Vaivaako?

Werneri

Minua ainakin jurppii suunnattomasti se, että televisiossa on melkein joka ohjelmassa joku hemmetin homopari. Pois homppelit ainakin minun telkkaristani. Nuoremmillekin halutaan näyttää, että tämä on muka aivan luonnollista... Ne on vissiin vallanneet television johtajanpaikkoja ja haluavat esitellä touhujaan. Kai niitä on pakko olla, mutta mieluummin vähemmän tv:ssä.

40

2921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rudi

Joskus tulee vähän samanlaisia fiiliksiä.
      Täytyy laittaa tähän perään yks kirjoitus jonka oon joskus copypastannu jostain. Ei oo mun kirjoittama, mutta niin on omia fiiliksiä, että liikutuksen kyyneleet valui poskille sen ensi kertaa lukiessani.=)

"Katsoin eilen eukon kanssa sisustusohjelma T.I.L.A.a. (Hyvä kysymys:"Siis katsoit mitä ?"). Tajusin karmean tosiasian. Näissä perkeleen sisustusohjelmissa on aina sisustajina naiset tai sitten homomaiset miehet. Lopputulos on aina sellainen, hellanduudelis kiva, harmaa, beige, feminiini ja yhdetentekevä haistapaska ei mikään.
      Missä on kunnon äijät tällaisista sisustus ohjelmista? Missä on testosteroni ja toiminta? Laitetaan telkkuun perusukot sisustamaan niin saadaan olkkareihinkin actionia. Tulee flipperiä, tikkataulua, biljardia, kunnon pleikkarit, videotykit ja stereot. Laitetaan kromia kalusteisiin ja hirvenpää seinälle. Värivalikoima on julma mutta komia. Katoaa ne kummaliset tarpeettomat tyynyt sohvilta ja lattian väriin sopivat kalsariraidalliset verhot.
      EI SOHVAT TARVITSE MITÄÄN SAATANAN YLIMÄÄRÄISIÄ TYYNYJÄ.

Sitten on nämä kokkiohjelmat, voi vittu sentään. Nyt raavaat ukot tekevät himassa essu päällä jotain nuudelipuudeli gurmeeta ja luulevat, että se on jotenkin normaalia. Ei perkele. Jos mies tekee ruokaa, se on joko sian- tai naudanlihaa ja mieluiten se grillataan !

Suomen kansa lihoo, koska olkkareista tehdään jotain näyteikkunoita ja oleskelukuutiota. Sinne kun laitetaan rummut tai pingispöytä niin johan rupeaa läski palamaan. Eli aktiviteettia kansan läskistämishuoneisiin.

Ja mitä tekevät suomalaiset miehet ? Kulkevat ihan oikeasti vaimon perässä valitsemassa juuri niitä kalsariverhoja pitkin hönttilöitä ja Ikeoita. Aikaisemmin ne verhot vaan ilmestyivät jostain sinne ikkunalle, ei ollut miehen homma niihin puuttua. Nyt on tultava muutos, verhoihin laitetaan formula kuviot tai sitten eri kaljafirmojen logoja.

Niin ja ukot puhuvat jo keskenäänkin sisustamisesta ja paskavaipoista. Naiset ovat aivopesseet koko kansan, jotta miehen pitäisi osallistua kaikkeen!! Jumalauta, milloin ne akat rupeavat korjaamaan auton, pesukoneen, tekemään raskaat pihatyöt, rakentamaan ja kasaamaan hyllyt? Kurkkaappas äijäpaha sinne housuihisi. Onkos siellä banaani vai persikka?

Nyt on tossukat herätyksen aika. Kunnioittakaa naisia, mutta älkää itse olko sellaisia."

• odotettavissa

Minustakin telkkarissa on viime aikona homot lisääntyneet.
        Näyttää pahalta kun monta homoa pukee tyylitajullaan kunnon heteromiestä.
        Osaa oikeat miehet pukeutua ilman homojen apua.

• tellaram

hyvä tuo sinun juttu. Nyt on aika mennä nukkumaan, kun sain niin hyvän mielen. Onneksi minun äijäni ei laahusta perässä valitsemassa sitä sun tätä, ei ole liioin tyynyjä sohvilla. On hyvin yksinkertainen huusholli, mutta omalla tavallaan viihtyisä. Ja mikä parasta, meillä syödään hyvin, eli läskisoossi, lihapullat ja pottumuussi jommankumman tekemänä. Tosin mies laittaa voita paistinpannulle, että saa paremman läskisoossin. Ei olla laskeskeltu kalorioita ja kuitenkin voidaan suht`koht hyvin. Tosin huomenna meinasin laittaa perinteistä potaattilaatikkoa, nam-nam.

• kyllästyttää

Osuit naulan kantaan, olen haukotellut saman asian kanssa jo tovin. Tuntuu kuin noilla ohjelman tekijöillä olisi jotain traumoja ja niitä puretaan sitten julkisesti - esittelemällä jatkuvalla syötöllä noita homppeleita - tuntitolkulla/vko. Hoh hoijaa!!!

• Pirre*

se niin että hekin ovat vain ihmisiä, jotka eivät ole itse saaneet valita osaansa.

Eikö me voitais jo vihdoinkin olla suvaitsevaisempia ja hyväksyä homotkin tasa-arvoisina kaikilla elämänalueilla, telkussakin.

Mie en hyväksy rasismia missään muodossa.

• Werneri

Olen muuten samaa mieltä, mutta ei telkkarin viihdeohjelmiin. Ei ole kysymys tasa-arvosta, vaan kysymys on salaa tehtävästä aivopesusta. "Viisi tyylitietoista homoa opettaa heteromiestä pukeutumaan...", paskat ja ei kiitos. Useimmat osaavat pukeutua kyllä itsekin. Ovatkos homot sitten joku oma rotunsa ja haluatko sinä sitten nähdä lesboilua telkusta? Rasismia?

• nainen53

asuu pienen pieni rasisti. Sitä ei vaan haluta myöntää.
        Eivät olekkaan osaansa valinneet, tulisi hyväksyä siinä kuin muutkin. Mutta pitääkö hyväksyä muita enemmän, tai, vaikka väkisin ettei saa sitä rasistin leimaa otsaan?

• Werneri
        nainen53 kirjoitti:

Eivät olekkaan osaansa valinneet, tulisi hyväksyä siinä kuin muutkin. Mutta pitääkö hyväksyä muita enemmän, tai, vaikka väkisin ettei saa sitä rasistin leimaa otsaan?

Vielä kerran. Olkoot minun puolestani aivan rauhassa, en käy kimppuun kadulla, en huutele, annan muitten katsella mitä ohjelmia haluavat. Mutta, ei kai kukaan voi kieltää tätä telkkarin homobuumia. Eihän siellä vastaavia lesbo-ohjelmia kai ole?
        Missä ohjelmassa esim. viisi tyylitietoista lesboa opettaa heteronaista pukeutumaan tai meikkaamaan... Mitä tekemistä yleensäkin on seksuaalisella suuntautumisella ja tyylitietoisuudella.

Mielipiteeni siis koskevat vain sitä, että telkkarin viihdeohjelmista alkaa olla eväät lopussa, kun tällaistakin ilmiötä jo pitää lanseerata.

• nainen53
        Werneri kirjoitti:

Vielä kerran. Olkoot minun puolestani aivan rauhassa, en käy kimppuun kadulla, en huutele, annan muitten katsella mitä ohjelmia haluavat. Mutta, ei kai kukaan voi kieltää tätä telkkarin homobuumia. Eihän siellä vastaavia lesbo-ohjelmia kai ole?
        Missä ohjelmassa esim. viisi tyylitietoista lesboa opettaa heteronaista pukeutumaan tai meikkaamaan... Mitä tekemistä yleensäkin on seksuaalisella suuntautumisella ja tyylitietoisuudella.

Mielipiteeni siis koskevat vain sitä, että telkkarin viihdeohjelmista alkaa olla eväät lopussa, kun tällaistakin ilmiötä jo pitää lanseerata.

yhdenlaista leimaamista yhdistää homous ja tyylitietoisuus. Aika paljon tämäntyyppistä juttua tosiaan tulee, nimenomaan miehistä, vähempikin riittäisi. Joskus on ihan huumorijuttua, mutta tämä tai mikä aihe vaan liian suurina annoksina alkaa ärsyttää. Mutta ei tätä saa arvostella, tai on heti suvaitsematon. Ja toi juttu inho = epävarmuus omasta seksuaalisuudesta, pelkkää psykologien soopaa.

• Pirre*
        Werneri kirjoitti:

Olen muuten samaa mieltä, mutta ei telkkarin viihdeohjelmiin. Ei ole kysymys tasa-arvosta, vaan kysymys on salaa tehtävästä aivopesusta. "Viisi tyylitietoista homoa opettaa heteromiestä pukeutumaan...", paskat ja ei kiitos. Useimmat osaavat pukeutua kyllä itsekin. Ovatkos homot sitten joku oma rotunsa ja haluatko sinä sitten nähdä lesboilua telkusta? Rasismia?

sanot, että "kysymys on salaa tehtävästä aivopesusta", oletkos sinä sitä mieltä, että homous on jotenkin opittu ominaisuus ja että sen takia täytyy pelätä mahdollista "homotartuntaa"?

Vai mitä sinä pelkäät?

