Haluaisin tietää muilta pojilta, heidän naikkosistaan? Millaisia he ovat?
a) naama
b) tissit
c) perse
d) maha
e) lompakko
f) nieleekö?
g) miksei?
Minun eukkoni:
a) kohtalainen
b) isot (niin pitääklin olla)
c) sopiva, hyvä ottaa kiinni
d) litteä
e) sais olla paksumpikin
f) ei helkutti suostu nielee
g) maistuu muka pahalle!
Millaista naista rakastat?
8
1743
Vastaukset
- *ärrrrrrr*
Kokeileppa joskus, NIELE ITE OMAT MÄLLIS!
Katotaan maistuuko hyvälle! - superkenkä
a) naama -- tarpeeksi kaunis minulle
b) tissit -- ei pienet eivätkä mitkään mahtimeloonit
c) perse -- ihan sopivan täyteläinen
d) maha -- ihana. urheilijatytön vatsa
e) lompakko -- ei raha tässä ole pääasia
f) nieleekö? -- no ei olla edetty niin pitkälle
g) miksei? -- katso edellinen - -->
a) naama -- Mielestäni kaunis ;)
b) tissit -- sopivat. ei mitkään hirveen isot, mutta kyllä otteen saa ;)
c) perse -- Sopiva sekin..
d) maha -- litteä
e) lompakko -- ei kyllä kovin paksu ole, mutta minähän ne yhteiset menot maksan ;)
f) nieleekö? -- no ei olla edetty niin pitkälle
g) miksei? -- ^^ Vai että nieleekö... otappa itse ensin itseltäs suihin ja yritä niellä se oksentamatta. Jos sen teet niin sitten voit kysyä ihan rauhas tyttöystävältäs.
- meghan
Miksei tähän yhtä hyvin oltaisi (samaan topiciin) voitu tehdä tytöillekin "Millaista miestä rakastat?" *Huok*.
Ja tuosta nielemisjutusta, eiköhän se ole ihan naisesta kiinni nieleekö vai ei. Kyllä sitä on kuullut toisilta, että toiset tykkäävät, toiset ei. Mielipideasia.- gallupin tekijä
TYKKÄÄTKÖ SINÄ MEGHAN NIELLÄ?
- missy
kannattaa poika syödä enemmän "pupunruokaa", hedelmiä sun muuta terveellistä eikä pelkkää lihaa ja hamppareita.. omasta kokemuksesta voin sanoa että heti alkaa maistuun paremmalta ja saattaa tyttö sitte nielläkki...
muta miten on, nuoletko ite tyttös seittemänteen taivaaseen? - nuori nainen
Musta ois mukava tietää tytöt tuosta nielemisasiasta?
Minkä ikäisiä olette? Oletteko ottaneet suihin pojalta? Minkä ikäisenä ensimmäisen kerran? Pidättekö siitä? Kiihotutteko itsekin siitä? Annatteko tulla suuhun? Nielettekö? Mille maistuu?
Itse olen 17, seurustelen, otan suihin, ekan kerran nykyiseltäni, n. vuosi sitten. Pidän ja kiihotun siitä. Mutta en anna tulla suuhun, enkä varsinkaan niele. Minusta aivan kamalan makuista. Olen joskus tehnyt niin, ja meinannut oksentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883