HURAAAH!!!

Woittoisa_windows

on aika tuulettaa ja rankasti. Windowsilla on selvä etumatka muihin verrattuna! Tosta pois miljoona androidille ja loput vain ja ainoastaan windowsille

https://www.av-test.org/en/statistics/malware/

Puoli miljardia haittaohjelmaa!!! Aaltoliikettä!!!!

12

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ubutubutin

      Eihän se ihme ole koska Linux jakeluihin ei saa suurinta osaa samoja kunnollisia ohjelmia kuten Windowsiin joita ihmiset kaipaa ja käyttää.

    • Mika_jauhot_suussa

      Jo kahdeksan (8) vuotta Windowsia, eikä vielä yhtäkään noista!
      Turvalliset Windowsit XP ja 7.....hi hi hi i hi hi i i hih ih ih ih ih ih......†

      • ei_yksi

        hölmötiainen kesää tee.


      • Vähäpätöinen_tubutin

        Eipä noita ole lähisukulaisillekaan tullut! Eikä muuten kavereillekaan.
        Linukshihhulit nyt vain luulevat, että kun noita on ilmaantunut noinkin paljon, ne menisi KAIKKIIN tietokoneisiin ITSESTÄÄN.
        Pakkohan se on tietysti jotain yrittää, että tämä linukshihhulien kannalta onneton tilasto muuttuisi edes vähän parempaan suuntaan:
        Windows 7..................52.34%
        Windows 10.................12.82%
        Windows XP................11.24%
        Windows 8.1...............9.83%
        Mac OS X 10.11...........3.72%
        Windows 8...................2.43%
        Mac OS X 10.10............2.20%
        Linux...............................1.78%
        Windows Vista.............1.66%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        Windows 90,32% ♥


      • windows_malwaristi
        Vähäpätöinen_tubutin kirjoitti:

        Eipä noita ole lähisukulaisillekaan tullut! Eikä muuten kavereillekaan.
        Linukshihhulit nyt vain luulevat, että kun noita on ilmaantunut noinkin paljon, ne menisi KAIKKIIN tietokoneisiin ITSESTÄÄN.
        Pakkohan se on tietysti jotain yrittää, että tämä linukshihhulien kannalta onneton tilasto muuttuisi edes vähän parempaan suuntaan:
        Windows 7..................52.34%
        Windows 10.................12.82%
        Windows XP................11.24%
        Windows 8.1...............9.83%
        Mac OS X 10.11...........3.72%
        Windows 8...................2.43%
        Mac OS X 10.10............2.20%
        Linux...............................1.78%
        Windows Vista.............1.66%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        Windows 90,32% ♥

        Onkos tämä joku malwaretilasto vai miksi sinä sitä jatkuvasti tänne tunget?


      • pohjois-amerikan
        Vähäpätöinen_tubutin kirjoitti:

        Eipä noita ole lähisukulaisillekaan tullut! Eikä muuten kavereillekaan.
        Linukshihhulit nyt vain luulevat, että kun noita on ilmaantunut noinkin paljon, ne menisi KAIKKIIN tietokoneisiin ITSESTÄÄN.
        Pakkohan se on tietysti jotain yrittää, että tämä linukshihhulien kannalta onneton tilasto muuttuisi edes vähän parempaan suuntaan:
        Windows 7..................52.34%
        Windows 10.................12.82%
        Windows XP................11.24%
        Windows 8.1...............9.83%
        Mac OS X 10.11...........3.72%
        Windows 8...................2.43%
        Mac OS X 10.10............2.20%
        Linux...............................1.78%
        Windows Vista.............1.66%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        Windows 90,32% ♥

        mainosten klikkailutilasto ei poista sitä tosiasiaa, etä windowsille on puoli miljardia haittaohjelmaa.


      • Vähäpätöinen_tubutin kirjoitti:

        Eipä noita ole lähisukulaisillekaan tullut! Eikä muuten kavereillekaan.
        Linukshihhulit nyt vain luulevat, että kun noita on ilmaantunut noinkin paljon, ne menisi KAIKKIIN tietokoneisiin ITSESTÄÄN.
        Pakkohan se on tietysti jotain yrittää, että tämä linukshihhulien kannalta onneton tilasto muuttuisi edes vähän parempaan suuntaan:
        Windows 7..................52.34%
        Windows 10.................12.82%
        Windows XP................11.24%
        Windows 8.1...............9.83%
        Mac OS X 10.11...........3.72%
        Windows 8...................2.43%
        Mac OS X 10.10............2.20%
        Linux...............................1.78%
        Windows Vista.............1.66%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        Windows 90,32% ♥

        Eivätpähän ne yleensä itsestään tule. Tavallisimmin tarvitaan Tubutin-Kari, joka asentaa ne eikä edes tajua koneensa saastuneen!


    • WinWajakkiKärpäset

      Windows vetää puoleensa haittaohjelmia ja wajakkeja kuin tuore lehmänläjä kärpäsiä.

      • Vain_tubutin_tuhoo

        "Muutaman tunnin".......hmmmm.... Miksiköhän ne eivät käytä siellä pulustusvoimissa tubutinta?


      • windows-pupu
        Vain_tubutin_tuhoo kirjoitti:

        "Muutaman tunnin".......hmmmm.... Miksiköhän ne eivät käytä siellä pulustusvoimissa tubutinta?

        Idiootti ristiturpajänis ei taaskaan ymmärrä mikä palvelunestohyökkäys on.


      • ristiurpo_sekoilee
        windows-pupu kirjoitti:

        Idiootti ristiturpajänis ei taaskaan ymmärrä mikä palvelunestohyökkäys on.

        Ei kai kukaan olettanutkaan, että ristipelle olisi ymmärtänyt tätäkään asiaa?
        Trolli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe