Sähköposti ei toimi

posti_toimimaan

Mikä vika sähköpostissa on? Kun viestin avaa, viestien lähettäjinä näkyy tuntematon lähettäjä ja joka viestissä lukee vain, että ei sisältöä? Ja jos lähettäjä on uusi, näkyy se jo saapuneet kansiossakin tuntemattomana lähettäjänä. On koitettu eri selaimilla ja aina sama homma. Pari tärkeää s-postia tulossa ja sähköposti temppuilee, mitä pitäisi tehdä? Jos vika on jo tiedossa, kauanko korjaamiseen menee aikaa?

67

1850

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinuli85

      Sama täällä... Olis kiva tietää koska posti rupeis toimimaan kunnolla.

    • Vaihtamalla-paranee

      Ottakaa talouspaperirulla siihen koneen viereen. Siihen voitte kyyneleenne kuivata eikä tulla tänne vuodesta toiseen itkemää alati toimimatonta sähköpostia.

      Kun olette Suomi24:n postin ottaneet, olette hyväksyneet samalla toimimattomuuden. Turha sen jälkeen on enää rypistellä.

      Fiksut ovat vaihtaneet. Näkyy tilastoissa.

    • Nexsom

      Mikä asia muokkaa ihmisestä ilkeän ja ylimielisen ihimsen?

      Mikä taas ystävällisen ja kivasti käyttäytyvän?

      • Se-kielen-hallinta

        Saisikohan saman selkeällä suomen kielellä. Tuossa sinun jutussasi ovat puurot ja vellit sekaisin.

        Mitä ihmettä tarkoittaa "Mikä taas ystävällisen ja kivasti käyttäytyvän?"


    • Mulla sama juttu!! tarvis pääästä kattoon tärkee posti ja ei oo kahteen päivään toiminu! perkele!!!!!

      • auvi

        Sama homma mullakin..Jokaisessa saapuneessa postissa herjaa et ei sisältöä ja avauksen jälk.näkyy että tuntematon lähettäjä..Virusta epäilin ekaks,mut taitaa olla laajempikin ongelma...


      • Tuulivei

        Sama vaiva täälläkin. Osittain jo ennen pääsiäistä. Silloin ei onnistunut lähettäminen eikä vastaanottaminen. Nyt herjaa lisäksi vanhoista viesteistä, että ei sisältöä ja avaamisen jälkeen näyttää, että tuntematon lähettäjä. Uusia viestejä en ole saanut. Palautetta olen lähettänyt. Voipi olla, että on isompi ongelma.


    • TIIKERI565

      Miksei Suomi24 ylläpitäjät ota mitään kantaa ihmisten valituksiin on se vaan kumma juttu onko siellä täysin tyhmää porukkaa töissä kun eivät osaa edes vastata valituksiin

    • einetännekato

      Minulla toimii normaalisti. Laita palautetta tuolla palautelomakkeella , niin asia menee paremmin ylläpidon tietoon.

      • Ihmeellistä

        Palautetta on jo laitettu ,taitavat nukkua siellä ,kun ei mitään parannusta postin toimivuuteen ole tullut????????????


      • Potutus

        Minäkin laitoin palautetta heti aamulla, mutta ei ole tuottanut tulosta.
        Taitaa olla pitkä odotusaika!
        Olen viime aikoina kehunut, kuinka hyvin tämä posti on toiminut, vaikka kaikki sitä tuntuu mollaavan. Nyt on pakko perua puheet.
        Pitää kai luoda uusi postiosoite, mutta se kun ei tässä ja nyt akuutteihin aisoihin auta.


      • Potutus

        Aisat aisoina :)
        Siis akuutteihin asioihin....


      • maanantainasitten

        Varmaan kukaan ei valvo viikonloppuisin foorumin toimintaa.


      • toimiiko.palautelomake

        Palautelomakehan ei toimi viimeisimmän tiedotteen mukaan. Lupasivat ilmoittaa, kun vika on korjattu, mutta mitään ei ole tiedotettu.
        Itse se tiedote on pudonnut pois etusivulta, kun sitä ei ole kiinnitetty palstan alkuun. :-(


    • jeppisjee2
      • Harvinaista

        No, jos nyt yhden kerran kymmenessä vuodessa. Vai löytyykö tällaista itkumuuria?


    • mhoo

      Ei toimi ei.

