Voi halavutun taivasten valtakunta, kun alakerran herrat eivät saa mitään aikaan, niin pyydetään ylhäältä apua.
Suomi on ääliöitten käsissä vaikka opit tulisivat miltä suunnalta tahansa.
Rukoilemaan Soinin kanssa - 120 eurolla. ( kuka rikas köyhille jotakin antaa?)
Tähän on tultu uskonto ja politiikka kättä lyö köyhille almuja anotaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016030521223240_uu.shtml
Hullusuomi sekaisin rukoilemalla
18
82
Vastaukset
- areisti
Sitä-saa-mitä-tilaa vai saako
- Arestia-sulle-vaan
Sää oot liian kännissä sulle ei tarjoilla mitään enään puliukko. Siksi notkut täällä etkä lähipubissa.
- plööts
Arestia-sulle-vaan kirjoitti:
Sää oot liian kännissä sulle ei tarjoilla mitään enään puliukko. Siksi notkut täällä etkä lähipubissa.
Valehteleva vainoaja bööööö!!!!!!!!!!
- Stölp
plööts kirjoitti:
Valehteleva vainoaja bööööö!!!!!!!!!!
Valahtelijaksi valehteleva vainoamattoman vainoaja ÖB!!!!
- Ateistia_Hymyilyttää
Muut ne vitosella virpoo. Me vaan kymppejä kysellään.
- 10vitsaa
Ateistia_Hymyilyttää kirjoitti:
Muut ne vitosella virpoo. Me vaan kymppejä kysellään.
Täysnolla sinä olet ja pyöreä kuin pallopää.
- Ruoskaaperseelle
Ateistia_Hymyilyttää kirjoitti:
Muut ne vitosella virpoo. Me vaan kymppejä kysellään.
Taitaa olla melko likaisia sun kymppis.
- odottamatontie
Syyhynä syyhyn syyllistyy syystä. Syntiä tehden tekee syntiä, syntiä tehden.
- Ärrän-kierrän
Syyhyttelyn hyssyttelyyn syy on sulla syyhy jalkovälissäs vanhaan porttoon syyllistyttyäsi synnistä.
- ihmeelistä
No mikä nyt tuo oli.Eikai se nyt sentään ollut mikään runo.Tuosta ei ota kyllä kukaan selvää mitä sinä tarkoitat.
- temppelin-ristiltä
Uskovaisten rukoilut eivät ketään pelasta, vain työläisten työllä suomi nousee.
Maailma olisi paratiisi, mikäli rukoukset jotakin auttaisi.
Uskonnot jakavat maailmaa joka kolkalla ja aiheuttavat sotia, mitä enempi rukoillaan sitä enemmän soditaan.- Barrikaadeille
Raatamalla ja palkkaa vähentämällä ei suomen olot parane muuta kuin porhoille.
- maan-tapa
Uskonolla on aina yritetty alistaa kansalaisia.
Pohjalla ollaan ja sen on aiheuttanut oikeistopolitiikka.
Ylöspäin lähdetään koska siitä päättävät AY-liitot, kunnian noususta ottavat raamattuun ja rahaan uskovat se on aina ollut MAAN TAPA Rukoilu on siitä mukava auttamismuoto että ei tarvitse oikeasti tehdä mitään ja tulee tunne että on muka jotenkin auttanut muita. Vielä kun sillä saadaan kerättyä rahaa ollaan asian ytimessä. Oikeastihan ei koskaan ole kukaan todistanut että rukoilulla olisi muuta vaikutusta kuin rukoilijalle itselleen tuleva tunne että on parempi ihminen kuin muut.
- vaimmitä
haiskahtaa anekaupalta
- SSS-ristille
Rukoilemaan eivät köyhät saa/voi osallistua 120 € maksulla katetaan rikkaitten ruokapöydät.
Suomen SSS mallissa on johdossa kolme uskovaista, yksi kumartaa katollista paavia, toinen kumartaa lestadiolaisuutta ja kolmas rahakkaita.
Köyhän rukous ei pyydä paljoa vain sen että selviytyy päivän kerrallaan elämän vaikeuksista.
Ahneena tulen köyhäksi, sillä
ahne ei saa koskaan kyllikseen.
Laupiaana rikastun, sillä antaessaan saa.
Rukoilen sinun kirkkosi puolesta,
että se näkisi aina
köyhissä ja kärsivissä ihmisissä
oman köyhän ja kärsivän perustajansa. - Satakakskytkymmenykset
Komentosillalla rukoillaan. Parempi vaan alkaa sovittaan pelastusliivejä ja laskeen soutuvenhettä.
Muut ne vitosella virpoo, jotkut ne kymppejä kyselee. Me pojat ei persaukisten puolesta loitsuja lasketella. - rukoilemalla-xtaasiin
Soini sairastui kun alkoi miettimään mitä yläkerran herra sanoisi kun rukoillaan 120 € voimalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504