Rekisteröity parisuhde solmittu alueella

ReijoR

Hyviä uutisia Keski-Pohjanmaalta. VAIN yksi rekisteröity parisuhde solmittu alueella. Kannattaa siis pitää kristillisiä arvoja ja maalisjärkeä voimassa!

58

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristittykokkolasta

      mitä sinä pilkkaat seksuaalivähemmistöjä, kokkolassa on monta luterilaista pappia jotka hyväksyvät, ketään ei saa syrjiä se ei ole kristillistä.

    • torillatavataan

      Tuo sinun touhusi täyttää mielestäni kriteerit " kiihottamisesta kansanryhmää vastaan".
      Vai mitä arvelisit jos minä menisin torille keräämään nimiä lakialoitteeseen että suomenruotsalaiset eivät saisi mennä enää keskenään naimisiin.
      Asia on aivan sama molemmat ryhmät ovat aivan yhtä syyllisiä siihen mitä ovat.
      Voitaisiin myös kerätä nimiä vammaisten pakko sterilisaatioon koska Jumala antaa kaikille täydelliset geenit se Jeesus perkele on sinun mukaasi luonut sellaisen geenin joka estää mutaatiot joten vammaisia ei voi syntyä kuin synnistä. jos on vammainen tai homo vanhempien on täytynyt veljeillä saatanan kanssa.
      Jos menet vielä ensikesänä sinne torille jeesustelemaan niin järjestän mielenosoituksen sinua vastaan ja teen rikosilmoituksen sinun touhuistasi.

      • vaimoparka

        Hyvä kommentti.Hihulille mielenosoitus ja pois torilta sekoilemasta,levittää semmoista soopaa jota ei edes itse pysty noudattamaan.Ei edes saa omaa vaimoaan uskoon,niin kyllä sitten sekin jo selittää miksi hän ei saa toteutettua lemmenleikit kotonaan.


    • Homous on edellen synti. Ketään en kuitenkaan ole pilkannut, vaan kehottanut parannukseen, sillä parannus on jokaiselle elämäksi oli hetero tai homo. Jos olen väärin opettanut, niin saa ojentaa.

      Kokkolan luterialisista papeista en tiedä kenenkään hyvksyvän homoutta, sillä on Jumalan sanan vastaista. Ja minä en kuulu luterilaiseen kirkkoon, joten sillä ei ole minulle edes merkitystä.

      Torilla tavataan ensikesänä. Totta! Ja muuten, ruotsinsuomalaisuus ei ole synti kuten homous. Sinulle sanon, tee parannus tuosta pahasta sapestasi, sillä se syö ja kalvaa sinut puhtaaksi. Torilla tavataan :) HALLE!

      • torillatavataan

        Sanot että "suomenruotsalaisuus ei ole synti" mutta homous on. Aika ihmeellinen logiikka sinulla kun kumpikaan ryhmä ei voi tilaansa mitenkään vaikuttaa kun se on syntymä "vika". Molemmat ryhmät kyllä voivat hurahtaa uskoon mutta, toista kansanryhmää et silti hyväksy vaikka he rupeaisivat hellareiksi.
        Siis sinun Jumalasi on luonut heidät sellaisiksi sinun uskosi mukaan, halle!


      • Jumala luo vain ihmisiä, ja homous on syntiilankeemuksen seurausta.

        1. Mooseksen kirja 2:15: Ja Herra Jumala otti ihmisen ja pani hänet Eedenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan sitä.

        Roomalaiskirje 1:26: Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;


      • torillatavataan

        Himo ei koskaan ole luonnon vastaista. Himo on synnynnäistä ja se palvelee evoluutiota koska se edistää lajin säilymistä. Ihminen himoitsee hiilihydraatteja eli sokereja ja rasvaa koska ne auttoivat alkuihmistä selviytymään tosin lämpimien maiden eläjillä ei rasvan himo ole niin suuri kuin pohjoisen kansoilla koska evoluutio on muokannut ihmistä niin matkalla pohjoiseen.
        Seksin himo on myös ihmisissä luontainen tarve oli sitten homo tai hetero. Seksin himo liittyy myös olennaisesti lajin säilymiseen. Syytä homouteen ei täysin tunneta koska sen tutkiminen on nykyään epäkorrektia. Ehkä se on evoluution keino estää lajille haitallisen geeniaineksen jatkuminen koska on nähtävissä että evoluutio ei tee mitään turhaa. Ehkä jonain päivänä asenne ilmasto on suotuisampi tämän ilmiön tutkimiseen siihen asti tiedämme kuitenkin sen että homoseksuaalisuus ei ole kenenkään oma valinta vaan hormonaalinen ominaisuus se on fakta. Eikä se auta vaikka te hihhulit hakkaisitte sillä satukirjalla päähän tai laittaisitte mulkun ruuvipenkkiin ja manaisitte pahoja henkiä poistumaan. Onneksi uskonto saa pikkuhiljaa väistyä todellisen maailman valkeuden tieltä vaikka teidän mielestänne tieto on keksintä pirun ja saatanan juoni.


      • Seksin himo tyydytetään vain avioliitossa. Muu on syntiä.

        Makean himo tyydytetään sokerituotteilla, mutta maha kasvaa...

        EvoluutioTEORIA on perkeleestä.


      • kylläsetästä

        Miten hihhulsta on tuommoinen tullut että kiroilee jatkuvasti palstoilla,ja kuten nyt huomaamme niin jokaisella palstalla hihhulilla on ongelmana se että kansa ei oikein ole samaa mieltä hihhulin kanssa.Se nyt vielä puuttuisi että hihhuli jäisi verekseltän kiinni jonku karvaperseen kanssa kuin homoilee.Silloin sopa on valmis.


      • Juu näin olisi, ja sitähän moni teistä toivoo. :) Mutta mitä kiroiluun tulee niin perkele ei ole kirosana, vaan tämän maailman ruhtinas jota myös saatanaksi sanotaan. Häviäjä, joka vie mennessään muitakin häviäjiä.

        Johanneksen ilmestys 20:10: Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
        Johanneksen ilmestys 20:14: Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        Johanneksen ilmestys 20:15: Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
        Johanneksen ilmestys 21:8: Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."


    • Ahastaon

      Voiko ahdasmielisempää ja takapajuisempaa paikkaa enää olla kuin tämä maakunta! Täällä on hyvin vaikea olla edes heteronormatiivisten ihmisten, jos omaavat vähänkään erilaisia mielipiteitä. Saati seksuaalivähemmistöjen, uskonnottomien, ylipäänsä kenenkään avarasti ajattelevien.

      Katsokaa miten tämä maakunta menestyy. Ei ole edelläkävijä missään eikä mitenkään edistynyt muutenkaan. Paljon viedään pois asioita täältä jatkossa, päätösvaltaakin.

      Kun ei menestytä, ollaan 1800-luvun asenteissa ja tunnelmissa kaiken aikaa, haukutaan ja kadehditaan toisia ja kytätään. Miten voi olla nykysuomessa vielä tällainen peräkyläläntti? No itsehän sitten saatte kärsiä kun muut seudun porskuttaa.

      Paitsi ehkä Kainuu. Siihen onkin hyvä verrata, aina kehitysaluetta, ennen ja nyt.

      • menestyy

        Keskipohjanmaa menestyy

        – Meidän yrityksemme menestyivät usean mittarin mukaan parhaiten koko Suomessa. Keski-Pohjanmaalla toimivat yritykset, joiden keskimääräinen liikevaihdon kasvu oli 4.0 prosenttia, oli 4,4 prosenttiyksikköä enemmän kun koko Suomessa keskimäärin, vertasi Keski-Pohjanmaan Yrittäjien toimitusjohtaja Mervi Järkkälä.

        Keski-Pohjanmaalla tehtiin myös parasta tulosta.

        – Maakunnan keskimääräinen nettotulosprosentti oli 3,9, kun heikoimmassa maakunnassa Kainuussa jäätiin vain 2,0 prosenttiin. Lisäksi Keski-Pohjanmaa oli ainoa maakunta koko Suomessa, jossa käyttöomaisuutta uudistettiin kulumista enemmän, totesi Järkkälä

        ---------
        Keski-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri sijoittui hyvin OECD:n terveydenhuollon laatua mittaavissa indikaattoreissa. Erityisen hyvää Keski-Pohjanmaalla ovat tutkimuksen perusteella sydämen vajaatoiminnan ja skitsofrenian hoito. Sen sijaan korkean verenpaineen ja keuhkoahtauman hoidossa olisi kehitettävää.


    • zxzxzxzxzxzxzxz

      Mitä sillä on väliä onko yksi vai sata solmittu! Pääasia on että on hyväksytty vai mitä Reijo? Tulevaisuudessa tulee varmasti lisää vai mitä Reijo? Eihän se Reijo sinun taivaaseen pääsyä estä vaikka niitä solmittaisiin tuhat vai mitä Reijo!Miksi elät toisten elämää, mikset keskity vain OMAAN elämääsi.

      • Viisauden sanoit, ei se estä minun taivaaseenpääsyäni, mutta näiden onnettomien se estää, joiden silmät tämän maailman ruhtinas on sokaissut.

        Jesaja 55:7: Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.


      • Sick-of-it
        ReijoR kirjoitti:

        Viisauden sanoit, ei se estä minun taivaaseenpääsyäni, mutta näiden onnettomien se estää, joiden silmät tämän maailman ruhtinas on sokaissut.

        Jesaja 55:7: Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

        Näin ateistina voin sanoa että ainoa asia joka ns. kyrpii (heh) kiihkouskovaisissa on teidän "holier than thou" asenne jonka nojalla te arvostelette muita ja pakotatte heidät teille "sopivaan" muottiin.

        Antakaa nyt hyvänen aika kaikkien kukkien kukkia! Se ei ole teiltä pois millään lailla!

        Uskonnoilla on omat palstat! Siellä saatte paasota teidän vääristyneellä ideologialla rauhassa!


      • No en usko että meidän pakottamiset ketään auttaa. Mutta koska Jeesus antoi tärkeän käskyn joka toimii, niin me totutamme sitä sielujen pelastukseksi.
        Ja todellakin kukkia ne taitaa olla horsmatkin, mutta ei ihmiset nitä arvosta. Jumala arvostaa kuitenkin jokaista ihmistä niin paljon että lähetti Poikansa heidän jokaisen - ihan jokisen, synnin tähden tähän maailmaan, että jokainen joka uskoo Häneen saa syntinsä anteeksi. Siksi me julistamme Jeesuksen armoa siellä ja täällä ja tuollakin.

        Matteus 28:19: Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

        Jumala kutsuu jokaista ihmistä ajallaan. Siksi on tärkeää, että jokainen tietää mitä tulee tehdä kun kutsu käy.


      • kirkkouskovakokkolasta
        ReijoR kirjoitti:

        No en usko että meidän pakottamiset ketään auttaa. Mutta koska Jeesus antoi tärkeän käskyn joka toimii, niin me totutamme sitä sielujen pelastukseksi.
        Ja todellakin kukkia ne taitaa olla horsmatkin, mutta ei ihmiset nitä arvosta. Jumala arvostaa kuitenkin jokaista ihmistä niin paljon että lähetti Poikansa heidän jokaisen - ihan jokisen, synnin tähden tähän maailmaan, että jokainen joka uskoo Häneen saa syntinsä anteeksi. Siksi me julistamme Jeesuksen armoa siellä ja täällä ja tuollakin.

        Matteus 28:19: Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

        Jumala kutsuu jokaista ihmistä ajallaan. Siksi on tärkeää, että jokainen tietää mitä tulee tehdä kun kutsu käy.

        Reijo hyvä Pyhässä Kasteessa meistä on tullut Jumalan lapsia ja olemme siinä saaneet kaikki syntimme anteeksi. Samoin ehtoollisen sakramentissa saamme syntimme anteeksi. Näin oikeaoppinen kirkko on aina opettanut. Uskovaiseksi ei tulla minkään ratkaisun kautta.


      • 5. Mooseksen kirja 30:19: Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte....

        Apostolien teot 3:19: Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,...

        Jesaja 45:22: Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole....

        Markus 1:15: ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".


      • Uudestisyntyminen tapahtuu siinä hetkessä kun ihminen antaa elämänsä Jeesuskelle, sillä Hän on välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Vain Hänelle on annettu valta antaa synnit anteeksi. Hän uudestisynnyttää syntisen ihmisen elävään toivoon.

        Luterilainen kirkko voi opettaa omiaan, mutta Raamattu opettaa, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. Onneksi luterilaisessa kirkossa on paljon lahkolaisuudesta vapaita ihmisiä, jotka tietävät tämän asian, eikä väärä oppi ole heidän Jumalansa.

        Apostolien teot 3:19: Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,...


      • kastettukristitty
        ReijoR kirjoitti:

        Uudestisyntyminen tapahtuu siinä hetkessä kun ihminen antaa elämänsä Jeesuskelle, sillä Hän on välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Vain Hänelle on annettu valta antaa synnit anteeksi. Hän uudestisynnyttää syntisen ihmisen elävään toivoon.

        Luterilainen kirkko voi opettaa omiaan, mutta Raamattu opettaa, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. Onneksi luterilaisessa kirkossa on paljon lahkolaisuudesta vapaita ihmisiä, jotka tietävät tämän asian, eikä väärä oppi ole heidän Jumalansa.

        Apostolien teot 3:19: Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,...

        Luterilainen kirkko opettaa Raamatun mukaan. Helluntailaisuus on lahko se ei opeta oikean opin mukaisesti. Te halveksitte sakramentteja eli lapsikastetta ja ehtoollista. Se on suuri synti. Tee parannus siitä. Kasteessa minä olen uudestisyntynyt.Kaste vie minut taivaaseen asti. Olen kastettu olen pelastuva huudahti Luther.


      • superkokki
        ReijoR kirjoitti:

        Uudestisyntyminen tapahtuu siinä hetkessä kun ihminen antaa elämänsä Jeesuskelle, sillä Hän on välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Vain Hänelle on annettu valta antaa synnit anteeksi. Hän uudestisynnyttää syntisen ihmisen elävään toivoon.

        Luterilainen kirkko voi opettaa omiaan, mutta Raamattu opettaa, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. Onneksi luterilaisessa kirkossa on paljon lahkolaisuudesta vapaita ihmisiä, jotka tietävät tämän asian, eikä väärä oppi ole heidän Jumalansa.

        Apostolien teot 3:19: Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,...

        Luin äken että Jeesus on väimies ihmsen ja Jumaan välssä mutta on siellä muitakn esimerkiksi hihhuli joka omalla toimiallaan yrittää käännyttämään homoja ja muitakin,mutta kuitenkin tuomitsee osan kansasta helvetin tuleen.Lopputulos voi olla että hihhuli itse päätyy helvetin tuleen lätyjensä kanssa.PS: Laita foliopaperia lättyjesi ympäri ettei ne käristy.


    • muutakantaasi

      Arkkipiispa ja kirkkomme muut piispat ovat kyllä erimieltä kuin sinä Reijo. Kyllä varmaan Klan helluntaiseurakunnasta löytyy myös homoja. Emme saa sulkea ketään pois. Sinunkin olisi jo aika hyväksyä että aika on muuttunut. Lääketiede ja moderni psykologia hyväksyvät homouden.

      • Raamattuei

        Jumalan sana ei sitä kuitenknaan hyväksy, kuten ei huoruuttakaan tai varkaita.
        Lääketiede tai psykologia ei ole Jumala.


    • mikätulkintaonoikea

      Sanaakin voi tulkita niin monella eri tavalla, kirkossamme on erilaisia tulkintoja.

      • Nämä ovat perusasioita ja edelleen voimassa luterilaisissa kuin muissakin kiroissa, vaikkaan aviolitto ei ole pelkästään kirkollinen asia, vaan ihan instituutio kaikissa kulttuureissa. Näissä se on aina miehen ja naisen välinen liitto. Muut liitot on epänormaaleja.


      • Virhe korjataan- -Kirkoissa.


    • zxzxzxzxzxz

      Reijon kaltaiset kiihkoilijat ennemmin karkoittaa kirkosta kuin vetää kirkkoon.Eikö Reijo sun kannattaisi vaan keskittyä vain omaan taivaaseen menoosi.Sulla ei ole MITÄÄN oikeutta tuomita muita ihmisiä, tajuatko EI mitään!

      • eipelastusta

        Kirkot ei ketään pelasta. Minulla on Jeesuksen veren tähden asiat kunnossa.

        Enkä minä tuomitse. Jokainen ihminen ilman Jeesusta on tuomittu kadotukseen.

        Johannes 3:18: Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.


      • menolippunyt

        Kyllä hihhul. pääsee taivaaseen,ensin vähän kiihotusta ja sitten dynamiitti pötkö perseseen ja menoksi.Toivottavasti hihhuli ei jää puitten oksien / latvoihin kiinni.Hyvää matkaa,saapumis aika perille on vielä epäselvä.


    • heilhihhuli

      Hihhuli kiroilee päissään, näkyy naamasta että viina maistuu, on se niin pöhöttynyt makeasta elämästä toisten rahoilla, uudestisyntynyt pitäisi olla lempeä ja lähimmäisen rakas eikä kiroileva huutava kiihkoilija joka ei edes tunne raamattua, ainoastaan ulkoa opittuja fraaseja.

      • Enpäs ole viinaa ottanut kun viimeksi 29 vuotta sitten. Silloin annoin elämäni Jeesukselle ja sain uudestisyntyä Pyhästä Hengestä. Siihen jäi viinat ja tupakat ja kiroileminen. On se mahtavaa kun ei tarvitse juoda viinaa. Makeaa elämää kyllä vietän kun Herra tuntuu auttavan kaikessa, mutta sehän on vain positiivista näin laman alla. Ihmisille olen todella lempeä ja rakastettava, mutta viholliseni joutuvat keksimään mitä ihmeellisempia valheitaan kateuden sapesaan. Mutta senkin sallin heille. :)

        Sananlaskut 1:28-32: Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.
        Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
        Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.


      • entinenelämäni

        Olitko hihhuli entisessä elämässä marsu tai haisunäätä.


    • timo-ontyhmä

      Siunauksista. Sananl.30:8. Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana. Älä köyhyyttä, älä rikkautta minulle anna; anna minulle ravinnoksi määräosani leipää, 9. etten kylläisenä tulisi kieltäjäksi ja anoisi: Kuka on Herra? ja etten köyhtyneenä varastaisi ja rikkoisi
      Jumalan nimeä vastaan.


      Heitätkö sinä Reijo AAMENET tähän perään.

      MAHTAVAA MAHTAVAA .

      MINÄ JA JUMALA.

      SIUNAUSTA AIVOTTOMILLE.

    • anteeksianto

      No niin nyt taisi hihhulilla mennä aivot sekaisin ja hän ei tiedä mitä pitäisi vastata.No jos arvaan oikein niin hihhuli vastaa Jeesuksen nimessä jotain semmoista mitä ei kukaan ymmä että hän saa syntinsä anteeksi.Kuinka monta kertaa olet hihhuli saannut syntisi anteeksi.Täyty kohta lähettää sanomaa taivaan isälle että hän kahtoo enemmän sinun perään kuin vonkaat vaimoltasi ja Jumalalta joka päivä anteeksi.Ole nyt edes yhden päivän niin että et tee syntiä.Kuin elät valheiden ja riivatun hengen kanssa niin se on syntiä,ja ehkä Jumala hieman rankaisee sinua sillä tavalla että saat olla keppisi kanssa puutteessa.Ota opiksi näistä sanoista. HALLELUUJA.

    • TOSIREALISTinKOKKOLA

      Nyt aloittaja puhuu paskaa. Tunnen ainakin kolme lähisukumme tuttua, jotka ovat viettäneet kirkkohäitä, eli mies ja nainen on keskenään yhteen liitetty - aviopariksi kirkon alttarilla...
      Homot saavat puolestani mennä edelleen vaikka "kimppakaappiin, -hirteen", joita tiedän tapahtuneen kymmeniä mitä erikoisimmilla tavoilla, hah!
      Kaatopaikalta on löydetty auton pakokaasuun kuolleet, itsensä myrkyttäneet alastomat jätkät toisen mulkku toisen persereiässä...

    • KOKKOLANTOSIREALISTIin

      Rekisteröity parisuhde on naisen ja miehen kesken tehty "yhteistoimintasopimus" - rakkauden liitto. Näin teimme tulevan vaimoni kanssa kirkossa yhteistoimin, ja kristillisen kaavan mukaan. Lupasin papin kysyessä muutakin kuin "tahdon"...
      Homoliitto ei saa olla julkinen parisuhde, eikä saa rasittaa kirkon eikä valtion taloutta. Kukin saa viettää rietasta elämäänsä vaikka hevosen, Saksan paimenkoiran, lampaan, kissan tai minkä tahansa "ötökäisen", örkin kanssa.
      Vain miehen ja naisen - Aatamin ja Eevan - välinen seksuaalinen, ja siten lapsia tuottava liitto on hyväksyttävä. Onko nyt asia selvä? Onhan! Kiiiitooooos!!!...

    • timo-ontyhmä

      timo-ontyhmä
      3.3.2016 21:39
      UUSI
      Siunauksista. Sananl.30:8. Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana. Älä köyhyyttä, älä rikkautta minulle anna; anna minulle ravinnoksi määräosani leipää, 9. etten kylläisenä tulisi kieltäjäksi ja anoisi: Kuka on Herra? ja etten köyhtyneenä varastaisi ja rikkoisi

      Jumalan nimeä vastaan.

      Heitätkö sinä Reijo AAMENET tähän perään.

      MAHTAVAA MAHTAVAA .

      MINÄ JA JUMALA.

      SIUNAUSTA AIVOTTOMILLE.

      IlmiannaJaa
      LISÄÄ KOMMENTTI

    • KOKKOLANTOSIREALISTI

      Siunattuja olkoot hullut ja homot, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
      TosirealistiKokkola

    • TOSIbörje

      Tahvo med Börje!

    • RealistinKaveritKokkola

      On siinä viisas mies. Tämän kauden Jeesus. Onko HÄN vihdoin tullut päälle maan?

    • TOSIbörje

      Börje och Tahvo.

    • TosirealistinKaverit

      Tosirealisti on uusi ylösnousemus ja elämä.

    • timo-ontyhmä

      Siunauksista. Sananl.30:8. Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana. Älä köyhyyttä, älä rikkautta minulle anna; anna minulle ravinnoksi määräosani leipää, 9. etten kylläisenä tulisi kieltäjäksi ja anoisi: Kuka on Herra? ja etten köyhtyneenä varastaisi ja rikkoisi

      Jumalan nimeä vastaan.

      Heitätkö sinä Reijo AAMENET tähän perään.

      MAHTAVAA MAHTAVAA .

      MINÄ JA JUMALA.

      SIUNAUSTA AIVOTTOMILLE.

    • TOSItahavo

      Tahavon kavereita" ei ole älyllä siunattu taatanan taatana!

    • jankkaaja

      Mitä tuo yksi tuossa jankkaa?

    • rehellisyys12

      No miksi meidän huhheli nyt vastaa kuin oikein asiallisesti kysytään nyt olisi asiallinen vastaus kohdallaan.

    • nythypitään

      No jos herra hihhuli on niin pätevä niin nyt hän mielestäni pitäisi seisoa,en nyt tarkoita että kihuttuneessa tilantteessa vaan että hihhuli olisi oma itsensä ja hän tunnuistaisi omat syrjä hypyt niin kuin jänis hyppää ensimäisen ripsipiirakan /toosan päälle ja ottaa ihanan tunteen hyväkseen.Hyi sinua pikku hiihuli ,mitä sinun vaimosi sanoo siihen että otit jäniksen.Vaimo parka toivottavasti ei tule jänis ruttoa.Siunattua rakkautta.

    • Meidän kaikkien olisi hyvä muistaa sellainen fakta (ei siis mikään mielikuvitukseen perustuva Ajan Fakta vaan ihan oikea tosiasia) että koskaan ei kukaan ole missään päin maailmaa tuonut esiin yhtään todistetta ainoastakaan riihitontusta ta jumalasta. Ovat siis mitä todennäköisimmin mielikuvitusolentoja.
      Ajattelevat ihmiset ovat tämän jo tienneetkin. Jumaliin luulevat voisivat alkaa itse ajattelemaan.

      • Ajatellaanpa

        Mutta jos jumala kuitenkin on olemassa eikä pelkkää mielikuvistusta, me ollaan pojat kusessa sitten. Liian monta ihmistä uskoo tähän Jumala juttuun, että se ihan mielikuvitusta voisi olla. Olen vähän alkanut kallistumaan tuon Reijon kannalle. Se kuitenkin on aika vakuuttava näissä jutuissa. Pitääpä jutella joskus kasvokkain.


      • Jumalia löytyy tuhansia, jumaluuksia miljoonia. Meinaatko että ne kaikki ovat totta koska niin moni uskoo niihin? Mielikuvitusolennot ovat ihan normaaleja esi- ja varhaispuberteetissa. Aikuisilla ne ovat henkisen kypsymisen puutteen merkkejä.
        Lähes kaikki ihmiset uskoivat muutama sata vuotta sitten että Maa on neliskanttinen pilarien päällä oleva litteä alue jota Aurinko ja planeetat kiertävät, ihan kuten Raamatussa jumalan nimeen kerrotaan. Oletko sitä mieltä että Maa on pyöristynyt vasta nyttemmin kun iso osa ihmisistä uskoo sen olevan pyöreä? Jos uskot noin olet kypsä Reijon opetuslapseksi.
        Reijon olentoon uskovat ovat melko pieni ryhmä, Reijo itse erittäin epäuskottava.


      • uskovain

        Muutama miljardi uskoo Jeesukseen.


      • uskovain kirjoitti:

        Muutama miljardi uskoo Jeesukseen.

        Kirjoitin "Lähes kaikki ihmiset uskoivat muutama sata vuotta sitten että Maa on neliskanttinen pilarien päällä oleva litteä alue jota Aurinko ja planeetat kiertävät, ihan kuten Raamatussa jumalan nimeen kerrotaan. Oletko sitä mieltä että Maa on pyöristynyt vasta nyttemmin kun iso osa ihmisistä uskoo sen olevan pyöreä?"
        Et näköjään ymmärtänyt kirjoitustani, nimimerkkisi taitaa olla selityksenä miksi et ymmärtänyt.
        Ei se että muutama miljardi uskoo tee sitä Jeesusta sen todellisemmaksi. Eikä se että vielä useampi miljardi ei usko todista Jeesuksesta yhtään mitään. Jos Jeesuksesta olisi edes yksi ainoa aikalaismaininta kirjoituksissa olisi se merkki että hän on saattanut olla olemassa, mutta kun ei ainuttakaan...
        Vaikka joku pystyisi osoittamaan Jeesuksen olleen joskus olemassa, ei sekään olisi minkäänlainen todiste minkäänlaisen jumalan olemassaolosta.
        Totuus säilyy siis vieläkin sellaisena että näyttävät olevan nuo riihitontut, Jeesukset ja jumalat pelkkiä mielikuvitusolentoja.


    • pipihomo

      JOKAINEN HUOMINEN ON UUSI EILINEN


      Siunauksista. Sananl.30:8. Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana. Älä köyhyyttä, älä rikkautta minulle anna; anna minulle ravinnoksi määräosani leipää, 9. etten kylläisenä tulisi kieltäjäksi ja anoisi: Kuka on Herra? ja etten köyhtyneenä varastaisi ja rikkoisi

      Jumalan nimeä vastaan.

      Heitätkö sinä Reijo AAMENET tähän perään.

      MAHTAVAA MAHTAVAA .

      MINÄ JA JUMALA.

      SIUNAUSTA AIVOTTOMILLE.

    • TOSIbörje

      Ovatko Tahvo ja Börje menneet naimisiin!

    • KokkolanTOSIrealisti

      Olette te saatanat hulluja ja höperöitä - hel....n menninkäisiä. Uskokaa jo, ettei mitään "jeesuksia" ole ollut - eikä tule. Vain puusta veistettyjä pökkelöitä.
      Kuka on tullut kertomaan ihmeitä tekevästä äijästä, ja mitä sinun pitäisi tehdä.
      Voisin olla uusi Jeesus, maan päälle tullut kansain vapahtaja, sotia estävä, ihmiskuntia yhteenliittävä Kristus, hah. Uskokaa jo hyvät ihmiset, että mitään taivasta, paratiisia, onnelaa ei ole olemassa. Paratiisin suomat nautinnot saadaan elon myötä. Kuoleman jälkeistä elämää ei ole...

    • kristityksiristitty

      Raamattu sanoo: Hullu sanoo sydämessään ettei ole Jumalaa olemassa. Ristinsanoma on hullutusta niille jotka joutuvat kadotukseen näin Sana opettaa.

    • TOSIbörje

      Joko ripulisti ja Börje ovat rekisteröineet suhteensa!

    • O-------

      Kannattaa siis pitää kristillisiä arvoja ja maalaisjärkeä voimassa. Näin Reijo R avauksessaan.


      6.1.2016 17:12
      Tähänkö avaaja viittaa?
      "Kansanedustaja Hirvisaari kuvaa helluntailaisuuden pedofilista ilmapiiriä seuraavasti:"Valitettavasti myös PEDOFIILIT hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Vantaalla on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelevat heitä suulle kaiken kansan keskellä."

      Nuoret , lähtekää helluntaiseurakunnista , pääsette eroon näistä

      LIMAISISTA , LAPSIA RAKASTAVISTA SEDISTÄ .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe