proxy error

jep jep

mitä toi meinaa ku tommone tulee aika usein tääl suomi24:n sivuil.

varsinki ku lähettää viestii. kestää kauan ennenku mitää tapahtuu ja sit yhtäkkii tulee toi ilmotus.proxy error.

ja muutenki miks tääl kestää viestin lähetys välil niin kauan.

3

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi24:n palvelimet eivät vain pysty käsittelemään pyyntöäsi tarpeeksi nopeasti, tai se jää roikkumaan jonnekin liian pitkään. Ilmeisesti Suomi24:n päässä selaimesi tekemä hakupyyntö pyritään jakamaan useamman palvelimen kesken, mutta sitten tässä kohta tuleekin jotain hämminkiä, ja Suomi24:n proxy-palvelimet, eli selaimesi pyynnön käsittelevät koneet eivät voi jatkaa, vaan urputtavat käyttäjälle.

      Syynä ongelmiin on varmaankin joku väärä asetus tai resurssipula suosituimpana käyttöaikana.

      • veistittäjä

        resurssipula se ei ole. Ongelma on täysin riippumaton kellonajasta. Itse asiassa hankalinta on saada viesti perille aamulla kun oikea Suomi vielä nukkuu tai unenpöpperössä puuhailee aamutoimissaan.

        Haku vastaa silloin usein että "päivitämme tietokantaa", ja itse viesti jää joskus täysin menemättä perille. Mutta tuntuu että tuo päivitys jatkuu joiltain osin ympäri vuorokauden, kun sellaista hetkeä ei ole, jolloin viestit kulkisivat näillä tietotekniikkaplastoilla sujuvasti. Muilla palstoilla kyllä.

        Olenkin tullut siihen tulokseen että muutamien palstojen viestit kulkevat jonkin sensuurin tms. kautta, koska niitä ei tunnu millään ilveellä saavan perille. Mutta menepäs jollekin hörhöpalstalle, kyllä siellä viestit kulkevat.


    • ja usein

      Sen takia kun suomi24 ei saa laitteitaan varmaan ikinä kuntoon. Sama ongelma on täällä ollut jo pari vuotta ja ongelma pahentunu vaan entisestään viimeisen vuoden aikana. Turhia toisto viestejä saa laittaa joskus jopa 4 kertaan että edes yksi näkyisi. Usein vaan sitten ne kaikki pamahtaa jossain vaiheessa näkyviin. Minkäs teet kun ei kerralla toimi. Ylläpitoon turha valittaa kun ei ne sitä siellä noteeraa lainkaan. Ei taida siellä paskan vertaa välittää toimiiko ja mikä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe