pelaan sania ja olen kuullut viemäreistä joista pääsee toiseen maahan. missä nämä viemärit ovat?
kiitos vastanneille
missä ovat viemärit?
5
745
Vastaukset
- juustojuuso
Muistaakseni googlesta löytyy kartta jossa on kaikkien viemäreitten olinpaikat..
Mutta muistaakseni ainakin yks viemäri on ekassa maassa sellasen suihkulähteen vieres olevien talojen lähettyvillä...............- .......
scuubi kirjoitti:
niitä ei ole pelissä laisinkaan pelkkiä huhuja
Pelissä ei oo mitään viemäreitä. Eikä maita vaan ne on kaupunkeja tää ei ole super mario
- viemäriputki
....... kirjoitti:
Pelissä ei oo mitään viemäreitä. Eikä maita vaan ne on kaupunkeja tää ei ole super mario
Onko ne viemärit bugeja joista tippuu maan läpi vai viemäriputkia?
- Kake
viemäriputki kirjoitti:
Onko ne viemärit bugeja joista tippuu maan läpi vai viemäriputkia?
Itse olen tippunut semmoseen "viemäriin" ja joutunut tosi kauas lähtöpisteestä. Se oli vähän kuin olsi kielekkeeltä alas hypänny ja luulin jo että kuolin, mutta sitte tyyppi ilmestyki ihan eri paikkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463