Paljonko Leipäkoneet kuluttaa sähköä? Niinku samat kuin joku saunankiuas vai sähköuuni vai hehkulamppu?
Leipäkone
12
989
Vastaukset
- Jocuko
Haluatko Panasonicin ilmaiseksi?
- tahvo
Jocukoko onko ihan yllättäen kyllästynyt Panasoniciin, montako limppua tulit tekaisseeksi???
- "Katkot"
tahvo kirjoitti:
Jocukoko onko ihan yllättäen kyllästynyt Panasoniciin, montako limppua tulit tekaisseeksi???
Oli kahtena talvena sähkönsyötössä katkos: agregaatit loppuivat kaupoista !
Tullee Leipomoihin/Kuljetuksiin katkos: leipä loppuu kaupoista !
Myös leipäkoneet loppuu kaupoista !
Pitäkää varalla eipä ne käyttämättönä kulu, ja voihan vaihtelun vuoksi tehdä lämmintä hyvää leipää ( on kokemusta )! - Jocuko
tahvo kirjoitti:
Kymmenisen limppua. Eri reseptejä kokeiltiin. Sitten kyllästyttiin, ja kone on ollut joutilaana ties kuinka monta vuotta.
- Jocuko
tahvo kirjoitti:
Sain sen koneen työnantajaltani lahjaksi. Riitelin maahantuojan kanssa hiukan, ja toimittivat toisen koneen. Eipä paakelssi juurikaan parantunut, joten heitettiin pyyhe kehään..
Jocuko kirjoitti:
Sain sen koneen työnantajaltani lahjaksi. Riitelin maahantuojan kanssa hiukan, ja toimittivat toisen koneen. Eipä paakelssi juurikaan parantunut, joten heitettiin pyyhe kehään..
Jos et vielä saanut konettasi menemään minnekään, niin voisin tuota harkitakkin. Omani sain hajotettua kymmenen vuoden käytön jälkeen (enkä ollut edes ensimmäinen käyttäjä :)
- Jocuko
mkone kirjoitti:
Jos et vielä saanut konettasi menemään minnekään, niin voisin tuota harkitakkin. Omani sain hajotettua kymmenen vuoden käytön jälkeen (enkä ollut edes ensimmäinen käyttäjä :)
Keskustellaan käytännön järjestelyistä.
- "Katkot"
Jocuko kirjoitti:
"Eipä ole lahjahevosta suuhun katsominen" sanonta ! Jos vapaasta tahdosta haluaa jotain oppia eli on motiivi, varmasti oppii, mutta väkisin vääntämällä ei tule mitään !
Olen itse ostanut Panan leipäkoneen ja kantapään kautta opetellut annostamaan jauhot ja hiivat tarkasti mitan mukaan, enkä heittänyt "klöntin/nokareen" voita ja enkä pistänyt hyppysellisen suolaa/sokeria !
Olen saanut mahtavia hiiva ym. leipiä, on jopa niin isoja ettei ole vuoassa meinannut pysyä !
Nam ! Nam !
Vuokaa ei saa raapia vaan liottaa, pohja pitää pyyhkiä kostealla rätillä puhtaksi.
Eipä muuta kun leipomaan ! - Jocuko
"Katkot" kirjoitti:
"Eipä ole lahjahevosta suuhun katsominen" sanonta ! Jos vapaasta tahdosta haluaa jotain oppia eli on motiivi, varmasti oppii, mutta väkisin vääntämällä ei tule mitään !
Olen itse ostanut Panan leipäkoneen ja kantapään kautta opetellut annostamaan jauhot ja hiivat tarkasti mitan mukaan, enkä heittänyt "klöntin/nokareen" voita ja enkä pistänyt hyppysellisen suolaa/sokeria !
Olen saanut mahtavia hiiva ym. leipiä, on jopa niin isoja ettei ole vuoassa meinannut pysyä !
Nam ! Nam !
Vuokaa ei saa raapia vaan liottaa, pohja pitää pyyhkiä kostealla rätillä puhtaksi.
Eipä muuta kun leipomaan !Lupasin jo koneen tuolle pyytäjälle, mutta juttu alkoi haisemaan kun pelattiin pelkillä nimimerkkeillä. Ties mikä bisnismies hän on.
Laitankin koneeni myyntiin, ja rahat pakanalähetykseen.. - tahvo
Jocuko kirjoitti:
Lupasin jo koneen tuolle pyytäjälle, mutta juttu alkoi haisemaan kun pelattiin pelkillä nimimerkkeillä. Ties mikä bisnismies hän on.
Laitankin koneeni myyntiin, ja rahat pakanalähetykseen..Jocuko puhuu taas kerrankin täyttä asiaa. Paikalliselta paakarilta piimälimppu, joka riittää kahdeksi päiväksi, kun säästäen syö! 1,95e
- paljoa
Siellä koneen kyljessä on varmaan tiedot koneen tyypistä ja tehosta. Jos siinä on mainittu esim 1000 W, niin silloin se kuluttaa (paistaessaan) saman verran sähköä, kuin 10 kpl 100 w lamppua. Tai jos yleiseen 6kw =6000 w kiukaaseen vertais, niin kiuas kuluttaa siis 6 kertaa enemmän (ja paljon pitempään) kuin leipäkoneesi
Jos uuniin vertaa, niin varmaan saman kuin joku miniuuni.
Sähköä kuluu siis lähinnä paistovaiheessa.Koneen vaivatessa taikinaa kulutus on tuskin edes yhden hehkulampun luokkaa, arvelisin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192261
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781513
- 821493
- 211479
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101431Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011061Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894