Millaista naista rakastat?

VAIN POJILLE!!

Haluaisin tietää muilta pojilta, heidän naikkosistaan? Millaisia he ovat?
a) naama
b) tissit
c) perse
d) maha
e) lompakko
f) nieleekö?
g) miksei?
Minun eukkoni:
a) kohtalainen
b) isot (niin pitääklin olla)
c) sopiva, hyvä ottaa kiinni
d) litteä
e) sais olla paksumpikin
f) ei helkutti suostu nielee
g) maistuu muka pahalle!

8

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *ärrrrrrr*

      Kokeileppa joskus, NIELE ITE OMAT MÄLLIS!
      Katotaan maistuuko hyvälle!

    • superkenkä

      a) naama -- tarpeeksi kaunis minulle
      b) tissit -- ei pienet eivätkä mitkään mahtimeloonit
      c) perse -- ihan sopivan täyteläinen
      d) maha -- ihana. urheilijatytön vatsa
      e) lompakko -- ei raha tässä ole pääasia
      f) nieleekö? -- no ei olla edetty niin pitkälle
      g) miksei? -- katso edellinen

    • -->

      a) naama -- Mielestäni kaunis ;)
      b) tissit -- sopivat. ei mitkään hirveen isot, mutta kyllä otteen saa ;)
      c) perse -- Sopiva sekin..
      d) maha -- litteä
      e) lompakko -- ei kyllä kovin paksu ole, mutta minähän ne yhteiset menot maksan ;)
      f) nieleekö? -- no ei olla edetty niin pitkälle
      g) miksei? -- ^^

    • Vai että nieleekö... otappa itse ensin itseltäs suihin ja yritä niellä se oksentamatta. Jos sen teet niin sitten voit kysyä ihan rauhas tyttöystävältäs.

    • meghan

      Miksei tähän yhtä hyvin oltaisi (samaan topiciin) voitu tehdä tytöillekin "Millaista miestä rakastat?" *Huok*.

      Ja tuosta nielemisjutusta, eiköhän se ole ihan naisesta kiinni nieleekö vai ei. Kyllä sitä on kuullut toisilta, että toiset tykkäävät, toiset ei. Mielipideasia.

      • gallupin tekijä

        TYKKÄÄTKÖ SINÄ MEGHAN NIELLÄ?


    • missy

      kannattaa poika syödä enemmän "pupunruokaa", hedelmiä sun muuta terveellistä eikä pelkkää lihaa ja hamppareita.. omasta kokemuksesta voin sanoa että heti alkaa maistuun paremmalta ja saattaa tyttö sitte nielläkki...
      muta miten on, nuoletko ite tyttös seittemänteen taivaaseen?

    • nuori nainen

      Musta ois mukava tietää tytöt tuosta nielemisasiasta?
      Minkä ikäisiä olette? Oletteko ottaneet suihin pojalta? Minkä ikäisenä ensimmäisen kerran? Pidättekö siitä? Kiihotutteko itsekin siitä? Annatteko tulla suuhun? Nielettekö? Mille maistuu?

      Itse olen 17, seurustelen, otan suihin, ekan kerran nykyiseltäni, n. vuosi sitten. Pidän ja kiihotun siitä. Mutta en anna tulla suuhun, enkä varsinkaan niele. Minusta aivan kamalan makuista. Olen joskus tehnyt niin, ja meinannut oksentaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe