Haluaisin tietää muilta pojilta, heidän naikkosistaan? Millaisia he ovat?
a) naama
b) tissit
c) perse
d) maha
e) lompakko
f) nieleekö?
g) miksei?
Minun eukkoni:
a) kohtalainen
b) isot (niin pitääklin olla)
c) sopiva, hyvä ottaa kiinni
d) litteä
e) sais olla paksumpikin
f) ei helkutti suostu nielee
g) maistuu muka pahalle!
Millaista naista rakastat?
8
1780
Vastaukset 8
- *ärrrrrrr*
Kokeileppa joskus, NIELE ITE OMAT MÄLLIS!
Katotaan maistuuko hyvälle! - superkenkä
a) naama -- tarpeeksi kaunis minulle
b) tissit -- ei pienet eivätkä mitkään mahtimeloonit
c) perse -- ihan sopivan täyteläinen
d) maha -- ihana. urheilijatytön vatsa
e) lompakko -- ei raha tässä ole pääasia
f) nieleekö? -- no ei olla edetty niin pitkälle
g) miksei? -- katso edellinen - -->
a) naama -- Mielestäni kaunis ;)
b) tissit -- sopivat. ei mitkään hirveen isot, mutta kyllä otteen saa ;)
c) perse -- Sopiva sekin..
d) maha -- litteä
e) lompakko -- ei kyllä kovin paksu ole, mutta minähän ne yhteiset menot maksan ;)
f) nieleekö? -- no ei olla edetty niin pitkälle
g) miksei? -- ^^ Vai että nieleekö... otappa itse ensin itseltäs suihin ja yritä niellä se oksentamatta. Jos sen teet niin sitten voit kysyä ihan rauhas tyttöystävältäs.
- meghan
Miksei tähän yhtä hyvin oltaisi (samaan topiciin) voitu tehdä tytöillekin "Millaista miestä rakastat?" *Huok*.
Ja tuosta nielemisjutusta, eiköhän se ole ihan naisesta kiinni nieleekö vai ei. Kyllä sitä on kuullut toisilta, että toiset tykkäävät, toiset ei. Mielipideasia.- gallupin tekijä
TYKKÄÄTKÖ SINÄ MEGHAN NIELLÄ?
- missy
kannattaa poika syödä enemmän "pupunruokaa", hedelmiä sun muuta terveellistä eikä pelkkää lihaa ja hamppareita.. omasta kokemuksesta voin sanoa että heti alkaa maistuun paremmalta ja saattaa tyttö sitte nielläkki...
muta miten on, nuoletko ite tyttös seittemänteen taivaaseen? - nuori nainen
Musta ois mukava tietää tytöt tuosta nielemisasiasta?
Minkä ikäisiä olette? Oletteko ottaneet suihin pojalta? Minkä ikäisenä ensimmäisen kerran? Pidättekö siitä? Kiihotutteko itsekin siitä? Annatteko tulla suuhun? Nielettekö? Mille maistuu?
Itse olen 17, seurustelen, otan suihin, ekan kerran nykyiseltäni, n. vuosi sitten. Pidän ja kiihotun siitä. Mutta en anna tulla suuhun, enkä varsinkaan niele. Minusta aivan kamalan makuista. Olen joskus tehnyt niin, ja meinannut oksentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251868- 126851
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.123657- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90555- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko62495Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi267480Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474- 9466
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.34463Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota31435Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9429- 58422
- 41416
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51415Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan6395