Nän ne vain näppärästi naiset kääntää hypoergamiansa miesten viaksi:
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/366346-mielipide-lansivaylassa-urbaani-narsistimies-jattaa-naisen-yksin
Mehän ne ollaan ne vastuuttomat kun naiset pyöriskelee panorinkeleissään, matkustelevat ja huvittelevat, tekevät itsensä käytetyiksi ja liian myöhään vasta heräävät kellon tikitykseen, tik tik, tik...
""Näin on käymässä yhä useammin siksi, että kaupungistuneet miehet haluavat niin sanotusti rillutella pitkään, viettää poikamiehen vapaata elämää. He eivät halua sitoutua, kokea esimerkiksi naimisiinmenon ainoalaatuista tenhoa, eivät tulla isiksi, hoitaa lapsia, vastata tästä kaikesta kuten mies, nainen kirjoittaa.
– Ja jos joku nuorimies onkin kiinnostunut naisesta, hän valikoi – kukaan ei tahdo kelvata, kun tällä ei ole vaikkapa sopivan kokoiset pakarat! Tähän on menty, nainen napauttaa."
Heh, onhan näistä palstalla ollut puhetta, tuo mielipidekirjoittaja on vaan kääntänyt naiset miehiksi, ovelaa :D
"Mihin nuori, pelkäämätön nainen voisi turvautua? Hän voi turvautua 50–80-vuotiaaseen mieheen, jonka ikäiset ovatkin usein varsin kiinnostuneita hänestä."
Ai tästäkö se miehen markkina-arvon kohoaminen ikää myöten johtuukin?
Ollaankin sitten urbaaneja narsistimiehiä kaikki
37
172
Vastaukset
- rumamaija
""Mihin nuori, pelkäämätön nainen voisi turvautua? Hän voi turvautua 50–80-vuotiaaseen mieheen, jonka ikäiset ovatkin usein varsin kiinnostuneita hänestä."
Ai tästäkö se miehen markkina-arvon kohoaminen ikää myöten johtuukin?"
Niin, ei niitä vanhoja ukkoja ota muut kuin ne joilla ei ole omanikäisissään valinnanvaraa.- Ikis__M
Myönnät siis että valinnanvaraa yleensä on, toisin kuin miehillä?
- hauukotus
Ikis__M kirjoitti:
Myönnät siis että valinnanvaraa yleensä on, toisin kuin miehillä?
Normaaleilla miehillä on kyllä valinnanvaraakin.
- Ikis__M
hauukotus kirjoitti:
Normaaleilla miehillä on kyllä valinnanvaraakin.
Ei semmoisiin naisiin jollainen naisen tulisi olla koska ne viedään käsistä:
- naisellinen
- vähän käytetty
- hoikka
- täysipäinen
Tuo nainen käytännössä valittaa naisten jäävän yksin, koska Bryan Adamsin kaltaiset huippusuositut julkkismiehet eivät suostu sitoutumaan.
Noilta valittajanaisilta voisi suoraan kysyä, että montako kilttiä ja kunnollista miestä he ovat vuosien varrella käskeneet "painua vittuun", kun niillä oli väärät vaatteet, eikä ollut sitä kemiaakaan.
- rumamaija
HC-ätmel kirjoitti:
Noilta valittajanaisilta voisi suoraan kysyä, että montako kilttiä ja kunnollista miestä he ovat vuosien varrella käskeneet "painua vittuun", kun niillä oli väärät vaatteet, eikä ollut sitä kemiaakaan.
Minä en ole käskenyt yhtään ketään miestä painumaan vittuun, paitsi kerran kännissä yhtä tanssiinhakenutta miestä (itse en muista koko jutusta mitään, kaverit vaan jälkeenpäin kertoivat näin käyneen ja mun sanoneen sille niin) ja sekin oli espanjalainen eli ei ollut mitenkään pois teiltä suomalaisilta miehiltä. En yleensäkään kiroile koskaan (ellei ole todella, todella hyvä syy ja ellen ole poikkeuksellisen voimakkaasti suuttunut jostain, mitä äärimmäisen harvoin olen).
- Ikis__M
Juurikin näin. Tuo nainen vielä harmittelee kuinka vasta yli viisikymppisenä isyydestä innostunut pelkurimies Bryan Adams on matkallaan pilannut useammankin hypergamisen h...an elämän kun ei sitoutunut niiden kanssa aiemmin lapsentekoon. Linkin jutussa mtuota ei mainittu vaan se kerrottiin siinä alkuperäisessä länsiväylässä olevassa mielipidekirjoituksessa. Vähän huvittava tuokin "Kirjoittajan mielestä naisilla on oikeus saada lapsi/lapsia", naisen ajatusmaailmaanhan ei sovi että miehelläkin voisi olla sama oikeus mutta aika usein se jätetään täyttymättä naisten toimesta.
