Moi! Oon kasiluokkalaisten tyttö ja ongelma on meidän luokka.
Luokalla on 9 tyttöä ja 8 poikaa.
Me tytöt ollaan tosi hyvis väleis ja pojat kans poikien kesken. Mutta tytöt vihaa poikia ja pojat kiusaa tyttöjä.
On 3 tiettyä poikaa jotka kommentoivat meidän liikkeitä ja sanomisia. Me ei mölytä tyttöjen kanssa tunnilla vaa nää 3 on aina äänes. Ja pojat valittavat koko ajan että ollaan hiljaisia ja ei uskalleta puhua. No kerran ku oltiin yks viikko äänekkäitä nii heti ne huusi että turpa kiinni olkaa hiljaa.
Ja se ärsyttää ku esim miten liikutaan keholla esim.kävellää,istutaan tunnil nii ne matkii ja naureskelee sille.
Kaiken lisäksi nämä 3 poikaa ovat niin lyhyitä ja pieniä että on meitä noin olkapäihin asti.
uskon että ne purkaa huonoa itsetuntoa meihin koska ne on nii lyhyitä eikä tuu todellakaan saamaa naista koskaan.
Luokanvalvojalle on turha kertoa koska ne ottais meidät enemmän kohteeksi eikä jättäisi koska rauhaan. Onneksi on enää tää ja ens vuosi.
Nämä 3 poikaa etenkin 1 joka on aina ollut mun luokalla on alentanut mun itsetuntoa niin pahasti että saan paniikkihäiriöitä ja punastelen ja jännitän koko ajan. voitte kuvitella kuinka vihaine oon koska haluan että nämä ihmiset kuolisivat ja oon suunnitellut murhaa.. Tuntuu vaan että niillä ei on oikeuta elää.
Mitä pitäisi tehdä?
9
70
Vastaukset
- Wertuerss
Muistatko tämän sanan? "Pidä ystäväsi lähellä, mutta viholliset lähempänä"?
- marizei
Hyvä että te tytöt olette hyvis väleis ja pidätte yhtä.open velvollisuus on puuttua tähän asiaan mut jos sitä ei kiinnosta nii entä reksi?vanhemmat myös ovat avainasemassa ja jo se et tieto kulkee vanhemmille nii ne voi yhdessä auttaa.älähän ota itseesi kenenkää pojan sanomisia,jos punastelet,ja poika huomauttelee toteat vaan et-mitä sitte?!
- sdfghjkvfcd
Niinpä, ja jos ne pojat on oikeesti alle olkapäihin niin ne on varmasti keskenkasvusia. Tiiäthän kun pikkupojat aina kiusaa tyttöjä niin ne ei oo päässy sitä vaihetta pitemmälle.
- 244544
Miks ette läpsi niitä naamalle ja vittuilkaa niin voitte todistaa teidän pissismäisyyden?
- Etiäppäin
Sulle joka punastelet. Sun sisällä on asia joka odottaa irtipääsyä. Se asia tulee sun itsetuntoas nostamaan kummasti ja kävelet selkä suorana ylpeästi itses kantaen. Eli otat ja myllytät sitä rääpälettä. Yksi kerta mutta niin että ei jää epäselvyyttä siitä mitä seuraa kun kiusaa sua. Tiedän,se on hieman pelottavaa mutta kun päästät sen sisälläs olevan asian irti, menee omalla painollaan.
Sen jälkeen pojat alkaa varmasti käyttäytyä ja pyrkivät hakemaan huomiota hyvällä. - Enjaksaenää
Moi! Kiitos teille kaikille jotka vastas.
Aion hakata yhden niistä ens viikolla.
Opettajille kertominen olis turhaa koska asiat pahentuis
Joten päätin että mulle ei ryppyillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042