• Werneri
        Pirre* kirjoitti:

sanot, että "kysymys on salaa tehtävästä aivopesusta", oletkos sinä sitä mieltä, että homous on jotenkin opittu ominaisuus ja että sen takia täytyy pelätä mahdollista "homotartuntaa"?

Vai mitä sinä pelkäät?

Jopa minäkin tajuan, että kyseinen perversio on lapsuudessa saatu. Oletko ehkä lesbo? Aivopesu tarkoittaa asenteiden muokkaamista hyväksymään tietyt asiat, olivatpa ne kuinka järjenvastaisia tahansa. "Totaalinenkin valhe muuttuu uskottavaksi, kun sitä tarpeeksi usein toistetaan" (Josef Göbbels). Jos et tiedä, mitä asennemuokkaus on, niin olen todella pahoillani puolestasi. Olet todella helppo saalis.

• Pirre*
        Werneri kirjoitti:

Jopa minäkin tajuan, että kyseinen perversio on lapsuudessa saatu. Oletko ehkä lesbo? Aivopesu tarkoittaa asenteiden muokkaamista hyväksymään tietyt asiat, olivatpa ne kuinka järjenvastaisia tahansa. "Totaalinenkin valhe muuttuu uskottavaksi, kun sitä tarpeeksi usein toistetaan" (Josef Göbbels). Jos et tiedä, mitä asennemuokkaus on, niin olen todella pahoillani puolestasi. Olet todella helppo saalis.

tässä iässä ei vielä ole "helppo" saalis, niin johan on kumma :)

Oletkos sitä mieltä, että asenteita ei saa muokata ihmisten suvaisevaisuuden liisäämiseksi ja "erilaisten" ihmisten hyväksyntään keskuudessamme?

Oletkos sinä kenties äärioikeistolainen eli suomeksi skini- aatettako kannatat, joko kopsauttelet kantapäitä yhteen ja nostat käden ojoon eteesi - "Haill Hitler"!

"Jopa minäkin tajuan, että kyseinen perversio on lapsuudessa saatu", et sie kyllä tajjuu mittää ja piste.

• Werneri
        Pirre* kirjoitti:

tässä iässä ei vielä ole "helppo" saalis, niin johan on kumma :)

Oletkos sitä mieltä, että asenteita ei saa muokata ihmisten suvaisevaisuuden liisäämiseksi ja "erilaisten" ihmisten hyväksyntään keskuudessamme?

Oletkos sinä kenties äärioikeistolainen eli suomeksi skini- aatettako kannatat, joko kopsauttelet kantapäitä yhteen ja nostat käden ojoon eteesi - "Haill Hitler"!

"Jopa minäkin tajuan, että kyseinen perversio on lapsuudessa saatu", et sie kyllä tajjuu mittää ja piste.

ei taida olla parhaita puoliasi.

• Pirre*
        Werneri kirjoitti:

ei taida olla parhaita puoliasi.

miten sinä haluaisit sen ymmärrettävän?

• Werneri
        Pirre* kirjoitti:

miten sinä haluaisit sen ymmärrettävän?

Niin, jos otan historiasta esimerkin, jossa koko kansa onnistuttiin manipuloimaan täysin järjettömän asian taakse tiedoitusvälineillä, jotka eivät ole mitään nykypäivään verrattuna niin saat aiheen haukkua minua natsiksi! Mikä takaa, että asia johon asenteita käännetään suosimaan nurkassa kököttävällä hypnotisaattorilla, on kannatettava ... homous??? Oletko jossain kirjoittamassani nähnyt, että haluan sulkea ko. ihmiset keskitysleiriin. Olen vain ihmetellyt tv:hen työnnettävää amerikka-hömppä-homobuumia, jota ei monikaan välittäisi katsella.

• Werneri kirjoitti:

Niin, jos otan historiasta esimerkin, jossa koko kansa onnistuttiin manipuloimaan täysin järjettömän asian taakse tiedoitusvälineillä, jotka eivät ole mitään nykypäivään verrattuna niin saat aiheen haukkua minua natsiksi! Mikä takaa, että asia johon asenteita käännetään suosimaan nurkassa kököttävällä hypnotisaattorilla, on kannatettava ... homous??? Oletko jossain kirjoittamassani nähnyt, että haluan sulkea ko. ihmiset keskitysleiriin. Olen vain ihmetellyt tv:hen työnnettävää amerikka-hömppä-homobuumia, jota ei monikaan välittäisi katsella.

kaupallisilta kanavilta ei tule mitään mitä ihmiset eivät katsoisi, suosio on välttämätöntä.

Telkkarista tulee nykyisin satoja tunteja ohjelmaa vuorokaudessa, kun käytettävissä olevia tunteja on vain 24. Valinnan paikka siis.

• Pirre*
        Werneri kirjoitti:

elähän hikkeenny, lukasehan ne omat lesbottelut ensin - mut ei se mittää - en mie vähästä hätkähä...

Eikös se nyt jo tavallaan ole, ko. ihmisryhmän telkeämistä "keskitysleiriin", kun heidän - mielestäsi, ei pitäisi näkyä eikä kuulua eikä esiintyä itsenään telkussasi?

Minusta, jos tuolle sinun linjallesi lähdetään, niin kohtahan täällä joku sanoo, että koska sinä olet - vaikka pisamainen ja punatukkainen, niin sinä et ole minun mielestäni oikeanlainen ihminen, etkä saa saa tulla näkyviin, tai jos sinulla on joku päällepäin näkyvä vamma tai sinä olet vammainen ihan jo syntymästäsi, niin pysy vaan poissa silmistäni sinä olet ruma ja epämiellyttävä katsoa, ja lopulta karsittavien lista vain pitenee.
        Asenteita muokkaamalla ja aivopesemällähän ja joukko- hysterialla- ja hypnoosilla se natsismikin silloin aikanaan mahdollistui.

Ihan iisi juttu on pistää tämä tuvan nurkassa kököttävä "hypnositaattori" kiinni tai toiselle kanavalle - outko huomanna telkussasi semmoiset toimintomahdollisuudet?

Minä oisin enempi huolissaan, jos lasten annataan katsoa yksin tai keskenään, näitä uhah pam räiskis kolinkolin pam - tyyppisiä piirrettyjäkin, joissa kaveri potkaistaan maahan surutta ja "veri" lentää ja kaveria nimitellään rääkymällä ja huutamalla miten sattuu.

En usko, että homot on rasisteja, elä pelekkee.

• Werneri
        Pirre* kirjoitti:

elähän hikkeenny, lukasehan ne omat lesbottelut ensin - mut ei se mittää - en mie vähästä hätkähä...

Eikös se nyt jo tavallaan ole, ko. ihmisryhmän telkeämistä "keskitysleiriin", kun heidän - mielestäsi, ei pitäisi näkyä eikä kuulua eikä esiintyä itsenään telkussasi?

Minusta, jos tuolle sinun linjallesi lähdetään, niin kohtahan täällä joku sanoo, että koska sinä olet - vaikka pisamainen ja punatukkainen, niin sinä et ole minun mielestäni oikeanlainen ihminen, etkä saa saa tulla näkyviin, tai jos sinulla on joku päällepäin näkyvä vamma tai sinä olet vammainen ihan jo syntymästäsi, niin pysy vaan poissa silmistäni sinä olet ruma ja epämiellyttävä katsoa, ja lopulta karsittavien lista vain pitenee.
        Asenteita muokkaamalla ja aivopesemällähän ja joukko- hysterialla- ja hypnoosilla se natsismikin silloin aikanaan mahdollistui.

Ihan iisi juttu on pistää tämä tuvan nurkassa kököttävä "hypnositaattori" kiinni tai toiselle kanavalle - outko huomanna telkussasi semmoiset toimintomahdollisuudet?

Minä oisin enempi huolissaan, jos lasten annataan katsoa yksin tai keskenään, näitä uhah pam räiskis kolinkolin pam - tyyppisiä piirrettyjäkin, joissa kaveri potkaistaan maahan surutta ja "veri" lentää ja kaveria nimitellään rääkymällä ja huutamalla miten sattuu.

En usko, että homot on rasisteja, elä pelekkee.

Tekisi mieli palata tuohon luetun ymmärtämiseen, mutta olkoon. En ole sanonut, että homot eivät saa näkyä telkkarissa. Jos on jotain asiallista sanottavaa vaikkapa jossain keskusteluohjelmassa, en vastusta. Vastustan edelleenkin tätä viihteen avulla tapahtuvaa MANIPULOINTIA, jota en EDELLEENKÄÄN halua. En siis halua pukeutumisneuvoja viideltä homomieheltä millään kielellä (suomenkielinenkin sarja on kuulemma tulossa vielä kaiken päälle), enkä halua katsoa homojen seksihommia. Lesboksi en sinua haukkunut, kysyin vain oletko. Sen verran kiihkeästi olit tämän "asennemuokkauksen" puolella. Olisit ihan voinut sanoa, että olet tai et ... loukkaukseksi tuon kuitenkin otit, että joku edes moista kysyy, aika tulenkatkuista oli tuo natsiksi haukkuminen. Potut pottuina, kun joku "haukkuu lesboksi" niin vastaavasi voi haukkua natsiksi. Siinä jäin kyllä hopealle mennen tullen, se on myönnettävä.

• Pirre*
        Werneri kirjoitti:

Tekisi mieli palata tuohon luetun ymmärtämiseen, mutta olkoon. En ole sanonut, että homot eivät saa näkyä telkkarissa. Jos on jotain asiallista sanottavaa vaikkapa jossain keskusteluohjelmassa, en vastusta. Vastustan edelleenkin tätä viihteen avulla tapahtuvaa MANIPULOINTIA, jota en EDELLEENKÄÄN halua. En siis halua pukeutumisneuvoja viideltä homomieheltä millään kielellä (suomenkielinenkin sarja on kuulemma tulossa vielä kaiken päälle), enkä halua katsoa homojen seksihommia. Lesboksi en sinua haukkunut, kysyin vain oletko. Sen verran kiihkeästi olit tämän "asennemuokkauksen" puolella. Olisit ihan voinut sanoa, että olet tai et ... loukkaukseksi tuon kuitenkin otit, että joku edes moista kysyy, aika tulenkatkuista oli tuo natsiksi haukkuminen. Potut pottuina, kun joku "haukkuu lesboksi" niin vastaavasi voi haukkua natsiksi. Siinä jäin kyllä hopealle mennen tullen, se on myönnettävä.

MANIPULOINTI, niin eikö tuo sana tarkoita, jo pienillä kirjaimilla kirjoitettuna, että halutaan vaikuttaa johonki ja johonkin on tässä tapauksessa ASENTEET homoutta kohtaan ja edelleen kysyn, miksi on paha asia jos asenteet muutuvat vapaammiksi kaikenlaisten ihmisten elää ja elättää itsensä vaikka auttamalla pukeutumaan - mikä ero siinä muka sitten on jos telkusta tulee ohjelmä jossa muotiasiantuntija ja nainen antaa pukeutumisohjeita?

En ole lesbo, enkä bikään, mutta minut saa kyllä jo pienikin toisen ihmisen syrjintäyritys - lievästisanottuna hiiltymään, koska olen sitä mieltä että kaikki me ihmiset olemme samanarvoisia, vain arvomme ja tekomme meistä tekee erilaisia.

Minusta vielä MANIPULOINTI sanana tässä tv-ohjelman yhteydessä sitäpaitsi on väärä, aivan tuntuu kuin se olisi vainoharhainen oletus.

• tellaram
        nainen53 kirjoitti:

ainakin rasisti homouden ja lesbouden suhteen. En voisi ajatella homojen "rakastelua" p-reikään enkä taas lesbojen imemisiä ja hivelyitä. Ihan oksettaa ajatuskin. Pidän karvaisista miehistä, mutta kaks karvasta karjua pussailemassa, hyi hitto.

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

MANIPULOINTI, niin eikö tuo sana tarkoita, jo pienillä kirjaimilla kirjoitettuna, että halutaan vaikuttaa johonki ja johonkin on tässä tapauksessa ASENTEET homoutta kohtaan ja edelleen kysyn, miksi on paha asia jos asenteet muutuvat vapaammiksi kaikenlaisten ihmisten elää ja elättää itsensä vaikka auttamalla pukeutumaan - mikä ero siinä muka sitten on jos telkusta tulee ohjelmä jossa muotiasiantuntija ja nainen antaa pukeutumisohjeita?

En ole lesbo, enkä bikään, mutta minut saa kyllä jo pienikin toisen ihmisen syrjintäyritys - lievästisanottuna hiiltymään, koska olen sitä mieltä että kaikki me ihmiset olemme samanarvoisia, vain arvomme ja tekomme meistä tekee erilaisia.

Minusta vielä MANIPULOINTI sanana tässä tv-ohjelman yhteydessä sitäpaitsi on väärä, aivan tuntuu kuin se olisi vainoharhainen oletus.

sinähän saat olla toki homoistakin ihan mitä mieltä haluat, ei sillä. Suomalaisilla kun on onneksi perustuslain mukaankin mieleipidevapaus - onneksi.

• Werneri
        Pirre* kirjoitti:

Mitähän eroa mahtaakaan olla "Viisi tyylitietoista homoa..." tai "Viisi tyylitietoista miestä...". Tässä on sivuviesti. Homot ovat tyylitietoisempia kuin heterot. Tätä kun hetken aikaa paukutetaan, niin jo jossain voi kuulla ihan muuten järkevän ihmisen suusta :"Niin ovathan ne kai tyylitietoisempia kuin...". Asiassa ei ole mitään perää sinänsä, päinvastoin, mutta kun tätäkin oikein tuutin täydeltä tarjoillaan niin eipä aikaakaan, kun se alkaa käydä monelle jo todesta. Monelle 7 päivää ja vastaavat on aivan täyttä totta. Kyseisen tasoisia viihdeohjelmia tai roskalehtiä jatkuvasti seuraavat ovat mielestäni tavallista alttiimpia uskomaan mitä ihmeellisimpiä tuulesta temmattuja juttuja.

Eräässä nuoruuden työpaikassa, valimossa, oli yksi kaveri töissä, joka käveli lantiota pyörittäen ja naisten käsilaukku somasti käsivarrella. Kaikki kyllä tiesivät, mikä on miehiään, mutta en muista että kellekään olisi tullut mieleen erityistä tyylitietoisuutta, josta ottaa oppia. Asusteli jonkun toisen äijän kanssa. Eipä silti, sai olla aivan rauhassa kaikilta, minä mukaan lukien.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että television viihdeohjelmia ei pidä rakennella homouden ympärille. Muutaman vuoden päästä kai saamme seurata ohjelmaa: "Viisi pedofiilia opettaa perheenisää tienaamaan hieman ylimääräistä rahaa". Kymmenen vuotta sitten "homo-ohjelmat" eivät olisi olleet mahdollisia. Ehkä kymmenen vuoden kuluttua, kun kirjoittelemme 60 palstalle, palaan asiaan.

• tämäkin
        Werneri kirjoitti:

Mitähän eroa mahtaakaan olla "Viisi tyylitietoista homoa..." tai "Viisi tyylitietoista miestä...". Tässä on sivuviesti. Homot ovat tyylitietoisempia kuin heterot. Tätä kun hetken aikaa paukutetaan, niin jo jossain voi kuulla ihan muuten järkevän ihmisen suusta :"Niin ovathan ne kai tyylitietoisempia kuin...". Asiassa ei ole mitään perää sinänsä, päinvastoin, mutta kun tätäkin oikein tuutin täydeltä tarjoillaan niin eipä aikaakaan, kun se alkaa käydä monelle jo todesta. Monelle 7 päivää ja vastaavat on aivan täyttä totta. Kyseisen tasoisia viihdeohjelmia tai roskalehtiä jatkuvasti seuraavat ovat mielestäni tavallista alttiimpia uskomaan mitä ihmeellisimpiä tuulesta temmattuja juttuja.

Eräässä nuoruuden työpaikassa, valimossa, oli yksi kaveri töissä, joka käveli lantiota pyörittäen ja naisten käsilaukku somasti käsivarrella. Kaikki kyllä tiesivät, mikä on miehiään, mutta en muista että kellekään olisi tullut mieleen erityistä tyylitietoisuutta, josta ottaa oppia. Asusteli jonkun toisen äijän kanssa. Eipä silti, sai olla aivan rauhassa kaikilta, minä mukaan lukien.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että television viihdeohjelmia ei pidä rakennella homouden ympärille. Muutaman vuoden päästä kai saamme seurata ohjelmaa: "Viisi pedofiilia opettaa perheenisää tienaamaan hieman ylimääräistä rahaa". Kymmenen vuotta sitten "homo-ohjelmat" eivät olisi olleet mahdollisia. Ehkä kymmenen vuoden kuluttua, kun kirjoittelemme 60 palstalle, palaan asiaan.

Nykyään joka ikisessä sarjassa on joko lesboja
        tai homoja. Minkä ihmeen takia?

Luonnollistahan se ei ole missään tapauksesssa.
        Houkuttelee kenties nuoria kokeilemaan.
        Minusta se on suorastaan turmiollista ja pitäi-
        si kieltää.

Minun puolesta he voivat olla mitä ovat, mutta
        ei niiden tarvitse täyttää julkisia medioita.

• Pirre*
        Werneri kirjoitti:

suvaitsemattomuuden ja ymmärtämättömyyden syvää suota. Olen mykistynyt ja ihmeissäni.

Mie en ymmärrä miten pedofiilit kuuluvat tähän asiaan.

Onko tosi, että sinä vielä yhdistät nämä kaksi, ihan eri asiaakin samaan nippuun?

• Werneri
        Pirre* kirjoitti:

suvaitsemattomuuden ja ymmärtämättömyyden syvää suota. Olen mykistynyt ja ihmeissäni.

Mie en ymmärrä miten pedofiilit kuuluvat tähän asiaan.

Onko tosi, että sinä vielä yhdistät nämä kaksi, ihan eri asiaakin samaan nippuun?

Tarkoitukseni oli vain osoittaa, että kun kymmenessä vuodessa asiat ovat muuttuneet valtavasti niin mistä tiedämme mitä juttua meille muutaman vuoden päästä yritetään syöttää ja saada hyväksymään. Eikös jatkuvasti ole saatu kiinni pedofiileja, jotka ovat erittäin vaikutusvaltaisissa asemissa. Minusta ei ole muuten suvaitsemattomuutta, jos ei halua katsella tv:stä täyttä roskaa.

• Pirre*
        Werneri kirjoitti:

Tarkoitukseni oli vain osoittaa, että kun kymmenessä vuodessa asiat ovat muuttuneet valtavasti niin mistä tiedämme mitä juttua meille muutaman vuoden päästä yritetään syöttää ja saada hyväksymään. Eikös jatkuvasti ole saatu kiinni pedofiileja, jotka ovat erittäin vaikutusvaltaisissa asemissa. Minusta ei ole muuten suvaitsemattomuutta, jos ei halua katsella tv:stä täyttä roskaa.

hyvä Werneri ou, kun yks kanava siinä telekkarissas?

Eikös meille ole pitkin ikää yritetty syöttää kaikkien tiedotusvälineiden taholta vaikka mitä pastaa, silti ollaan suhtkoht ihmisinä selevitty ja tullaan selevviimmään.

• tellaram kirjoitti:

ainakin rasisti homouden ja lesbouden suhteen. En voisi ajatella homojen "rakastelua" p-reikään enkä taas lesbojen imemisiä ja hivelyitä. Ihan oksettaa ajatuskin. Pidän karvaisista miehistä, mutta kaks karvasta karjua pussailemassa, hyi hitto.

Olen muuten ihku samaa mieltä tellaram.En mä mikään rasisti ole ja jokaisella saa olla oma mieli ja mieliteot ...mutta ..ihku paljas hetero JEES

• tellaram kirjoitti:

karvoihin katsominen miestä
        jos on vaikka märkänä hiestä
        eikä saisi myöskään kahta miestä
        keskinäisen rakkauden takia piestä.

• Optimisti

Minusta esim. "Sillä silmällä" -ohjelma on hauska ja tekee varmaan hyvää homofobisille suomalaisjörriköille. Olen useinkin saanut kuulla tämän ikäluokan miesten homofobista uhoamista ja se on aina häirinnyt minua. Hittojako se kenellekään kuuluu, mitä ihmiset tekevät omassa sänkykamarissaan? Ei homous tartu.

Nyt kun kaikki ohjelmaformaatit ostetaan ja myydään kaikkialle, joka tuutista tulee samoja aiheita käsitteleviä, samanlaisia ohjelmia.

Enemmän minua vaivaa kauneuskirurgiaa ja kauniiden filmitähtien ulkomuotoa tavoittelevat muodonmuutosohjelmat, joita tulee mielestäni vielä enemmän. Ihan normaalinnäköisiä ihmisiä aletaan leikellä ja muokata hyväksyttyjen länsimaisten kauneusnormien mukaisiksi. Miten se sitten vaikuttaa nuorten ihmisten käsityksiin omasta persoonastaan ja ihmisen arvosta. Vain täydellisen kaunis (?) ihminen on hyvä!

Sekin vaivaa, että lastenohjelmat ovat täynnä räiskettä ja väkivaltaa, erityisesti piirretyt.

Sekin vielä, että monet toimittajista ovat yleissivistymättömiä ja suomenkieltä taitamattomia.

Mutta, onneksi ainakin minun televisiossani on sellainen nappula, josta saa koneen kiinni.

• nainen

Ja entäs ne jenkki-saippuat??!? Kaikki täynnä "Barbie"-klooneja, korjatuine huulineen ja 10 dl silikoni-tissein ja trimmatuin pyllyin vyöryvät olohuoneisiimme jokaiselta kanavalta.
        Ja nämä "kuvatukset" ovat sitten lastemme kaunusihanteen perustuksia.

• Werneri

Mitähän mahtaa olla homofobia. Jos se tarkoittaa, että homot inhottavat niin helvetisti, niin sitten mulla on se. En todellakaan halua nähdä miesten pussailua ja sängyssä vehtaamista tv:ssä, jos joku taas haluaa nähdä, niin sitten hänellä ei ole homofobiaa??? Ei mulla ole tarkoitus kieltää ko. ilmiötä, olkoot rauhassa, mutta ei telkkariin lasten ihmeteltäväksi. En aio katsoa tulevaisuudessakaan näitä ohjelmia.

• Ei fobiaa
        Werneri kirjoitti:

Mitähän mahtaa olla homofobia. Jos se tarkoittaa, että homot inhottavat niin helvetisti, niin sitten mulla on se. En todellakaan halua nähdä miesten pussailua ja sängyssä vehtaamista tv:ssä, jos joku taas haluaa nähdä, niin sitten hänellä ei ole homofobiaa??? Ei mulla ole tarkoitus kieltää ko. ilmiötä, olkoot rauhassa, mutta ei telkkariin lasten ihmeteltäväksi. En aio katsoa tulevaisuudessakaan näitä ohjelmia.

tunnettu kohtuuton inho johtuu pelosta.
        Pelon syynä on mieleen tullut epäily oman seksuaalisen identiteettinsä yksiselitteisestä suuntautumisesta.
        Mies, tai nainen, joka on 'puhtaasti' hetero, ei tunne erikoisempaa inhoa homoja kohtaan. Yleisimmin hän tyytyy ihmettelemään itselleen täysin vierasta ,samaa sukupuolta olevaan kohdistunutta seksuaalisuutta.

• Werneri
        Ei fobiaa kirjoitti:

tunnettu kohtuuton inho johtuu pelosta.
        Pelon syynä on mieleen tullut epäily oman seksuaalisen identiteettinsä yksiselitteisestä suuntautumisesta.
        Mies, tai nainen, joka on 'puhtaasti' hetero, ei tunne erikoisempaa inhoa homoja kohtaan. Yleisimmin hän tyytyy ihmettelemään itselleen täysin vierasta ,samaa sukupuolta olevaan kohdistunutta seksuaalisuutta.

Kiitos vaan valistuksesta, mutta metsään kolahti. Ei pelota tippaakaan eikä ole epäselvää suuntautumisesta.

• Rudi

Kiva kuitenkin, että olet löytänyt hauskan homo-ohjelman jota seurata, ettei telkkarisi ihan turhan panttina sähköittä seiso. =)

• Werneri

Kaikki tv:t saa kiinni nappulasta tai viimeistään pääkatkaisimesta. Oletkos vilkaissut tv-lupamaksulappua? Mitä tekemistä tv:llä ja ihmisten makuuhuoneilla on toistensa kanssa? Lasten tv -ohjelmat vaivaavat, mutta aikuisten eivät? Ostaja saa päättää mitä ostaa, vai? Lukekaa vaikka Mein Kampf, niin tiedätte miten ihmisiä tarvittaessa manipuloidaan hyväksymään MITÄ TAHANSA. Soveltaa voi se, jolla on välineet ja valta?! Mikäkö on Mein Kampf, vai?

• vaivaa

minua todella vaivaa kaikki ohjelmat joissa ukot esittävät parisuhde hemmoja. Ei näin. Luoja teki aatamin ja eevan .Ei aatamia ja aaroa. Hyväksytään se.Ei mennä himojen ja halujen mukaan , koska niilä ei ole loppua. Ruokahalu kasvaa syödessä.

• Juniperus

vahvistat näiden homofiilien lempiajatusta siitä, että homofobia johtuukin piilohomoudesta. Vai miten on ymmärrettävissä: "Ei mennä himojen ja halujen mukaan , koska niilä ei ole loppua. Ruokahalu kasvaa syödessä."

• SAMAA MIELTÄ, MUTTA !!!!!!!...

TÄHÄN ON HELPPO VAIKUTTAA!!! SOITTO TAI NETTI ILM. EMME HALUA NÄHDÄ KYSEISIÄ OHJELMIA JA KUN TARPEEKSI MONI OTTAA KANTAA NIIN PAKKOHAN TUOLLAISET OHJELMAT ON POISTAA.
      TV 1 p.09- 14804033 [email protected]
      MTV 3 p.09-6224176 [email protected]
      nelonen [email protected]

EI MUUTA KUIN OTTAMAAN KANTAA, lycca till!

• Trölli

Wernerihän halusi ne ohjelmat pois OMASTA telkkaristaan! Miten lie me muut onnistumme auttamaan? Haemmeko yhdessä Werneriltä pois sen tyhmän ja ilkeän toosan, joka uskaltaa kiusata Werneriä sellaisilla ohjelmilla?!!!

Vai neuvommeko Werneriä kaukosäätimen käytössä, kuinka painellaan nappuloista eri kanaville?

Siinäpä pulma.....

• maksan turhaan tv-lupamaksua kun en paljon katsele. Täysin samaa mieltä olen kanssasi Werneri.Tuo on harmillista.Ja mitä se vaikuttaa meidän nuorisoon kun kaikenlaista sallitaan ja vielä televisiossa näytetään.
      Moraali on tässä maassa laskenut melkoisen alas.
      Kaikkea sellaista sallitaan mikä ei olis tullut kuuloonkaan vielä muutama vuosi sitten.
      Nuorissa on meidän tulevaisuus...mutta jos he oppivat kaikkea väärää ja kieroutunutta. Niin mikälainen sukupolvi heistä tuleekaan.
      Nyt jo näkee miten esim. väkivaltakin on lisääntynytt yhä nuorempien ja nuorempien keskuudessa.Kaikenlaista saastaa syötetään nuorillemme Ja he saavat siitä vaikutteita.
      Ei ole välttämättä hyvät eväät elämään.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3416
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2743
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1974
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1119
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe