KYSYMYS !!! USKONNOASTA ?

LuterJAHELLU

Luterilaisuuden tai Halluntailaisuuden uskonnollinen pakkomieli !!!!
Voiko olla niin että kuin joku tullee uskoon,niin he kokee sen niin että kuin tulee uskoon,niin sitten heidän tulee omistaa elämänsä uskontoa palvoamiseen ja olla mukana kaikissa tilaisuuksissa mitä järjestetään.Tai onko oma perhe kumminkin tärkeämpää.Monesti näkee kuin Äidit ja Isät tuovat väsyneet lapset uskonnon tilaisuteen.Mitä mieltä olette asiasta ????

25

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penuels

      Anteeksi.. ja apua..mun mies vei mun luurin.. on nyt nukkumassa. Ei tiiä et voin viestitellä tänne...hetki sitten oli paha riita.. mun oma luuri on huollossa.. ja nyt mun sim.. on tässä tabletissa.. tällä voi kai soittaa..kaks kertaa se on ollut putkassa.. ekalla heitteli tavaroita..olut pulloja. Mun polvet ja nilkat oli veressä. Toisella kerralla kuristi ...silmät katsoi kuin viha miestä.se oli juhannus..taju pois.. heräsin siihen kun sisko nauuroi pihalla ja joi kaljaa. Kurkkuun sattui.. nämä..nauroi pihalla. Mulla oli mustelmat molemmin puolin...oli vaikea niellä..annoin anteeksi.
      Aa

    • Penuela

      Minulle sattui juuri jotain järkyttävää..mun oma mies jolle oon antanut kaikki elämäni.päivät..kertoi miten vastenmielinen ja r uma oon.

      • SiinäNeuvo

        Jätä se väkivaltainen nahjus.


    • nostakatseesijeesukseen

      Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä . Valitse siis elämä.

    • kohtalon-sisko

      Miehen jättäminen on vastoin pyhän avioliiton sakramenttiä. Rukoile että miehesi on jatkossa sinulle suopeampi ja ojentaa sinua vain tarvittaessa niin kuin miehen kuuluukin perheen päänä tehdä.
      Rukoile myös että miehesikin löytäisi Jumalan armon ja rakkauden niin että avioliittosi eheytyisi. Voimia sinulle sisko ja Jumalan siunausta.

      • siihekirjojatarvi

        Saa erota milloin tykkää jos toinen on kaheli.


      • uskonkunkut

        Voi kohtalon-sisko!vedä se yks juttu päähäs!vai miehet on niin hyviä että pitää kärsiä vaikka mitä ne tekee!voi saatanan lahkolaiset!on pöpejä.Voi herranjumala en voi muuta sanoa!


      • janetäyttää

        Kahden kauppa siihen ei tartte sotkea jumalia!erota pitää jos ei sovita yhteen siinä auta sakramentitkään!mitä oon seurannu uskovaisia miehiä lapsellisia ja yks asia vaan mielessä TÄYTTÄKÄÄ MAA!!!


      • Elämä_on_Elämää

        Onko Kokkolassa yhtä vahva biseksuaalinen herääminen tapahtunut, kuin Pietarsaaressa ja Vimpelissä on ?
        Avioliiton pitkällisestä ja väkinäisestä kestosta huolimatta voi yhteisestä sopimuksesta (2 aikuista). Pitää poikakaveria liiton sivuhuoneessa. Siis myös vaimo.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Biseksuaalisuus


      • Ulos_huoneista_lahkoista

        Miksi oi miksi he eivät vastaa kun kysytään ?
        Totuus on kuitenkin heidätkin vapauttava. Kun kerran mikään ei salaiseksi jää ?
        Eiväthän nämä lahkojen huoneet ja liitot ole mitään erillisiä saarekkeita ?
        Aikuisten oikeesti.
        Kyllä siellä suditaan sivussa, niin kuin muuallakin maallisessa evoluution maailmassa. Lihan ylittämättömät himot ihan satavarmasti voittaa lopulta puutuneenkin satuolennon palvojan.


      • Elämässä_suditaan_eikö

        Miksi tämä syvä rariohiljaisuus ?
        Ei se hiljaisuuden isoon avaruuteen huku tämä asia.
        Eikä sitä voi kovakantisella huitoa pois.
        Manaamallakaan se ei poistu.
        Kokoustamalla ei tosiaankaan.


      • Ihmeellissiijuttuja

        No voi voi. Meinaako se aivan mieli nyrjähtää sioiltaan. Kovakantisestakaan ei lohtua löyry.
        Laitetaanpa välikevennys.
        Kun valo tulee 20000 valovuoden päässä olevasta galaksista ?
        Miten se voi näkyä kun teidän maailmanne on vaan 6000 vuotta vanha ?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Valonnopeus


      • Lahkostaulos_Valoon

        Voi että silleen !
        Sehän tulee tuo valo meidän omasta koti galaksista. Linnunradasta. Tosin liian kaukaa hihhulin pienessä ajatus maailmassa. Sitten on vielä monta monta sataa miljardia muutakin galaksia, vieläkin hurjan paljon kauempana. Huh huh ! Nyt tulee jo saarnaajalle pienen pään päänsärky.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Maailmankaikkeus


      • Nukupommiin_vaan
        Elämä_on_Elämää kirjoitti:

        Onko Kokkolassa yhtä vahva biseksuaalinen herääminen tapahtunut, kuin Pietarsaaressa ja Vimpelissä on ?
        Avioliiton pitkällisestä ja väkinäisestä kestosta huolimatta voi yhteisestä sopimuksesta (2 aikuista). Pitää poikakaveria liiton sivuhuoneessa. Siis myös vaimo.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Biseksuaalisuus

        Täälläpä on edelleen rariohiljaista ?
        Mutta Tallinnassapa ei ollut. Olin siellä vajaat pari viikkoo hoidossa. Mutta se siitä.

        Eikös olekkin taivaalla paljon tähtöisiä vierivieressä ? Siellä tuikkivat sadoin miljoonin satojen tuhansien miljoonien valovuosien päässä. Iso paikka se on tuo avaruus kun sitä alkaa miettimään ?

        Mutta Pietarsaarestapa kuuluu kummia.
        Siellä on eräässä heränneessä parisuhteessa tullut tälle miehelle nyt sitten viimein yllättäen puuntakaa selville. Että vaimollahan on ollutkin jo kymmenisen vuotta jo oma pantterrrri kierossa. Siis kyllä. Vaimo onkin ovela kettu ollut ja ottanut ohjat omiin käsiinsä jo kauan ennen kuin sängyt on makkuukammarissa vedetty erilleen. Tehnyt hiljaa itsensä kanssa heränneen avioehtosopimuksen ja alkanut tosissaan pitää pantterrria avioliiton sivuhuoneessa.

        Ja mitä vielä ?
        Useampaa kertaan jo vaihtanut aina vaan nuorempaan ja viriilimpään könsikkääseen.
        Siinä isäntä juossut parikuukautta varsinaisena pommiin nukkuneena kaupungilla varpaat verillä itselleen poikakaveria pokailemassa.
        Eikä sitä poikakaveriakaan ole löytynyt. Vapaalla ei tunnu olevan tarjontaa ja on joutunut jopa heteromiehiltä kyseleen josko kaveriksi hänelle ryhtyisi ?
        Kyllä naisetkin osaa olla sitten melkoisia kettuja vai mitä ?


      • Punikkilikka
        Nukupommiin_vaan kirjoitti:

        Täälläpä on edelleen rariohiljaista ?
        Mutta Tallinnassapa ei ollut. Olin siellä vajaat pari viikkoo hoidossa. Mutta se siitä.

        Eikös olekkin taivaalla paljon tähtöisiä vierivieressä ? Siellä tuikkivat sadoin miljoonin satojen tuhansien miljoonien valovuosien päässä. Iso paikka se on tuo avaruus kun sitä alkaa miettimään ?

        Mutta Pietarsaarestapa kuuluu kummia.
        Siellä on eräässä heränneessä parisuhteessa tullut tälle miehelle nyt sitten viimein yllättäen puuntakaa selville. Että vaimollahan on ollutkin jo kymmenisen vuotta jo oma pantterrrri kierossa. Siis kyllä. Vaimo onkin ovela kettu ollut ja ottanut ohjat omiin käsiinsä jo kauan ennen kuin sängyt on makkuukammarissa vedetty erilleen. Tehnyt hiljaa itsensä kanssa heränneen avioehtosopimuksen ja alkanut tosissaan pitää pantterrria avioliiton sivuhuoneessa.

        Ja mitä vielä ?
        Useampaa kertaan jo vaihtanut aina vaan nuorempaan ja viriilimpään könsikkääseen.
        Siinä isäntä juossut parikuukautta varsinaisena pommiin nukkuneena kaupungilla varpaat verillä itselleen poikakaveria pokailemassa.
        Eikä sitä poikakaveriakaan ole löytynyt. Vapaalla ei tunnu olevan tarjontaa ja on joutunut jopa heteromiehiltä kyseleen josko kaveriksi hänelle ryhtyisi ?
        Kyllä naisetkin osaa olla sitten melkoisia kettuja vai mitä ?

        No onpas täällä rariohiljaista ?
        Näistä asioistako ei saisi puhua ?
        Heränneiden ylös nousevasta, kaapista ulostulevasta biseksuaalisuudesta ?

        Linjoilla humisee ja napsuu. Kyllä siellä ollaan kuuntelemassa ainakin.
        Joten jatketaan täältä Petroskoin päästä herätyksen vapautuksen rariolähetystyötä.

        Pietarsaaren päästä kuuluu taas kummia ?
        Nämät kaupungilla päivisin jopa heteromiehiäkin (tarjonnan puutteessa) pokailevat ja tavoittelevat herätysmiehet. Eivät sitten iltasella kaupassa vaimonsa kanssa asioidessaan ole tuntevinaankaan.
        Näitä päivisin kaipailemiaan heteromiehiä ? Ei tervehdi ei katso ollenkaan perään niin pitkään kuin muuten päivisin ?
        Vaimoa vaan yrittävät pitää ilmeisen pimennossa asioiden todellisesta laidasta ? Ta
        Ei ole sitten ilmeisesti ollenkaan tietoinen miehensä puuhasteluista ? Omista oikeuksistaan hankkia ja pitää itsellään pantterrrria avioliiton sivuhuoneessa.
        Ai ai !
        Tämä vääryys on korjattava. Kaikkien naistenkin on saatava tieto herätyksestä.
        Avioliitto on tasa arvoinen myös tässä asiasssa.


      • Punikkilikka
        Punikkilikka kirjoitti:

        No onpas täällä rariohiljaista ?
        Näistä asioistako ei saisi puhua ?
        Heränneiden ylös nousevasta, kaapista ulostulevasta biseksuaalisuudesta ?

        Linjoilla humisee ja napsuu. Kyllä siellä ollaan kuuntelemassa ainakin.
        Joten jatketaan täältä Petroskoin päästä herätyksen vapautuksen rariolähetystyötä.

        Pietarsaaren päästä kuuluu taas kummia ?
        Nämät kaupungilla päivisin jopa heteromiehiäkin (tarjonnan puutteessa) pokailevat ja tavoittelevat herätysmiehet. Eivät sitten iltasella kaupassa vaimonsa kanssa asioidessaan ole tuntevinaankaan.
        Näitä päivisin kaipailemiaan heteromiehiä ? Ei tervehdi ei katso ollenkaan perään niin pitkään kuin muuten päivisin ?
        Vaimoa vaan yrittävät pitää ilmeisen pimennossa asioiden todellisesta laidasta ? Ta
        Ei ole sitten ilmeisesti ollenkaan tietoinen miehensä puuhasteluista ? Omista oikeuksistaan hankkia ja pitää itsellään pantterrrria avioliiton sivuhuoneessa.
        Ai ai !
        Tämä vääryys on korjattava. Kaikkien naistenkin on saatava tieto herätyksestä.
        Avioliitto on tasa arvoinen myös tässä asiasssa.

        No kylläpä on nahkeeta ?
        Rariohiljaisuus vaan jatkuu ?
        Aivan vedetään päätä olemattomien hartioiden väliin ja manaillaan totuuden rariolähetystyö kanavan hiljenemistä ?

        Eei ei ei !
        Sillä Pietarsaaressa heräämiset vaan jatkuvat. Nyt on sitten syys auringon jalkeilleen jälleen saamat reserviheränneetkin herrasmiespoikapoika miehetkin. Lähteneet joukoin kaupungille ja kauppakeskuksiin tavoittelemaan omaa biseksuaalista kaipaustaan. Autot ja polkupyörät pyörivät rundia lippalakkien kääntyillessä kaipauksen kohdehenkilöitä etsiessä.
        Jopa polkupyöräilemään on uskallettu pitkän kesäisen kaapissaolon jälkeen lähteä. Aloittelevista taapertajista puhumattakaan.
        Toivotaan heille nyt sitten onnea poikakaverin etsintään. Ottaen kaupungin haasteellinen (ei ole) tarjonta tilanne. Josta myös ihan tavalliset heteromiehet joutuvat kaupunki ja kauppareisuillaan kärsimään.

        Miksipä he eivät löytäisi toisiaan kaipauksen puutostilan hädässä ?
        Olisiko kokkolanpäässä vapaata biitä tarjolla ?


    • NäinMä

      Elämä ilman uskontojen tuputusta on vapaata ja luonnollisinta elämää. Jumalasta voi saada tienviittoja mutta ei siellä ole ketään joka tekee sun asias sun puolesta muuta kuin sinä itse. Loppupeleissä teet itse omat päätöksesi. Ja elämässä tulee sekä ylä- että alamäkiä se on elämää ja kaikella on tarkoituksensa niin brutaalilta kuin se kuulostaakin.

      Teitkö taas syntiä? No saathan syntisi anteeksi kun pyydät aina uudestaan ja uudestaan. Eikö kuulosta aika tyhmältä vai mitä?

      • mielikuvitusukko

        NäinMä huomaan että sinut on aivopesty uskonnolla. Vaikka yrität kiistää uskonnot selität silti että "Jumalasta voi saada tienviittoja" Oletko tosissasi että jotain 2000 vuotta vanhat moraali opit ja taika usko sekä ihmisten eriarvoistaminen sukupuoli roolien mukaan antaa jotain TIENVIITTOJA höpön löpö!
        Ja sitten "Kaikella on tarkoituksensa" Höpö höpo. Oletko noin tyhmä. Elämä on loppuviimmeksi vain kappaleiden keskinäisen vetovoiman aiheuttamaa sattumaa kaikki Jumalan työ on vain vääjäämätöntä fysiikan lakien tulosta. " Tuolla jossain ei ole sitä ukkoa jonka vuoksi kymmeniä miljoonia ihmisiä on tapettu ja satoja miljoonia alistettu. Se ukko on vain mielikuvitus kaveri!!!!!!!!!


      • Penuela
        mielikuvitusukko kirjoitti:

        NäinMä huomaan että sinut on aivopesty uskonnolla. Vaikka yrität kiistää uskonnot selität silti että "Jumalasta voi saada tienviittoja" Oletko tosissasi että jotain 2000 vuotta vanhat moraali opit ja taika usko sekä ihmisten eriarvoistaminen sukupuoli roolien mukaan antaa jotain TIENVIITTOJA höpön löpö!
        Ja sitten "Kaikella on tarkoituksensa" Höpö höpo. Oletko noin tyhmä. Elämä on loppuviimmeksi vain kappaleiden keskinäisen vetovoiman aiheuttamaa sattumaa kaikki Jumalan työ on vain vääjäämätöntä fysiikan lakien tulosta. " Tuolla jossain ei ole sitä ukkoa jonka vuoksi kymmeniä miljoonia ihmisiä on tapettu ja satoja miljoonia alistettu. Se ukko on vain mielikuvitus kaveri!!!!!!!!!

        Niistä vanhoista voitoista. Jos olisit edes pienesti pyhä.. ymmättäisit


    • Penuel

      Kiitos kaikille vastanneille. Oon Kait sitten tyhymä. Ja vaika häpiäksi muile. Monta vakavaa asijaa oon antanut anteeks. Yksi on mikä pittää. .Sen minkä lupasin papin eessä siit piän piän kiinni. . En erroo! ! Ikinä@!!!! Vaika joka hetki syämmeen sattuu. Mun syämmee sattuu just ny!!!

      • kohtalon-sisko

        hyvä! että pidät lupauksen jonka olet kerran antanut Jumalan kasvojen edessä. Kärsi ja kestä mustelmat ja luunmurtumat kyllä paranee aikanaan. Ja vaikka henki menisi ei se haittaa kunhan olet elänyt Herran tahdon mukaan olet ollut nöyrä ja uskollinen. Voimia ja esirukousta sinulle sisko.


      • Usko.matonta

        Onko tämä jotain huonoa parodiaa vai onko Kohtalon-sisko tosissaan? Jos on, niin tässä näemme miten uskonto hämärtää terveen järjen.


      • Kohtalon-Sisko

        Yritin vain sanoa että parempi mennä taivasten valtakuntaan vaikka hakattuna raajarikkona kuin tehdä Jumalan tahtoa vastaan.
        "Sen minkä Jumala on yhdistänyt sitä älköön ihminen erota". Kaikella jumalan työllä on tarkoituksensa jota ei ihminen pienellä järjellään ymmärrä.
        Jumala on viisaus ja ainut tieto joka on ikuisesti oikeaa aamen.


    • Nyt on taas hyvä palauttaa mieleen sellainen tosiasia että kukaan ei koskaan ole missään tuonut esiin yhtään todistetta ainoastakaan riihitontusta tai jumaluudesta. Ovat siis mitä ilmeisimmin mielikuvitusolentoja.

    • Penuela

      Haluaisin vielä kertoa että rukouksiin vastattiin...nyt tiedän että minun ei tarvitse enää kestää mitä vain. Mikään väkivalta ei ole Jumalasta ..tai väkivalta on saatanasta. Sain vapauden. Iloita puolestani . Jumala on Rakkaus. Rakkaudella Penuela

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe