eikö fat32 osiolle pysty siirtään yli 2GB fileä?
tulee virhe
File size limit exceeded
jos pystynee, niin miten..
pitäs saada dvd image siirrettyä..
vfat ja file size limit
5
331
Vastaukset
- user
FAT 32:n maximi on 4 GB-1 B; mutta
One parting shot - standard Video for Windows AVI files are software limited to 2 GB in size. OpenDML AVI files have no limitation (this includes DV).
- Andrew- ape
kyseessä on .iso tiedosto. jostain luin että fat 32 suurintiedosto koko on 2GB.. eli pitääkö nyt vaan niellä tämä ja unohtaa koko homma..
- Arvailua
ape kirjoitti:
kyseessä on .iso tiedosto. jostain luin että fat 32 suurintiedosto koko on 2GB.. eli pitääkö nyt vaan niellä tämä ja unohtaa koko homma..
Jokin siirto-operaatio tms. kyseessä (Linux -> Windows)?
Voit kyllä tuollaisen näköislevyn (.iso) purkaa käyttäen loop-ajuria. (Ohjetta esim. man cdrecord).
Tai jakaa tiedoston pienempiin osiin, ja yhdistää taas kokonaiseksi sopivalla tiedostojärjestelmällä olevalle osiolle (ntfs?). - Jani
ape kirjoitti:
ulimit komennosta voi olla apua, 'ulimit -f unlimited' muistaakseni. Ellei toimi niin iso imagen sisältöön pääsee käsiksi mounttamalla sen '-o loop' optiolla johonkin hakemistoon.
Jani kirjoitti:
ulimit komennosta voi olla apua, 'ulimit -f unlimited' muistaakseni. Ellei toimi niin iso imagen sisältöön pääsee käsiksi mounttamalla sen '-o loop' optiolla johonkin hakemistoon.
ulimitillä voi rajoittaa vain käyttäjän oikeuksia tiedoston kokoon, se ei vaikuta tiedostojärjestelmän rajoituksiin. Kaiken lisäksi ulimitin arvoa ei voi kasvattaa rajattomasti tavallisen käyttäjän oikeuksilla.
Shellin ulimit rajoittaa näköjään vain sen shellin luomien tiedostojen kokoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700