varma, että olen samalla taajuudella kaipaamani naisen kanssa. Jokin selittämätön telepaatinen yhteys löytyy.
Siksi lähetän hänelle tämän ja toivotan hyvää yötä ;).
http://static.comicvine.com/uploads/original/11123/111236471/5031256-6271502069-tumbl.gif
Kaikesta hulluudesta huolimatta "täällä & muualla"
10
54
Vastaukset
- koskaoletnainen
oletko siis lesbo ?
- Taajuustoimii
Virtuaalinen ensisuudelmamme?
;)
Sweet (slightly wet, if you want) dreams... - huolimattakaikesta
Olemme samalla taajuudella, en käsitä miten, mutta näin on. Vastaan tähän nyt niin kuin sydän sanoo eli hyvää yötä rakas. Tuo on käsittämättömän ihana ajatus.
- tuntuisiihanalta
Tämä oli kaunista, oli kenelle oli. Minäkin toivoisin sydämen läpätystä, suudelmia ja kaikkea ihanaa yhteistä tekemistä maan ja taivaan väliltä jonkun kanssa. Voi, kun löytyisi.
- huolimattakaikesta
Aloitus on liian houkutteleva, aivan liian ;). Se houkuttelee hetken kuvittelemaan vaikka mitä ja jopa vastaamaan kuin olisi itselle kirjoitettu :D. Minulle tällainen viesti on harha-askel oikeastaan. Toivon, että löydät sen jonkun.
huh huh kun meni yö kuumaksi.
ei ole minun silmille sopivaa ja niin kaunista, kiehtovaa ja kosteaa.
toivon hänen näkevän tämän.- Tähtilampunalla
Hyvää yötä :)
- sanoisinnäin
Minulle puolestaan riittäisi, että ihminen joka pelkästään haluaa ilkeillä, pelleillä tai stalkata lopettaisi sen. Välittäminen, jos sellaista on osoitetaan mualla. Täällä pelkästään kirjoittelen muiden kanssa.
- karseeikävä
Olisitpa mun J... :)
- ehkäonkin
Jari Tampereelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875