on aika tuulettaa ja rankasti. Windowsilla on selvä etumatka muihin verrattuna! Tosta pois miljoona androidille ja loput vain ja ainoastaan windowsille
https://www.av-test.org/en/statistics/malware/
Puoli miljardia haittaohjelmaa!!! Aaltoliikettä!!!!
HURAAAH!!!
12
54
Vastaukset
- Ubutubutin
Eihän se ihme ole koska Linux jakeluihin ei saa suurinta osaa samoja kunnollisia ohjelmia kuten Windowsiin joita ihmiset kaipaa ja käyttää.
- Mika_jauhot_suussa
Jo kahdeksan (8) vuotta Windowsia, eikä vielä yhtäkään noista!
Turvalliset Windowsit XP ja 7.....hi hi hi i hi hi i i hih ih ih ih ih ih......†- ei_yksi
hölmötiainen kesää tee.
- Vähäpätöinen_tubutin
Eipä noita ole lähisukulaisillekaan tullut! Eikä muuten kavereillekaan.
Linukshihhulit nyt vain luulevat, että kun noita on ilmaantunut noinkin paljon, ne menisi KAIKKIIN tietokoneisiin ITSESTÄÄN.
Pakkohan se on tietysti jotain yrittää, että tämä linukshihhulien kannalta onneton tilasto muuttuisi edes vähän parempaan suuntaan:
Windows 7..................52.34%
Windows 10.................12.82%
Windows XP................11.24%
Windows 8.1...............9.83%
Mac OS X 10.11...........3.72%
Windows 8...................2.43%
Mac OS X 10.10............2.20%
Linux...............................1.78%
Windows Vista.............1.66%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Windows 90,32% ♥ - windows_malwaristi
Vähäpätöinen_tubutin kirjoitti:
Eipä noita ole lähisukulaisillekaan tullut! Eikä muuten kavereillekaan.
Linukshihhulit nyt vain luulevat, että kun noita on ilmaantunut noinkin paljon, ne menisi KAIKKIIN tietokoneisiin ITSESTÄÄN.
Pakkohan se on tietysti jotain yrittää, että tämä linukshihhulien kannalta onneton tilasto muuttuisi edes vähän parempaan suuntaan:
Windows 7..................52.34%
Windows 10.................12.82%
Windows XP................11.24%
Windows 8.1...............9.83%
Mac OS X 10.11...........3.72%
Windows 8...................2.43%
Mac OS X 10.10............2.20%
Linux...............................1.78%
Windows Vista.............1.66%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Windows 90,32% ♥Onkos tämä joku malwaretilasto vai miksi sinä sitä jatkuvasti tänne tunget?
- pohjois-amerikan
Vähäpätöinen_tubutin kirjoitti:
Eipä noita ole lähisukulaisillekaan tullut! Eikä muuten kavereillekaan.
Linukshihhulit nyt vain luulevat, että kun noita on ilmaantunut noinkin paljon, ne menisi KAIKKIIN tietokoneisiin ITSESTÄÄN.
Pakkohan se on tietysti jotain yrittää, että tämä linukshihhulien kannalta onneton tilasto muuttuisi edes vähän parempaan suuntaan:
Windows 7..................52.34%
Windows 10.................12.82%
Windows XP................11.24%
Windows 8.1...............9.83%
Mac OS X 10.11...........3.72%
Windows 8...................2.43%
Mac OS X 10.10............2.20%
Linux...............................1.78%
Windows Vista.............1.66%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Windows 90,32% ♥mainosten klikkailutilasto ei poista sitä tosiasiaa, etä windowsille on puoli miljardia haittaohjelmaa.
Vähäpätöinen_tubutin kirjoitti:
Eipä noita ole lähisukulaisillekaan tullut! Eikä muuten kavereillekaan.
Linukshihhulit nyt vain luulevat, että kun noita on ilmaantunut noinkin paljon, ne menisi KAIKKIIN tietokoneisiin ITSESTÄÄN.
Pakkohan se on tietysti jotain yrittää, että tämä linukshihhulien kannalta onneton tilasto muuttuisi edes vähän parempaan suuntaan:
Windows 7..................52.34%
Windows 10.................12.82%
Windows XP................11.24%
Windows 8.1...............9.83%
Mac OS X 10.11...........3.72%
Windows 8...................2.43%
Mac OS X 10.10............2.20%
Linux...............................1.78%
Windows Vista.............1.66%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Windows 90,32% ♥Eivätpähän ne yleensä itsestään tule. Tavallisimmin tarvitaan Tubutin-Kari, joka asentaa ne eikä edes tajua koneensa saastuneen!
- WinWajakkiKärpäset
Windows vetää puoleensa haittaohjelmia ja wajakkeja kuin tuore lehmänläjä kärpäsiä.
- ubutubu
http://yle.fi/uutiset/puolustusministerion_verkkosivuille_tehty_palvelunestohyokkays/8761012
Windowsilla tämäkin onnistuu.- Vain_tubutin_tuhoo
"Muutaman tunnin".......hmmmm.... Miksiköhän ne eivät käytä siellä pulustusvoimissa tubutinta?
- windows-pupu
Vain_tubutin_tuhoo kirjoitti:
"Muutaman tunnin".......hmmmm.... Miksiköhän ne eivät käytä siellä pulustusvoimissa tubutinta?
Idiootti ristiturpajänis ei taaskaan ymmärrä mikä palvelunestohyökkäys on.
- ristiurpo_sekoilee
windows-pupu kirjoitti:
Idiootti ristiturpajänis ei taaskaan ymmärrä mikä palvelunestohyökkäys on.
Ei kai kukaan olettanutkaan, että ristipelle olisi ymmärtänyt tätäkään asiaa?
Trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511