- Mies3210
rumamaija kirjoitti:
Minä en ole käskenyt yhtään ketään miestä painumaan vittuun, paitsi kerran kännissä yhtä tanssiinhakenutta miestä (itse en muista koko jutusta mitään, kaverit vaan jälkeenpäin kertoivat näin käyneen ja mun sanoneen sille niin) ja sekin oli espanjalainen eli ei ollut mitenkään pois teiltä suomalaisilta miehiltä. En yleensäkään kiroile koskaan (ellei ole todella, todella hyvä syy ja ellen ole poikkeuksellisen voimakkaasti suuttunut jostain, mitä äärimmäisen harvoin olen).
Löysivätkö neljä muuta perille käskemättäkin? Muistatko heidät?
- rumamaija
Mies3210 kirjoitti:
Löysivätkö neljä muuta perille käskemättäkin? Muistatko heidät?
Muistan kyllä kaikki partnerini, koska en harrasta seksiä kännissä (enkä sen puoleen halua partnerinkaan olevan kännissä), kerran tosin yhden yhden illan jutun kanssa tuli hiprakassa sohlittua ja ei ihmekään että jälkeenpäin kadutti...
- Mies3210
rumamaija kirjoitti:
Muistan kyllä kaikki partnerini, koska en harrasta seksiä kännissä (enkä sen puoleen halua partnerinkaan olevan kännissä), kerran tosin yhden yhden illan jutun kanssa tuli hiprakassa sohlittua ja ei ihmekään että jälkeenpäin kadutti...
Ilo ilman känniä on teeskentelyä.
- trollibensa
On ne paskoja noi bryanadamsit kun eivät siideripissistä suostu ottamaan :D :D :D
- 12121212
Suomennettuna:
Kun nainen on jättänyt lukioaikaisen kiltin ja kunnollisen poikkiksensa, seurustellut itsevarmojen naisia kaatavien alfamiesten kanssa, paneskellut itsevarmojen naisia kaatavien alfamiesten kanssa, päättänyt että haluaa pysyä sinkkuna koska _kaikki_ miehet ovat sikoja, ja 27-vuotiaana herännyt biologisen kellon raksutukseen, hän valittaa mikseivät komea, pitkät, suositut, matalaääniset, leveäharteiset, työssään menestyvät ysi plussan miehet halua lapsia juuri nyt kun juoksunsa juossut ex-partygirl haluaisi vakiintua.
Unohtuiko jotain?- Ikis_M
Älä höpötä ja kysele tommottii.
Tuo on mielipide mielipiteiden joukossa ja se että se on painettu oikein sanomalehtipaperilla ei tee siitä yhtään arvokkaampaa kuin mikään vastaava oksennus vaikkapa suomi24;ssa. Naiset ei pääse naimisiin eikä saa lapsia koska bryanadams.
- Kilttiatm
Naiset rilluttelee paskojen jännämiesten kanssa
Pakko kyllä sanoa, että tuo oli yksi typerimmistä mielipidekirjoituksista pitkään aikaan.
- Hämärän_rajoilta
"Urbaanista narsistimiehestä" tuli mieleen tämä novelty-klassikko: https://www.youtube.com/watch?v=YuIGwtKrdUY
- Naisasialooseri1
Tuo nainen on niin vajaaälyinen huora että pahaa tekee.
Miksi ihmeessä top5% YTM, jota tuo nainen tuossa tarkoittaa puhuessaan"miehistä", haluaisi sitoutua johonkin vain muutaman vuoden itseään nuorempaan tai jopa ikäiseensä haaskaan joka on todennäköisesti vielä lutkakin, kun saa seksiä nuorilta naisilta ilman että tarvitsee sitoutua? ja vielä helpommin saa sitä aloittajan kaltaisilta naisilta
Ja tuo valikoivista miehistä puhuminen todistaa viimestään edellisen 100% todeksi. Hypergaminen kaavamainen huora haluaa niitä miehiä, joita kaikki muutkin naiset haluavat joten tottakai noilla miehillä on varaa rankata läskiperseet heti kättelyssä ulos tarjolla olevista lukuisista naisista kun sitoutumista alkavat harkita. YT-miehen voi sitouttaa vain nuori, kaunis ja vähän käytetty tai puhdas(riippuen onko YTM miten"liberaali")ja lapseton nainen ja kirjoittaja on kaukana tuosta, yksikään kriteeri tuskin täyttyy.
Jos täyttyisi niin hän ei kirjoittaisi tuota valitustekstiä vaan olisi saanut itselleen top5% YT-miehen sitoutettua, mutta koska hänen tasonsa ei sellaiseen alkuunkaan riitä niin on päätynyt nettiin ruikuttamaan kun ei saa lastensa isäksi sitä miestä, jonka kaikki muutkin naiset haluavat. - 40pillunATmies
Kyllä meillä AT-miehilläkin on ihan samanlainen oikeus valita seuramme kuin naisillakin (tai YTMrock-sedillä) vaikka seksiin tietysti kelpaa jokainen nainen jolla reikä löytyy.
- rumamaija
Ja sama oikeus pätee at-naisiin.
- Luolamadonna
Erona yksireikäisiin, naisella on kaksi reikää.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Erona yksireikäisiin, naisella on kaksi reikää.
(Hihitystä)Kyllä tämä Mekongin vesireitti on ollut sitten antoisa.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Kyllä tämä Mekongin vesireitti on ollut sitten antoisa.
(Reps)Seuraavaksi olen ajatellut haastaa Suomen valtion oikeuteen sopimusrikosta suhteessa sen vesivaroihin, joihin edustamallani yrityksellä on omistusoikeus niiltä osin, joissa kaupallista ja/tai yleis-edullista hyväntekeväisyyttä on harrastettu tahi harjoitettu. Vetoomuksen ydinajattelu perustuu veden vapaalle liikkeelle, joka ei kuulu valtionhallinnon tahi yksityisomistuksen lakisääteisee piiriin.
Valitan
(Hihitystä ISDS:n pääkonttorista.) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Seuraavaksi olen ajatellut haastaa Suomen valtion oikeuteen sopimusrikosta suhteessa sen vesivaroihin, joihin edustamallani yrityksellä on omistusoikeus niiltä osin, joissa kaupallista ja/tai yleis-edullista hyväntekeväisyyttä on harrastettu tahi harjoitettu. Vetoomuksen ydinajattelu perustuu veden vapaalle liikkeelle, joka ei kuulu valtionhallinnon tahi yksityisomistuksen lakisääteisee piiriin.
Valitan
(Hihitystä ISDS:n pääkonttorista.)"Huonon maun mauseoleumi".
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
"Huonon maun mauseoleumi".
(Naurua)TARJOILIJA
Lasissani on viiniä.
(Hihitystä)
- Luolamadonna
Minä suorastaan vaadin olla urbaani narsistimies.
(Reps)- Luolamadonna
Mielestäni miehellä pitäisi olla hame, koska hän on yksireikäinen; naisella taas tulisi olla puntit.
(Hirn)
- että.silleen
Nyt on niin hämärää juttua jo, minä sammutan valot... koittakaa rauhoittua, uni parantaa sieluakin.
Huomenna on kaikin puolin parempi päivä aloittaa UUSI aamu/päivä.
Hyvää yötä! "'--liian myöhään vasta heräävät kellon tikitykseen, tik tik, tik..."
Mun biologinen kello pärähti kun olin n.20v. Tärppäsi 23-vuotiaana.
Eli täysin naiskohtaista nuo tikitykset, ei passaa yleistää.- Ex------------PUA
Ja näin, rationalisointihamsteri se vaan toimii. :D
Naisten itte oot-defenssi on kyllä niin ilmeinen ja odotettava, ettei hyvä tosikaan.
Vaan hyvä tietää että mikä taas kerran osuu arkaan paikkaan.- että.silleen
Millä teidän/sun kanssa keskustelee, väännät kaiken nurinkurin ylösalaisin.
Ja mitä uskottavammin sun arin paikkasi on pankkitili/raha, sen saat tungettua joka keskusteluun mukaan.Naisten hypergamia tuo Intian pyhälehmä, luokkatietoisuus!
Miten se taas menikään PUA oppien mukaan: naista pitää negata niin...
Kun se iskuri ei toiminutkaan...aina voi hanskata vähän, niin tietää nainen paikkansa.
Jos paikka passaa eikä kansaa ole pilvinpimein katsomassa sitä saattaa nainenkin antaa vastuksen ja napauttaa takaisin, yllätys yllätys!
Nyt jäi vain jäätävän kylmä tunne loukatuksi tulemisesta. Ei se kipu ole mitään, verrattuna siihen nolotukseen.
Myönnän ett mulla on huono kyky sietää loukkauksia ja kun niitä tehostetaan vielä fyysisesti: on mitta täysi. Oikeastaan pahempaa olisi ollut enää sylkeä mua päin silmiä.
Tänään sitten kerrot ett PUA-opetusfilmit on näyteltyjä, minähän sanoin jo sen; kun katsoin sen filmin pätkän. Parasta siinä oli ettei kumpikaan katsonut suoraan kameraan, muuten se oli teknisestin huono! Eikä yksikään itseään arvostava nainen anna kohdella itseään niin. Jos ei ole verpaalista kykyä vastata haasteeseen, niin heittää niskojaan ja kääntää selkänsä... tai kävelee VAIN pois.
Muutamaan kertaan olen itsekin ihmetellyt, miks minä yleensäkin juttelen kanssanne, käytöksellänne ette tottatosiaan sitä ansaitse. Miks yritän edes todistella ett olette väärässä? Ihan sama mulle mitä ajattelette naisista...se on teidän problemanne, eikä liikuta minua. Pitäkää mielipiteenne!
- Miehet_peilin_eteen
Länsiväylän kirjoitus urbaanista narsistimiehestä on erittäin hyvä. Edes yksi vastakirjoitus siihen, että "naiset haluvat vain rillutella". Narsisteja on miehissä tutkitusti enemmän kuin naisia, ja lisäksi erittäin aktiivisia spämmäämään nettiin perusteettomia mielipiteitään. Naisten "alfa-uroksen" etsmisetä voi sanoa, että miehiin pätee ihan sama. Ilkeät, kierot ja dominoivat naiset saavat kyllä miehiä, kunhan ovat hyvännäköisiä. Ja usein he niin ovat. Myöhemmin miehet sitten itkevät, että vaimo on niin ilkeä. Jos nainen on vähänkään herkempi, niin hänellä on heti vaikeampaa perheenperustamisen kanssa, kun miehet mieluimmin katsovat "alfa-naisia".
Oman työpaikan taphtumia saa kyllä miettimän mitä miehet oikein haluavat, ja kelpaako mitään (lisättäköön, että työpaikkani on sattumoisin urbaanissa Helsingissä). Jätetyksi miesten taholta ovat tulleet kolme hyvännäköistä, mukavaa nuorta naista, jotka kaikki haluavat perustaa perheen. Vanhin heistä (36 v.) on sittemmin vihdoin onnistunut ylipuhumaan yhden vähän harkitsevan miehen perustamaan perhettä. Mies on nykyään erittäin onnellinen sekä lapsistaan, että vaimosta, mutta tie sinne oli vaikea. Ystäväni meinasi jo ottaa ja jatkaa eteenpäin, kun miehen mukaan "ei tuntunut siltä", että hän haluaisi suhdetta tämän naisen kanssa.Ja sitten palaamme todellisuuteen, jossa naiselle löytyy aina joku. Sekä kiltit että tuhmat naiset saavat miehen käden käänteessä. Nainen ei koskaan jää kokonaan ilman. Miesten ja naisten tilanne ei siis ole symmetrinen.
- Höpö_höpö
Siltä ei näytä, ja nyt oli kyse erityisesti perheen perustamisesta. Hesarissakin on ollut juttua miehistä, jotka eivät ole olleet otollisessa iässä kiinnostuneet perheenperustamisesta, ja katuvat sitä karvaasti myöhemmin. Eivät olleet mitään Bryan Adamseja, vaan ihan tavallisia miehiä, joita ei vaan kiinnostanut.
- miehet.haluaisi.kyllä
Perhettä haluavia miehiä on pilvin pimein. Itsekin olen jo pitkään halunnut perhettä mutta miten ihmeessä saat perheen kun naiselta tulee pakit yhdessä kuukaudessa?
Hyvä esimerkki on myös nimimerkki pete_pjn, mies ilmeisesti haluaa perheen mutta on totaalikokematon 32v mies.. Siinä mies joka haluaa perheen mutta ei kelpaa kenellekään naiselle.Haista p. Kyllä pete_pejn-tasoinen mies helposti esim. mulle kävisi. Niitä sitoutumiseen valmiita miehiä on vaan naisenkin vaikea löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566618Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404482- 542239
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391838Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171161
- 241134
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018