Hei!
Rakastan Jeesusta, mutta en ole vielä uskaltautunut seurankuntaan. Se on niin vieras maailma, koska en ole rippikoulun jälkeen ollut missään vastaavissa. Kirkossa ainoastaan häissä ja hautajaisissa. Kaiken evankelioinnin ym olen saanut netistä. Minulla ei ole yhtään uskovaista ystävää eikä perheenjäsentä. Muut eivät tiedä, että uskoni on näin vahva. Enää ei riitä tämä kotona nyhjääminen!
Onko samassa tilanteessa olevia? Mennäänkö yhdessä tai vaihdetaako ajatuksia? Kaipaan myös uusia sydänystäviä. Olisi ihana semmoinen välittävä, lämmin, aito ystäväporukka, jossa jokainen voisi olla oma itsensä. <3 Ei haittaa myöskään jos olet jo "sisällä" seurakunnassa ja haluat meitä kokemattomampia viedä sinne. :)
Olen parisuhteessa elävä lapseton 28v. nainen Keski-Uudeltamaalta.
S.posti: [email protected]
EnUskallaMennäSrkTilaisuuksiin.Yhdessä?Keski-Uusim
letsmennäänyhessä
1
160
Vastaukset
ala käydä vain joissain tlaisuksissa ja seillä on monasti kahvitushetkiä kokuksen jälkeen yms ja siellä voit tutustua ihmisiin ja mennä sitten heidä soluihin yms mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot343438Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421937
- 531789
- 151780
- 451636
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101478- 541454
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164