    • jappasia

      Eipä toimi ei. Sitä kun on tullut riippuvaiseksi tuosta postista niin ei voi tehdä edes muutoksia ilmoituksiin kun ei voi varmentaa. Posti kyllä lähtee muttei jää lähtevien kansioon. Asiasta olen minäkin lähettänyt pari "rutinalappua" tuloksetta

    • Roskapaskaposti

      Ei toimi. Eilen meni juntturaan. Voin lähettää postia, mutta uusia ei tule eikä kansiot aukea....kiva,kiva. Mulla tori.fissä myynnissä tavaraa ja en näe kuka kiinnostunut.

      • nyvituttaa

        Kummalline vika. Korjatkaa tämä asia jo!!!!


      • 11.4.2016
        ei toimi suomi24 posti vieläkään. koko viikonlopun jumissa.viestissä lukee: (EI NÄYTETTÄVÄÄ SISÄLTÖÄ) viestiä ei voi avata. 10 vuotta toiminut (moitteetta)! nytkö ? se alkaa....


    • Sama tauti, sähköposti toimii normaalisti iPadissa ja kännykässä, mutta ei läppärissä. MUTTA: vaimon tunnuksilla toimii läppärissäkin normaalisti????

      • einiimikää

        Ei toimi puhelimella ainakaa täällä.


    • Ei pääse täälläkään puhelimesta sähköpostiin saati koneella!!
      Kyllä kaksi päivää on aivan liian pitkä aika!!vika olisi pitänyt jo huomata ja korjata???!! Kuitenkaan ei edes tule infoa asiasta!!!

    • Vaihtamalla-paranee

      Pitäisiköhän luoda uusi foorumi "Nettimasokistit". Tuntuu, että oikein nautitte postin toimimattomuudesta ja orgasmin kourissa sitten hekumoitte kokemuksillanne.

    • jappasia

      Nyt pitäis tulla jotain ilmoitusta etusivulle mistä kivestää. Alkaa muistuttan itänapurin hommalta. Käyttäjille syntyy jo taloudellisia vahinkoja ei vain mielipahaa.

      • Kestää-jonkin-aikaa

        Ei tule ilmoitusta. SPostivastaava on kuulema lomalla ja tulee töihin vasta vapun jälkeen.


      • 24s

        On todella outoa että kukaan ei kerro mitään??ja kauan katkos kestää ja mistä johtuu??


      • testattuko
        Kestää-jonkin-aikaa kirjoitti:

        Ei tule ilmoitusta. SPostivastaava on kuulema lomalla ja tulee töihin vasta vapun jälkeen.

        Taisi tehdä vielä yhden virittelyn ja säädön ennen lähtöään... testaamatta...


      • Lue-ja-ymmärrä
        24s kirjoitti:

        On todella outoa että kukaan ei kerro mitään??ja kauan katkos kestää ja mistä johtuu??

        Mitäpäs jos käyttäisit silmiäsi lukemiseen.


    • PettynytMasa

      Sama hyökkäys mulla. tulee kerralla 5 tuntomatonta lähettäjää ja ilman sisätöä. Kun poistan ne poistuu muutkin viestit. Olen jo vuodessa 2013 ja kaikki on vedetty tyhjiksi? ei mitään mahdollisuutta käyttää suomi24:ää. Kaikki on tuhottu?

    • mmikkom

      Minullakin samantapaisia ongelmia. Viesti jossa tuntematon lähettäjä. Ei vastaanota postia.

    • nimimerkki_liian_pitkä

      Jos jotain tärkeää mailia odottelee niin kannattaa laittaa automaattinen eteenpäin lähetys asetuksista johonkin toimivaan osoitteeseen. Sieltä niitä posteja pienellä viivellä tippuu.

    • PIpeTS

      Sama vika minullakin näyttää olevan. Ohjasin postit automaattisesti siirtymään toiseen osoitteeseeni, kun huomasin viikonlopun aikana olevan turha lähettää eteenpäin. Ennen kuin huomasin lähetin ilmoituksen yhteydessä virhedoodit, jotka näkyivät asetuksissani kopioina. Posti on mulla toiminut jo kahdeksan vuotta eikä häiriöitä ole juuri ollut, joten ajattelin vielä odotellan alkuviikon ennen siirtymistä toisen osoitteen käyttäjäksi. Iso homma, että muistaisi kaikki yhteystiedot muuttaa toiseen osoitteeseen. Toivottacasti alkuviikosta tilanne korjaantuu.

      • PipeTS

        Siis koodit lähetin eteenpäin. Toisessa osoitteessa käännetyt postit näkyvät ihan ok. Olisin viikonloppuna tarvinnut yhden suomi24:n postin tietoja, mutta ei nyt onnistu. Toivottavasti palautuvat....


    • karitsainen2

      Sama täällä. Sielä olis puhelinlasku, mut en voi maksaa, ku en näe summaa ym. Mul on ollu suomi24-posti jo 20 vuotta ja ny on neka kerta, ku on tallainen vika.

      • Mullakin on laskuja ja vahvisteita ja pöytäkirjoja ja en voi maksaa kun ei toimi ja en voi tarkastaa kun en näe asiakirjoja. Saati esim myynti-ilmoituksiin ei voi vastata jos joku kysyy tuotteesta jotain.


    • Harrie

      Sama täällä...korjausta odotellessa...

    • suoli42

      Käsittämätöntä toimintaa ylläpidolta ; mitään ei tiedoteta ja tämä on jatkunut päiviä ??????

    • hoonosoomi24

      ASIA SYYTÄ SAATTAA YLEISEEN TIETOISUUTEEN KUINKA HUONOSTI PELITTÄÄ !!!

    • Toimimatonposti

      Huonolta näyttää nyt tämä! sama ongelma täälläkin, olen huomannut että viikonloppu on aikaa jolloin nämä ongelma tilanteet iskee kun ne iskee ja myöskin sen että viikonloppuisin tuolla ei ole ylläpidosta kukaan tekemässä asialle mitään.
      Surullista jos tosiaan nuo vanhat viestit ei aukea enää koskaan ja se että viikonlopun aikana tulleet postit tuntemattomia/kadonneita :(

    • Eikö ole mitään"laki" pykälää missä ajassa vika pitäisi olla korjattu
      Kukaan ei edes infoa asiakkaita

    • hienouudistus

      taas toimii sähköposti hyvin, ei tule viestin viestiä. Ainakin pääsin hetkeksi roskapostista eroon, kiitos:)

    • pirttis249

      Täälläkin samat ongelmat!! Järki lähtee kun ei saa mistään apua/tietoa!!

    • Ei toimi täälläkään.perjantaina lakkasi toimimasta.viestit lähtee mut mitään ei tule.Vanhat viestit kaikki tuntemattomilta,ja kun avaat viestin niin viestissä ei sisältöä.oli kyse laskuista tai työasioista.suomi24 ollut käytössä 15.v eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa.no nyt on!

      • ketuttaa

        Sama homma ei toimi ei ja palaute annettu


    • Toimimatonta
      • milloin.korjataan

        Turha avata tuota "Siinä se!"-linkkiä. Siellä lukee "Häh häh hää.

        Teilläpä raukoilla ei meili toimikaan. Mullapa toimii.

        Toimii aina luotettavasti.

        Kärvistelkää kurjat!"


      • liljeroos

        Ei sähköposti ei toimi.Ei lähettäminen ja saapuneet.
        Lähteneet ei sisältöä


    • liljeroos

      Ei toimi.lätettäminen ei toimi,saapuneet ei toimi

    • Sama homma ja laitoin eilen jo viestiä ylläpitoon. Myöskään roskapostilaatikko ei toimi. Viestit häviää kun avaa ja ilmoittaa että ei ole sisältöä.

    • Potutus

      Taas toimii ja kaikki sisällöttömät viestit on saaneet tutun sisällön :)
      Mutta kestääkö????

      • einiimikää

        Viestit ei mene vieläkään välttämättä perille!!


      • suututtaajo

        Postit näkyy kuulemma viiveellä. Pitkä on viive kun kestää tuntikausia.


      • kauankokestää

        Ei vieläkään. Miten muilla?


    • mulla toimii normaalisti. Vain yhtenä päivänä oli saapuneissa hieman hitautta.

    • harmistunut

      Saapuneet viestit tulevat kaksi kertaa, roskakori ei ota vastaan viestejä, luonnoksetkaan eivät toimi------6.päivä nyt! eikö todella mitään voida tehdä?

      • Gmail-pelittää

        Valitelkaa rauhat. Siitähän te pidätte. Jos ette pitäisi, olisitte vaihtaneet toimivaan sähköpostiin.


    • Suomi24 ei toimi taaskaan!!!voi helvetin helvetti!!

      • Hyvät-toimivat

        Gmailin toiminnassa ei ole mitään häikkää. Yahookin näyttä pelittävän loistavasti.


      • nyteihäikkää

        Minulla toimii Suomi24posti normaalisti.


    • 24 ei toimi taaskaan

      • ihanhyvin

        Kyllä toimii.


    • Toimiiko teillä suomi24 sähköposti??

    • AMPUKAAITTENNE

      VITUT TOPIMII SUOMI24 EI TOIMI MIKÄÄN MUU KUIN WANHA VITUNHAJU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe