ikäero

volvo

millaisia ikäeroja teillä on?? mulla ja kullalla on ikäeroo 22 vuotta mutta se ei tunnu yhtään haittaavan.tullaan tosi hyvin toimeen ja rakastetaan toisiamme.miten teillä??

22

5591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiiru

ja toimii

• maatuska

minä 49 ja tyttöni 33 v, joten älä hättäile.

• kenai

..meillä ikäeroa.

• Lumikki

Ihmisen fyysinen ikä ei ole sidoksissa hänen sielun ikäänsä. Ikä on pelkkä kuori.

• on just hyvät

8 vuotta ja mitä siihen tulee että ikä on vain numero en kyllä ihan allekirjoita, onhan se numero kuitenkin merkki siitä eletystä elämän määrästä ja kyllä se merkkaa.

• TinkaK

Itse olen 19 ja kultani on 49.

• jaa

Hänhän voisi ikänsä puolesta olla sinun mummosi.

• Kaneli
        jaa kirjoitti:

Hänhän voisi ikänsä puolesta olla sinun mummosi.

Minäkin seurustelen itseäni 30 vuotta vanhemman naisen kanssa. TEORIASSA rakkaani siis voisi ikänsä puolesta olla mummoni, mutta kun ei todellakaan ole. Vaikeata se vaan on, rakentaa toimivaa suhdetta niin paljon itseään vanhemman ihmisen kanssa.

Saamme sukulaisilta ja tuttavilta ihan tarpeeksi väheksyviä ja oudoksuvia kommentteja. Luulisi täältä löytyvän sen verran myötätuntoa, että jättäisitte kirjoittamatta vastaavanlaisia mummo-huomioita.

*jupinaa ja mutinaa*

• LaikaQ

Meillä on ikäeroa peräti 2 kuukautta. Mut ei haittaa yhtään, eikä ole ikäerosta johtuvia ongelmiakaan näkynyt...

• nessu

vaik luulis, että se aiheuttaisi jo vaikka sun mitä probleemia. :D

• DoctorW

...eikä ongelmia iän suhteen, kuten ei toistaiseksi juuri minkään muunkaan ;)

• .nainen-77.

Meillä ikäeroa 10 vuotta. Eikä ole haitannut meitä. Muutamaa muuta ihmistä kylläkin (?)
      Itse olen monelta elämän osa-alueelta kokeneempi kuin kultani, vaikka olen se nuorempi osapuoli. Ei se ikä aina kerro kokemuksesta...

• tätönen

Meillä ikäeroa 21 vuotta; itse olen viisikymppinen. Jossain vaiheessa se ikäero tuntuu. Itse en osaisi kuvitella mitä yhteistä minulla voisi olla 30 vuotta nuoremman eli 20-vuotiaan kanssa.

• kille

alan epäilemään että koko lesbous on joku äitikompleksi!

ollan niinsamotusti "äidinikäisen kanssa". Onko jäänyt äidinrakkaus puuttumaan?

• kenai

Eipä yleistetä että kaikilla olis vuosikymmenten ikäeroja...

Ja sitäpaitsi, tunnen monia monia monia heteropareja joilla on ihan valtavia ikäeroja.

Äiti on äiti ja rakas on rakas, ei niitä yhdistellä...Hitto soikoon mitä torvia täälläki välillä vierailee....

• sonja
        kenai kirjoitti:

Eipä yleistetä että kaikilla olis vuosikymmenten ikäeroja...

Ja sitäpaitsi, tunnen monia monia monia heteropareja joilla on ihan valtavia ikäeroja.

Äiti on äiti ja rakas on rakas, ei niitä yhdistellä...Hitto soikoon mitä torvia täälläki välillä vierailee....

No eipä sitä tiedä. Kyllä joillekin äitihahmon haku on varmaan mielessä.

• tai_miksei

Jäin miettimään miksi tuohon sävyyn ton heitit. Minun kokemuspiirissäni ihan avoimesti ja yleisesti mietiskellään miten oma mies muistuttaa isää tai vaimo äitiä. Eikö tuo ole melko yleistä "tietoa" että kumppanin valintaan vaikuttaa syntymäkoti. Jotkut ihmiset tuntuvat jotenkin kotoisilta heti. Onko heterous sitten samoin isä-/äitikompleksi? On ja ei. Ihmiset etsivät ihmisiä.

Ikäkysymykseen. Aiemmin miesten kanssa seurustellessa olivat poikkeuksetta minua vanhempia, suurin ikäero tuolloin 19 v. Muutama vuosi sitten vaihdoin leiriä, ja jostain syystä tytöt joita olen tapaillut ovat olleet useimmiten minua nuorempia, tämän hetkinen 3 v. nuorempi. Vaikken usko tuon välttämättä liittyvän sukupuoleen, ainakaan pelkästään, vaan myös omaan ikääntymiseeni.

• lafemelle

Meillä on kultani kanssa ikäeroa 11 vuotta. Minä olen 18 ja kultani 29 :) Ei tunnu juurikaan missään. Joskus jopa kultani on se "lapsellisempi" osapuoli ja minusta tuntuu kuin olisin häntä monta vuotta vanhempi :)

• lepakkoinen

..on ikäeroa meillä =)

• annika

Eikä tunnu missään - itse olen nuorempi, mutta lähes kaikessa suhteessa reippaasti yli kymmenen vuotta kokeneempi...

• ..ja mie oon se nuorempi osapuoli. En oikein edes osaa seurustella itseäni nuoremman kanssa...

• Catsy_666

Ja kaipaan häntä yhä....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3705
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      2990
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2898
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      1961
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      209
      1112
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      929
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      921
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      904
    Aihe