MISTÄ ON SKEPOSET TEHTY ?

skepot-ovat-sekasikiöitä

Skeposet on tehty:
- kananaivoista
- norsun nahkasta
- natsien mulkuista
- pirun karvoista
- apinan jätteistä

25

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ippitiili

      Onko tällaisellakin palstalla edellisen kaltaisia sairaita häiriköitä? Ei olisi aihealueesta päätellen uskonut?

      • ToisinajattelevaReikih-

        Älä välitä!
        Se on vaan tuo palstan skitsofreenikko skepo, joka on taas päässyt suljetulta osastolta kotilomille.

        P.S. Se yrittää tuhota palstan, koska vihaa aivan mielipuolisesti toisinajattelijoita ja vaihtoehtoilijoita.


      • Ippitiili

        Miksi sinä häiriköit ja syytät omista kirjoituksistasi muita? Onko sinulla paha olla?


      • PsykiatriV.V
        Ippitiili kirjoitti:

        Miksi sinä häiriköit ja syytät omista kirjoituksistasi muita? Onko sinulla paha olla?

        Palstan debiili skeponen yrittää esiintyä psykologina, joka tekee profilointia palstan kirjoittajista!
        Mutta kuten aina , niin nytkin, tyhmä skepoidiootti sotkeutuu omiin pasmoihinsa, eikä erota totuutta valheesta, koska skepo itse on emävalehtelija ja esiintyy kaikilla mahdollisilla nikeillä ja persoonallisuuksilla huijatakseen palstalaisia.


      • 33yhx99
        Ippitiili kirjoitti:

        Miksi sinä häiriköit ja syytät omista kirjoituksistasi muita? Onko sinulla paha olla?

        Kuten toi kaveri totes, niin sun profilointis meni täysin munilleen! Et todellakaan tunnista, että kuka on kuka tälläkin palstalla.
        Mene takaisin sinne psykiatriseen hoitolaitokseen opiskeleen sitä profilointii uudestaan.
        Taidat nimimerkkisi mukaisesti olla ihan titityy!


      • THORukkosenJumala
        PsykiatriV.V kirjoitti:

        Palstan debiili skeponen yrittää esiintyä psykologina, joka tekee profilointia palstan kirjoittajista!
        Mutta kuten aina , niin nytkin, tyhmä skepoidiootti sotkeutuu omiin pasmoihinsa, eikä erota totuutta valheesta, koska skepo itse on emävalehtelija ja esiintyy kaikilla mahdollisilla nikeillä ja persoonallisuuksilla huijatakseen palstalaisia.

        Kun kerta olet noin hyvä profiloija,
        niin KERRO NYT SITTE, ETTÄ KUKA MINÄ OLEN ??? , joka nyt tätä kirjoitan!
        Arvasin, että olet niin tollo, että et pysty profiloimaan minnuu!
        No minäpä kerron: OLEN UKKOSEN JUMALA THOR ,
        etkä sinä älykääpiö pysty minnuu profiloimaan tai tekkeen mittee muutakaaan!


      • MattiVene

        Kyllä! Palstalla on paljon sairaita skeptikoita, jotka häiriköivät palstaa jatkuvasti.


      • Tietäjäiänikuinen

        Yksi pahimpia on yliopiston professori, joka käyttä usein nimimerkkiä; Vanellus, toki hän käyttää tilanteen mukaan monia muitakon nikkejä, sillä hän ns.multinikki.
        Tämä yliopiston professori on narsisti, joka kiusaa ja haukkuu aivan hervottomasti kaikilla palstoilla toisinajattelijoita ja vaihtoehtoilijoita.
        Tämä yliopiston ptofessori on palstan syöpä!


    • Realisti949

      Skepsis ry ei edes edusta skepsismiä.
      Skeptikoiden mielestä ei ole varmaa tietoa, ja Skepsis ry väittää varmana tietona sen, että kaikki vaihtoehtoiset hoidot ovat huuhaata. Eli nämä vajaat idiootit eivät edusta Skepsismiä, vaan idiotismia ja materialismia. Tärkeintä näille lokinpaskoille on se, että saadaan GlaxoSmithKlinen ja Orion Pharman myyntiä suuremmaksi.

      • HyväKirjoitus

        Todella hyvä ja totuudenmukainen kirjoitus.
        Tarvitsemme tälle palstalle lisää tällaisia hyviä kirjoittajia, että palstan taso nousee ja skeposet ymmärtää poistua palstalta.


      • ValtteriH

        Olen aivan samaa mieltä.
        Skeposet heitettävä roskiin mätänemään.


    • Mikä on "piru"?

      • TunneItsesiSkeponen

        Hienoo, ett kysyt, ku et tieda.
        Teille skeposillehan ei ole koskaan opetettu itsetuntemusta ja siksi et tieda.
        Nyt kavelet peilin eteen ja katsot sinne, niin naet ihka oikean elossa olevan PIRUN, jolla on punaiset silmat ja punainen nenu ja usein se piru on myos hyvin karvainen.
        Ja jos on ansioitunut vanha piru, niin sill on myos mustat sarvet otsassa!
        Tunne itsesi skeponen!


      • katopeiliin

        Sinä, papruarkkipiispa , oot oikein täydellinen piru.


    • siellähänruikutatreppana

      EKP voisi kertoa mistä skeposet on tehty, koska hän on sen keksinyt.

      • SIELLÄRUIKUTTAVAREPPANA

        OLETKO TÄYDELLINEN ÄÄLIÖ???
        ALOITTAJA KERTOO KATTAVASTI, MISTÄ SKEPOSET ON TEHTY!
        EI TARVII KYSELLÄ KENELTÄKÄÄN!

        "Skeposet on tehty:

        - kananaivoista

        - norsun nahkasta

        - natsien mulkuista

        - pirun karvoista

        - apinan jätteistä"


      • kananaivoapinanjäte

        Onhan se hyvä, että teikäläisillä ja teidän mielisillä on oma palsta. Tunnet sinäkin itsesi merkitykselliseksi.


      • skesilleomapalsta
        kananaivoapinanjäte kirjoitti:

        Onhan se hyvä, että teikäläisillä ja teidän mielisillä on oma palsta. Tunnet sinäkin itsesi merkitykselliseksi.

        On se surullista, ettei teillä skeposilla ole omaa palstaa, vaan joudutte täällä vihollisen palstalla asioimaan ja olemaan vihollisen armoilla.
        Kyllä meidän nyt pitää järjestää jonkinlainen kansalaisaddressi eduskunnalle, että saadaan teille skeposille ihan ikioma leikkipalsta, jolla saatte leikkiä omia skepoleikkejänne, ettei tarvitse tulla vihollisen palstalle haukuttavaksi ja pilkattavaksi.


      • buahahahahaa

        Hieno jutska.
        Buahahahahaaaaa
        Buahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    • "- kananaivoista
      - norsun nahkasta
      - natsien mulkuista
      - pirun karvoista
      - apinan jätteistä"

      Selvästi tuossa kansanparantaja muistelee ihmisille syöttämiään lääkityksiään...

      • kukasoot

        Oletko kenties Keke R. ?


      • haha-hehe

        Olet siis kansanparantajan oppilaana, kun noin hyvin kaikki yksityiskohdat!
        Jokos sulla on oma kananaivoprakriikka dkeposia varten?


    • eikölääkkeesiauta

      taitaa vituttaa elää skepojen maailmassa?

      • kekek-kekek-

        Sinä taas rakastat yli kaiken vaihtoehtoilijoiden maailmaa!
        Kun roikut palstalla yötä päivää, 24/7/365!


      • kekek-kekekek

        Kekekekekek-kekekekekek!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe