Valfrid.Isoveli.työpaikalla
Olin aikoinaan työssä "yksinäinen ratsastaja". Työkenttäni oli työpaikan sisäinen ja ulkoinen turvallisuuspalvelu. Kyllä tuntui joskus ,että kavereita olisi ollut tungokseen asti. Kiinnostusta lisäavaimiin ja kulunvalvonnan saloihin olisi haluttu runsaasti. Kun niitä ei herunut edes epäilevälle puolisolle ,tietoa esim. valvontakamerakuvista oli soppa valmis. Monen "salasuhteen" olankohautuksella sivuutaminen tuntui joskus huvittavalle.
- - -
Työpaikalla on helppoa olla kun toimii eräiden totuuksien mukaan:
- - -
1.Ristiriidaton työpaikka on mahdoton ja pelkkä unelma.
2.Työpaikan inhmisiä ei tarvitse rakastaa ,mutta kohtuullinen toimeentuleminen on väistämätöntä.
3.Koti ja henkilökohtaiset asiat eivät kuulu työpaikalle.
4.Työnantaja maksaa vain hänelle tehdystä työstä ei seurustelusta.
5. Mitä vähemmän sinua tunnetaan sen vapaampi olet !
- - -
Jos tuo on tulkittavissa syrjinnäksi olen ilomielin "rassisti" , sillä oman selustansa turvaaminen on taitolaji.
Työpaikalla on helppoa olla kun toimii näin
Isoveli.työpaikalla-
3
<50
Vastaukset
- Ristiriidaton-maailma-
on pelkkä toive, Ristiriidaton Eurooppa, pelkkä unelma.
- vasemmassa-lahkeessa
Mitä enemmän työyhteisössä on naisia, sitä tärkeämpi on pitää huoli kohdista 3 ja 5. Kaikkea mitä niistä sanot, voidaan käyttää aseena sinua vastaan.
Tässäpä huoneentaulu ,pitänee kehystää seinälle . Samaa mieltä myös vasemmassa -lahkeessa kanssa. Vaik ei ookaan sitä lahkeessa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614