Oletko mielestäsi

sympios

normaalia älykkäämpi?

Olisitko hyvä vakooja? Perustele miksi olisit hyvä vakooja.

19

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kynnetty

Minulla on loistava vako-oja. Vako-ojassani on kyntänyt satoja henkilöitä. Siitä huolimatta kuivuus ei ole päässyt vaurioittamaan sitä.

• aaahahaa

Ihmekös se näyttääkin kukkakaali k....ä!!!

• Kynnetty

Älysi ei yltänyt tasolleni, kuten arvelinkin. Ero on liian valtava.

• Alfauros100

Olen suurin ja kaunein. Meisseli on tarvittaessa 30cm pitkä. Porissa en ole käynytkään. Tämänkin tekstin teille raapaisin käyttäen 1/1000000:osaa älykapasiteetistäni!

• Olen keskimäärin normaalia tyhmempi. Olen omin käsin raivannyt tieni tyhjästä, äärettömään kurjuuteen.
      Kunnon sotamies Sveikin sanoin: "Ilmoitan nöyrimmästi, että olen syntymästäni saakka ollut heikkomielinen".

• lepositeisiin

normaalia älykkäämpi? - Kyllä.

Olisitko hyvä vakooja? - Kyllä.

Perustele miksi olisit hyvä vakooja. - Kyselet ja janoat tietoa minulta koko ajan = olen sinua korkeammalla älykkyyden tasolla. Olen jo luultavasti selvittänyt henkilöllisyytesi. Pidä verhot kiinni.

• sympios

Arvasin tämän kun tällaisen kysymyksen laitan Jyväskylän keskustelupalstalle, kukaan ei ole näytä olevan "helpon" rahan tarpeessa. Tuo "vakooja"-sana oli hieman liioiteltu mutta niitä taitoja olisi nyt tarvittu, olisi nyt jonkun älynnyt ottaa kiinni haasteesta josta saa rahaa eikä heittää läskiksi. Ei yhtään vakavasti otettavaa ehdokasta.

• sympios

Vielä yksi helppo testi jonka selvittäjä olisi voinut olla yksi tarvitsemani henkilö.

Selvitä seuraava viesti: bkiii irrii brbb

Avain on kiribati.

• Miksi joku haluaisi olla tarvitsemasi henkilö?
      Kieltämättä hyviä kysymyksiä.
      "Selvitä seuraava viesti: bkiii irrii brbb."
      Onko tämä jotain näitä 18 88 - juttuja?
      Tuo kysymys kuulostaa lähinnä Buickini jarrukenkien kitinältä.

• Tolkkua

Hyvä Kauko .K.

• SDPRULESEVER

Tottakai demarina olen hyvä vakooja.

• sympios

Niin, miksi joku haluaisi olla tarvitsemani henkilö? Siinäpä kysymys.

• Tolkkua

U 2 hei tt sam p kun viim .
      cz 125 / n.175 pyt.
      441715
      Tms?

• ååggonen

Ei pidä paikkaansa!

• Smiertspionen

Olen MV lehden tilaaja, olen samaa mieltä Iljan kanssa siitä että Venäjä on maailman paras maa, joten olisin oiva työpari Iljalle Venäjän vakoojaksi.

• sympios

Sitten vaan Venäjälle, kyllä Suomi on se paras maa ja kyse nyt ei ollutkaan maiden välisestä jutusta, itse täytyi homma hoitaa sillä nykyään ei taida kenelläkään riitä kärsivällisyys eikä ole "seikkailunhalua", duuni kuitenkin sellainen josta ei voi levitellä juttuja, ei voi teoillaan kehuskella ja todennäköisesti on hyvin hyvin hankala löytää 101% varmaa tekijää.

Mieluiten näissä hommissa oltava erakko jolla ei ole juurikaan kavereita ja lisäksi oötava alkoholin suhteen täysin raitis, sillä alkoholin käyttö pudottaa varmuusprosentit alle sadan reippaasti.

• oletkovaanprovo

Miksi et palkkaa yksityisetsivää?

• Ccfgfggfc

Kauhaa

• sympios

En näe yksityisetsivää sopivaksi ja heidän tekemisistään jää "jälki" ja eivätkä he edes alkaisi hommaan mutta onneksi nyt ei ole edes tarvetta enää. Syksy tuo uudet haasteet. Olen kolmeen eri henkilöön pitänyt yhteyttä mutta loppujen lopuksi kaikki olen joutunut hylkäämään liiaksi poikkeavan näkemyksen vuoksi ja kaksi putosi jo luotettavuuden takia pois.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      141
      1845
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe