Opettavaista lukea tätä palstaa

paperiarkkipiispa

Jos harkitsee vaihtoehtohoitoa vaihtoehtona lääketieteelliselle hoidolle, on hyödyksi lukea täältä vaihtoehtohoitojen kannattajien perusteluja, argumentteja, vaihtoehtohoitojen puolesta ja lääketieteellisiä hoitomuotoja vastaan. Kun näkee vaihtoehtohoitojen kannattajien kirjoitusten laadun ja sisällön, tulee harkinneeksi toiseenkin kertaan.

231

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SkeptikkoJaAteisti

      Nimimerkkisi on "paperiarkkipiispa" !
      Nimimerkkisi jo kertookin sinusta kaiken!
      Olet puskiin piiloutuva uskovainen, joka hyväksyy vain rukouksella parantamisen ja kaikki muu on huuhaata!
      Voi teitä lahkolaisuskovaisia, kuinka syvälle olette vajonneet sinne uskonnon pimentoihin ja syvyyksiin, josta vain Jeesuksuksen tuleminen voi teidät nostaa taivaisiin! (Teidän oman pappinne tulkinta!)
      Olette te uskikset aivan uskomattoman tyhmiä luupäitä, jotka uskovat kaiken, mitä pappi sanoo!
      Ei sinuakaan kukaan voi pelataa tyhmyydeltäsi ja uskoltasi!

      • "Te"? "Teidän"? Onko sinulle kerrottu, sinä hörhö, että suuuuuureen inter-nettiin voivat kirjoittaa muutkin kuin sinä ja vastustamasi henkilö, joka (siis se vastustamasi henkilö) on eri henkilö eli eri ihminen kuin minä? Teille hörhöille täytyy minun alkaa kirjoittaa erityistä huolellisuutta noudattaen, että selvenee teille hörhöille, kehen minun kirjoitukseni kulloinkin kohdistuvat. Muuten te hörhöhomeopaatit sanotte heti 'aha itse oot'. Vaikka taidatte te hörhöhomeopaatit sanoa niin joka tapauksessa.


      • TimoM
        hillomunkkiluostari kirjoitti:

        "Te"? "Teidän"? Onko sinulle kerrottu, sinä hörhö, että suuuuuureen inter-nettiin voivat kirjoittaa muutkin kuin sinä ja vastustamasi henkilö, joka (siis se vastustamasi henkilö) on eri henkilö eli eri ihminen kuin minä? Teille hörhöille täytyy minun alkaa kirjoittaa erityistä huolellisuutta noudattaen, että selvenee teille hörhöille, kehen minun kirjoitukseni kulloinkin kohdistuvat. Muuten te hörhöhomeopaatit sanotte heti 'aha itse oot'. Vaikka taidatte te hörhöhomeopaatit sanoa niin joka tapauksessa.

        Aivan hirveetä sössötystä!
        Älä juo enää sitä toista kossupulloos tai jos juot, niin pysy poissa palstalta.


      • MomiT

      • vkuusaQS51v
        TimoM kirjoitti:

        Aivan hirveetä sössötystä!
        Älä juo enää sitä toista kossupulloos tai jos juot, niin pysy poissa palstalta.

        moni tori näyttää ryhmän SAAVUTUKSET lehtiset kolahtaa positiluuksta.!.


      • hillomunkkilluostari

        Mene hoitoon skepoidiootti.
        Pilaat palstan kedkustelut sössötyksilläsi.


      • siveysvyölaukku
        hillomunkkilluostari kirjoitti:

        Mene hoitoon skepoidiootti.
        Pilaat palstan kedkustelut sössötyksilläsi.

        Mene juomaan vatkosvettä, hörhö
        Pilaat palstan keskustelut huutelullasi.


      • ns81_vdh
        hillomunkkiluostari kirjoitti:

        "Te"? "Teidän"? Onko sinulle kerrottu, sinä hörhö, että suuuuuureen inter-nettiin voivat kirjoittaa muutkin kuin sinä ja vastustamasi henkilö, joka (siis se vastustamasi henkilö) on eri henkilö eli eri ihminen kuin minä? Teille hörhöille täytyy minun alkaa kirjoittaa erityistä huolellisuutta noudattaen, että selvenee teille hörhöille, kehen minun kirjoitukseni kulloinkin kohdistuvat. Muuten te hörhöhomeopaatit sanotte heti 'aha itse oot'. Vaikka taidatte te hörhöhomeopaatit sanoa niin joka tapauksessa.

        Oivallisesti sanotun asian nosto.


      • sepalstantoinen
        ns81_vdh kirjoitti:

        Oivallisesti sanotun asian nosto.

        Ite oot ihan karmee läskipää.


      • palsta.sanoo.heihei
        sepalstantoinen kirjoitti:

        Ite oot ihan karmee läskipää.

        Lähtölaskentasi
        on
        käynnissä


      • Rappupekoni

        > Heiltä löytyy myös LÄÄKKEETÖN hoito erektioon.

        Sinun kirjoituksesi saavat kenellä tahansa lerpahtamaan, jos liiasta kovuudesta on riesaa.


      • HuomautusYlläpidolle

        Eiks näitä mainostajii saada millään kuriin??????


      • koillisfasaani
        TimoM kirjoitti:

        Aivan hirveetä sössötystä!
        Älä juo enää sitä toista kossupulloos tai jos juot, niin pysy poissa palstalta.

        Buahahahaaa!
        Toivo. Elä naurata minnuu!
        HOHOHOHOHOHO!


      • arvaasKuka
        koillisfasaani kirjoitti:

        Buahahahaaa!
        Toivo. Elä naurata minnuu!
        HOHOHOHOHOHO!

        Odotas vähän, niin kohta itket.
        Älä sitten valita.


      • InkeroistenRovasti
        koillisfasaani kirjoitti:

        Buahahahaaa!
        Toivo. Elä naurata minnuu!
        HOHOHOHOHOHO!

        En ole Toivo, vaan Inkeroisten rovasti.
        Tänään pidän iltakirkon kodissani klo 19.00 ja kestää noin tunnin ja sitten tarjoan kahvit konjakin kera.
        Tervetuloa Te kaikki Inkeroisten syntiset.

        Osoitteeni te kaikki jo tiedättekin .


      • Anonyymi
        arvaasKuka kirjoitti:

        Odotas vähän, niin kohta itket.
        Älä sitten valita.

        Kuulostaa laittomalta uhkaukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa laittomalta uhkaukselta.

        Ilmoita heti poliisille, koska sinunkaltaisiasi pikkulapsia ei saa itkettaa..
        Lasten itkettaminen on erittain suuri ja vakava rikos.


    • kulkukappias

      Olkiukkoarkkipiispallakin on valinnanoikeus saada syöpäosaston kautta sytostaattihoitoja, ottaa strykriinia mieninä annoksina.
      Ellei omasta varastosta löydy vahvaa, mieluusti nailonköyttä, saa sikä rautakaupastakin.
      Vahvan oksan luonnosta tai napakan koukun voit kiertää autotallin kattoon. Aivan valinnainen tehtävä.

      • paperiarkkipiispa

        Kuten sanoin, opettavaista. Näin inhimillisiä ovat vaihtoehtohoitajat kuten homeopaatit. Ad hominem ja itsemurhatoivotuksia. Kannattaa tallettaa linkki tähän viestiketjuun ja jakaa sosiaalisessa mediassa itsehoidon vaihtoehtoja pohtiville.


      • valheenjäljet
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kuten sanoin, opettavaista. Näin inhimillisiä ovat vaihtoehtohoitajat kuten homeopaatit. Ad hominem ja itsemurhatoivotuksia. Kannattaa tallettaa linkki tähän viestiketjuun ja jakaa sosiaalisessa mediassa itsehoidon vaihtoehtoja pohtiville.

        Samalla tavalla se Lauerma väittää, että vaihtoehtohoitajien takia pari tyyppiä surmasi kolme lähistään, vaikka kukaan ei ollut hoitanut heitä -paitsi lääkäri. Sinä väität, että joku homeopaatti olisi vastannut sinulle, vaikka näin ei ollut. Jos joku ihminen sanoo minulle paska, niin silloin sinä sanoit minulle paska, niinkö? Olethan sinäkin joku ihminen. Että voi olla taas skeptikon logiikkaa!


      • erimielinen

        Annoit aivan oikeat ohjeet tuolle olkiukkoarkkipiispalle.
        Mutta toi olkiukkoarkkipiispa on niin s....tanan tyhmä , ettei se ymmärrä, että tekisi erittäin suuren palveluksen yhteiskunnalle noudattamalla ohjettasi.
        No on se sillä tavalla arkkipiispa, että se haluaa käännyttää kaikki oman uskonsa kannattajiksi, muita mielipiteitä ei hyväksytä kuin hänen uskonsa mukainen katsantokanta.


      • paperiarkkipiispa

        Nosto. Palstan ylläpitäjät: tallettakaa tämä keskustelu tulevaisuuden varalta.


      • paperiarkkipiispa

        Nosto. Vaihtoehtohoitoja pidetään humaanina vaihtoehtona (siitä nimi) kylmälle lääketieteelle -- yllä näette, miten humaaneja vaihtoehtohoitojen kannattajat todellisuudessa ovat.


      • Lääketieteellistä

      • Epäjumalienkieltäjä
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Nosto. Vaihtoehtohoitoja pidetään humaanina vaihtoehtona (siitä nimi) kylmälle lääketieteelle -- yllä näette, miten humaaneja vaihtoehtohoitojen kannattajat todellisuudessa ovat.

        Hyvä huomio.

        Ei pidä tietenkään tuomita kaikkia vaihtoehtohoidoista kiinnostuneita näiden netti-talebaanien käytöksen perusteella, mutta kyllä ainakin oma kokemukseni netin ulkopuoleltakin on, että vaihtoehtohoitajiin ja niiden kannattajiin liittyy vahva usko, jollaista tapaa yleensä vain uskontojen piirissä. On selvä jako "oikeaoppisiin" ja "harhaoppisiin" ja ennen kaikkea ehdoton varmuus siitä, että oma "hoitosuunta" on varmasti oikea ja paras.

        Sekä yksilön että yhteisön tasolla oppiminen lähtee kyseenalaistamisesta ja hyvin kuvaavaa on, että vaihtoehtohoitoon uskovat käyttävät haukkumasanana "skeptikkoa". Ei pidä epäillä, vaan uskoa? Jos kaikki esivanhempamme olisivat uskoneet että villisikojen metsästys kivikirveellä ja uhri oikeille jumalille on paras tapa lisätä hyvinvointiamme, niin yhteiskunta olisi tänään kovin erilainen eikä minun mielestäni parempi.


      • nostetaan
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Nosto. Palstan ylläpitäjät: tallettakaa tämä keskustelu tulevaisuuden varalta.

        Oot oikeessa, että sut pitäis heti nostaa palstalta pois.


      • paperiarkkipiispa

        Pilaamasta vesibisneksiä?
        Nosto.


      • paperiarkkipiispa

        Minä en vaihda nimimerkkiä, enkä ole se, joka täällä vihapuhetta pitää yllä, humaani humanisti.


      • Epäjumalienkieltäjä

        Eiköhän aloittajan pointti ole tullut nyt aika kattavasti todistetuksi. Teidän uskomushoitojen kannattajien ihmislähtöisestä kokonaisvaltaisuudesta on saatu näyttöä enemmän kuin tarpeeksi.


      • VarmastiOikeaoppinen
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Hyvä huomio.

        Ei pidä tietenkään tuomita kaikkia vaihtoehtohoidoista kiinnostuneita näiden netti-talebaanien käytöksen perusteella, mutta kyllä ainakin oma kokemukseni netin ulkopuoleltakin on, että vaihtoehtohoitajiin ja niiden kannattajiin liittyy vahva usko, jollaista tapaa yleensä vain uskontojen piirissä. On selvä jako "oikeaoppisiin" ja "harhaoppisiin" ja ennen kaikkea ehdoton varmuus siitä, että oma "hoitosuunta" on varmasti oikea ja paras.

        Sekä yksilön että yhteisön tasolla oppiminen lähtee kyseenalaistamisesta ja hyvin kuvaavaa on, että vaihtoehtohoitoon uskovat käyttävät haukkumasanana "skeptikkoa". Ei pidä epäillä, vaan uskoa? Jos kaikki esivanhempamme olisivat uskoneet että villisikojen metsästys kivikirveellä ja uhri oikeille jumalille on paras tapa lisätä hyvinvointiamme, niin yhteiskunta olisi tänään kovin erilainen eikä minun mielestäni parempi.

        Näinhän se on myös teidän skeptikkojenkin piirissä:
        "Skeptikoihin ja niiden kannattajiin liittyy vahva usko, jollaista tapaa yleensä vain uskontojen piirissä. On selvä jako "oikeaoppisiin" ja "harhaoppisiin" ja ennen kaikkea ehdoton varmuus siitä, että oma "tiedesuunta tai tulkinta" on varmasti oikea ja paras.


      • skeponen
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Nosto. Palstan ylläpitäjät: tallettakaa tämä keskustelu tulevaisuuden varalta.

        Joo talletettiin!


      • yllapitaja
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Nosto. Palstan ylläpitäjät: tallettakaa tämä keskustelu tulevaisuuden varalta.

        Joo talletettiin.


      • Rahansuunta
        VarmastiOikeaoppinen kirjoitti:

        Näinhän se on myös teidän skeptikkojenkin piirissä:
        "Skeptikoihin ja niiden kannattajiin liittyy vahva usko, jollaista tapaa yleensä vain uskontojen piirissä. On selvä jako "oikeaoppisiin" ja "harhaoppisiin" ja ennen kaikkea ehdoton varmuus siitä, että oma "tiedesuunta tai tulkinta" on varmasti oikea ja paras.

        Se tiede ja tieteellinen totuus on skepon esityksissä aina rikkumaton.

        Entä sitten käytännösssä? Eikö siellä näiden totuuksien tarvitsekaan enää pelata, etenkin jos RAHASTA puhutaan, ja jonka puutetta jatkuvasti valitetaan?

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016030521223222_uu.shtml


      • Kyllä se myllynkivi kuuluu ennemmin ampullivesikauppiaiden ja tieteenvääristäjien kaulaan. Etenkin jos pseudotieteestä joutuu kärsimään sairas lapsi. Muistatteko kuhnehoitajan tapauksen?


      • Uhkauksia ja vihapuhetta. Muuhun eivät vesihuijarit pysty, paitsi ehkä toteuttamaan uhkauksensa. Vesihuijarit eivät erota molekyyliä molosta eivätkä atomia aanuksesta. Kiva varastaa tieteellisiä termejä ja valjastaa ne käärmeöljybisneksen käyttöön, eiks?


      • humaanihumanisti
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Pilaamasta vesibisneksiä?
        Nosto.

        Vai on sulla, paperiarkkipiispa, vesibisneksii !!!
        Ja mää ny pilasin sun vesibisnekset, ku menin sanoon , että sut pitäs nostaa pois palstalta eli bannata ikuisiksi ajoiksi.
        SAAT SÄÄ MUN PUOLESTA MYYRÄ SITÄ VETTÄS MISÄ VAAN,

        SILLÄ MÄÄ OON HUMAANI HUNANISTI.


      • Nosto. Kaikille palstan lukijoille: tällaisia humanisteja ovat homeopaatit. Kaikkiko? Päättäkää te, haluatteko pitää keskuudessanne tällaisia ihmisiä.


      • Epähumaanien toivotusten lisäksi homeopaateilla on oma vääristynyt käsityksensä tieteestä ja sen terminologiasta. Tämä kannattaa nostaa säännöllisesti esille, ettei uusia ihmisiä hairahtuisi homeopatiaan, koska luulevat sitä tieteeksi.


      • Kuhnetus
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kyllä se myllynkivi kuuluu ennemmin ampullivesikauppiaiden ja tieteenvääristäjien kaulaan. Etenkin jos pseudotieteestä joutuu kärsimään sairas lapsi. Muistatteko kuhnehoitajan tapauksen?

        Eikö löydy uudempia tapauksia, kun pitää vuosikymmeniä vanhaa tapausta muistella?

        Tiesitkö näistä uudemmista tapauksista mitään?

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/jopa-nelja-hoitovirhekuolemaa-paivittain-toissa-henkiloita-jotka-ovat-vaaraksi-potilaille/5243242


      • psykhoitsu
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Minä en vaihda nimimerkkiä, enkä ole se, joka täällä vihapuhetta pitää yllä, humaani humanisti.

        Sinä vainoat palstalla vsihtoehtohoitajia ja vaihtoehtoja!
        Olet hyvin sairas narsisti, koska tämä tuntuu olevan ainoa harrastuksesi.
        Menisit hoitoon ja hankkisit senjälkeen ihan oikean uuden elämän.


      • hgfdjllö
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Epähumaanien toivotusten lisäksi homeopaateilla on oma vääristynyt käsityksensä tieteestä ja sen terminologiasta. Tämä kannattaa nostaa säännöllisesti esille, ettei uusia ihmisiä hairahtuisi homeopatiaan, koska luulevat sitä tieteeksi.

        Sull on täysin kierot käsitykset kaikesta, koska olet palstin tyhmin skepoidiootti.


      • myllynkivisulle
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kyllä se myllynkivi kuuluu ennemmin ampullivesikauppiaiden ja tieteenvääristäjien kaulaan. Etenkin jos pseudotieteestä joutuu kärsimään sairas lapsi. Muistatteko kuhnehoitajan tapauksen?

        Pist ny se myllynkivi kaulaas, ettei tartte enää lukee sun peejuttujas.


      • Mikätiede
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Epähumaanien toivotusten lisäksi homeopaateilla on oma vääristynyt käsityksensä tieteestä ja sen terminologiasta. Tämä kannattaa nostaa säännöllisesti esille, ettei uusia ihmisiä hairahtuisi homeopatiaan, koska luulevat sitä tieteeksi.

        > Epähumaanien toivotusten lisäksi homeopaateilla on oma vääristynyt käsityksensä tieteestä ja sen terminologiasta.....

        Mikä käsitys skepolla on tieteestä? Missä skepo sitä tarvitseee ja käyttää?


      • toivotatko-taas

      • vanhatapaus
        toivotatko-taas kirjoitti:

        > Eikö löydy uudempia tapauksia, kun pitää vuosikymmeniä vanhaa tapausta muistella?
        Haluaisitko että olisi uudempia tapauksia?

        "Haluaisitko että olisi uudempia tapauksia?"
        En minä sellaista toivo.
        Mutta sinä näköjään haluaisit aivan valtavasti, että olisi uudempia tapauksia!


      • kaivattu_kukka

        en halua
        mistä niin päättelet


      • hjryukl

        Kommenttisi kertoo, että haluat.


      • pilaaja
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Pilaamasta vesibisneksiä?
        Nosto.

        Pilaan vesibisneksiä!


      • ilmiannan
        pilaaja kirjoitti:

        Pilaan vesibisneksiä!

        Laitat siis myrkkyjä vesilaitosten juomavesiin ja pilaat siten juomavedet!
        Olet rikollinen!
        Ilmoitan sinut poliisille.


      • ilmiannan kirjoitti:

        Laitat siis myrkkyjä vesilaitosten juomavesiin ja pilaat siten juomavedet!
        Olet rikollinen!
        Ilmoitan sinut poliisille.

        Minä olen kyllä ymmärtänyt asian niin, että homeopaatti panee myrkkyä veteen ja sitten laimentaa sitä vettä niin moneen kertaan, ettei alkuperäistä myrkkyä ehkä ole enää vedessä ollenkaan. Eikä siitä hyödytä poliisille ilmoittaa, sillä tällaisten valmisteiden tekeminen on laillista Suomessa, käsittääkseni.


      • 7654890
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Minä olen kyllä ymmärtänyt asian niin, että homeopaatti panee myrkkyä veteen ja sitten laimentaa sitä vettä niin moneen kertaan, ettei alkuperäistä myrkkyä ehkä ole enää vedessä ollenkaan. Eikä siitä hyödytä poliisille ilmoittaa, sillä tällaisten valmisteiden tekeminen on laillista Suomessa, käsittääkseni.

        Minä olen kyllä ymmärtänyt, että olet erittäin myrkyllinen henkilö, joka myrkyttää aina ympäristönsä, missä sitten kulkeekin.
        Olet ykkösluokan ympäristömyrkky kaikille ihmisille, joiden kanssa olet tekemisissä.


      • ootsikasairas
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Uhkauksia ja vihapuhetta. Muuhun eivät vesihuijarit pysty, paitsi ehkä toteuttamaan uhkauksensa. Vesihuijarit eivät erota molekyyliä molosta eivätkä atomia aanuksesta. Kiva varastaa tieteellisiä termejä ja valjastaa ne käärmeöljybisneksen käyttöön, eiks?

        Paperiarkkipiispa, olet siis täysin 100% homo!
        Ja nyt sitten ihan palstalla kerjäät moloo anukseesi !
        Toivotaan, että joku toteuttaa toiveesi ja saat sitä kaipaamaasi moloa anukseesi.

        Olet sikasairas paperiarkkipiispa, joten hakeudu hoitoon.


      • > Olet sikasairas paperiarkkipiispa, joten hakeudu hoitoon.
        En ole ottanut sikainfluenssarokotetta, mutta ottamattomuuteeni ei ole syynä mikään ns. vaihtoehtohoitajien käyttämä rokotuksenvastustusperustelu.


      • noss432443234
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kuten sanoin, opettavaista. Näin inhimillisiä ovat vaihtoehtohoitajat kuten homeopaatit. Ad hominem ja itsemurhatoivotuksia. Kannattaa tallettaa linkki tähän viestiketjuun ja jakaa sosiaalisessa mediassa itsehoidon vaihtoehtoja pohtiville.

        Nosto


      • tunnustapois
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        > Olet sikasairas paperiarkkipiispa, joten hakeudu hoitoon.
        En ole ottanut sikainfluenssarokotetta, mutta ottamattomuuteeni ei ole syynä mikään ns. vaihtoehtohoitajien käyttämä rokotuksenvastustusperustelu.

        Olet rokotevastainen sika-arkkipiispa.
        Tunnusta pois, olet jäsenenä rokotteiden vastustajissa.
        Miks muuten olisit jättäny ittes rokottamatta.


      • puhdistava_ihme
        humaanihumanisti kirjoitti:

        Vai on sulla, paperiarkkipiispa, vesibisneksii !!!
        Ja mää ny pilasin sun vesibisnekset, ku menin sanoon , että sut pitäs nostaa pois palstalta eli bannata ikuisiksi ajoiksi.
        SAAT SÄÄ MUN PUOLESTA MYYRÄ SITÄ VETTÄS MISÄ VAAN,

        SILLÄ MÄÄ OON HUMAANI HUNANISTI.

        Tämä taas on esimerkki siitä kakaramaisesta "ite oot" -retoriikasta. Non sequitur. Siis sun juttusi!


      • supermatemaatikko
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kuten sanoin, opettavaista. Näin inhimillisiä ovat vaihtoehtohoitajat kuten homeopaatit. Ad hominem ja itsemurhatoivotuksia. Kannattaa tallettaa linkki tähän viestiketjuun ja jakaa sosiaalisessa mediassa itsehoidon vaihtoehtoja pohtiville.

        Nosto.


      • paxmst
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Nosto. Palstan ylläpitäjät: tallettakaa tämä keskustelu tulevaisuuden varalta.

        Hyppää järveen idiootti.


      • pax-turpiin
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Minä en vaihda nimimerkkiä, enkä ole se, joka täällä vihapuhetta pitää yllä, humaani humanisti.

        Oot skepoidiooti ja tuki suus.


      • pax-765mst
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Eiköhän aloittajan pointti ole tullut nyt aika kattavasti todistetuksi. Teidän uskomushoitojen kannattajien ihmislähtöisestä kokonaisvaltaisuudesta on saatu näyttöä enemmän kuin tarpeeksi.

        Mee rukoileen sitä epäjumaluus äläkä huuhaile tällä palstalla.


      • pax345m
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kyllä se myllynkivi kuuluu ennemmin ampullivesikauppiaiden ja tieteenvääristäjien kaulaan. Etenkin jos pseudotieteestä joutuu kärsimään sairas lapsi. Muistatteko kuhnehoitajan tapauksen?

        Laita ny se myllynkivi kaulaas.


      • pax-kuhnetus
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kyllä se myllynkivi kuuluu ennemmin ampullivesikauppiaiden ja tieteenvääristäjien kaulaan. Etenkin jos pseudotieteestä joutuu kärsimään sairas lapsi. Muistatteko kuhnehoitajan tapauksen?

        Ota skepo kuhnekylpy , niin paranet.


      • pax-homeopaatti
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Minä olen kyllä ymmärtänyt asian niin, että homeopaatti panee myrkkyä veteen ja sitten laimentaa sitä vettä niin moneen kertaan, ettei alkuperäistä myrkkyä ehkä ole enää vedessä ollenkaan. Eikä siitä hyödytä poliisille ilmoittaa, sillä tällaisten valmisteiden tekeminen on laillista Suomessa, käsittääkseni.

        Ota dkepo homeopilsu, että paranet.


      • pax-laki234
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Nosto. Kaikille palstan lukijoille: tällaisia humanisteja ovat homeopaatit. Kaikkiko? Päättäkää te, haluatteko pitää keskuudessanne tällaisia ihmisiä.

        Nosta ny ittes pois palstaa pilaamasta s,,,,,tanan junttiukko.


      • pax-rokote
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        > Olet sikasairas paperiarkkipiispa, joten hakeudu hoitoon.
        En ole ottanut sikainfluenssarokotetta, mutta ottamattomuuteeni ei ole syynä mikään ns. vaihtoehtohoitajien käyttämä rokotuksenvastustusperustelu.

        Ota skepoidiooti rokote ja kuole siihen.


      • totuus_tulee_esiin
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kuten sanoin, opettavaista. Näin inhimillisiä ovat vaihtoehtohoitajat kuten homeopaatit. Ad hominem ja itsemurhatoivotuksia. Kannattaa tallettaa linkki tähän viestiketjuun ja jakaa sosiaalisessa mediassa itsehoidon vaihtoehtoja pohtiville.

        Nostoa kehiin. Jos joku kansanedustaja tai muu päättäjä lukee tätä, huomatkoon millaisia 'homeopaatit' ovat, jos vaikka harkitsette KELA-korvauksia puoskaroinneille.


      • ootsikasairas kirjoitti:

        Paperiarkkipiispa, olet siis täysin 100% homo!
        Ja nyt sitten ihan palstalla kerjäät moloo anukseesi !
        Toivotaan, että joku toteuttaa toiveesi ja saat sitä kaipaamaasi moloa anukseesi.

        Olet sikasairas paperiarkkipiispa, joten hakeudu hoitoon.

        Lainauksessa yllä nimimerkki 'ootsikasairas' tuo esille vaihtoehtohoitajien näkemyksen sukupuolivähemmistöistä.


      • asiattomuuksiin.puutun

        Nosto.


      • TosiHuvittavaa
        asiattomuuksiin.puutun kirjoitti:

        Nosto.

        Puutut asiattomuuksiin kirjoittamalla: " Nosto"
        Luuletko , että se auttaa?


      • Kauklahd070milizi
        TosiHuvittavaa kirjoitti:

        Puutut asiattomuuksiin kirjoittamalla: " Nosto"
        Luuletko , että se auttaa?

        Hauskaa silti, että myönsit itsemurhakehotusten olevan asiattomuuksia.


      • KauniaistenKuuntelu1944
        Kauklahd070milizi kirjoitti:

        Hauskaa silti, että myönsit itsemurhakehotusten olevan asiattomuuksia.

        On heinäkuu.


      • EspoonSalakuuntelu
        KauniaistenKuuntelu1944 kirjoitti:

        On heinäkuu.

        Ja on vuosi 2016.


      • "Olet siis kulkuKAPPIAS! Onko hörhö silloin jokin homeopaattiveden kauppias, kun se on KAPPIAS?"

        (hörhöjen ite oot -tyylillä mennään)


      • iteoot_DKEPO
        7654890 kirjoitti:

        Minä olen kyllä ymmärtänyt, että olet erittäin myrkyllinen henkilö, joka myrkyttää aina ympäristönsä, missä sitten kulkeekin.
        Olet ykkösluokan ympäristömyrkky kaikille ihmisille, joiden kanssa olet tekemisissä.

        Siis ite oot ympäristömyrkky, rähähähähähäää!


      • NameTimeAndAddress

        Nosto, "kulkukappias".

        Kello käy.


      • aloittava.tutkija
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Epähumaanien toivotusten lisäksi homeopaateilla on oma vääristynyt käsityksensä tieteestä ja sen terminologiasta. Tämä kannattaa nostaa säännöllisesti esille, ettei uusia ihmisiä hairahtuisi homeopatiaan, koska luulevat sitä tieteeksi.

        Juuri näin. Homeopatia ei perustu tieteeseen, mutta homeopatia ei myöskään halua tulla leimatuksi uskonnoksi. Miksiköhän ei?


      • kirveskantainen

        Olet siis skitsofreeninen idiootti skeptikko.
        Kukaan muu ei kirjoittele tuollaista sontaa , kuin skitso skepo.


      • odin_browser
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Nosto. Vaihtoehtohoitoja pidetään humaanina vaihtoehtona (siitä nimi) kylmälle lääketieteelle -- yllä näette, miten humaaneja vaihtoehtohoitojen kannattajat todellisuudessa ovat.

        Nosto. Muuten: S24-viestiketjun voi tallettaa itsekin. Sillä tavalla voi nähdä, mitä on poistettu ja profiloida poistajaa/poistajia vertailemalla poistettuja kirjoituksia. Profiloidaanhan meitäkin.


      • pennin_jänis
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kuten sanoin, opettavaista. Näin inhimillisiä ovat vaihtoehtohoitajat kuten homeopaatit. Ad hominem ja itsemurhatoivotuksia. Kannattaa tallettaa linkki tähän viestiketjuun ja jakaa sosiaalisessa mediassa itsehoidon vaihtoehtoja pohtiville.

        Opettavaista on lukea riitelevien vaihtoehtohoitajien kirjoituksia. Onneksi on järkeviä kirjoittajia kuten kekek_kekek, vanellus ja nälkäpalkkasoturi.

        -- paavin_anoppi
        signature ZCgyeO


      • ääööyy77
        pennin_jänis kirjoitti:

        Opettavaista on lukea riitelevien vaihtoehtohoitajien kirjoituksia. Onneksi on järkeviä kirjoittajia kuten kekek_kekek, vanellus ja nälkäpalkkasoturi.

        -- paavin_anoppi
        signature ZCgyeO

        Luettelit juuri palstan kaikki skitsot, jokka kirjoittaa täyttä paskaa palstoille ja sää oot näistä ehdoton mestaripaskoja!


      • PAXmasterson.KUUSAMO
        Kauklahd070milizi kirjoitti:

        Hauskaa silti, että myönsit itsemurhakehotusten olevan asiattomuuksia.

        Minäpä nostan tämän ketjun ylös pinnalle. Aiheesta se kun on.


      • Anonyymi
        ootsikasairas kirjoitti:

        Paperiarkkipiispa, olet siis täysin 100% homo!
        Ja nyt sitten ihan palstalla kerjäät moloo anukseesi !
        Toivotaan, että joku toteuttaa toiveesi ja saat sitä kaipaamaasi moloa anukseesi.

        Olet sikasairas paperiarkkipiispa, joten hakeudu hoitoon.

        Kunnianloukkaus, joka kohdistui rekisteröityyn nimimerkkikirjoittajaan.


      • Anonyymi

        Miks lapsonen itket palstalla?
        Tee heti rikosilmoitus poliisille.
        Palstalla itkeminen ei auta, Jos on tehty rikos,, niin se kannattaa ehdottomasti ilmoitaa poliisille.


    • 765534556

      Teille skeptikkoidiooteille, jotka ette edes saaneet apukoulun todistus
      ta,
      ovat kaikki palstat ja kirjoitukset erittäin opettavaisia, jos nimittäin satutte ymmärtämään , mitä luette!
      Teitin skeposten joukossa tuo ymmärrys on vain niin todella harvinaista.

      • 765534557

        Kyllä pseudotieteen harjoittajilla varmaan jonkintason koulutodistus on, mutta jokin kumma vain vetää huuhaan pariin vaikka tutkittua ja todistettua olisi tarjolla.


      • 123KERRO456
        765534557 kirjoitti:

        Kyllä pseudotieteen harjoittajilla varmaan jonkintason koulutodistus on, mutta jokin kumma vain vetää huuhaan pariin vaikka tutkittua ja todistettua olisi tarjolla.

        Mikäs teitä skeposia vetää tälle vaihtoehtopalstalle???
        Kertokaa nyt skeposet, että miksi haluatte jatkuvasti olla vaihtoehtopalstalla herjaamassa ja hattuilemassa???
        Mikä sinua vetää jatkuvasti tanne huuhaa palstalle???

        Nyt on hyvä tilaisuus kertoa teidän skeptikkojen motiivit viihtyä huuhaa palstoilla!
        Muutoin uskon, että olette vain vsjaaälyisiä ja vainoharhaisia ihmisraunioita, jotka tarvitsisivat pikaisesti hyvää psykiatrista hoitoa.


      • 123KURRE456

        On kokonaan eri asia olla kommentoimassa huuhaata kuin myydä ja markkinoida sitä. Minä en tunne Skeposesta enkä yksikansaparantajaa enkä muitakaan. Mutta lääketiede tuottaa todennäköisesti toimivia lääkkeitä joissa on vaikuttavia aineita. Vedessä on enimmäkseen vettä, jollette tienneet.


      • klödfggh

        Huuhaata: thl:n sytosstaatit, sädehoidot ja kemoterapia!
        KAIKKI 100% TAPPAVIA HOITOJA!


      • paavin_anoppi

        Olisiko tieteellistä todistetta väitteen tueksi?


      • klodfqqh

        ei niillä ole
        eivätkä ne ymmärrä kysymystäsi


      • Kokonaisvaltainen.UUH
        klodfqqh kirjoitti:

        ei niillä ole
        eivätkä ne ymmärrä kysymystäsi

        Eikä ne ymmärrä oikein mitään muutakaan.


      • mikäkysymys

        ????????????????????????????????????????????????????????


      • Vaikuttaviaaineita
        123KURRE456 kirjoitti:

        On kokonaan eri asia olla kommentoimassa huuhaata kuin myydä ja markkinoida sitä. Minä en tunne Skeposesta enkä yksikansaparantajaa enkä muitakaan. Mutta lääketiede tuottaa todennäköisesti toimivia lääkkeitä joissa on vaikuttavia aineita. Vedessä on enimmäkseen vettä, jollette tienneet.

        Niissä tuotteissa on todellakin vaikuttavia aineita!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Sivuvaikutus


      • 123KERRO456 kirjoitti:

        Mikäs teitä skeposia vetää tälle vaihtoehtopalstalle???
        Kertokaa nyt skeposet, että miksi haluatte jatkuvasti olla vaihtoehtopalstalla herjaamassa ja hattuilemassa???
        Mikä sinua vetää jatkuvasti tanne huuhaa palstalle???

        Nyt on hyvä tilaisuus kertoa teidän skeptikkojen motiivit viihtyä huuhaa palstoilla!
        Muutoin uskon, että olette vain vsjaaälyisiä ja vainoharhaisia ihmisraunioita, jotka tarvitsisivat pikaisesti hyvää psykiatrista hoitoa.

        Oikeinko käypä hoito -suosituksen mukaista psykiatrista hoitoa vaiko vedenpyörittämispoppahoitoa?


      • tulehoitoon

        Ai sinä haluat oikein kunnon hoitoo!
        Eli pyöritetään sinua ravistetun veden altaassa, niin paranet välittömästi tuosta skeposuskovaisuudestasi ja saat toimintakykysi takaisin.


      • SanonTotuudenSinusta
        123KERRO456 kirjoitti:

        Mikäs teitä skeposia vetää tälle vaihtoehtopalstalle???
        Kertokaa nyt skeposet, että miksi haluatte jatkuvasti olla vaihtoehtopalstalla herjaamassa ja hattuilemassa???
        Mikä sinua vetää jatkuvasti tanne huuhaa palstalle???

        Nyt on hyvä tilaisuus kertoa teidän skeptikkojen motiivit viihtyä huuhaa palstoilla!
        Muutoin uskon, että olette vain vsjaaälyisiä ja vainoharhaisia ihmisraunioita, jotka tarvitsisivat pikaisesti hyvää psykiatrista hoitoa.

        Mitä herjaamista oli esimerkiksi siinä kirjoituksessa, johon vastasit tällä?

        Kyllä nimittely ja keskustelun alasveto tulee nimenomaan vaihtoehtohoitoja kannattavien taholta.

        Vaihtoehtohoitojen kannattajien, varsinkin täydellisten huijausten kuten "homeopatia", intresseissä on nimenomaan alakynteen jäämisen esittäminen, uhriutuminen. Silloin vaikuttaa niin kovin vaihtoehtoiselta ja itsenäisesti ajattelevalta.

        ...kuin lammas.


      • AntakaaLassenElää

        Menkääs ny koko skeptikkosakki sinne peilin eteen ja muistelkaa, kuka ne herjaamiset aloitti! Mitään asiallista suhtautumista ei skeptikoilla noin yleisesti ottaen ole vaihtoehtoisiin hoitoihin ja keskusteluihin ollut!
        Teillä skeptikoilla on erittäin paha asennevamma: Tuomitsette kaikki vaihtoehtoiset hoidot ja hoitajat lainkaan tutkimatta asioita ja vielä pahempi juttu on se, ettette tiedä tai tunne näitä hoitoja tai hoitajia lainkaan, vaan tuomitsette kaikki ilman vähintäkään tietoa tai tutkimusta asiasta!
        Tällainen peli ei esim. toimi meidän oikeuslaitoksessa lainkaan, vaan asia pitää todistaa täysin , ennen kuin tuomio annetaan. (esim.tapaus Auer!)

        Olette aivan samanlaisia kuin muslimit; On vain yksi jumala , Allah, muuta jumalaa ei ole ja kaikki muut ovat vääräuskoisia!
        Teillä skeptikoilla Allahin on korvannut "Tiedeuskonto", jolle kaikki kumartavat kuuliaisesti ajattelematta yhtään mitään!
        Teillä skeptikoilla on olemassa vain yksi Jumala ja se on Tiedejumala, ei ole olemassa muuta jumalaa kuin Tiedejumala ja joka ei skeptikkojen Tiedejumalaan usko , on ehdottomasti vääräuskoinen ja tuomittava henkilö, jolla ei ole mitään arvoa!

        Näin te skeptikot ajattelette ja toimitte!
        Älkää sitten ihmetelkö, jos metsä vastaa, niin kuin sinne on huutanut!
        Ja joku on saattanut vetäistä herneen niin syvälle nenään teidän kirjoituksista, ettei ole saanut sitä vieläkään pois!

        Kirjoitin aikanaan pitkän saksan. En ole sitä juuri tarvinnut, mutta eräs heidän kansanviisautensa eli sananlaskunsa jäi erityisesti mieleeni! Johtuneeko se sitten siitä, että nimeni on Lasse!
        ja näin se kuuluu: Leben lassen leben!
        Vapaa suomennos: Antakaa Lassenkin elää!
        Oikea suomennos: ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ !

        Terveisin Lasse X


      • Faktaa_peliin_nyt

        > Teillä skeptikoilla on erittäin paha asennevamma: Tuomitsette kaikki
        > vaihtoehtoiset hoidot ja hoitajat lainkaan tutkimatta asioita ja vielä pahempi
        > juttu on se, ettette tiedä tai tunne näitä hoitoja tai hoitajia lainkaan, vaan
        > tuomitsette kaikki ilman vähintäkään tietoa tai tutkimusta asiasta!

        Ööö, mehän juuri peräänkuulutamme tieteellistä tutkimusta. Niitä on tehty ja homeopatiat vaikuttamattomiksi havaittu. Vaihtoehtoilijathan vastustavat tieteellistä tutkimusta. Ja mitä tuntemiseen tulee: täällä jos jotakin kysyy alkaa vaihtoehtoilijoiden solvausryöpytys. Siis haluatko tieteellistä tutkimusta vai et? Selitätkö homeopatian vaikutusmekanismin tieteellisesti pätevästi vai et? Milloin herjaukset alkoivat? En tainnut olla silloin edes S24:ssä, ainakaan tällä palstalla. Ylläoleva kirjoituksesi on juuri tuota uhriutumista.


      • tekisinRikosilmoituksen
        tulehoitoon kirjoitti:

        Ai sinä haluat oikein kunnon hoitoo!
        Eli pyöritetään sinua ravistetun veden altaassa, niin paranet välittömästi tuosta skeposuskovaisuudestasi ja saat toimintakykysi takaisin.

        Tatskaäijien uhkailujako?


      • LasseXX
        Faktaa_peliin_nyt kirjoitti:

        > Teillä skeptikoilla on erittäin paha asennevamma: Tuomitsette kaikki
        > vaihtoehtoiset hoidot ja hoitajat lainkaan tutkimatta asioita ja vielä pahempi
        > juttu on se, ettette tiedä tai tunne näitä hoitoja tai hoitajia lainkaan, vaan
        > tuomitsette kaikki ilman vähintäkään tietoa tai tutkimusta asiasta!

        Ööö, mehän juuri peräänkuulutamme tieteellistä tutkimusta. Niitä on tehty ja homeopatiat vaikuttamattomiksi havaittu. Vaihtoehtoilijathan vastustavat tieteellistä tutkimusta. Ja mitä tuntemiseen tulee: täällä jos jotakin kysyy alkaa vaihtoehtoilijoiden solvausryöpytys. Siis haluatko tieteellistä tutkimusta vai et? Selitätkö homeopatian vaikutusmekanismin tieteellisesti pätevästi vai et? Milloin herjaukset alkoivat? En tainnut olla silloin edes S24:ssä, ainakaan tällä palstalla. Ylläoleva kirjoituksesi on juuri tuota uhriutumista.

        Ööö itsellesi!
        Peräänkuulutus ei riitä! Miksi yliopistot eivät suostu tekemään näistä asioista mitään tieteellistä tutkimusta?
        Vaihtoehtoilijat eivät vastusta tieteellistä tutkimusta, mutta yliopistot eivät halua sitä tehdä!
        Siis henkilökohtaisesti et tunne ainuttakaan vaihtoehtoista hoitajaa, vaan tämän roskapalstan kirjoittajia, jotka esiintyvät vaihtoehtoehtohoitajina!
        Kommenttisi ei kuulosta kovin tieteelliseltä!
        Tosi ontto lause, että olisin jotenkin uhri tai uhrautunut!
        En varmasti ole!
        Halusin nyt vain vastata kyselyysi ja kerroin kokemukseni, joita olen teistä skeptikoista saanut!
        Valitettavasti ne kokemukset eivät ole kovin mairittelevia!
        Ilmeisesti tein väärin, kun vastasin kyselyysi!
        En ole homeopaatti, niin en voi vastata homeopatiaa koskeviin kysymyksiisi! Kysy homeopatiasta homeopaateilta.
        En tiedä , milloin skeptikkojen herjaukset alkoivat, mutta katselin tuollaisen pari kuukautta taaksepäin ja ainakin sen ajan niitä oli.
        Homeopatia on vain yksi vaihtoehtohoito!
        Etkö tunne mitään muita vaihtoehtohoitoja?
        Tietämyksesi vaihtoehtohoidoista tuntuu hyvin vajavaiselta!


      • logaritmifriikki
        tekisinRikosilmoituksen kirjoitti:

        Tatskaäijien uhkailujako?

        Nosto!


      • natsikorttihuijari

        Nostan 300 potenssiin ja katson.


      • paxsoei432
        LasseXX kirjoitti:

        Ööö itsellesi!
        Peräänkuulutus ei riitä! Miksi yliopistot eivät suostu tekemään näistä asioista mitään tieteellistä tutkimusta?
        Vaihtoehtoilijat eivät vastusta tieteellistä tutkimusta, mutta yliopistot eivät halua sitä tehdä!
        Siis henkilökohtaisesti et tunne ainuttakaan vaihtoehtoista hoitajaa, vaan tämän roskapalstan kirjoittajia, jotka esiintyvät vaihtoehtoehtohoitajina!
        Kommenttisi ei kuulosta kovin tieteelliseltä!
        Tosi ontto lause, että olisin jotenkin uhri tai uhrautunut!
        En varmasti ole!
        Halusin nyt vain vastata kyselyysi ja kerroin kokemukseni, joita olen teistä skeptikoista saanut!
        Valitettavasti ne kokemukset eivät ole kovin mairittelevia!
        Ilmeisesti tein väärin, kun vastasin kyselyysi!
        En ole homeopaatti, niin en voi vastata homeopatiaa koskeviin kysymyksiisi! Kysy homeopatiasta homeopaateilta.
        En tiedä , milloin skeptikkojen herjaukset alkoivat, mutta katselin tuollaisen pari kuukautta taaksepäin ja ainakin sen ajan niitä oli.
        Homeopatia on vain yksi vaihtoehtohoito!
        Etkö tunne mitään muita vaihtoehtohoitoja?
        Tietämyksesi vaihtoehtohoidoista tuntuu hyvin vajavaiselta!

        Tarkista tietosi noista tutkimuksista. Ihan Googlella löytyy, että mm. Toronton yliopisto on suostunut tekemään, ja tehnyt tutkimuksen:

        https://www.thestar.com/life/health_wellness/2015/03/05/scientists-critical-of-u-of-t-homeopathy-study.html

        Miten nöyrästi hymistellen teitä vaihtoehtohoitajia pitäisi lähestyä sitten? Aivan asiallisia perustelupyyntöjä on esitetty, mutta vastauksena tulee skepottelua, homottelua, itsemurhatoivotuksia. Haluaisitteko ehkä, että homeopatiatutkimus tehtäisiin teidän ehdoillanne eikä tieteen ehdoilla? No, laittakaa luettelo ehdoista tänne niin tohtorit ja professorit voivat tutustua niihin.

        Kyllä esimerkiksi yrtit voivat parantaa, mutta niissä onkin todennäköisesti joitakin vaikuttavia aineita, toisin kuin kopsutellussa vedessä.


      • VankilakorttiNousiEsiin
        natsikorttihuijari kirjoitti:

        Nostan 300 potenssiin ja katson.

        Mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta!


      • pax-675mst
        AntakaaLassenElää kirjoitti:

        Menkääs ny koko skeptikkosakki sinne peilin eteen ja muistelkaa, kuka ne herjaamiset aloitti! Mitään asiallista suhtautumista ei skeptikoilla noin yleisesti ottaen ole vaihtoehtoisiin hoitoihin ja keskusteluihin ollut!
        Teillä skeptikoilla on erittäin paha asennevamma: Tuomitsette kaikki vaihtoehtoiset hoidot ja hoitajat lainkaan tutkimatta asioita ja vielä pahempi juttu on se, ettette tiedä tai tunne näitä hoitoja tai hoitajia lainkaan, vaan tuomitsette kaikki ilman vähintäkään tietoa tai tutkimusta asiasta!
        Tällainen peli ei esim. toimi meidän oikeuslaitoksessa lainkaan, vaan asia pitää todistaa täysin , ennen kuin tuomio annetaan. (esim.tapaus Auer!)

        Olette aivan samanlaisia kuin muslimit; On vain yksi jumala , Allah, muuta jumalaa ei ole ja kaikki muut ovat vääräuskoisia!
        Teillä skeptikoilla Allahin on korvannut "Tiedeuskonto", jolle kaikki kumartavat kuuliaisesti ajattelematta yhtään mitään!
        Teillä skeptikoilla on olemassa vain yksi Jumala ja se on Tiedejumala, ei ole olemassa muuta jumalaa kuin Tiedejumala ja joka ei skeptikkojen Tiedejumalaan usko , on ehdottomasti vääräuskoinen ja tuomittava henkilö, jolla ei ole mitään arvoa!

        Näin te skeptikot ajattelette ja toimitte!
        Älkää sitten ihmetelkö, jos metsä vastaa, niin kuin sinne on huutanut!
        Ja joku on saattanut vetäistä herneen niin syvälle nenään teidän kirjoituksista, ettei ole saanut sitä vieläkään pois!

        Kirjoitin aikanaan pitkän saksan. En ole sitä juuri tarvinnut, mutta eräs heidän kansanviisautensa eli sananlaskunsa jäi erityisesti mieleeni! Johtuneeko se sitten siitä, että nimeni on Lasse!
        ja näin se kuuluu: Leben lassen leben!
        Vapaa suomennos: Antakaa Lassenkin elää!
        Oikea suomennos: ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ !

        Terveisin Lasse X

        Hyppää järveen moukka.


      • pax-päää
        SanonTotuudenSinusta kirjoitti:

        Mitä herjaamista oli esimerkiksi siinä kirjoituksessa, johon vastasit tällä?

        Kyllä nimittely ja keskustelun alasveto tulee nimenomaan vaihtoehtohoitoja kannattavien taholta.

        Vaihtoehtohoitojen kannattajien, varsinkin täydellisten huijausten kuten "homeopatia", intresseissä on nimenomaan alakynteen jäämisen esittäminen, uhriutuminen. Silloin vaikuttaa niin kovin vaihtoehtoiselta ja itsenäisesti ajattelevalta.

        ...kuin lammas.

        Oot siis skepolammas.
        bäääääääääääää


      • pax-skepo10
        123KERRO456 kirjoitti:

        Mikäs teitä skeposia vetää tälle vaihtoehtopalstalle???
        Kertokaa nyt skeposet, että miksi haluatte jatkuvasti olla vaihtoehtopalstalla herjaamassa ja hattuilemassa???
        Mikä sinua vetää jatkuvasti tanne huuhaa palstalle???

        Nyt on hyvä tilaisuus kertoa teidän skeptikkojen motiivit viihtyä huuhaa palstoilla!
        Muutoin uskon, että olette vain vsjaaälyisiä ja vainoharhaisia ihmisraunioita, jotka tarvitsisivat pikaisesti hyvää psykiatrista hoitoa.

        Koska olemme idiootti skeposia ja haluamme tietää paremmista hoidoista.


      • fgghhhjhkkk

        Paperiarkkipiispa on sikasairas sika, joka ei tarvii enaa sikarokotetta.


      • rautalankaa
        Kokonaisvaltainen.UUH kirjoitti:

        Eikä ne ymmärrä oikein mitään muutakaan.

        Olet oikeessa, ei skeptikot mitään ymmärrä, vaikka rautalangasta vääntäisi.


      • muurahaiskäpykaarti
        AntakaaLassenElää kirjoitti:

        Menkääs ny koko skeptikkosakki sinne peilin eteen ja muistelkaa, kuka ne herjaamiset aloitti! Mitään asiallista suhtautumista ei skeptikoilla noin yleisesti ottaen ole vaihtoehtoisiin hoitoihin ja keskusteluihin ollut!
        Teillä skeptikoilla on erittäin paha asennevamma: Tuomitsette kaikki vaihtoehtoiset hoidot ja hoitajat lainkaan tutkimatta asioita ja vielä pahempi juttu on se, ettette tiedä tai tunne näitä hoitoja tai hoitajia lainkaan, vaan tuomitsette kaikki ilman vähintäkään tietoa tai tutkimusta asiasta!
        Tällainen peli ei esim. toimi meidän oikeuslaitoksessa lainkaan, vaan asia pitää todistaa täysin , ennen kuin tuomio annetaan. (esim.tapaus Auer!)

        Olette aivan samanlaisia kuin muslimit; On vain yksi jumala , Allah, muuta jumalaa ei ole ja kaikki muut ovat vääräuskoisia!
        Teillä skeptikoilla Allahin on korvannut "Tiedeuskonto", jolle kaikki kumartavat kuuliaisesti ajattelematta yhtään mitään!
        Teillä skeptikoilla on olemassa vain yksi Jumala ja se on Tiedejumala, ei ole olemassa muuta jumalaa kuin Tiedejumala ja joka ei skeptikkojen Tiedejumalaan usko , on ehdottomasti vääräuskoinen ja tuomittava henkilö, jolla ei ole mitään arvoa!

        Näin te skeptikot ajattelette ja toimitte!
        Älkää sitten ihmetelkö, jos metsä vastaa, niin kuin sinne on huutanut!
        Ja joku on saattanut vetäistä herneen niin syvälle nenään teidän kirjoituksista, ettei ole saanut sitä vieläkään pois!

        Kirjoitin aikanaan pitkän saksan. En ole sitä juuri tarvinnut, mutta eräs heidän kansanviisautensa eli sananlaskunsa jäi erityisesti mieleeni! Johtuneeko se sitten siitä, että nimeni on Lasse!
        ja näin se kuuluu: Leben lassen leben!
        Vapaa suomennos: Antakaa Lassenkin elää!
        Oikea suomennos: ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ !

        Terveisin Lasse X

        Voi sentään, kun "Lasse" loukkaantui vähästä.


      • 00007
        AntakaaLassenElää kirjoitti:

        Menkääs ny koko skeptikkosakki sinne peilin eteen ja muistelkaa, kuka ne herjaamiset aloitti! Mitään asiallista suhtautumista ei skeptikoilla noin yleisesti ottaen ole vaihtoehtoisiin hoitoihin ja keskusteluihin ollut!
        Teillä skeptikoilla on erittäin paha asennevamma: Tuomitsette kaikki vaihtoehtoiset hoidot ja hoitajat lainkaan tutkimatta asioita ja vielä pahempi juttu on se, ettette tiedä tai tunne näitä hoitoja tai hoitajia lainkaan, vaan tuomitsette kaikki ilman vähintäkään tietoa tai tutkimusta asiasta!
        Tällainen peli ei esim. toimi meidän oikeuslaitoksessa lainkaan, vaan asia pitää todistaa täysin , ennen kuin tuomio annetaan. (esim.tapaus Auer!)

        Olette aivan samanlaisia kuin muslimit; On vain yksi jumala , Allah, muuta jumalaa ei ole ja kaikki muut ovat vääräuskoisia!
        Teillä skeptikoilla Allahin on korvannut "Tiedeuskonto", jolle kaikki kumartavat kuuliaisesti ajattelematta yhtään mitään!
        Teillä skeptikoilla on olemassa vain yksi Jumala ja se on Tiedejumala, ei ole olemassa muuta jumalaa kuin Tiedejumala ja joka ei skeptikkojen Tiedejumalaan usko , on ehdottomasti vääräuskoinen ja tuomittava henkilö, jolla ei ole mitään arvoa!

        Näin te skeptikot ajattelette ja toimitte!
        Älkää sitten ihmetelkö, jos metsä vastaa, niin kuin sinne on huutanut!
        Ja joku on saattanut vetäistä herneen niin syvälle nenään teidän kirjoituksista, ettei ole saanut sitä vieläkään pois!

        Kirjoitin aikanaan pitkän saksan. En ole sitä juuri tarvinnut, mutta eräs heidän kansanviisautensa eli sananlaskunsa jäi erityisesti mieleeni! Johtuneeko se sitten siitä, että nimeni on Lasse!
        ja näin se kuuluu: Leben lassen leben!
        Vapaa suomennos: Antakaa Lassenkin elää!
        Oikea suomennos: ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ !

        Terveisin Lasse X

        Elä ja anna toisten kuolla!


      • Anonyymi
        tulehoitoon kirjoitti:

        Ai sinä haluat oikein kunnon hoitoo!
        Eli pyöritetään sinua ravistetun veden altaassa, niin paranet välittömästi tuosta skeposuskovaisuudestasi ja saat toimintakykysi takaisin.

        Laiton uhkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiton uhkaus.

        Et bonjaa lainkaan lakitiedetta.
        Se on kehoitus tulla todella hienoon parantavaan hoitoon.
        Kun meet tekeen tuosta rikosilmoituksen, niin poliisille nauraa sut ulos.

        Vaikutat hyvin vajaalta lapsraukalta.


    • Kirveskantainen

      Ameriikan terveysministeriössä (NIH) on listat uskomushoidoista, jotka eivät toimi. Toinen luettelo on uudessa kirjassa Nykyajan poppamiehet. Sieltä sen voi lukea.

      • eyeynytrn

        Ihanko totta ?


      • mainoskielto

        Olet siis nykyajan poppamies ja mainostat itseäsi täten palstalla.
        Etkö tiennyt, että mainostaminen tällä palstalla on kielletty.


      • Korkeampitietoisuus
        mainoskielto kirjoitti:

        Olet siis nykyajan poppamies ja mainostat itseäsi täten palstalla.
        Etkö tiennyt, että mainostaminen tällä palstalla on kielletty.

        Olet tyypillinen vaihtoehtohoidokki, et ymmärrä mitään lukemastasi tekstistä.


      • OneStepAheadOfHörhö
        mainoskielto kirjoitti:

        Olet siis nykyajan poppamies ja mainostat itseäsi täten palstalla.
        Etkö tiennyt, että mainostaminen tällä palstalla on kielletty.

        Tämä on toinen, kakaramainen tapa, jota vaihtoehtohoitokirjoittelijat täällä harrastavat: "ite oot". Jollei "skeptikko" nimenomaan osoita sanojaan sille, jolle vastaa, alkaa tämä "ai oot vai" -kirjoittelu. Mutta se on kätevää: sillä ne koettavat provosoida kirjoittajia henkkoht loukkauksiin että voisivat sitten printata mustesuihkullansa kirjoituksen paperille ja marssia sen kanssa alaleuka edellä karvalakki korvilla käräjäoikeuteen haastamaan kirjoittajan (rekisteröimättömän) nimimerkkinsä kunnian loukkaamisesta.

        Keinonne tunnetaan, jopa ne, joita ette vielä ole käyttäneet.


      • LasseXX
        OneStepAheadOfHörhö kirjoitti:

        Tämä on toinen, kakaramainen tapa, jota vaihtoehtohoitokirjoittelijat täällä harrastavat: "ite oot". Jollei "skeptikko" nimenomaan osoita sanojaan sille, jolle vastaa, alkaa tämä "ai oot vai" -kirjoittelu. Mutta se on kätevää: sillä ne koettavat provosoida kirjoittajia henkkoht loukkauksiin että voisivat sitten printata mustesuihkullansa kirjoituksen paperille ja marssia sen kanssa alaleuka edellä karvalakki korvilla käräjäoikeuteen haastamaan kirjoittajan (rekisteröimättömän) nimimerkkinsä kunnian loukkaamisesta.

        Keinonne tunnetaan, jopa ne, joita ette vielä ole käyttäneet.

        Mietipä nyt itsekkin tätä kirjoitustasi!
        Uskotko todella, että saavutat hyvän yhteistyöhalukkuden vaihtoehtoilijoiden parissa kertoaksesi heille tieteellisiä tosiasioita?
        Kirjoituksesi on hyvin loukkaava ja alkeellinen ja saa ainoastaan vastapuolen karvat pystyyn!
        Jos kirjoituksesi ilmentää kaikkien skeptikkojen tasoa, niin se on suorastaan hämmästyttävän matala!
        Kirjoituksestasi päätellen et ole koskaan opiskellut sanakaan psykologiaa, etkä myöskään ymmärrä psykologiaa, sillä muuten käyttäytyisit aivan toisin!

        Mahtaakohan sinulla olla nyt se mainitsemasi karvalakki tiukasti korvilla, ettet kuule kuin oman äänesi ja ajattelusi ja muutahan ei maailmassa ole olemassa kuin sinä!


      • NYYHK_NYYHK

        Taisi löytyä homeopaatin arka paikka.


      • SplitEnz1980

        Kovaa kun on askeleen pari jäljessä, sikäli kun on edes samaan suuntaan menossa.
        https://youtu.be/NduGJ0F5sdI


      • anzus2001

        "Ai oot vai jälesä??" (vastaan itselleni ennenkuin kakarat ehtivät)


      • teiniskidi
        SplitEnz1980 kirjoitti:

        Kovaa kun on askeleen pari jäljessä, sikäli kun on edes samaan suuntaan menossa.
        https://youtu.be/NduGJ0F5sdI

        Kuuntelet huonoo musaa vuodelta -80!
        Oot varmaan vanha kalkkis! Ei kukaan kuuntele enää tommost vanhaa roskaa.


      • vaporware

      • PalstanSkeptikko
        vaporware kirjoitti:

        Yo, teinit: tässä höyrypäistä musiikkia teille homeopatian ja sähkötupakoiden ystäville
        https://youtu.be/YcsYSJwewWk

        Kiitoksii oikein paljon!
        Olen skeptikko ja tykkään aivan valtavasti tuosta höyrypäisestä musiikista.
        Halusn lisää höyrypäistä musiikkia palstalle!


      • mietipä.itsekin
        LasseXX kirjoitti:

        Mietipä nyt itsekkin tätä kirjoitustasi!
        Uskotko todella, että saavutat hyvän yhteistyöhalukkuden vaihtoehtoilijoiden parissa kertoaksesi heille tieteellisiä tosiasioita?
        Kirjoituksesi on hyvin loukkaava ja alkeellinen ja saa ainoastaan vastapuolen karvat pystyyn!
        Jos kirjoituksesi ilmentää kaikkien skeptikkojen tasoa, niin se on suorastaan hämmästyttävän matala!
        Kirjoituksestasi päätellen et ole koskaan opiskellut sanakaan psykologiaa, etkä myöskään ymmärrä psykologiaa, sillä muuten käyttäytyisit aivan toisin!

        Mahtaakohan sinulla olla nyt se mainitsemasi karvalakki tiukasti korvilla, ettet kuule kuin oman äänesi ja ajattelusi ja muutahan ei maailmassa ole olemassa kuin sinä!

        > Mahtaakohan sinulla olla nyt se mainitsemasi karvalakki tiukasti korvilla, ettet kuule kuin oman äänesi ja ajattelusi ja muutahan ei maailmassa ole olemassa kuin sinä!


    • josvaikkajos

      Vaihtoehtohoidot ovat puoskarointia.
      Lääkepakkaus on sitä oikeata lääketiedettä, näin sanoo lääketehtaiden lobbarit.
      Vapaa valinta, kuka uskoo mihinkin

      • homeopatiaOnPASKAA

        Hetkinen.

        Älä sekoita käsitteitä "lääke" (kemikaali) ja "lääketiede".

        Joku määrittelee lääkkeen joksikin sellaiseksi, joka paransi.

        Yhteiskunnalla on lääkkeelle tarkat määritelmänsä.

        Samoin rohdosvalmisteelle (liekö nykyisin tuon niminen, oli ennen).

        Vatkattu vesi ampullissa ei ole lääke millään mittarilla, paitsi ehkä kaupustelijansa köyhyyteen.


      • DemocracyRules4444
        homeopatiaOnPASKAA kirjoitti:

        Hetkinen.

        Älä sekoita käsitteitä "lääke" (kemikaali) ja "lääketiede".

        Joku määrittelee lääkkeen joksikin sellaiseksi, joka paransi.

        Yhteiskunnalla on lääkkeelle tarkat määritelmänsä.

        Samoin rohdosvalmisteelle (liekö nykyisin tuon niminen, oli ennen).

        Vatkattu vesi ampullissa ei ole lääke millään mittarilla, paitsi ehkä kaupustelijansa köyhyyteen.

        Nostetaan taas ylös asiallinen huomautus.


    • hyvinopettavaista

      Skeptikkojen opettavaiset tarinat:

      " Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

      Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

      Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

      Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."

      • Täältä on taidettu tosiaan poistaa tieteeseen luottamattomien "skeposten", eli vaihtoehtohoitajien, sääntöjenvastaisia kommentteja.


      • ugiglglg
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Täältä on taidettu tosiaan poistaa tieteeseen luottamattomien "skeposten", eli vaihtoehtohoitajien, sääntöjenvastaisia kommentteja.

        Ja sinä, paperiarkkipiispa, olet yksi heistä!


      • paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Täältä on taidettu tosiaan poistaa tieteeseen luottamattomien "skeposten", eli vaihtoehtohoitajien, sääntöjenvastaisia kommentteja.

        Ai niin, nosto!


      • karkkipiispa
        ugiglglg kirjoitti:

        Ja sinä, paperiarkkipiispa, olet yksi heistä!

        En jaksa kirjautua sisään.

        "Ja sinä, paperiarkkipiispa, olet yksi heistä!"

        Luitko edes kirjoitukseni sisällön? Tieteeseen luottava mutta terveen skeptinen olen.

        -- Paperiarkkipiispa


    • demokraattinen_tiede

      Eivät homeopatian harjoittajat osaa edes keskustella.

    • nokivasara

      Nyt on nähty, että Jani Kokki ei pararantunut uskomushoidoilla syövästään ja televisiossa esiintynyt homeopaattilääkäri on hoitanut itseään omilla mömmöillään ja on kuolemassa syöpään. Onko kukaan oppinut mitään?

      • Hohhohohohohhoooo

        Et ainakaan sinä ole oppinut mitään, kun olet vieläkin tällä hörhöjen huuhaa palstalla 24/7.


    • nokivasara

      Mitäs sinä itse tällä palstalla teet?

      • hörheliininen

        Olet sää aivan taukki!
        Mää oon hörhö ja saan olla hörhöjen palstalla!

        Mutta sää oot pikimusta skeponen ja vie nokivasarakin ja sun kuuluu olla skepoisten skepojen palstalla.


    • OIVALTANUT

      OpetaÄlävas kertoi selkeästi toisella palstalla, keitä lehdistön palstoilla eloämöivät uskomushoitojen kannattajat ovat: opettajien kaltaisia koulutettuja naisia, joilta puuttu luonnontieteellinen koulutus ja jotka luullevat tietävänsä kaiken kaIKESTA. yKSI TÄLLAINEN HÖRHÖ ON PAULIINA aARVA, JOLLA EI OLE LÄÄKETIETEELLISTÄ KOULUTUSTA, MUTTA JOKA OPETTAA LÄÄKÄREILLE PALSTALLAAN JA LUENNOILLAAN LÄÄKEHOITOA!!! eIKÖ TÄLLAINEN KOULUTETTU NAINEN OLE VINKSAHTANUT PUOSKARI?

      • OIKEIN-OIVALTANUT

        Ainoastaan sinä olet vinksahtanut!
        Ei kukaan muu.


    • kostona_nosto

      näin on nosto.

      • GFIUHGLIUHYÖ

        SKEPO KOSTAA AINA


    • Parantunut

      Itse olen vanha rouva, joka on parantunut TAYS:ssa voodoo - CAM hoitojen avulla mahasyövästä. Siellä oli muitakin kohtalotovereita, jotka saivat tätä luonnonmukaista hoitoa ja paranivat! Älkää hyvät ihmiset menkö lääkärien revittäväksi vaan parantukaa tällä hoidolla! Näistähän oli luentopäivät Tampereen yliopistosa 13.11.2015.

    • komppikitaristi

      Näin se on.

      • rhythmBoy

        Siis aloitus.


    • hillomunkkiluostari

      Nosto.

    • paxmaster23423

      Nosto nosto rairairai

      • paxmaster1010

        Nostin jo.


    • paxpastiller901

      Nosto. trallallaa

    • pax-9045mst

      Hyppää suonsilmäkkeeseen skrpoidiootti.

      • Viemärikaivonkatsoja

        Itsemurhakehotuksia jälleen ihmisille, jotka yrittävät opettaa ja auttaa.


      • muistakaaSerbianTapaus

        Onko tuo nyt sellainen neuvo kenellekään, jota vaihtoehtohoitajat kannattavat? Onko tämä kommentti 'Hyppää suonsilmäkkeeseen skrpo[sic]idiootti' 100%:sti vaihtoehtohoitajien kanta?


      • natsienPoistaja_numero1
        muistakaaSerbianTapaus kirjoitti:

        Onko tuo nyt sellainen neuvo kenellekään, jota vaihtoehtohoitajat kannattavat? Onko tämä kommentti 'Hyppää suonsilmäkkeeseen skrpo[sic]idiootti' 100%:sti vaihtoehtohoitajien kanta?

        Yli-ihmisvaihtoehtohoitaja, kuten muistamme...
        http://www.dcscience.net/category/radovan-karadzic/


      • Kiinalaista

      • Tilastotieteilijä
        muistakaaSerbianTapaus kirjoitti:

        Onko tuo nyt sellainen neuvo kenellekään, jota vaihtoehtohoitajat kannattavat? Onko tämä kommentti 'Hyppää suonsilmäkkeeseen skrpo[sic]idiootti' 100%:sti vaihtoehtohoitajien kanta?

        Ei, vaan se on skeptikkojen kanta!
        Skeptikot johtavat aivan ylivoimaisesti itsemurhatilastoja!


      • AlasKapitalistit1947

      • uuuuuh
        muistakaaSerbianTapaus kirjoitti:

        Onko tuo nyt sellainen neuvo kenellekään, jota vaihtoehtohoitajat kannattavat? Onko tämä kommentti 'Hyppää suonsilmäkkeeseen skrpo[sic]idiootti' 100%:sti vaihtoehtohoitajien kanta?

        Olet siis serbian natsi ja tapoit siellä ihmisiä!


      • tyypillinenkö

      • "Hyppää suonsilmäkkeeseen" jne. ei ollut Pax Masterin kirjoitus. En signeeraa, koska olen kirjautunut sisään.


      • nettisalapoliisi

        Valehtelet kuten aina!
        Kyllä se oli aivan 100% Pax Masterin kirjoitus.


    • paxmastersisuöp00

      Onhan se paljolti niin.

    • vähänkoulua

      Älkää ivatko Pauliina Aarvaa. Hän on ihana ihminen, Tampereen syöpäklinikan dosentti ja erikoistunut voodoo-CAM hoitoon. Lue Liinanblogi.
      Itse olen parantunut hänen hoidossaan leukemiasta. Ihana ihminen: ei ollut kipuja, en saanut myrkkyjä, vain mukava olo hoidon aikana.

      • SullaonSkitsofreniaGeeni

        Mutta ei pystynyt parantamaan sinun skitsofreniaasi!
        Miksilöhän ei?
        No kun olet saanut skitsofrenia geenin vanhemmiltasi, jotka olivat dkitsofreenikkoja.


    • 10000voimakas

      Nyt ovat ne vaihtoehtohoitajat näemmä toistensakin kimpussa, päätellen keskustelusta tuossa toisessa ketjussa. Joitakin v.v.- ja DKEPO-nimisiä nimimerkkejä.

      • ToivoL

        Sää et ny tunnista niitä. Ne molemmet on skeposii.
        Se on v.v.skeponen, joka asuu mun naapurissa ja sitten on toi rovasti, joka on toi DKEPO tai, mikä ny milloinkin ja asuu kai Kuusankoskella, en oo ihan varma.
        Onks ne ny ruvennu tappeleen keskenään?
        Kummallista, sillä ainaski ennen ne oli mitä parhaita kavereita keskenään.


    • laskupää

      Liisa Sulkakoski teki pitkän hyvän työn parantamalla Suomen geeniperimää. Kun hörhöt menivät lääkäriin liian myöhään heille kävi kuin Sulkakoskelle itsellee.

      • HienoJutska

        Sulkakoskella oli siis paljon lapsia ja lapsenlapsia ja suku jatkuu voimakkaana ja elinvoimaisena ja uusia Sulkakoskia tulee Suomen johtaville THL:n positioille.


    • Olisi hyödyllistä, jos Suomi24:ssä voisivat rekisteröityneet käyttäjät suodattaa itseltään näkymättömiin muut kuin muiden rekisteröityneiden käyttäjien kirjoitukset. Tietenkin edelleen kaikki voisivat vapaasti kirjoittaa ja lukea kuten tähänkin asti.

      • Eristyksellinen

        Vielä suppeamman näkökulman saa, kun suostuu lukemaan vain omat viestinsä.


      • aaaaaaahuh

        Niin siellähän sitten paperiarkkipiispa vastailisi vaan itselleen.


    • piispanistuintyyny

      Ei ole väliä, mitä hörhöt ajattelevat nettikirjoittelusta. He ovat silti hörhöjä ja sellaisina taitavat pysyä.

      • Paperiarkkipiispaa

        Hei kaikki!
        Olen nyt mennyt Toivo Longin oppilaaksi oppiakseni hoitamaan itseäni REIKILLÄ, joka on maailman paras hoito ja parantaa kaikki taudit.
        Toivo lupasi opettaa minulle ihan ilmaiseksi kaikki REIKIN salat ja niksit!
        Olen tosi iloinen ja kiitollinen, kun pääsin Toivon reikiopetukseen.

        Terveisin iloinen Paperiarkkipiispa


      • Paperiarkkipiispaa kirjoitti:

        Hei kaikki!
        Olen nyt mennyt Toivo Longin oppilaaksi oppiakseni hoitamaan itseäni REIKILLÄ, joka on maailman paras hoito ja parantaa kaikki taudit.
        Toivo lupasi opettaa minulle ihan ilmaiseksi kaikki REIKIN salat ja niksit!
        Olen tosi iloinen ja kiitollinen, kun pääsin Toivon reikiopetukseen.

        Terveisin iloinen Paperiarkkipiispa

        Ylläoleva kirjoitus ei ole minun kirjoittamani.


      • ToivoLong
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Ylläoleva kirjoitus ei ole minun kirjoittamani.

        Ei ole sulla puhtaita jauhoja pussissa, kun jatkuvasti valehtelet palstalla kymmenien eri nikkien alla.
        Älä valahtele , se on sinun kirjoituksesi.


      • Kirveskantainen
        ToivoLong kirjoitti:

        Ei ole sulla puhtaita jauhoja pussissa, kun jatkuvasti valehtelet palstalla kymmenien eri nikkien alla.
        Älä valahtele , se on sinun kirjoituksesi.

        Toivo Lång, olet unohtanut erään tärkeän hoidon, kuhnekylpy-CAM!!! Taattua ranualaista tavaraa sokeritaudin hoitoon. Hoitelepa vaivojasi sillä, niin paranet heti: Takapuoli vain kuumaa vetträ sisältävään puljuun!!! Siinä on tutkittu CAM - hoito.


      • palz1929gertatfynh
        ToivoLong kirjoitti:

        Ei ole sulla puhtaita jauhoja pussissa, kun jatkuvasti valehtelet palstalla kymmenien eri nikkien alla.
        Älä valahtele , se on sinun kirjoituksesi.

        Naama valahti tätä lukiessa. Kauniaisten radio voi soittaa Kajaanin vartiomarssia, ja Paperiarkkipiispa syödä hillomunkkia luostarissa vaaravyöhykkeellä häpykarvalakki päässään, mutta VV-kansandemokraatti DKEPOsineen ja oikosarvihoitoineen on ihan eri asia. Samaten vanelluskengät tai nokinen vasarahaitari.


      • Tietoa.jo.on
        Kirveskantainen kirjoitti:

        Toivo Lång, olet unohtanut erään tärkeän hoidon, kuhnekylpy-CAM!!! Taattua ranualaista tavaraa sokeritaudin hoitoon. Hoitelepa vaivojasi sillä, niin paranet heti: Takapuoli vain kuumaa vetträ sisältävään puljuun!!! Siinä on tutkittu CAM - hoito.

        Lasten diabeteksen kasvusta lääkäritkin ovat varoitelleet jo 80-luvun sokeripalarokotteesta alkaen. Tuolloin monet lääkärit eivät myöskään antaneet rokottaa omia lapsiaan, vaan heidän lapsensa loistivat poissaolollaan muun muassa päiväkotien rokotejonoissa. Diabetekseen sairastuttaminen on koko kansakuntaa uhkaava tekijä, ja erinomainen asia on, että meillä on lääkäreitä, jotka ovat tiedostaneet ongelman lähteen jo vuosikymmeniä sitten.

        Kuhnekylvyistä media on varoitellut jo useat vuosikymmenet, mutta diabetekseen johtavista rokotteista se on ollut kovin vaitonainen. Suomessa rokotteista käytävät oikeudenkäynnit ovat olleet harvinaisia, vaikka vahingot kansantaloudellisestikin hyvin merkittäviä.


      • Vanellus-
        palz1929gertatfynh kirjoitti:

        Naama valahti tätä lukiessa. Kauniaisten radio voi soittaa Kajaanin vartiomarssia, ja Paperiarkkipiispa syödä hillomunkkia luostarissa vaaravyöhykkeellä häpykarvalakki päässään, mutta VV-kansandemokraatti DKEPOsineen ja oikosarvihoitoineen on ihan eri asia. Samaten vanelluskengät tai nokinen vasarahaitari.

        Todella hieno ja upea kommentti! Kommenttisi on aivan älykkyyden huipputuote! Olet todellinen NERO !
        Siksi kysynkin, että missä yliopistossa olet professorina???

        Kollegiaalisin terveisin lehtori Vanellus!


      • ToivoL
        Kirveskantainen kirjoitti:

        Toivo Lång, olet unohtanut erään tärkeän hoidon, kuhnekylpy-CAM!!! Taattua ranualaista tavaraa sokeritaudin hoitoon. Hoitelepa vaivojasi sillä, niin paranet heti: Takapuoli vain kuumaa vetträ sisältävään puljuun!!! Siinä on tutkittu CAM - hoito.

        Mitä ainetta on "vetträ" ja mistä sitä saa!?
        Ja mitä mitä tämä "vetträ" maksaa?


      • psykiatrisiRanualta
        palz1929gertatfynh kirjoitti:

        Naama valahti tätä lukiessa. Kauniaisten radio voi soittaa Kajaanin vartiomarssia, ja Paperiarkkipiispa syödä hillomunkkia luostarissa vaaravyöhykkeellä häpykarvalakki päässään, mutta VV-kansandemokraatti DKEPOsineen ja oikosarvihoitoineen on ihan eri asia. Samaten vanelluskengät tai nokinen vasarahaitari.

        Ota välittömästi käypä-hoito CAM-HOITO, että paranet, muutoin skitsofreniasi etenee ja joudut suljettuun laitokseen.


      • synnytyslääkärisi
        Kirveskantainen kirjoitti:

        Toivo Lång, olet unohtanut erään tärkeän hoidon, kuhnekylpy-CAM!!! Taattua ranualaista tavaraa sokeritaudin hoitoon. Hoitelepa vaivojasi sillä, niin paranet heti: Takapuoli vain kuumaa vetträ sisältävään puljuun!!! Siinä on tutkittu CAM - hoito.

        Cam hoiyosi on tosi huonoo, ku se ei oo ees parantanu sun tosi pahaa skitsofreniaa, jota olet ssirastanuy jo syntymästäsi saakka.


      • kalajainen
        synnytyslääkärisi kirjoitti:

        Cam hoiyosi on tosi huonoo, ku se ei oo ees parantanu sun tosi pahaa skitsofreniaa, jota olet ssirastanuy jo syntymästäsi saakka.

        Toivo, Toivo, hellitä jo! Eivätkö omaisesi tiedä hörhöilyäsi vai oletteko te Långit samanlaisia koko suku? Mutta maineen kanssa teillä on käynyt kuin entisellä tytöllä: kunnia meni, mutta maine kasvoi! TEIDÄT TUNNETAAN!!!


      • Näinmuistelen

        Se on varmaan se entinen vankeinhoitolaitoksen ylijohtaja tuo Långi ja nyt sitten varmaan jo eläkkeellä.


      • palz1929gertatfynh kirjoitti:

        Naama valahti tätä lukiessa. Kauniaisten radio voi soittaa Kajaanin vartiomarssia, ja Paperiarkkipiispa syödä hillomunkkia luostarissa vaaravyöhykkeellä häpykarvalakki päässään, mutta VV-kansandemokraatti DKEPOsineen ja oikosarvihoitoineen on ihan eri asia. Samaten vanelluskengät tai nokinen vasarahaitari.

        Hehe, 'vanelluskengät' toi oli hyvä.


      • VanelluksenTunteva
        muurahaiskäpykaarti kirjoitti:

        Hehe, 'vanelluskengät' toi oli hyvä.

        Miksi pilkkaat arvostettua opettajaa ja lehtoria?
        Olet ilmeisesti näitä laitapuolen skeptikoita, jotka luulee olevansa maailman valtiaita.


      • eat.your.own.shit
        VanelluksenTunteva kirjoitti:

        Miksi pilkkaat arvostettua opettajaa ja lehtoria?
        Olet ilmeisesti näitä laitapuolen skeptikoita, jotka luulee olevansa maailman valtiaita.

        Missä kohdassa oli pilkkaa?


      • psykiatriA.Lahti
        eat.your.own.shit kirjoitti:

        Missä kohdassa oli pilkkaa?

        Nimimerkkisi paljastaa sinusta kaiken:
        OLET KUSIPÄIDEN KUNKKU, JOKA SEN LISÄKSI SYÖ VIELÄ OMAA PASKAANSA JA NAUTTII SIITÄ.


      • ITE-OOT.RÄHÄHÄHÄ
        psykiatriA.Lahti kirjoitti:

        Nimimerkkisi paljastaa sinusta kaiken:
        OLET KUSIPÄIDEN KUNKKU, JOKA SEN LISÄKSI SYÖ VIELÄ OMAA PASKAANSA JA NAUTTII SIITÄ.

        > JOKA SEN LISÄKSI SYÖ VIELÄ OMAA PASKAANSA
        Missä niin sanottiin?


      • tutkatie
        Paperiarkkipiispaa kirjoitti:

        Hei kaikki!
        Olen nyt mennyt Toivo Longin oppilaaksi oppiakseni hoitamaan itseäni REIKILLÄ, joka on maailman paras hoito ja parantaa kaikki taudit.
        Toivo lupasi opettaa minulle ihan ilmaiseksi kaikki REIKIN salat ja niksit!
        Olen tosi iloinen ja kiitollinen, kun pääsin Toivon reikiopetukseen.

        Terveisin iloinen Paperiarkkipiispa

        Onko nyt v.v. tylsää kun KD ei päässytkään hallitukseen. Vapaa pudotuksesi jatkuu. Ja vaihtoehtohoidot pysyvät sallittuina.


    • kirveskanhtainen

      NUORISOLLE. OPETELKAA MEDIAKRITIIKKIÄ NÄIDEN HÖRHÖJEN KIRJOITELMISTA. OPPIKAA, ETTÄ IHMISET KIRJOITTELEVAT TAHALLAAN VÄÄRISTELTYÄ TIETOA. OSA TÄSTÄ PORUKASTA ON KUPPILOIDEN KALJAVEIKKOJA TAI AINAISTYÖTTÖMIÄ.

      • IVALLINEN

        AIVAN KUTEN SINÄKIN "kiveskanhtainen" , JOKA OLET TYÖTÖN JUOPOTTELEVA KALJAVEIKKO JA TÄYDELLINEN LUUSERI, JOKA ELÄÄ SOSSUN TUELLA ELI MEIDÄN KUNNOLLISTEN IHMISTEN MAKSAMILLA VERORAHOILLA!
        LISÄKSI OLET VIELÄ SKITSOFREENIKKO SKEPTIKKO!


      • leivänisä
        IVALLINEN kirjoitti:

        AIVAN KUTEN SINÄKIN "kiveskanhtainen" , JOKA OLET TYÖTÖN JUOPOTTELEVA KALJAVEIKKO JA TÄYDELLINEN LUUSERI, JOKA ELÄÄ SOSSUN TUELLA ELI MEIDÄN KUNNOLLISTEN IHMISTEN MAKSAMILLA VERORAHOILLA!
        LISÄKSI OLET VIELÄ SKITSOFREENIKKO SKEPTIKKO!

        Yllä olevasta sopii opetella mediakritiikkia. Kyseesä on alakultti nimeltään KYLTTYYRI , joka vastaa uskomushoitajien lippulaivaa voodoo-CAM:a.


      • runoilu
        IVALLINEN kirjoitti:

        AIVAN KUTEN SINÄKIN "kiveskanhtainen" , JOKA OLET TYÖTÖN JUOPOTTELEVA KALJAVEIKKO JA TÄYDELLINEN LUUSERI, JOKA ELÄÄ SOSSUN TUELLA ELI MEIDÄN KUNNOLLISTEN IHMISTEN MAKSAMILLA VERORAHOILLA!
        LISÄKSI OLET VIELÄ SKITSOFREENIKKO SKEPTIKKO!

        Lue Eino Leinon runo "KYLTYYRI". SIITÄ TIEDÄT, MIKÄ OLET MIEHIÄSI JA MIHIN LAHKOON KUULUT.


    • Opettavainen

      Ottelu käynnissä! Tässä hiukan lisää löylyä kiukaaseen, http://proutscandinavia.blogspot.com/2017/06/cure-for-common-health-issues.html

      • HyvätOhjeet

        Nämä ohjeet parantavat kaikki taudit ilman lääkärissäkäyntiä.


    • pennin_jänis

      Ja sen lisäksi saa lukea kuppikuntien riitelyä.

      • Tee-jotain-pöllö

        Mikset siivoa palstaa tuon palstan siivoojan kanssa?
        Vaan nariset ja mariset joutavia kuin vanha sairas akka!


    • siivoanpalstan-lopulta

      Pelkkää sekoilua saa tosiaan niiltä hörhöiltä vastaukseksi, jos jotakin kysyy.

      • ToinenSiivooja

        Siivoo, mitä siivoot mutta
        OLET SIITÄ HUOLIMATTA PALSTAN PAHIN IDIOOTTI-SKEPTIKKO


      • siivoanpalstan-lopulta

        British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
        BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

        Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

        Kirjallisuusviitteet
        http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"

        P.S. Kannattaa tutustua magneettimedian sivuihin! Sieltä saa kunnolliset ilmaiset ohjeet kaikkien tautien hoitoihin ja paranee varmasti.


      • Siivoanpalstanlopulta

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


    • kirveskantainen

      Lue Räisäsen kirja Nykyajan poppamiehet, niin siitä se järki kirkastuu ja uskomushoitojen hulluus selviää.Niiltä, joilla on aivokapasiteettia.

    • SKEPOILUA

      Homeopatia, tieteen harhaoppi
      tieteen loinen on homeopatia.
      Kalliilla rahalla vatkosvettä
      moni vaivaa päätänsä että
      laittaisko siihen latin latia.

      Onhan se aina aika poppi
      loinen aikamoinen
      (ja vyöhyketerapia toinen)
      koulupudokkaan oljenkorsi
      pyramidihuijarin leipäorsi
      se tieteen lorviva loinen.

    • paperiarkkipispa
    • Hillitön_kurvi

      Homeopatia, tieteen harhaoppi
      tieteen loinen on homeopatia.
      Kalliilla rahalla vatkosvettä
      moni vaivaa päätänsä että
      laittaisko siihen latin latia.

      Onhan se aina aika poppi
      loinen aikamoinen
      (ja vyöhyketerapia toinen)
      koulupudokkaan oljenkorsi
      pyramidihuijarin leipäorsi
      se tieteen lorviva loinen.

    • Schkepponen

      Palstan paise skepponen,
      mielessään aina on kepponen.
      Toisten nimmarit varastaa,
      samaa tuubaa toistuen suoltaa.
      Hän herjaa kaikkein parasta,
      ei kuunaan pidä heikkojen puolta,
      Ei nouse esiin väitteet aidot,
      ei tunnustusta saa hoitajain taidot,
      ellemme yhdessä hörhöä kaitse.

      Ei juttua ilman kiusan nuolta,
      nimmarivarkaan tultua tuolta
      alhaalta, loukostaan haisevasta
      (sinne kun jäiskin,ois ihme vasta!)
      jos päivänkin pysyisi poissa
      saisimme ruotuun viestien ketjut
      siivottais sivuilta häirikön metkut
      - mutta turha on toivoa tuota
      onhan se ollut täällä jo moooooooonta vuotta.

    • PalstanPaperiarkkipiispa

      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • PalstanPaperiarkkipiispa

      Testamentti pojalleni
      Tänä aamuna, poikani, lähden
      kohti tuskien rintamaa.
      Sinun, äitis ja veljies tähden
      minut kutsuvi isänmaa.
      Isänmaallinen, kontua vailla
      olen ollut ja köyhä mies.
      Sydän-Suomeni karuilla mailla
      oli suitseva kotilies.
      Perinnöksesi, poikani, annan
      tyhjät taskut ja isänmaan,
      kalasaunani välkkyvän rannan,
      pyhän uskoni Jumalaan.
      Minut kerran kun kantavat luokses,
      risti sormes ja ole mies!
      Kävi, poikani, näin sinun vuokses,
      minä viitoitin miehen ties.

    • Siiri.Suutin

      Nosto. Tämä aloitus oli ensimmäinen kirjoitukseni tälle palstalle. Sittemmin olen rekisteröinyt nimimerkkini. Ajattelin pitää lomaa tästä palstasta vuoden aluksi ja sitten palata katsomaan, miten keskustelu on kehittynyt poissaollessani. Oikeus muutoksiin pidätetään.

      • oikeudetPidätetään

        Olen lobotomi.
        Harkitsen palstan lobotoimista.
        Menen lomalle thaimaahan.
        Sitten palaan katsomaan pitääkö palsta lobotoida!
        Pidätän oikeudet itselleni palstan lobotointiin.


      • Telkkumummi

        Suomi24 on lisäksi sössinyt poissaollessani (onko se enää nykyisin yhdyssana) useimmat rekisteröidyt nikkini niin, etten pääse loggautumaan sisään vaikka salasana on tasansatavarmasti oikein.

        Tämän noston tarkoitus on kiinnittää huomio vain aloitukseen, suurin osa muista viesteistä on latvahaasteisen mölinää.

        -- hehkusukkahousut --
        signature QwtuxX


    • Arska-Tero

      Nostalginen nosto aloitukselleni, joka oli ensimmäinen kirjoitukseni nimimerkillä "paperiarkkipiispa". Nimimerkin valintaan sain inspiraation nimimerkistä "epäjumalankieltäjä", johon minulla ei muuten mitään yhteyttä olekaan.

    • nostoväkijuoma

      Näin pidemmän tarkastelujakson jälkeen, melkein 3 vuotta, voidaan todeta että täällä mellastaa vain yksi häiriköivä hörhö, joskaan kuolemistoivotuksia siltä ei juuri tule. Nostopa nosto

      • kehityn

        Nostan lisää!
        Nyt nostin jo 210 kiloo!


      • Anispeura
        kehityn kirjoitti:

        Nostan lisää!
        Nyt nostin jo 210 kiloo!

        Noin, sieltähän se ritaliiniritari ilmestyikin.


    • Tutustu

      Viime aikoina skepokin on saanut tietoa niistä niin tieteellisistä hoidoista. Niistä joita esperit ja muutkin ihmisten hyvinvoinnista vastaavat hoitolaitokset antavat. Jos skepollakin on tarve niihin tieteellisiin hoitoihin, niin kannattaa tutustua ja hankkia lompsa kuntoon!

      • Piukkaa_lompsan

        Taloustiede olisi lähinnä se tiede, joka voi auttaa sote- ja muissa talousasioissa terveydenhoitoon liittyen. Sote- ja terveydenhoidon resurssiongelmat eivät nimittäin liity mitenkään lääketieteen saavutuksiin. Toki jotkut homeopatiahihhulit voivat messuta ihan ilmaiseksi, josko se muka sairasta auttaisi. Skepo on useimmiten koulupudokas, joka on siksi ajautunut tällaiseen ns. vaihtoehtoiseen osaamiseen. (Skepo = skeptikko, henkilö, joka ei pidä tieteen saavutuksia totena vaan ohjautuu uskonnon tai taikauskon mukaan kulloisessakin tilanteessa.)


      • epäilenkovasti
        Piukkaa_lompsan kirjoitti:

        Taloustiede olisi lähinnä se tiede, joka voi auttaa sote- ja muissa talousasioissa terveydenhoitoon liittyen. Sote- ja terveydenhoidon resurssiongelmat eivät nimittäin liity mitenkään lääketieteen saavutuksiin. Toki jotkut homeopatiahihhulit voivat messuta ihan ilmaiseksi, josko se muka sairasta auttaisi. Skepo on useimmiten koulupudokas, joka on siksi ajautunut tällaiseen ns. vaihtoehtoiseen osaamiseen. (Skepo = skeptikko, henkilö, joka ei pidä tieteen saavutuksia totena vaan ohjautuu uskonnon tai taikauskon mukaan kulloisessakin tilanteessa.)

        Taiat olla noita Esperin hoitokodin johtajii!


    • Arska_Tero

      Homeopatia, tieteen harhaoppi
      tieteen loinen on homeopatia.
      Kalliilla rahalla vatkosvettä
      moni vaivaa päätänsä että
      laittaisko siihen latin latia.

      Onhan se aina aika poppi
      loinen aikamoinen
      (ja vyöhyketerapia toinen)
      koulupudokkaan oljenkorsi
      pyramidihuijarin leipäorsi
      se tieteen lorviva loinen.

      signature paperiarkkipiispa
      ovrep

    • vaalityöntekijä

      Kusipää kd-läinen taas raihnaisessa vauhdissaan köpöttelee. Elämänsä on niin tyhjää, niin tyhjää.

      • OletToivojaSiiri-Suutin

        Et ole alkuperäinen nimimerkki "vaalityöntekijä" vaan nimimerkkivaras ja palstan pilaaja. Miksi varastelet jatkuvasti hienoja sananmuunnosnimimerkkejäni? Aiotko muuttaa tapasi?
        Keskustele palstalla vaikkapa rokottamisen tärkeydestä ja omista kokemuksistasi vaihtoehtohoitojen toimimattomuudesta.
        Olet palstan surkimus ja täys tollo. Pilaat palstan nimimerkki varkauksillasi.


    • MeSkeptikot

      Met skeptikot rakastamme tätä palstaa, koska tällä palstalla saamme sikailla mielin määrin, eikä ylläpito puutu siihen.
      Tää on meitin skeptikkojen huumori ja sikailupalsta.

      • allikkoonasti

        Pääasia että teistä puhutaan.
        Väliäkö tuolla mihin suuntaan.


      • Anonyymi

        > Met skeptikot rakastamme tätä palstaa......

        Esityksenne kertoo myös niistä maostamistanne hoidosta paljon!


    • Kolme vuotta eikä muutosta parempaan. Hörhö tuhoaa näitä palstoja urakalla.

      • Anonyymi

        Tunnistan sut!
        Olet Longin Toivo!
        Onko huoltovarmuuskumisi taas Rikki?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tykkää tästä aloituksesta, jos olet sitä mieltä, että palstaa pilaavan nimimerkkivarkaan, plagioijan ja korpinmunarunoilijan ,
      homeopaattirunoilijan ja täysin pervessin sananmuunnos seksi-idiootin postaukset pitää poistaa näistä viestiketjuista.

      --
      pennin.jänis on jännin.penis ja Vihdin_vattuja on vahdin vittuja

    • Nostopa nosto.

      • Anonyymi

        Laitoin hiivaa palstalle, että nousee paremmin!

        Kumittomasti, vain paljaalla hiivalla nosto onnistuu.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe