eikö fat32 osiolle pysty siirtään yli 2GB fileä?
tulee virhe
File size limit exceeded
jos pystynee, niin miten..
pitäs saada dvd image siirrettyä..
vfat ja file size limit
5
351
Vastaukset
- user
FAT 32:n maximi on 4 GB-1 B; mutta
One parting shot - standard Video for Windows AVI files are software limited to 2 GB in size. OpenDML AVI files have no limitation (this includes DV).
- Andrew- ape
kyseessä on .iso tiedosto. jostain luin että fat 32 suurintiedosto koko on 2GB.. eli pitääkö nyt vaan niellä tämä ja unohtaa koko homma..
- Arvailua
ape kirjoitti:
kyseessä on .iso tiedosto. jostain luin että fat 32 suurintiedosto koko on 2GB.. eli pitääkö nyt vaan niellä tämä ja unohtaa koko homma..
Jokin siirto-operaatio tms. kyseessä (Linux -> Windows)?
Voit kyllä tuollaisen näköislevyn (.iso) purkaa käyttäen loop-ajuria. (Ohjetta esim. man cdrecord).
Tai jakaa tiedoston pienempiin osiin, ja yhdistää taas kokonaiseksi sopivalla tiedostojärjestelmällä olevalle osiolle (ntfs?). - Jani
ape kirjoitti:
kyseessä on .iso tiedosto. jostain luin että fat 32 suurintiedosto koko on 2GB.. eli pitääkö nyt vaan niellä tämä ja unohtaa koko homma..
ulimit komennosta voi olla apua, 'ulimit -f unlimited' muistaakseni. Ellei toimi niin iso imagen sisältöön pääsee käsiksi mounttamalla sen '-o loop' optiolla johonkin hakemistoon.
Jani kirjoitti:
ulimit komennosta voi olla apua, 'ulimit -f unlimited' muistaakseni. Ellei toimi niin iso imagen sisältöön pääsee käsiksi mounttamalla sen '-o loop' optiolla johonkin hakemistoon.
ulimitillä voi rajoittaa vain käyttäjän oikeuksia tiedoston kokoon, se ei vaikuta tiedostojärjestelmän rajoituksiin. Kaiken lisäksi ulimitin arvoa ei voi kasvattaa rajattomasti tavallisen käyttäjän oikeuksilla.
Shellin ulimit rajoittaa näköjään vain sen shellin luomien tiedostojen kokoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540