Presidentin puhe oli hyvä !

HYVÄ_HYVÄ_HYVÄ

Kerranki jämäkkä mielipide, suomen kansan puolia pitävä puhe,
oikein HYVÄ puhe !
Kansanedustajien on syytä ottaa presidentin puhe ohjenuoraksi toiminnassaan
politiikaan,

40

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsokaa-ketä-äänetatte

      Totta on, mamuista tulee olemaan suuri ongelma myös suomessa,
      mamuja on päässy kansanedustajiksi, sieltä tulee soraääniä,
      ne ei ole suomalaisia, eikä pidä suomalaisten etua ensisijaisena,
      on suuri vahinko että mamuja on päässy kansanedustajiksi,

      • ottaa.aivoon

        Samaa mieltä kanssasi. Pistää muutoinkin vihaksi koko mamut, minusta on tullut rasisti. Tänäänkin bussissa mamumies istui kahden istuimen keskellä, ei päästänyt muita istumaan ruuhkabussissa. Kukaan ei puuttunut asiaan vaikka taaemmaksi joutui nilkuttamaan yksikin nainen kainalosauvojen kanssa., ja paljon ihmisiä joutui seisomaan.


      • Muisti.mennyt

        Tällaista ei olisi kuuna päivänä tapahtunut aikaisempina aikoina! Siitä olemme kaikki samaa mieltä.


    • Näin_on_nyt_Suomessa

      Risto Kuisma
      2 t ·
      Tasavallan Presidentin puhe valtiopäivien avajaisissa oli " tätä päivää" ;järkevä , realistinen, varovainen; itse ajattelen kansalaisten mieipiteitä kuunnelleena, että suuri enemmistö suomalaisista on Presidentin kanssa samaa mieltä.
      Kenenkään ei pitäisi pahastua , jos Presidentti sanoo, "ettei keisarilla ole vaatteita".

    • puolivallatonpelle

      Hyi helvetti mitä nuoleskelua. Mitä seuraavaksi, Sauli taluttaa mummoja liikennevaloissa...dilkkaa brekua linnan portilla....Vaalitkin on ihan just....

      • Vaalitäti

        Missä vaaleissa Sauli on mukana?


    • rajat-kinni-heti-

      tarkka valvonat rajoille, kunnes kansaivaellus tyrehtyy,

      ---
      Mamut pois suomesta, käännyttää heti rajalla taksi, ei päästää ollenkaa suomeen,

      • Saulilla.otetta

        Rajalla on tarkka valvonta, tulijat merkitään ylös ei pääse mamu salaa luikahtamaan edes maasta pois.


    • Hyvä_Presidentti

      Presidentin puhe oli hyvä ! Se oli jämäkkä mielipide, suomen kansan puolia pitävä puhe,
      oikein HYVÄ puhe !
      Kansanedustajien on syytä ottaa presidentin puhe ohjenuoraksi toiminnassaan politiikassa.

    • hytinäx1

      Olihan se aika hyvä puhe, mutta eipä uskaltanut ottaa kantaa Venäjän pommituksiin Syyriassa joidenka takia rauhanneuvottelut nyt Genevessä kariutuivat.
      Venäjällähän Syyriassa ei ole edes aikomustakaan pommittaa isis ja daesh terroristeja.

      • "hytinäx1"

        Höpö...löpö
        Mömmö.

        Tässä sinulle lisää
        -
        Vahvistamattomien tietojen mukaan järjestö ilmoittaa ampullien ja ruiskujen
        siirretyn Suomeen Syyrian osastolta.
        "Lääkärit ilman rajoja"-järjestö on siirtänyt Syyriasta poliisillemme 250 000
        ampullia rauhoittavaa sekä ruiskuja."

        H.


      • valehtelija.kaksikko

        Ei kaksinaamaiset Putin Assadin kanssa välitä siviili uhreista, aiheuttaa lisää pakolaisuutta, yhteistä pelisääntöjä on mahdoton luoda.


    • 2r3r432r
      • Historiatunti

        Puuttuva teksti http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020421066445_uu.shtml

        Ensin selostuskieli osin ruotsiksi ja ruotsalaisella kanavalla suomeksi. Sitten Areenassa puuttuu pätkä äänestä, joka uutisissa kuitenkin oli oikein. Paistaa rumasti tahallisuus. Hemánuksen 70-luvun koulukunnan toimittajat ovat saaneet järjestettyä jälkeläisensä Ylen tonteille...


    • rajat-tiukkaanValvontaan

      SDP:n on syytä katsoa ketä ottaa seuraaviin vaaleihin kansanedustaja ehdokkaiksi,
      mamujen suosiminen on suomen kansan vastaista toimintaa SDP:n taholta nykyään,
      jos SDP harrastaa samaa politikkaa, voi olla varma että suomalaiset äänestäjät katoaa sen riveistä,
      SUOMI SUOMALAISILLE !
      tämä on periaate, jota kaikki muut puolueet kunnioitaa ja toteuttaa,
      erikoisesti oikea suomalainen suomen etua ensisijaisesti ajava puolue on
      p e r u s s u o m a l a i s e t ,
      persut ON myös oikea työläisten ja tavallisen kansan puolue,
      kuten jo tuli ilmi,
      SUOMI SUOMALAISILLE !

      • näin.on.nähty

        Persut on puoliksi kadonneet ja SDP turpoaa kuin pullataikina persut kuivuu korpuiksi.


      • perussuomalaiset-PARAS-
        näin.on.nähty kirjoitti:

        Persut on puoliksi kadonneet ja SDP turpoaa kuin pullataikina persut kuivuu korpuiksi.

        ÄLÄ HOURAA,,,, KÄY PÄINVASTOIN,,,
        persut ON ainoa oikea rehellisten suomalasten puolue,
        tiedät sen OIKEIN HYVIN itsekki.
        SDP on pettäny LIIAN USEIN omankansansa,
        SDP on tuhon puolue,
        hävittää kaiken hyvän suomesta, kuten varmasti tiedät,
        vastoin kansan tahtoa vei emuun, j
        sitä myötä suomi on nyt täydellisessä konkurssissa,
        ei IKINÄ ENÄÄ SDP:tä


      • lipposkalainen
        perussuomalaiset-PARAS- kirjoitti:

        ÄLÄ HOURAA,,,, KÄY PÄINVASTOIN,,,
        persut ON ainoa oikea rehellisten suomalasten puolue,
        tiedät sen OIKEIN HYVIN itsekki.
        SDP on pettäny LIIAN USEIN omankansansa,
        SDP on tuhon puolue,
        hävittää kaiken hyvän suomesta, kuten varmasti tiedät,
        vastoin kansan tahtoa vei emuun, j
        sitä myötä suomi on nyt täydellisessä konkurssissa,
        ei IKINÄ ENÄÄ SDP:tä

        Tilastot puhuu toista, persuista tuli pikkuinen roska malka, SDP on suurin kaunein ylväin.


      • r323r2r

        Tilastoilla ei päätetä mitään vaalitulos on se mikä ratkaisee.


      • muka.rehellisiä
        r323r2r kirjoitti:

        Tilastoilla ei päätetä mitään vaalitulos on se mikä ratkaisee.

        Persut sai äänet valehtelemalla nyt ovat hyljänneet paskanpuhujat.


      • tätä-mieltä
        lipposkalainen kirjoitti:

        Tilastot puhuu toista, persuista tuli pikkuinen roska malka, SDP on suurin kaunein ylväin.

        hah,
        tilastot on pelkkää l u me t t a,
        pelkkää manipulaatio yritystä,
        kuhan oikeat vaalit tulee, karmea totuus paljastuu,
        sdp jää suomen pienimmäksi puolueeksi,
        sdp on pettäny suomen kansan liian usein,
        ja sdp politiikalla on tuhottu rikas itsenäinen valtio konkusiin,
        kuten hyvin tiedät, lipposkalainen,


      • persut-on-paras-suurin
        muka.rehellisiä kirjoitti:

        Persut sai äänet valehtelemalla nyt ovat hyljänneet paskanpuhujat.

        ÄLÄ VALEHTELE, ei onnistu sun mollaus juttusi, hah
        persut on paras ja suurin puolue tulevaisuudessa, ainoa rehellinen tyntekijöitten, työnantajien, eläkeläisten ja koko kansan puolue,
        näin on ja tulee olemaan,


    • Minusta olisi kiva, jos meillä vielä olisi Kanta-Kristilliset.
      Senlaiset valtion-kirkko-viha-puhujat.
      "Jumal-auta syntisemme, kirkko onpi linnamme"
      Ottaisin Jessen taka-pirukseni ja menisin vaaleihin kannustus-huutelemaan.
      Jesse on usuttanut minua.
      Sanoo että laitat sitten kaapusi kaksi aukkoa lanteille.
      Vihreät vasemmistoineen on yök, yök, yök.
      Demarit lainaa työk.
      Persut huijaa
      kok on nuijaa
      KEPU hautaa fyrkat multaa.

      H.

    • Viatonsivullinen

      Kansa on tiennyt jo kauan sen mitä presidentti sanoi. Se oli kyllä jo huippu, kun kansanedustajat huuli pyöreänä
      ihmetteli mitä Niinistö sanoi, niin
      sokeiksi ovat päässeet. Vallan keskiössä tyhmistyy, onneksi on vaalit ja kansa joka välittää kotimaastaan.

    • Hieno puhe Niinistöltä taas. Linja maahanmuuttajiin on saanut tiukempia sävyjä, mikä mielestäni osoittaa vain sen, että presidenttimme on hyvin kartalla. Eikö ole viisasta arvioida kulloinkin käytössä olevat voimavarat ja nähdä mihin ne riittävät ? Ja nähdä myös se, että "pyrkimys hyvään voikin tuottaa kaikille pahaa".
      Viittaus kansainvälisiin sopimuksiin oli myös rohkea veto. Niistähän me alamaisuuteen tottuneet suomalaiset pidämme kritiikittömästi kiinni, silloinkin kun meillä ei olisi siihen varaa.
      Myös suomalaisten vahvuuksista muistutettiin taas: monilla tärkeillä elämänalueilla suomalaiset ovat maailmantilastoissa kärkipaikoilla. Vähintäinkin tolkun kansaa.
      Tämän päivän HS:ssä oli Kirkon ulkomaanavun toiminnanjohtajan Jouni Hembergin kauhisteleva kannanotto Niinistön puheeseen. Se kauhistutti minua, joka olen aina pitänyt arvossa kristillistä etiikkaa. Jos se on noin sokeaa, kaikista realiteeteista piittaamatonta, sen sisältöä tulisi
      vähintäinkin tarkistaa.
      Ja jos presidentin puhe kohahduttaa, herättää keskustelua, se on ollut hyvä puhe. Enpä muista, että edellisen presidentin ainoakaan puhe olisi jäänyt mieleeni vai johtuuko se siitä, että nyt eletään toista aikaa...

      • "demeter1"

        Kiva nimmari sinulla.
        -
        Tolkun kansa, ei sitten enäää tota sanontaa, jooko?
        -
        Taisit huomata minun sanontani:

        "Minusta olisi kiva, jos meillä vielä olisi Kanta-Kristilliset.
        Senlaiset valtion-kirkko-viha-puhujat.
        "Jumal-auta syntisemme, kirkko onpi linnamme"
        Ottaisin Jessen taka-pirukseni ja menisin vaaleihin kannustus-huutelemaan.
        Jesse on usuttanut minua.
        Sanoo että laitat sitten kaapusi kaksi aukkoa lanteille.

        Hali, kristillinen toistaiseksi :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "demeter1"

        Kiva nimmari sinulla.
        -
        Tolkun kansa, ei sitten enäää tota sanontaa, jooko?
        -
        Taisit huomata minun sanontani:

        "Minusta olisi kiva, jos meillä vielä olisi Kanta-Kristilliset.
        Senlaiset valtion-kirkko-viha-puhujat.
        "Jumal-auta syntisemme, kirkko onpi linnamme"
        Ottaisin Jessen taka-pirukseni ja menisin vaaleihin kannustus-huutelemaan.
        Jesse on usuttanut minua.
        Sanoo että laitat sitten kaapusi kaksi aukkoa lanteille.

        Hali, kristillinen toistaiseksi :)

        H.

        Olen selittänyt, että minullakin on ollut force majeure käyttää perinteistä nimmariani - tekniikka tökkii nääs - mutta aina olen ollut uskollinen tunnistettavuudelle. Puskista minua ei löydä..))
        Huomasin kyllä, että viestini oli hiukan ristiriidassa sinun julistuksesi kanssa, mutta eikö se ole vain hyvä, että me alamaisesi rohkenemme asettaa joitakin teesejäsi kyseenalaisiksi ?..))
        Kapinallinenhan se Jessekin oli. Tolkustakaan en luovu.


      • demeter1 kirjoitti:

        Olen selittänyt, että minullakin on ollut force majeure käyttää perinteistä nimmariani - tekniikka tökkii nääs - mutta aina olen ollut uskollinen tunnistettavuudelle. Puskista minua ei löydä..))
        Huomasin kyllä, että viestini oli hiukan ristiriidassa sinun julistuksesi kanssa, mutta eikö se ole vain hyvä, että me alamaisesi rohkenemme asettaa joitakin teesejäsi kyseenalaisiksi ?..))
        Kapinallinenhan se Jessekin oli. Tolkustakaan en luovu.

        "demeter1!

        Haliti.
        Pussati kovati.
        -
        Ei meillä eroja ole.
        Sama ajatus kirkostakin.
        Jesse on kapinallinen ainaostaan siinä mitä minä sanon.
        Hän kyllä halii sinuakin.
        Jos oikein yllytän.

        Musati?

        H.


      • pusutikovati
        hunksz kirjoitti:

        "demeter1!

        Haliti.
        Pussati kovati.
        -
        Ei meillä eroja ole.
        Sama ajatus kirkostakin.
        Jesse on kapinallinen ainaostaan siinä mitä minä sanon.
        Hän kyllä halii sinuakin.
        Jos oikein yllytän.

        Musati?

        H.

        Ruinaaja ;))))))


    • dfimps

      Sopii hyvin heillekin jotka juhlahumutunnelmissa pian tanssivat poloneesia ja heittävät jäähyväisiä isänmaalle
      - uskomme lapsiin ja kansan fiksuihin nuoriin - rauhan ja tulevaisuuden
      - hyvän sellaisen toivoisi heillekin säilyvän
      - ja ylipäätään - mitä hyötyä on muistioista
      niistäkin, joihin kukaan ei jaksa edes perehtyä
      - tai käsitellä millään tunteiden tasolla - onhan nekin aina ihmisten
      mukana kulkemassa joka paikassa - joskus tekojaankin
      - sekavuuskin on niin häiritsevää
      kaikkien arjessa - laajaa ongelmakenttää ja myös turvalli-
      suusuhkaa - kukaan jaksa kotonakaan ellei ole kodin ja työ-
      rauhaa.

    • Alkoi.selv.pelottaa

      Iltelehden Juha Keskinen on aina vaikuttanut olevan "alemmuuskompleksissa", joka syntyy uhkasta, ettei Suomi olisi EU:n jäsen. Monta vuotta Katanen kommentoi niiden keskustelupalstalla, sitä mielisteltiin tosi paljon. Äijä ei kohdannut mitään krittiikkiä Iltalehdessä ja sama toimittaja yleensä oli erittäin neutraali sitä kohtaan, vaikka olisi ollut paljon aihetta kritisoida.

      Näkökulma: Suomea viedään takaisin karhun kainaloon
      Perjantai 5.2.2016 klo 06.36
      Suomen pitäisi toimia itsetuntoisen parlamentaarisen demokratian tavoin, kirjoittaa Juha Keskinen.
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020521066623_uu.shtml

      Sama luimukoira on useimpien lehtien toimittajilla, ne ei tykkää yhtään ajatuksesta, että skiptattaisiin Kreikka-, pakolais-, Ukraina-, Venäjä-pakote -ongelmat lähtemällä kälppimään näistä "fasisti-natsi-euro-sopimuksista".

      Pidän toimittajia fasisteina, euronatseina. Uusi Suomi, Iltalehti, Yle, HS, Iltasanomat, Taloussanomat, Kauppalehti, Bloomberg, Washington post, kaikki Saksan lehdet jne.

      • Lukekaa.oikeita

        Todellinen ja ainoa totuuden tuoja on VARTIOTORNI ja Pelastusarmeijan HÄTÄHUUTO.


    • uhj89

      Afrikka muuttaa kuulemma Anderssoneille!

      Ylen verkkosivujen mukaan kympin tyttö Li Andersson voitti Vasemmistoliiton jäsenäänestyksen ja hänestä näyttää nyt tulevan Vasemmistoliiton uusi puheenjohtaja. Uuden puheenjohtajatyttösen myötä puolueesta katoaa duunarit samalla kun se syö vihreiden kannatusta, mikä ei ole kansallisesta näkökulmasta ollenkaan huono juttu. Optimismi on pelkuruutta, kuten jo Oswald Spengler totesi aikoinaan.
      Andersson kertoi uskovansa, että vasemmistoliitolla on potentiaalia nykyistä korkeampaan kannatukseen. – Koen, että itse olen onnistunut kampanjoissa puhuttelemaan kansalaisia myös laajemmin siitä, minkälaista politiikkaa voidaan tehdä, Andersson sanoi tiedotustilaisuudessa tuloksen selvittyä.
      Petteri Orpon ohella toimittajien ja punaisen kulttuuriväen lellikkityttö Li Andersson on toinen turkulainen vasemmistolainen mädättäjä, joka tulee tuhoamaan puolueensa kannatuksen. Toisin kuin Orpon kohdalla, Anderssonin valinta on erinomaisen hyvä asia, sillä nyt puolueesta lähtee viimeisetkin miesduunarit. Jäljellä jää vain etnisen ja sukupuolisen identiteettipolitiikan kannattajat, hipinreuhakkeet, rappiotaitelijat, talonvaltaajat, vasemmistohuligaanit, yliopistojen vetelehtijät, maahanmuuttaja-tulkit, preka-eetut ja Light-vasemmiston bilettäjät. Hyvää yötä "työväenpuolue" Vasemmistoliitto, viimeinen voi joutessaan sammuttaa valot!

    • iitin_tiltu

      Tarja Halonen takas pressaks

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe