normaalia älykkäämpi?
Olisitko hyvä vakooja? Perustele miksi olisit hyvä vakooja.
Oletko mielestäsi
19
260
Vastaukset
- Kynnetty
Minulla on loistava vako-oja. Vako-ojassani on kyntänyt satoja henkilöitä. Siitä huolimatta kuivuus ei ole päässyt vaurioittamaan sitä.
- aaahahaa
Ihmekös se näyttääkin kukkakaali k....ä!!!
- Kynnetty
Älysi ei yltänyt tasolleni, kuten arvelinkin. Ero on liian valtava.
- Alfauros100
Olen suurin ja kaunein. Meisseli on tarvittaessa 30cm pitkä. Porissa en ole käynytkään. Tämänkin tekstin teille raapaisin käyttäen 1/1000000:osaa älykapasiteetistäni!
Olen keskimäärin normaalia tyhmempi. Olen omin käsin raivannyt tieni tyhjästä, äärettömään kurjuuteen.
Kunnon sotamies Sveikin sanoin: "Ilmoitan nöyrimmästi, että olen syntymästäni saakka ollut heikkomielinen".- lepositeisiin
normaalia älykkäämpi? - Kyllä.
Olisitko hyvä vakooja? - Kyllä.
Perustele miksi olisit hyvä vakooja. - Kyselet ja janoat tietoa minulta koko ajan = olen sinua korkeammalla älykkyyden tasolla. Olen jo luultavasti selvittänyt henkilöllisyytesi. Pidä verhot kiinni. - sympios
Arvasin tämän kun tällaisen kysymyksen laitan Jyväskylän keskustelupalstalle, kukaan ei ole näytä olevan "helpon" rahan tarpeessa. Tuo "vakooja"-sana oli hieman liioiteltu mutta niitä taitoja olisi nyt tarvittu, olisi nyt jonkun älynnyt ottaa kiinni haasteesta josta saa rahaa eikä heittää läskiksi. Ei yhtään vakavasti otettavaa ehdokasta.
- sympios
Vielä yksi helppo testi jonka selvittäjä olisi voinut olla yksi tarvitsemani henkilö.
Selvitä seuraava viesti: bkiii irrii brbb
Avain on kiribati. Miksi joku haluaisi olla tarvitsemasi henkilö?
Kieltämättä hyviä kysymyksiä.
"Selvitä seuraava viesti: bkiii irrii brbb."
Onko tämä jotain näitä 18 88 - juttuja?
Tuo kysymys kuulostaa lähinnä Buickini jarrukenkien kitinältä.- Tolkkua
Hyvä Kauko .K.
- SDPRULESEVER
Tottakai demarina olen hyvä vakooja.
- sympios
Niin, miksi joku haluaisi olla tarvitsemani henkilö? Siinäpä kysymys.
- Tolkkua
U 2 hei tt sam p kun viim .
cz 125 / n.175 pyt.
441715
Tms? - ååggonen
Ei pidä paikkaansa!
- Smiertspionen
Olen MV lehden tilaaja, olen samaa mieltä Iljan kanssa siitä että Venäjä on maailman paras maa, joten olisin oiva työpari Iljalle Venäjän vakoojaksi.
- sympios
Sitten vaan Venäjälle, kyllä Suomi on se paras maa ja kyse nyt ei ollutkaan maiden välisestä jutusta, itse täytyi homma hoitaa sillä nykyään ei taida kenelläkään riitä kärsivällisyys eikä ole "seikkailunhalua", duuni kuitenkin sellainen josta ei voi levitellä juttuja, ei voi teoillaan kehuskella ja todennäköisesti on hyvin hyvin hankala löytää 101% varmaa tekijää.
Mieluiten näissä hommissa oltava erakko jolla ei ole juurikaan kavereita ja lisäksi oötava alkoholin suhteen täysin raitis, sillä alkoholin käyttö pudottaa varmuusprosentit alle sadan reippaasti. - oletkovaanprovo
Miksi et palkkaa yksityisetsivää?
- Ccfgfggfc
Kauhaa
- sympios
En näe yksityisetsivää sopivaksi ja heidän tekemisistään jää "jälki" ja eivätkä he edes alkaisi hommaan mutta onneksi nyt ei ole edes tarvetta enää. Syksy tuo uudet haasteet. Olen kolmeen eri henkilöön pitänyt yhteyttä mutta loppujen lopuksi kaikki olen joutunut hylkäämään liiaksi poikkeavan näkemyksen vuoksi ja kaksi putosi jo luotettavuuden takia pois.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681