on tyydyttää söpöjä miehiä (paitsi jos nainen ei ole söpö silloin hänen olisi parasta kuolla). itselläkin on poikaystävä joka on söpö ja hyvä vetämään takaapäin.
naisten elämän tarkoitus
8
51
Vastaukset
Tytön pitää olla 12v
niin ja kaikki epäsöpöt pistetään louhoksiin louhimaan meille jalokiviä joista ne tekee meille koruja
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
niin ja kaikki epäsöpöt pistetään louhoksiin louhimaan meille jalokiviä joista ne tekee meille koruja
Juu:}
oon muuten oikeesti tyttö ja vielä 12v eli paras ikä :3 mun mestari opettaa mulle godlike voimia pyhäkössä korkean vuoren päällä
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
oon muuten oikeesti tyttö ja vielä 12v eli paras ikä :3 mun mestari opettaa mulle godlike voimia pyhäkössä korkean vuoren päällä
Nii siis mikä oot oikeest:)
söpöliini_ kirjoitti:
Nii siis mikä oot oikeest:)
oon Angel of Darkness. jumalallinen olento joka pystyy instakillaamaan jumalan saatanan allahin ja kaikki muutkin vastaavat. koska olen Godlike Wicketsick Unstoppable
Jaa
- 244544
Okei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013