Hullusuomi sekaisin rukoilemalla

rukoilemalla-extaasiin

Voi halavutun taivasten valtakunta, kun alakerran herrat eivät saa mitään aikaan, niin pyydetään ylhäältä apua.
Suomi on ääliöitten käsissä vaikka opit tulisivat miltä suunnalta tahansa.

Rukoilemaan Soinin kanssa - 120 eurolla. ( kuka rikas köyhille jotakin antaa?)

Tähän on tultu uskonto ja politiikka kättä lyö köyhille almuja anotaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016030521223240_uu.shtml

18

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • areisti

      Sitä-saa-mitä-tilaa vai saako

      • Arestia-sulle-vaan

        Sää oot liian kännissä sulle ei tarjoilla mitään enään puliukko. Siksi notkut täällä etkä lähipubissa.


      • plööts
        Arestia-sulle-vaan kirjoitti:

        Sää oot liian kännissä sulle ei tarjoilla mitään enään puliukko. Siksi notkut täällä etkä lähipubissa.

        Valehteleva vainoaja bööööö!!!!!!!!!!


      • Stölp
        plööts kirjoitti:

        Valehteleva vainoaja bööööö!!!!!!!!!!

        Valahtelijaksi valehteleva vainoamattoman vainoaja ÖB!!!!


      • Ateistia_Hymyilyttää

        Muut ne vitosella virpoo. Me vaan kymppejä kysellään.


      • 10vitsaa
        Ateistia_Hymyilyttää kirjoitti:

        Muut ne vitosella virpoo. Me vaan kymppejä kysellään.

        Täysnolla sinä olet ja pyöreä kuin pallopää.


      • Ruoskaaperseelle
        Ateistia_Hymyilyttää kirjoitti:

        Muut ne vitosella virpoo. Me vaan kymppejä kysellään.

        Taitaa olla melko likaisia sun kymppis.


    • odottamatontie

      Syyhynä syyhyn syyllistyy syystä. Syntiä tehden tekee syntiä, syntiä tehden.

      • Ärrän-kierrän

        Syyhyttelyn hyssyttelyyn syy on sulla syyhy jalkovälissäs vanhaan porttoon syyllistyttyäsi synnistä.


      • ihmeelistä

        No mikä nyt tuo oli.Eikai se nyt sentään ollut mikään runo.Tuosta ei ota kyllä kukaan selvää mitä sinä tarkoitat.


    • temppelin-ristiltä

      Uskovaisten rukoilut eivät ketään pelasta, vain työläisten työllä suomi nousee.

      Maailma olisi paratiisi, mikäli rukoukset jotakin auttaisi.

      Uskonnot jakavat maailmaa joka kolkalla ja aiheuttavat sotia, mitä enempi rukoillaan sitä enemmän soditaan.

      • Barrikaadeille

        Raatamalla ja palkkaa vähentämällä ei suomen olot parane muuta kuin porhoille.


    • maan-tapa

      Uskonolla on aina yritetty alistaa kansalaisia.

      Pohjalla ollaan ja sen on aiheuttanut oikeistopolitiikka.

      Ylöspäin lähdetään koska siitä päättävät AY-liitot, kunnian noususta ottavat raamattuun ja rahaan uskovat se on aina ollut MAAN TAPA

    • Rukoilu on siitä mukava auttamismuoto että ei tarvitse oikeasti tehdä mitään ja tulee tunne että on muka jotenkin auttanut muita. Vielä kun sillä saadaan kerättyä rahaa ollaan asian ytimessä. Oikeastihan ei koskaan ole kukaan todistanut että rukoilulla olisi muuta vaikutusta kuin rukoilijalle itselleen tuleva tunne että on parempi ihminen kuin muut.

    • vaimmitä

      haiskahtaa anekaupalta

    • SSS-ristille

      Rukoilemaan eivät köyhät saa/voi osallistua 120 € maksulla katetaan rikkaitten ruokapöydät.

      Suomen SSS mallissa on johdossa kolme uskovaista, yksi kumartaa katollista paavia, toinen kumartaa lestadiolaisuutta ja kolmas rahakkaita.

      Köyhän rukous ei pyydä paljoa vain sen että selviytyy päivän kerrallaan elämän vaikeuksista.
      Ahneena tulen köyhäksi, sillä
      ahne ei saa koskaan kyllikseen.
      Laupiaana rikastun, sillä antaessaan saa.
      Rukoilen sinun kirkkosi puolesta,
      että se näkisi aina
      köyhissä ja kärsivissä ihmisissä
      oman köyhän ja kärsivän perustajansa.

    • Satakakskytkymmenykset

      Komentosillalla rukoillaan. Parempi vaan alkaa sovittaan pelastusliivejä ja laskeen soutuvenhettä.
      Muut ne vitosella virpoo, jotkut ne kymppejä kyselee. Me pojat ei persaukisten puolesta loitsuja lasketella.

    • rukoilemalla-xtaasiin

      Soini sairastui kun alkoi miettimään mitä yläkerran herra sanoisi kun rukoillaan 120 € voimalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe