Mielimusiikkia

rokkimuori

47

1061

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gggggvhv

Löylykauha perseeseen

• Tolkku
        Trabant-KSML kirjoitti:

Jauhat samaa monessa ketjussa... voisi päätellä, että sinulla on ongelma löylykauhojen suhteen... kumpi pää edellä yleensä itse suoritat penetroinnin...?
        https://www.youtube.com/watch?v=xEskKMHLs5Y

Onko tällä hienolla sanalla paneroinnin kanssa jotain tekemistä ?
        Melkein Kokkina kyselen.

• Tolkku

Se on fiini mies tämä nuorekkaan salskea Porilaisolut Mannekiini. Ei se paljon vastaile.
        Rämpyttää vaan sohvan nurkassa Kitaraa Kartanotyyppisessä asumuksessaan maalaismaisemissa. Ja rapsuttelee Koiraa.

Mutta sellasia ne oli Piitlessit ja kaikki muutkin rokkihipit.

• Tolkku

Ei tuo löylykauha vitsi ehkä ihan niin kauhean hyvä ole, mutta kyllä se KK .n useimmat jankutukset voittaa kirkkaasti. Laita kaveri ihmeessä vaan jatkossakin joka ketjuun yksi löylykauha. Se on ihan hymyilyttävä..

• Tolkku kirjoitti:

Se on fiini mies tämä nuorekkaan salskea Porilaisolut Mannekiini. Ei se paljon vastaile.
        Rämpyttää vaan sohvan nurkassa Kitaraa Kartanotyyppisessä asumuksessaan maalaismaisemissa. Ja rapsuttelee Koiraa.

Mutta sellasia ne oli Piitlessit ja kaikki muutkin rokkihipit.

Kiitos vain... vaikka ei tuossa mitään tolkkua ollut...

https://www.youtube.com/watch?v=wKOJ8OLqv3Q

• 0123
    • huhuhuu
    • Tolkku

Ukkivainaan kanssa eleltiin samaan aikaan uudestisyntymisteorian mukaan. Olin syntynyt vahingossa , kuten ihmiset melkoisen yleensä kaikki , mutta vahingoksi laskin ajan ja paikan suhteessa elinympäristöön. Juoksen siinä filmissä lyhyen pätkän panssarivaunun rinnalla. Pienen pätkän olen muistavinani jotain , en ole varma siitä juoksijasta. Koska mustenee enkä muista mitään kuin vasta 60-luvun alkupuolelta , hämärästi..
      Myös lyhyt kohtaus ko. Dok. filmin pätkä koosteessa se kun lentokone menee puunlatvoja hipoen yli kuvaajan. Saatoin olla siinäkin , tai jossain.
      Huii !
      Hurjia kuvia ja päälle säveltänyt JS n. viisitoistavuotiaana kauan sitten..

Jone Sallanen . "The Lights of Stalingrad".. Ja muutakin.

Ps. Taitaapi olla Suomi 24 .sen historian asiallisin ketju..
      Hyvä Muori !

• Tolkku
    • Tolkku
    • Tolkku
    • Tolkku
    • Tolkku
    • Tolkku
      • AlienLovers

Excellent, awesome! Tuossa vilahti kuva japanialaisen moottoripyörän polttajaisista.
        Olin brittirallissa Saarijärvellä Kuulan kanssa, kun tuollainen happeninki oli paikallisen mc Bonkerssin toimesta.

• Tolkku
    • Tolkku
    • Ja oikeata musiikkia.
      Veljeni Jan asuu Helsingissä Helsinginkadun varrella olevassa yksiössä. Ja kerran Tenkka-baarissa istuessaan tuli Albert Järvinen pöytään prikka täynnä shotteja, joi ne pois, ja morjesti että ei passaa ottaa enempää, pitää lähteä keikalle.
      https://www.youtube.com/watch?v=1UAEsc-MDxM

• theFEDERATORS
    • iltasoitto
    • Tolkkua

Ettekö te soittaneetkaan " kuku mitä hä "
      Sleepy Sleepers

• Tolkkua
    • iltapäiväänideoita

Deep Purple - Highway Star, on aika rumpubiisi, toinen hmmm samalta bändiltä, mutta David Coverdalen laulamana: Deep Purple - Burn.... rennompaakin ehkä muodossa Georgia Sattelitesilta vaikka.

• 977jooradiojykylätämä

Oli hassu juttu tuossa pari kuukautta sitten, todella loukkasin itseni pahasti jalan, olin sairaalassa... houltojoukot tulivat tuomaan älypuhelimen, jolla pystyin kuuntelemaan radio jyväskylää sitten, kuulokkeet antennina sen aikaa mitä jouduin viettämään siellä pyörätuolissa sairaalassa..

• loukkaantumisseikkailut

.. voin jatkaa hassua juttua, tosiaan menetin tajuntani tavallisilla ruokaostoksilla, oikein en tiennyt missä olin, varmaan jokin noin 30min aivot ilman happea, sitten Kyllön sairaalasta heräsin pedillä, joitain pätkiä mitä muistin oli mielessä, mutta ensimmäinen mielikuva oli että: minut on huumattu ja kaapattu jotenkin varmaan tuon ISIS-järjestön toimesta, joten pitää etsiä pakotietä heti.

Joo aivot eivät olleet palautuneet aivan normaaliin olotilaan vielä sitten, antoivat minulle jotain.. ringeriä tiputuksessa sekä diapamia suuhun, jotta vapautuisin siitä shokista sitten.

Kongolainen tuli kuvitelmissa, joku kaljupäinen mieshoitaja takavarikoimaan jotain juomia.. koska oli viikonlopun juomia, viinoja ostettu samalla kauppareissulla, olivat kassissa vielä.

Ja sitten kun kuvittelin että olin vankina jossain, kun... aivot eivät toimineet aivan hyvin vielä.. Kongolainen kaljupäinen tulee ... vaikka oli oikeasti suomalainen kaljupäinen hoitaja, ja en päässyt kävelemään kunnolla ollenkaan, olin pyörätuolitilassa.

Tuo minua harmitti aika paljon, kun joku hoitaja sanoi: löit minua, sanoin että no anteeksi, tarkoitus ei ollut kyllä.

Kun kuvittelin että on kaapattu jonnekin ja kaikki ovat vihollisia, pitää paeta jollain keinolla..

• Tolkkua

Melekosen hieno dokumentti tuli äsken telkasta ..Se Juicen ja muitten risteily ..Kannattaa kaivaa ..Olikohan yle teema.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4141
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      139
      1828
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1184
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      102
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe