni. Sitten suihkussa oltiin silleen. Onneks oltiin kahestaan sen kotona.

• Aika hieno ja monipuolinen tarina

• muuten hyvä vitun pedari mut oon 12v tyttö et ei oo munaa

• Niiinhh

Miks sä homohentai oot joka paikas vittu?:DDD

• Juuhelikkässellasta

Olin joskus monta päivää putkeen kipeenä ja yhtenä päivänä olo alko oleen parempi, niin menin suihkuun. Ovia sun muita en lukinnut, koska olin hengaillut varmaan kolme päivää itsekseni ja kello oli ehkä puolen päivän paikkeilla. Keksipä siinä sitten veli ja kaverinsa lyhentää koulupäivää muutamalla tunnilla, enkä kuullut että ne tuli kotiin. Hetken päästä veljen kaveri paukkaa sinne yläkerran vessaan kuselle, kun noteeraa mut sieltä suihkusta ja hetken vaan jäätyy toljottaan. Oli vähän sellanen ":)))))"-fiilis.

• ApPoika

Kuinka vanha olit ja ootko tyttö??

• TaisinOllaSilloin14

Kerran olin kylpylässä suihkutiloissa ja siellä oli sillain että tyttöjen ja poikien suihkutilojen välissä oli semmonen erillinen suihkutila missä oli myös höyrysauna jne. Välillä se oli poikien käytössä ja välillä tyttöjen. Se oli tyttöjen käytössä ja istuin siellä poikien puolella uimahousut päällä sitten joku tyttö avaa vaan sen oven ja nään siellä pari hyvä vartaloista 18v tyttöö alasti ja ne alko kirkuu ja peittää itteensä.

Hyvä kokemus

• OliKylläRajuaMenoa

Se oli aik hauskaa mut ei sillee ainakaa mun mielest yhtää noloo ku menin lämpimään suihkuu ja ulkon oli kylmä...

• Nolo15vtyty

Noloi suihku tilanteit on mul parit:D
      1. Olin kylpyläs ja ajatuksis kävelin miesten puolelle, en ehtiny onneks nähä mitää ku tajusin sen äkkii ja lähin super vauhil pois, nolotti! (Olin 14v)
      2. Olin suihkus ja unohtanu laittaa suihkuhuoneen oven lukkoo.. No tietysti siin kävi niin et mun isä tuli sinne .-. En tykänny yhtää siit et mun perheenjäsenet näkee mut alasti *heh*

• treenjannu94

Olin iltasella Tesoman uimahallissa tossa parisen vuotta sitten (olin sillon 19v.). No ei siinä mitään, menin sitte uinnin jälkee normisti saunaan heittään löylyä ja pohtiin rauhassa kaikkee maan ja taivaan väliltä, kun saunassa ei siis sillon vielä ollu ketään. No, sitte ykskaks mä näin kun saunan ovi avautui ja sisään astui sellanen siinä pikasesti arvioituna reilu 190 senttinen tummaihonen lihaksikas jäbä. Katse osui tietysti sitte sinne haaroväliin ja saakeli sillä kaverillahan oli sellanen mela että ei perkele, levossa se kalu oli ja varmaan jotain 20 sentin tienoilla ja vielä himskatin paksu, oikeesti. No mulle tietenkin rupes heti nouseen sellanen stondis päälle että jouduin sekunnissa parissa päättään mitä tekisin. Se kaveri näytti niin heterolta ja katteli just sillä hetkellä sinne toiseen suuntaa nii mä päätin vaa ryntää tosi nopeeta ulos sieltä saunasta. Menin vessaa ja runkkasin sen kivikovan seisokin muutamalla vedolla pois ja luikkasin sieltä hallist karkuun. Sellane tarina mulla. :)

• ApPoika

Lisäää

• PikuSisk

Olin kaverilla kylässä ekaa kerta ja avasin oven ja näin sen 10v siskon alasti.

• ApPoika

Lisää

• Sejokaontyhmä

No tää on aika ällöö mut menköön!
      Oltiin yhessä uimahallissa olin silloin joku 10v ja menin siihen vesiliukumäkeen laskin silleen mahalleen ja yhtähkiä verinen tamponi sujahtaa suuhuni:) sit 4v sisko oli silleen: epistä mistä tollasii karkkei saaxD Se tamponi jäi kurkkuun kiinni sanoin äitille et meen vessaan. Sit jotenki sylkäsen sen tamponin lattialle ja just kun olin sylkäsemässä niin vessan ovi avautuu siel oli jotain 11v pojui. Se yks oli sillee: oliko hyvvöö. Ja toinen sanoi annetaan sen ihan rauhassa oksentaa tamponejaxdddd
      :0

• makaroonilaatikko

Hyi saatana :DD

• 99tiephv

Äh, en osannut kirjoittaa uima-allas (yhdysviivalla), vaan kirjoitin uimaallas. Tosi noloo! eeeegh....

• Anonyymi

Itelle on käynyt niin, että olin hyppäämässä, kunnes joku tarttui uikkareihin. Tipuin veteen alasti, mutta kaksi tyttöä oli uimassa siellä uimalasit päässä. 😬😬 joten niin

• Anonyymi

No kerran aikanaan oltiin sekasaunassa naapureiden kanssa, mä olin jotain 12-13v ja syksyllä menossa yläasteelle.
      Naapurien rantasaunassa ei ollut erillistä suihkutilaa, joten peseytyminen tehtiin löylytilassa laittamalla pesu- ja huuhteluvesi erikseen omiin ämpäreihin.
      Muut oli jo peseytyneet tai menneet uimaan, että mä olin jäänyt naapurin rouvan kanssa vielä saunaan ja oli myös tarkoitus jo peseytyä. Tämä nainen alkoi peseytymään ensin ja jäin vielä siksi aikaa istumaan lauteille ja väkisinhän siinä tuli katseltua hänen peseytymistään ja siinä vaiheessa mulla alkoi seisomaan aika helkkarin kovaa, kun hän saippuoi itseään ja hän nosti toisen jalkansa jonkun jakkaran päälle ja aloitti haarovälin pesemisen sienellä.
      Ei vaan pystynyt pidättelemään, oli sen verran kiihottava näky, kun näin hänen pillunsa kunnolla ja hän tosiaan vielä alkoi hieromaan sitä sienellä.
      Aika hiton nolo kun tietysti hän vielä huomasi sen, vaikka heitinkin jalkoja hieman ristiin tai jotain, että olisi saanut sen pystymunan piiloon.
      Ei nyt onneksi alkanut mitään sen ihmeemmin mekkaloimaan asiasta. Taisi ehkä vähän punastuakin ja naurattikin kai vähän. Sanoi vaan että tuo on ihan normaalia, mutta älä nyt ihan räjähdä kuitenkaan tm.
      Itse olin kyllä hiton nolona.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe