Onko autoa johon mahtuis enemmän ku 4 jätkää kyyttiin ja voiko jengiä saada enemmän ku Carl 3 oman puolulaista jengiläistä.Kiitos vastauksista.
Alueitten valtaaminen.
5
476
Vastaukset
- Sama mies
Sanki vastauksen peliltä tohon kysymykseen , että saako enemmän jengäi mukaan ku Carl 3 saa sitä mukaa ku valtailee nii aina pikku hiljaa lisää vihnii mutta en tiä tosta autosta vielä.kiitos jos vastaatte tai edes mietitte onko
bussiin luulis mahtuvan enemmän porukkaa ite on oo kyl kokeillut sitä vielä joten en ole ihan varma
- Tuhlari
Toimi se itte saan janggiini 6 jätkää ja kyllä ne kaikki sisään mahtu bussiin.
- kimi
Tuhlari kirjoitti:
Toimi se itte saan janggiini 6 jätkää ja kyllä ne kaikki sisään mahtu bussiin.
monasti ku aloittaa provoo niitä muita jengejä nii jo syttyy niitä seriffin tähtiä, eikä meinaa tulla sodasta mittää....
ps. pitääks niitä alueita ottaa paljonki haltuun et sais sen kotona(j.house) odottavan tehtävän... - -skyline-
kimi kirjoitti:
monasti ku aloittaa provoo niitä muita jengejä nii jo syttyy niitä seriffin tähtiä, eikä meinaa tulla sodasta mittää....
ps. pitääks niitä alueita ottaa paljonki haltuun et sais sen kotona(j.house) odottavan tehtävän...35% jengialueista pitää olla hallussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437