Apua mitä teemme? Lehdetkin kohisee suhisee ja varisee.
Ruotsin Viktuuria synnyttää hetkellä millä hyvänsä, juuri nyt tai illalla tai yöllä tai aamulla.
Olemmeko paikalla? Seuraammeko synnytyksen edistymistä? Kannattaako valvoa?
Ent.siivoojaparka on jo rientänyt kuninkaalliseen sairaalaan siivouskärryjään vinhasti lykkien. Ensi-vaipat on siivottava pikimin. Soisi Palomankin vahtivan tuota tärkeää kätilön käsillä olevaa tapahtumaa.
Ellei synnytys tapahdu tämän illan aikana, laitan herätyskellon soimaan klo 03.00.
Apua sentään nyt.
4
<50
Vastaukset
Jaahas nyt on framilla Victorian ja Danielin pikkuprinssin ensihetket. Veikkaukseni on poika, ............
- ent.siivoojaparka
Mitä? Onko Vicky nyt viety jo BB:lle?
Mistä tiedät? Miksi hän ei ilmoittanut minulle mitään perskohtaisesti?
Maaliskuun alussa hän minulle sanoi synnyttävänsä, mutta kaksi viikkoa eteen tai taakse on kyllä ihan normaalia. - ent.siivoojaparka
No nyt.
Daniel vastaanottaa median Karolinskan sairaalassa puolen tunnin päästä.
Jokohan? Jokohan...? - ent.siivoojaparka
Sanokaapas, mikäs päivä nyt on?
Minä elän nyt vielä keskiviikkoiltaa Ruotsin aikaa ja Iltalehti kirjoittaa:
"""Ruotsin kruununprinsessa Victoria synnytti torstaina pojan.
- Poika syntyi kello 19.40 (Ruotsin aikaa)"""
http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2016030221208783_kg.shtml
Olenko minä vai Iltalehden Kalle Jokinen päiväpöllö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632