Tuossa aloittamassaan ketjussa nuo Susmorsian ja jjoutava kertovat itsestään, Susmorsian huomaa olevansa monipersoona. jjoutava ei siinä huomannut itsessään uutta, edelleen hän on jjoutava.
En tiedä kiinnostaako ketään. Heidät jo tunnetaan.
Itse käyn täällä hyvin harvoin, sillä kirjoittelen muualla pidempiä tarinoita.
MummeliMia
Kirjoittajat kertoivat ITSESTÄÄN paljon avaamas-
137
1163
Vastaukset
- MummeliMia
Muista he eivät tiedä mitään, sen panin merkille.
Kas, heipä hei, ollaanpas me jjoutavan kanssa tunnettuja henkilöitä, sinäkin tulit tervehtimään! Oikaisen hieman tietojasi....monipersoonainen henkilö on hyvin lahjakas alalla kuin alalla. Palstan monipersoonia eri nikeillä, kuten sinä, emme todellakaan ole, mieki oon vaan tää hyvin vaatimaton sus.
- kortiton
Joko sinullakin on tällainen? http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2016/04/sisaministerio-aikoo-evata-mm.html
- Susmorsiamen-jaJjoutavan
viesteistä tuli mieleen Don Quijote ja Sancho Panza taistelupari
jotka siellä Tampereella urheasti taistelevat keskenään ja juovat viinaa.
Nuo heidän hyökkäilynsä tapahtuvat usein perjantaipullojen jälkeen.- Ihan-kuin-tilattuna
>>Seuraavana aamuna uuden hyökkäyksensä jälkeen Aamulehdessä oli tämä:Aamulehdessä oli otsikko sunnuntaina "#puutunpeliin"
Monia julkkiksia, Hönttä ja Toippari uutisankkurit, Kiira Korpi, Pate Mustajärvi, ym. julkkiksia ja yhteisöjä on lähtenyt mukaan Aamulehden kannanottoon kuvansa ja Puutunpeliin kyltin kanssa.
"Arjen hyvänkäytöksen ja inhimillisyyden puolesta."<<
Toivottavasti joutava pirttihirmu lukevat tuon. TODELLA tarpeen. - jjoutava
Moninikki on taasen vauhdissa ikiomassa ketjussaan.
- jJoutava-sinun
nikkisi pysäytti minut täysin:
Mitä tuo ihminen onkaan tehnyt, kun hän itsekin katsoo olevansa jonninJoutava?
Koskaan kukaan muu ei ole tuollaista nimimerkkiä itselleen ottanut. - Mistä-kumpuaa
tuo hänen arvottomuuden tunteensa?
- Edelliseen-minäkin-sanon
Varmaan huonoista ihmissuhteista.
Hän loukkaa mielellään muita ja saa siitä nautintoa. - Sai.rasta
Kyllä itselläsikin tuo loukkaamisen taito on säilynyt.
- Susmorsian-haluaa
Edelliseen-minäkin-sanon kirjoitti:
Varmaan huonoista ihmissuhteista.
Hän loukkaa mielellään muita ja saa siitä nautintoa.myrskyä,
niin hän on kertonut silloin, kun vielä luin hänen viestejään.
Mikä tarkkaan sanoen oli syynä tämänkertaiseen aloittamaanne hyökkäykseen?
SE myrskyn haluaminenko oli syynä tuon henkilökohtaisen ketjun aloittamiseen?
Oletteko molemmat yhtä sairaita? Vai käskeekö Susmorsian jJoutavaa? Oi, mikä kunnia,kumpi on kumpi ja kumpi kampi. Ai tarkkaanko vaadit vastausta, no mieliksesi sanon, että paljon pani miettimään....Myrskyhän minä, joten oiskoon donkihotesta sellaseen, viisaampi on Sanncho Pannza. Tarkista oikeinkirjoitus.
- MummeliMia
Tiedän, kuka tilasi Aamulehden kirjoittamaan siitä asiasta.
- Edelliseen-jatkoa.MMia
Se hyvien tapojen vaatiminen oli niin tarpeellista kuin olla voi!
- laituriltani
Kiinnostaahan nämä someilmiöt palstatuttujen esiintuomina,... mitenkäs muuten?
Katsellaanpa tilannetta hieman.
Kafkamainen tunnelma ei tuttuna vaikuta niin kauhistuttavalta, saa vaan katsojan näkemään objektiivisemmin kummankin osallistujan tyylinäytteitä, yhtä kaavamaisena kuin edellisessä yhteenotossa.
Kahden niin tuiki erilaisen ihmisen maailma ei näy kohtaavan,... kehitystä ei näy tapahtuneen.
Miten oikeastaan voisikaan,..kun mittapuunsa mukaan kaikki maallisen pahuuden ilmentymät on esillä Hervannan täti-ihmisellä ja j suojelijallaan..
Ärsyyntynyt vastapuoli taas on räiskyvän rohkealla elämänotteellaan liian iso pala säikähtäneelle täti täydellisyydelle kannattajineen, joka onnekseen nauttii myös miehistä suojelua palstalla.
Niinpä molemminpuolinen vetäytyminen ylemmyyteen on paras ratkaisu, kun ei edes huumorille tunnu löytyvän sijaa!
Tasan ovat siis "tätien puntit", joten hauskemmille markkinoille on jo lähdettävä.
Hyväntahtoisesti tervehtien. - EI_IKINÄ_
laituriltani kirjoitti:
Kiinnostaahan nämä someilmiöt palstatuttujen esiintuomina,... mitenkäs muuten?
Katsellaanpa tilannetta hieman.
Kafkamainen tunnelma ei tuttuna vaikuta niin kauhistuttavalta, saa vaan katsojan näkemään objektiivisemmin kummankin osallistujan tyylinäytteitä, yhtä kaavamaisena kuin edellisessä yhteenotossa.
Kahden niin tuiki erilaisen ihmisen maailma ei näy kohtaavan,... kehitystä ei näy tapahtuneen.
Miten oikeastaan voisikaan,..kun mittapuunsa mukaan kaikki maallisen pahuuden ilmentymät on esillä Hervannan täti-ihmisellä ja j suojelijallaan..
Ärsyyntynyt vastapuoli taas on räiskyvän rohkealla elämänotteellaan liian iso pala säikähtäneelle täti täydellisyydelle kannattajineen, joka onnekseen nauttii myös miehistä suojelua palstalla.
Niinpä molemminpuolinen vetäytyminen ylemmyyteen on paras ratkaisu, kun ei edes huumorille tunnu löytyvän sijaa!
Tasan ovat siis "tätien puntit", joten hauskemmille markkinoille on jo lähdettävä.
Hyväntahtoisesti tervehtien.Nytkö jonninJoutava oli ottanut toisen tyylin?
TASANKO puntit, ei ikinä ole.
Nuo ihmiset ovat vanhoja juoppoja joilla aivot ovat menneet viinan mukana. - Ite-kertoneet
EI_IKINÄ_ kirjoitti:
Nytkö jonninJoutava oli ottanut toisen tyylin?
Nuo ihmiset ovat vanhoja juoppoja joilla aivot ovat menneet viinan mukana.Aloituksessa mainitut hyökkäävät aina viikonloppuisin krapulassaan,
molemmat juovat kuin siat. - sakrastelli
EI_IKINÄ_ kirjoitti:
Nuo ihmiset ovat vanhoja juoppoja joilla aivot ovat menneet viinan mukana.Täti täydellinen alkaa taas luulottelemaan. Väittää taas laituriltani nikkiä jjoutavaksi. Hän on aina ennenkin puskaviestien kirjoittajat 'tietänyt' ja nimennyt mielensä mukaan.
- floppu
EI_IKINÄ_ kirjoitti:
Nuo ihmiset ovat vanhoja juoppoja joilla aivot ovat menneet viinan mukana.Molemmilla tyypillä on maskuliininen suojelija! Muuta kantaahan olisi juorutasolla vaikea ottaa tuntematta ihmisiä.
- Palstalainen-NYT-ek
Nuo i aloituksessa mainitut sus jjoutava ovat vanhoja juoppoja joilla aivot ovat menneet viinan mukana.
VASTAKOHTIA kirjoittajalle, jota kadehtivat. - heinänteko
Ite-kertoneet kirjoitti:
Aloituksessa mainitut hyökkäävät aina viikonloppuisin krapulassaan,
molemmat juovat kuin siat.Hyhhyh!
Palstalainen-NYT-ek kirjoitti:
Nuo i aloituksessa mainitut sus jjoutava ovat vanhoja juoppoja joilla aivot ovat menneet viinan mukana.
VASTAKOHTIA kirjoittajalle, jota kadehtivat.Palstalainen-NYT-ek
"Nuo i aloituksessa mainitut sus jjoutava ovat vanhoja juoppoja joilla aivot ovat menneet viinan mukana".??
Voisitko antaa uusien kirjoittajien luoda heistä oman mieleipiteensä? Ainakaan minä en ole saanut heistä kuvaa, että he kadehtivat jotain?
Päinvastoin olen saanut sellaisen kuvan, että täällä on kateellisia ja tuomitsijoita, jotka eivät hyväksy sellaista elämäntapaa, joka poikkeaa omasta.
Kuinkas ne Pohojanmaalla tervehti? "Jumalan terve" ja sitten, sinun syntisi on anteeksi annettu Jeesuksen veren nimeen, tai jotain sinnepäin?
Miksi täällä ohjeistetaan kirjoittajia, kuka lääkkeillä ja peilillä, mutta myös uskon sanoin, että niinhän Raamatussa lukee ja se on t o t u u s ? Onkohan sittenkään, koska muistan aluksi lukemastani tarinasta, että siellä joku porukka ajettiin eristyksiin ja he huomasivat, että he eivät voi lisääntyä muutoin, kuin "sukurutsauksella"?, joten isä alkoi naida tyttäriään ja sitten pojat siskojaan. Hienoa!
Näinhän se meni tämä vanha hokema."Sovitaan pois ne vanhat vihat, syödään pukilta p..se lihat, minä syön ne rasvaiset, syö sinä ne paskaiset"
- Palstalainen
,joka ei laita nikkiään koska voisi joutua Susin tappolistalle ja alkaa saada
vihaviestejä.
Mitään syytä ei ole niillä edellisilläkään hyökkäyskerroilla löytynyt, se on aivan päivänselvää.
Mitä tarkoittaa se, kun Susmorsian sanoo että -Mulle ei kukaan voi mitään!
Tarkottaako se että voi hyökätä kenen vaan kimppuun ja alkaa kiusaamaan,eikä kukaan voi hälle mitään?- Rohkeiden-kannanottoja
jakolasku
10.4.2016 21:26
Onneksi me ei olla kaikki samasta muotista tehty.
sini-sirkku
10.4.2016 20:11
Älkäähän nyt!
Muistan toki metamorfoosikäsitteen ilmaannuttua minunkin kohdalleni
Kristiina23
11.4.2016 10:35
sus.morsiamelle
Vilpitön kysymys sinulle. Mihin tuolla viestilläsi pyrit, siis haluatko tehdä syytöksen vain yhtä nikkiä vastaan, vai haluatko yleistää asian?
Oletan, että olet tietoinen siitä, että täällä on vaihtanut yks´sun toinen nikkiään, joten mielestäni Sinullakaan ei ole oikeutta arvostella sitä, tai "laatia" jotain ounastelu syytöksiä muodonmuutoksesta Meriliille? Hän on hyvä kirjoittaja asiasta, eikä sorru "palsta-arvosteluihin.
Miksi pilasit hyvän fiiliksen, kun useita puolustelijoita oli jjoutavoisen tarpeellisuudessa olla palstalla? Kävikö itsetunnon päälle, että Sinua ei mainittu?
- Edellisist-hyökkäyksistä
sanoi palstalainen näin:
Muistetaan! Ne oli kyllä ihan muita , jotka hullunmyllyä aiheuttivat.
Silloinkin oli ne kaksi ja jJoutava.- kuka-toinen
Ne kaksi, kuka oli niistä kahdesta se toinen ?
Huh-huh, kylläpä on metamorfoosi nyt heittänyt ihan häränpyllyä! Kiitos aloittaja, tekstisi on kiinnostavaa, minähän nautin dramatiikasta. Voiko kauniimpia nikkejä kuin susmorsian ja jjoutava ollakaan. Anna tulla vaan lisää!
- TODENNÄKÖISESTI
Susmorsian haluaa myrskyä, niin hän on kertonut silloin, kun vielä luin hänen viestejään. Vuosiin en ole niihin koskenut.
Oletteko molemmat yhtä sairaita? Vai käskeekö Susmorsian jJoutavaa? - hyhhyh
TODENNÄKÖISESTI kirjoitti:
Susmorsian haluaa myrskyä, niin hän on kertonut silloin, kun vielä luin hänen viestejään. Vuosiin en ole niihin koskenut.
Oletteko molemmat yhtä sairaita? Vai käskeekö Susmorsian jJoutavaa?...
- 6853495
>> Palstalainen
12.4.2016 11:02
Uusi
vihaviestejä.
Mitään syytä ei ole niillä edellisilläkään hyökkäyskerroilla löytynyt, se on aivan päivänselvää.
Tarkottaako se että voi hyökätä kenen vaan kimppuun ja alkaa kiusaamaan,eikä kukaan voi hälle mitään? . <<- hyhhyh
Tarjoa nyt sitä raukkis, kerta kerran jälkeen! Siinä meillä 'pahuuden ilmentymä' alastomuudessaan.
- Palsta-paha-autio-tyhjä
Sus on ajanut väkeä pois palstalta, Ruuneperinkin hyvät aloitukset ovat vähentyneet. Ei ole jäljellä enää muuta kuin Kahvipirtti.
Tutustukaapa palstan menneisyyteen, te ´uudet ´, yllättäviä draamoja saatatte löytää. Kumma taas, kun vanha väki on ihan hiljaa.
- jakolasku
En ole vanhaa väkeä mutta ihmettelen että teidät tiedetään juopoiksi ja ties miksi. Olen oikeasti todella hämmästynyt näistä kirjoituksista. Sairaitakin olette.
Tuskin Sus halusit tämän myllerryksen. Ajatuksesi on vaan joskus erikoisia.
No vastaikään olin tulilinjalla kun en osaa muuta kuin ilkeillä. Hmmm. Kenenköhän oli aloitus?- jjoutava
Ihmiset tartuttavat toisiinsa mielialoja. On hieno aloitus tässä kun paljastuu kaikki se mitä mieltä meistä todella ollaan. Minä kuitenkin olen muuttunut jo immuuniksi eikä negatiiviset mielialat tartu minuun.
Siinäpä se, tein toteen metamorfoosin. Tällaista se oli vuosia sitten. Tuolla mainitaan ´ne kaksi´....me Katleijan kanssa olimme törkeässä tulituksessa. Sama, samanlainen kirjoittaja voi puskasta kirjoittaa mitä vaan, rekatulla eri ihminen. Eihän sitä uskoisi, mutta niin se on. Voiko ihan täysijärkiseltä tulla taas tällaista , en nyt ihan tällaista tietenkään halunnut, jonkun ´kiltin ja nuhteettoman´ sanat ovat uskottovampia kuin tällaisen susin, jonka ajatukset ovat erikoisia. Mutta minäpä näen pitemmälle, kenties.
- HYIhyi-hyi
Samalla tavalla hyökkäsit sinisirkunkin kimppuun.
- Hyi.sanon.minäkin
HYIhyi-hyi kirjoitti:
Samalla tavalla hyökkäsit sinisirkunkin kimppuun.
Olet luultavsti mustalainen, joka valehtelee ja varastaa ja haukkuu ja laiskottelee- eikä kukaan voi sille mitään??
- ruuneitte
Nyt menee palsta juoruiluksi! Minäkin, ruuneperi, joudun osalliseksi kun jakolaskusta pari sanaa kirjoitin.
Kovin on ala-arvoista kirjoittelua jos ties mitä huuhaata ja epämääräisiä olettamuksia kirjoitetaan. Niin jj. kuin Suskin ansaisevat olla keskustelujen osapuolina.
Huomatkaa juoruämmät ja äijät: tämä on keskustelupalsta!- jakolasku
Tästä olen Ruunen kanssa samaa mieltä. Eiköhän paskan möyhentäjiä ole kaks tai vaan yks karahvin kallistaja. Päivänsä voi täyttää viisaamminkin.
- Toinen-palstalainen
>> Palstalainen
12.4.2016 11:02
Uusi
vihaviestejä.
Tarkottaako se että voi hyökätä kenen vaan kimppuun ja alkaa kiusaamaan,eikä kukaan voi hälle mitään? . <<
- Palsta-paha-autio-tyhjä
Sus on ajanut väkeä pois palstalta, Ruuneperinkin hyvät aloitukset ovat vähentyneet.
Ei ole jäljellä enää muuta kuin Kahvipirtti. Sinne ei ääliöt änkeä. - Sivullisena.nyt
pyydän susmorsianta ja joutavaa, kun saitte nyt näin paljon haluamaanne huomiota, (tämän päivän olisi voinut käyttää paremminkin, ellei Sus vaatisi myrskyä myrskyn perään aina uudelleen HYÖKKÄÄMÄLLÄ ilkeillen jonkun kimppuun,
niin oletteko nyt hyvät ja jätätte hänet rauhaan, kun olette vuosikymmenen tällä tavoin aina uudelleen ALOITTANEET hyökkäämisen,
niin josko tässä nyt olisi tullut riittävästi huomiota teille.
Hän itse ei ole ikinä tullut teidän ketjuihinne. Eikä tule, niin uskon. - Ramoona_
Kaipa minäkin edustan tuota vanhaa väkeä, joka on tässä hiljaa pysytellyt. En ole yleensäkään mielelläni pistänyt nokkaani näihin skismoihin, koska en katso itselläni olevan niihin osaa eikä arpaa. En myöskään osaa arvailla nikittömien takana olevia kenties nikillisiä, mutta uskon sen olevan täysin mahdollista. Pitkät ajat pidän palstataukoakin, ei ole aina viimeinen tilanne tiedossa. "Nuo kaksi" kuulostaa tutulta, kyllä se pahalta tuntui seurata sitä ryöpytystä. Sen verran minäkin sekaannuin asiaan, että ojensin J.joutavalle ritarinkannuksen kukan naisen ritarillisesta puolustamisesta.
Lukeudun arvattavasti kiltinoloisten harmaiden hiirulaisten joukkoon, temperamenttini on melko tasainen , hyväntuulisena yleensä päiväni vietän. Toivottavasti sen takia en ole kovin epäilyttävä. Arvostan erilaisia persoonallisuuksia ja värikkyyttä, en ihan vähästä hätkähdä, ylipäätään palstan parhaita anteja on juuri tämä erilaisten ihmisten kirjo. Katleijankin toivon taas innostuvan enemmän kirjoittelemaan, hän on oikeastaan lähimmin tuntemani täällä, tosin ei olla tavattu. :)- Kat.leija
Ramoona, kurkkaapa ikinörtteihin.
- Yhdyn-tähän
sillä uusi hyökkäys TAAS tuntui kauhealta kaikkien mielestä.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Sivullisena.nyt
12.4.2016 15:05
Uusi
pyydän susmorsianta ja joutavaa, kun saitte nyt näin paljon haluamaanne huomiota, (tämän päivän olisi voinut käyttää paremminkin, ellei Sus vaatisi myrskyä myrskyn perään aina uudelleen HYÖKKÄÄMÄLLÄ ilkeillen jonkun kimppuun,
niin oletteko nyt hyvät ja jätätte hänet rauhaan, kun olette vuosikymmenen tällä tavoin aina uudelleen ALOITTANEET hyökkäämisen,
niin josko tässä nyt olisi tullut riittävästi huomiota teille.
Hän itse ei ole ikinä tullut teidän ketjuihinne. Eikä tule, niin uskon. Pahoillani olen lukijoille tuodusta roskasta. Aloittajan luulisi edes anteeksi pyytävän jjoutavan törkeää nimittelyä. No, tulipahan esimerkkiä, miten tuikituntematonta ihmistä kohdellaan. Aloittaja ei varmasti löydä juttua, missä minä itse olisin noin törkeä. Huumoriksi ja sarkasmiksi olen päällekäymiset usein kääntänyt. Hohhoijaa, että väsyttää.
- Voi-mikä-ilo
onkaan, ettei tarvitse tuntea tuota vääristelijää.
Nyt se yrittääkin taas kääntää asian toisin päin.
- Katsokaa
filmi "fat, sick and nearly dead", - ehkä ne mielenkin solmut aukenevat!
- Pakkomiellekö
Susmorsiamella on minun kimppuuni TAAS hyökätä?
En ollut mitään syytä hänelle todellakaan antanut.
Uskon, että on kyse pakkomielteestä.
-
Se on vaikea psyykkinen sairaus, ja Suomessa sitä on
esiintynyt joillakin seuduilla paljon. Se periytyy.
- jjoutava
Hyvää tässä päivässä oli se, että näin tämän ketjun aloittajan olevan niin paljossa syyllinen niihin pahoihin viesteihin jo aikaisemmin vuosien kuluessa. Kiitos siitä että nyt tunnistan sinut paremmin kaikenlaisen sotkun aiheuttajana. Hanki oma elämä, tekisi mieleni sanoa, mutta sanonta on jo liian kulunut. Prekele kuitenkin.
- OLETKO_IHAN_KAJAHTANUT
Olet ellet näe miten Sus alotti taas tämän saman kiusaamisensa. KAIKKI muut näkivät sen. Ja sanoivatkin sen. Sairaalla ei ole oman sairautensa tuntoa.
En ole pyytänyt muuta kuin saada olla häneltä rauhassa.
Itse en ikinä hänen ketjuihinsa menisi. - HYIhyi-hyi-
Hyi kamalaa, olette täysin ansainneet toisenne :)))))
- Päätelmäni-aivan-vakava
Ainoat ihmiset maailmassa sus ja jjoutava
joita olen kokenut tosiaan inhoavani koko sydämeni kyllyydestä
heidän ilkeän keljun luonteensa vuoksi. - 11...21
Ei niitä kannata vihata, sillä ne eivät ole sen arvoisia. Kirjoittavat tänne vain apulantaa. Omalta osaltani vältän karkean kielen käyttöä viimeiseen asti.
- kauhheeta
Päätelmäni-aivan-vakava kirjoitti:
Ainoat ihmiset maailmassa sus ja jjoutava
joita olen kokenut tosiaan inhoavani koko sydämeni kyllyydestä
heidän ilkeän keljun luonteensa vuoksi.Onkohan noin syvä inho aivan tästä maailmasta.?
- Minäkin-tuohduin
11...21 kirjoitti:
Ei niitä kannata vihata, sillä ne eivät ole sen arvoisia. Kirjoittavat tänne vain apulantaa. Omalta osaltani vältän karkean kielen käyttöä viimeiseen asti.
Kiitos, ihana että muutkin ovat lukeneet niitä heidän keljuilujansa.
Harvoin suutun, mutta näköjään kyllä minä suutun minäkin
kun oikein vääristellään ja keljuillaan
Täällä oppii jotain uutta itsestäänkin!
Tuntuu hyvältä sanoa se. - jana.tuinen
Pikkusieluisten ryhmä taas voimissaan! Menkää nyt itseenne hyvät ihmiset!
Onko oikein ilmaista noin syvä inho, pelkästään jonkun kyseenalaistamisen vuoksi? Saattaa olla että olette aivan syyttömiä ymmärtämättömyydessänne, silloin ei voi kuin pyytää:---- Herra, stickaa noille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä kanssaihmisilleen tekevät! - ha-ha-h
Niii niiinhän se on.
- jjoutava
OLETKO_IHAN_KAJAHTANUT kirjoitti:
Olet ellet näe miten Sus alotti taas tämän saman kiusaamisensa. KAIKKI muut näkivät sen. Ja sanoivatkin sen. Sairaalla ei ole oman sairautensa tuntoa.
En ole pyytänyt muuta kuin saada olla häneltä rauhassa.
Itse en ikinä hänen ketjuihinsa menisi.Silloin aikaisemmin sinun "mummeli Mia" silloisella nikilläsi kirjoitit törkeyksiä susmorsiista, en ollut uskoa niitä sinun, aina liiankin hienon kirjoittajan tekosiksi, mutta kun olit kirjautunut niin ajattelin ettei asiasi ole ihan kohdallaan. On väärin nyt syyttää susmorsiita hyökkäyksistä.
On helppo väittää minua valehtelijaksi väittämällä ettet ole niitä kirjoittanut. Silloin poistetuista viesteistäsi ei tietenkään löydy dokumentteja.
- soppasoopaa
Kertooko ketju palstan tason.? On mielestäni täysin ala-arvoista "keskustelua". Miksiköhän vaihdan nikkiä kok ajan?
- 11....21
Yksi on jo nikkinsä mukaisesti joutava ja toinen kirjoittelee joutavia.
Siinä se on asian ydin.
- 11...21
Näkee että ketjun keskeinen henkilö on joutunut palstan Akkamafian vihan kohteeksi. Siitähän ei helpolla eroon pääse.
- kulkeissain
pinnalla vai palstalla molemmissa on pysyttävä täällä alati pienenevässä piirissä mikäs siinä ei tarvitse mennä ovesta ulos useita kertoja päivässä eikä varmaan saa
raitisilmamyrkytystä se olisikin jo liikaa - Itseään-pitää-tutkia
Minusta keskustelupalstalla pitää pysyä asioissa, eikä mennä '' iholle '' keskustelemaan varsinkaan negatiiviseen sävyyn muista kirjoittajista.
Kun siihen on nyt yllättäen kuitenkin susmorsiamen toimesta jouduttu,
niin jatketaan. Yksi kysymys ja siihen annettu muutaman sanan vastaus voi
paljastaa yllättävän paljon vastaajan omasta persoonallisuudesta.
"Kysy toiselta ihmiseltä, mitä hän ajattelee muista ihmisistä!"
Saat luultavasti vastauksen, joka kertoo enemmän vastaajasta kuin kenestäkään muusta ihmisestä, väittää asiaa tutkinut tohtori Dustin Wood.
Syynä on se, että ihmisillä on taipumus nähdä omia ominaisuuksia toisissa ihmisissä.
”Jos ihmisessä on paljon negatiivisia luonteenpiirteitä, hän näkee niitä myös muissa ihmisissä”, Wood sanoo.
Hänen mukaansa pelkkä taipumus nähdä ihmiset negatiivisesti kertoo myös suuremmasta todennäköisyydestä masennukseen ja erilaisiin persoonallisuushäiriöihin, narsismiin ja pakkomielteisiin jopa skitsofreniaan.
Kirjoittajat kertoivat ITSESTÄÄN paljon avaamassaan ketjussa meille.
Tuossa aloittamassaan ketjussa nuo Susmorsian ja jjoutava kertovat itsestään, Susmorsian huomaa olevansa monipersoona. jjoutava ei siinä huomannut itsessään uutta, edelleen hän on jjoutava.
Heissä, jotka puolestaan näkivät toiset ihmiset negatiivisemmassa valossa, ilmeni enemmän narsismia ja epäsosiaalista käyttäytymistä.
Kun koe uusittiin vuoden kuluttua, tulokset olivat samoja. Tämä viittaa siihen, että luokitukset pysyvät vakaina ajan kuluessa.
Persoonallisuuden häiriöt on usein diagnosoitu ainakin osin sen mukaan, miten ihmiset näkevät toiset ihmiset.
”Vaikka narsisti voi nähdä toiset tylsinä tai arvottomina, tämä ei välttämättä kerro siitä, miten he näkevät itsensä. Samoin epäluuloinen persoona voi nähdä muut epäluuloisina ja pahansuovina, vaikka ei välttämättä pidä itseään sellaisena.”- jjoutava
Näitähän täällä riittää. Ollaan hyvinkin asiantuntijaa ja osoitetaan henkilöt nimeltä. Valheellisesti sovitetaan termit ja väitetään niiden sopivan näihin ihmisiin. en ole psykiatri enkä viitsi tutkia enempää, mutta sen tiedän näistä asiantuntijoista, että oman sairautensa vuoksi he tutkivat netistä näitä sairauksien selityksiä ja sitä hyväksi käyttäen naurettavasti yritetään väittää terveimmät sairaimmiksi. heihaloo! tutkikaa itseänne te sairaat.
- Itseään-pitää-tutkia
Heh - niinpä juuri! - Kehoitus olikin jutun alkaneille.
- Uutena-palstalla
Itseään-pitää-tutkia kirjoitti:
Heh - niinpä juuri! - Kehoitus olikin jutun alkaneille.
Kuka alkoi? Ai niin susmorsian alkoi yllättäen tämän " iholle menevän" kirjoittelun.
- oletmenettänytpelin
Uutena-palstalla kirjoitti:
Kuka alkoi? Ai niin susmorsian alkoi yllättäen tämän " iholle menevän" kirjoittelun.
Vai muka uutena, uuden nikin kyllä keksit vähän väliä.
- kun_luin
ihan oikein sanoit Mummeli Mia-Itseään_pitää_tutkia-
- captcöpenick
Olisin voinut alottaa oman jutun, mutta tämä ketju kyllä kelpaa. Ollaan nimittäin nyt just Suomen parhaassa vuodenajassa, keväässä.
Kävin joen rannassa. Onneksi oli maiharitakki toppaliivin alla kun etelätuuli oli aika vilakkaa. Korvat eivät häntä ollenkaan tyki, tuulesta.
Maksukate vai mikä se onkaan, verkkopankissa, pyörii punasella. Pankin oven avauduttua on lähdettävä pyytämään maksuihin lykkäystä.- Merilii_ei-kirj
Pyöräillessä myöskin viima tuntuu, minullakin juuri korvat ovat suojattavista kohdista tärkeimmät.
- jjoutava
Susko hyökkäilyn aloitti? jos positiivisesti esitti kysymyksen. Jotensakin yliampuvaa on tämä palstalaisten reagointi.
- Älä-nyt-moiti
älä myöskään vääristele, jokaisella on oikeus kirjoittaa. :D
- palstalainenminäkin
Palstalaisista ei juurikaan reagoi muut kuin tuo ek.
- jjoutava
Minäkin vain tuon Aamulehden, #puutunpeliin -tapahtuman perusteella omavaltaisesti kirjoittelen, olen myös mainittuna useassa viestissä tuntuu aivan mairittelevalta että jjoutavakin sillä tavalla on huomattu.
- Jjoutavalle
sinulla on ^oma lehmä ojassa^ ja hää kerto aikasemmi kilpirauhasen vajaatoiminnastansa niin tämä olisi otettava huomioon
http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/kilpirauhanen/asiantuntijat_tiukkoina_kilpirauhaspotilaiden_rajoitettava
ja toisekseen tämäkin
http://www.studio55.fi/terveys/article/tunnistatko-skitsofrenian-oireet/4351820
ja tänään tuli studio 55 ssä harhaluuloista ja skitsofreniasta.
- jjoutava
Olenhan minä nähnyt harhaluuloisia palstallakin. ja olen itsekin luullut jonkin moninikin olevan eräänkin jutun takana, mutta kun kohta samaa jankutusta on kirjautuneella niin silloin ei oikein tiedä miten suhtautuisi.
Kilpirauhanen voi vaikuttaa... niin siitäkin tiedän, turha on toistella.
Oma lehmä? sus on suorin ja rehellisin kirjoittaja minkä minä olen huomannut palstalla. Minun mieltäni et käännä, pysyn susmorsiin kaverina.Olenhan minä nähnyt harhaluuloisia palstallakin. Kuten minäkin. Kaikilla on asiana luoda diagnoosi ja lääkkeet, (niin se peili)jos hiemankin poikkeaa omasta mielipiteestä.
Luin tuosta Kilpirauhas tutkimuksesta, koska lapseni sairastaa sitä, jossa alkoholi on muka myrkky, mutta se ihmetytti, että se aiheuttaa lihavuutta? Voi, saisi tämä "puoska" edes muutaman kilon lisää, mutta aina vain laihtuu ja juo kaljaa! "päntiönään" joka ilta:)
Mikä on tämä mustasukkainen kirjoittaja, joka haluaa tuhota Teidän onnenne? Onko kilpirauhas vajaatoiminta tarpeeksi hyvä syy? Miten olisi käynyt minun lapselleni, jos ero tulisi, kun sairaus ilmentyy?
Eiköhän tässä iässä tule niitä sairauksia jokaiselle ja huono liitto se on, jos ei pysty niitä hyväksymään.
Jjoutavalle kirjoitit 18.4.klo 9,51, mutta miksi? Haluaisin hieman selvennystä sinun motiivista, miksi alat valistamaan iäkästä pariskuntaa linkittämällä eri sairauksien tutkimustuloksia?
Mahtaakohan tämä "hörhö" vastata?
- arvellen
Montako kirjoittajaa joutava tunnet henk.kohtaisesti , kun on otsaa nimetä kaikista kirjoittajista se suorin ja rehellisin ? varmasti suurin osa on rehellisiä, mutta harva kovin avoimesti tilittää elämäänsä. Se on ihan ymmärrettävää ja jopa fiksua.
Mutta olisiko kyseessä mustasukkaisuus draama, tuo suhteeton haukkuminen ja kimppuun käyminen nikillään ja varsinkin ilman on muuten ihan käsittämätöntä.- joutavanhalut
eihän jjoutaalla muuttohalukkkutta ees ole muijjen kuin ehken sinisirkun asuntoon .vaihteluuhan mies halluu.
- eitääolemitääkeskusteluu
joutavanhalut kirjoitti:
eihän jjoutaalla muuttohalukkkutta ees ole muijjen kuin ehken sinisirkun asuntoon .vaihteluuhan mies halluu.
niin että mustasukkasuude kiukun voi sus jättäää jo vihdoinki. Muut ovatkii ilmottanneet etteivät ikinä kettään huolis ottaa asumaan luokseen
- Onko..sus..mustasukkaine
Sinisirkku on kyllä herttainen ja osaa 'käsitellä' vanhoja miehiä, hän kertoi.
Onko..sus..mustasukkaine kirjoitti:
Sinisirkku on kyllä herttainen ja osaa 'käsitellä' vanhoja miehiä, hän kertoi.
Ihan turhia spekulaatioita, ei jjoutavalla ole ilmennyt senkaltaisia toiveita, hauskaa kirjoittelua on välillämme ollut aina, samoin on susmorsiamen kanssa selvät sävelet meillä :D
Jatkuvan toivonkin niiden,...sopansekoittajien yrityksistä huolimatta! Ihan sain nauraa juttuillenne vilkaistessani palstalle.
Minua kiinnostaa Gallen-Kallelan museon Silence taidenäyttely tällä hetkellä, sinne suuntaan loppukuusta, heippa!
- jakolasku
No nyt sitten tiedetään Hervannan suunnan asiat. Puh.numerot, osoite, syntymäajat sekä sosiaaliturvatunnukset puuttuu. Saisinko vielä ne?
Hehhee joutava ja Sus suodattakaa jo toisesta korvasta ulos, koko ketju pelkkää soopaa.- mistä..LUULET
että ne tiedetään. ihan niitten omista kertomuksista palstalla.Ei kukaan niitä henkilökohtaisesti tunne. Yleisön pyynnöistä huolimatta ovat omat asiansa tuoneet keskelle täällä, vaikka moni on sanonut, että asioista ja nykytapahtumista Suomessa ja maailmassa pitäisi puhua, keskustella.
- Näin-on.ja-sus
mistä..LUULET kirjoitti:
että ne tiedetään. ihan niitten omista kertomuksista palstalla.Ei kukaan niitä henkilökohtaisesti tunne. Yleisön pyynnöistä huolimatta ovat omat asiansa tuoneet keskelle täällä, vaikka moni on sanonut, että asioista ja nykytapahtumista Suomessa ja maailmassa pitäisi puhua, keskustella.
hyökkäsi nytkin yllättäen kirjoittajan kimppuun tosiaankin
yleisön pyynnöistä huolimatta. Aikaisemminkin on saman tehnyt, saman kirjoittajan kimppuun ilman syytä hyökännyt.
Ei voi muu ulla mieleen kuin jokin sairaus, pakkomielle, jota sus ei saa päästään pois.
- w.lu
Lopeta meri-lii, sinut on paljastettu vuosikausia jatkuneen hyökkäilyn tekijäksi.
- Hi................hihhi
En voi olla nauramatta tuon jälkeen! Päivän parhaat naurut.
- APRILLIPILA_myöhässä_
W.lu = sus, ------ ja tuo on kai myöhästynyt aprillipila.
- ha-ha
Me palstalaiset tiedämme miten asia on, turha yrittää vääristellä päinvastaiseksi koko soppaa.
Merilii, silloin Satu ei ollut tehnyt mitään Susmorsiamelle, Sus hyökkäsi ---yllättäen---
Se oli kauan sitten.
ja samoin nyt.
Eipä voisi enempää naurattaa.
Jos Sus on mustasukkainen Jjoutavastansa, niin se on kyllä turhaa, sillä kukaan ei varmaan häntä luokseen ottaisi. Tuolla joku puhui ss tä tässä yhteydessä, mutta ei varmaan hänkään! - Niin...hän..pääsee
kävelemään itsekin ihan hyvin, ja osaa hoitaa myös omat asiansa hyvin.
- jjoutava
Sus kirjoitti tähän ketjuun, 12. 4. 2016. 16.o1 Kohtahan on jo sata täynnä, hauskaa, että niin.
- APRILLIPILA_myöhässä
W.lu = sus.
Ja toisen henkilön syyttäminen on kai myöhästynyt aprillipila.
- jjoutava
siisNiin että melkein viikko kulunut ketjussa ilman susmorsiita. sata on jo lähellä
- ha-ha
Tässä saa juosta vasikan kanssa kilpaa.
- jjoutava
Tiedoksi veelu on jjoutava.
- Sus-voi-kirjoittaa
nuo "jjoutavan" sanatkin, hoopoa on helppo esittää.
- Juo_sinäkin_kaljaa
Kuka lähtis tohon lähipupiin. Sielä on häpyauer vielä 25 minsaa?
- jjoutava
Kävin lauantaina lähipubissa, tuoppi neloskaljaa riitti minulle, kävelymatka oli mukavaa ulkoilua, terveellistä.
Piipahdin kahville tavaratalon Keisari leipämyynnin kahvilassa. Hymyä herätti leipäpussin teksti:
Käsin leivottua, sisältää bla bla,...maista ja rakastu:D
Mikä ettei leipäänkin voi ihastua, rakastua, kuka herkästi tykästyy, joko ihmisiin tai ruokaan & tavaraan. Kaikkihan ne aiheuttavat mielihyvää :D Minua tuli taputtelemaan naisihminen juodessani kupposen siinä, toivotti hyvää uutta vuottakin,..no kiitos samoin sanoin,..harvoinhan noin ystävällisesti joku kohtelee ja taputtaa ihan.
"se on vähän pehmeä juu" kuului jonkun sanomana, toivottavasti ei kohde kuullut sentään!
SE antoikin ajattelemisen aihettta,... onko se nyt niin kamalaa, jos vähän pehmeneekin tai sekoilee elämän varrella jokunen, ei saisi sairaskertomusta heti tarjota tai lääkitystä.
Pääasia olis kuitenkin, ettei kadota inhimillisyyttään kanssaihmisiään kohtaan!- Satu-Liisa-Merilii-
Olet ihana, kirjoitat järkevästi ja aurinkoisen iloisesti.
Ihanaa vaihtelua.
En ole elämässäni ikinä ollut hoopommassa tianteessa kuin tässä.
Nyt se onneksi on ohi.
Hyvää jatkoa! Kiitos Liisa Merilii, elämä itsessäänhän on niin monimuotoista kaikkineen, hyvä jos ei "hoopotkaan tilanteet" jää vaivaamaan niihin joutuneita.
Hyvällä tahdolla niistä yleensä selvitään!
PS. Voi, että Erik Pollard oli Emmerdalissa liikuttava, Val on ja pysyy virheineenkin rakkaana hänelle :) Se tuntui hyvältä nähdä!
Hyvää jatkoa meille kaikille!
- jjoutava
voi voi tietysti sus kirjoittaa mutta kun hän enää vilkaisekaan tähän ketjuun ja omalla nikillään kirjoittaa jos kirjoittaa. Viisaimmasta päästä palstalla on sus.
me hoopot tähän kirjoitellaan.- Sillä-erotuksella-vain-
että MINÄ en ole hoopo.
- hoopo0
vain hoopompi.
- Taas-on-hyökkäys-nähty
Sus on ollut älykkäämpi kuin joutava mutta viina tuhonnutt harmaat solut aivoista
hä tarvitsee joutavaa kun kävelyki on mennyt huonoksi ja rollaattori on oltava kävelyssä apuna. Joutava on hoopompi mutta jankutuksessa sitkeä.
Jotain ovat nuo juopot opettanneet. - Olihan..se...taas
Röyhkeää ja rumaa käytöstä paitsi muutamilta selvinpäin kirjoittajilta.
- jjoutava
Huumorilla jos osaisi sivuuttaa nämä sivallukset. Huumoria tarvittaisiin jos joku tekee "Iholle menevän kysymyksen. Tosikko ei osaa pysähtyä hetkeksi miettimään mitä sellaiseen pikku hyökkäykseen kannattaa vastata.
Kiivas mahdollisimman loukkaava vastaus aiheuttaa tälläisen vuoropuhelun joka yksipuolisena jatkui vaikka vastustaja oli ollut hiljaa jo kuusi päivää eikä edelleenkään kirjoita tai lue tätä ketjua.
Aamulehden kampanja hyvän käytöksen puolesta, jonka toin esille oli punainen vaate josta minäkin sain melkoista hyökkäilyä osakseni. Hyvänä puolena kuitenkin pidän tätä, että edes jotenkin palsta on virkistynyt Piste - kysynminäkin
Palstalla on ihan asiallisia riidattomia ketjuja, oletko joutava niihin paljonkin osallistunut ? Onko palstan piristys vain tuota riitelyä ja vallasta taistelua ? Ei täällä mikään asiallinen ketju vedä, pitää olla seksiä tai uskottomuutta vetonaulana. Miksi pitää edes tuoda noita henkilökohtaisia suhteita täällä niin näkyvästi esiin, sellaisiin on kyllä muita väyliä olemassa ???
- joutavalla-kuvaava-nikki
Sus sanoo että "minulle ei kukaan voi mitään!"
Varmaan näin, kun tuo vasikka-joutava apulaisenaan jaksaa jankuttaa. - jjoutava
Vastaan vaikka pisteen jo kirjoitin. Kaikkiin kirjoittajiin kannattaa suhtautua rakkaudella, hyväksyvästi, hyökkääviinkin.
En todellakaan kirjoittele muuta kuin sellaisiin jotka minua jotenkin kiinnostaa, joitakin itsestään selviä aiheita vältän.
Onhan nimimerkkini niin vastenmielinen vaikka itse tykkään siitä. Kalevalasta peräisin oleva sana joutava tarkoittaa, joutuvaa.- päättelyä
Riita siis kiinnosta joutavaa, kun riitaketjuja jatkuvasti vedät .
- päältäkatsoja
päättelyä kirjoitti:
Riita siis kiinnosta joutavaa, kun riitaketjuja jatkuvasti vedät .
Sitä ihmettelen että kuinka sinä itse jaksat jatkaa. Onko PAKKO sanoa aina se viimeinen sana.
- päältäkatsojan
taidat nyt luulla toiseksi henkilöksi.
- Luuleminen-onkin
heidän perus-ominaisuutensa, aivonsa ovat liuenneet viinaan.
- päältäkatsoja
Taas män väärin luulemisen luuleminen. Puskanikki ..päältäkatsoja.. on ihan apsolutisti-harvinaisuus.
- jjoutuva
Tässä korkeassa iässä on virkistävättötöntä tällainen kirjoittelu. Mutta silti yritän ymmärtää näiden ihmisten vaikeassa elämässä tapahtuvaa osallistumisen tarvetta. Pisteen jo kirjoitin aikaisemmin, mutta tässä uusi, piste.
- tutkikaa
Täällähän nämä ovat.
- jjoutava
Tämänkin ketjun kirjoittajat kertovat paljon itsestään.
- äsköinen
Kuka onneton tämän nyt tänne nosti.
- jjoutava
Laitan pisteen omalta osaltani huomautuksin; kannattaako aloittajan enää esiintyä viattomana ja aina korrektina kirjoittajana piste.
Surullistako koko jutun sisältö.....kyllä! Miten jonkun ihmisen, joidenkin ihmisten sisältä löytyy noin paljon patoutunutta ihmisvihaa ja inhoa.
Mutta onhan maksimaalinen onni, että palstalta löytyvät Don Quiote ja Sancho Panza, ihmiset voivat purkaa itseään näiden kahden ´veijarin´ läsnäollessa. Kannattaa varmaan kuitenkin vielä lukea Don Quiote-teoksen toinenkin osa. Myös se Kafkan Muodonmuutos, jos ymmärrystä yleensä riittää mihinkään.- Lahjakkuutta.on
minä synnyin virkamiesperheeseen, isäni oli virkamies, minä on kaikessa lahjakas, lahjakkuutta on vaikka mihin. Minulle ei kukaan voi mitään! Ammattia en ole hankkinut.
- Lisäksi.vielä
osaan puhua yhdeksää kieltäkin, en mistään maajussin perheestä olekaan.
- Ei_ammattia-ole-ollut
Lisäksi.vielä kirjoitti:
osaan puhua yhdeksää kieltäkin, en mistään maajussin perheestä olekaan.
Eivät aateliset ja muutkaan siniveriset olekaan mitään ammattia ikinä harjoittaneet, maanviljelijät ja työläisrahvas tekee työt ja palvelijat auttavat ruuan hakemisessa taloon.
- ha-hahaha-ha
neljä hauskaa viestiä edellä
Tämä ei kuulu nyt ketjuun ollenkaan, mutta hymyilytti vanhaa tokaisut: Tamperelainen linja-auto: Nysse (nysse tulee)
Linja-autokuski: Myyrä (Onko sull lippuja myyrä)
Juna: Josse (Jos se tulee)
Mut ei nyt tehrä tästä numeroo.- jjoutava
Tappara on terästä, Tappara on terästä, sillaillallallaa...
Hyvä Tappara -- nyt tulikin asiaa -- Taidampa tulla Tampereella käymään -- Joskus tulee aina sellasia hetkiä --vaikka olen kyllä täälä omieni parissa --yksin -- heilläkin on omat touhunsa
Niinkun oli minullakin nuorena --nyt muistelen kuinka jätin Äitinikin pitkiksi aikaa, kun luotin että sisar oli hänenkanssaan kyllä asumassakin .Mutta kaikkia meitä hän kaipas --meitä oli 5 hänen kuollessaa kaikki elossa
Kyläilin usein Tukholmassa sisareni Lyyli-Anneli luona
Asuin vielä silloin lastenkanssa Messukylässä .
Tyttäreni oli laittanut kirjelapun --että Mummu Alma-Auroora on kuollut .
Niin että sellasia ollaan monetkin -- itse vaaditaan vanhana läheisyyttä omiltamme. nyt sen vasta huomaa --olenko tarpeeksi itse sitä antanut.
Ja en osaa muutakun Sussin ja JJoutan onnelle piitkääikää ,olen melkovarma että, Kahdenkauppa ja kolmannen korvapuusti -- ja sen annan näille jotka ovat pahoja tänne kirjoitelleet-
U.M- lätkäpasu
...Toiset tulee kaukaa perästä.
On ne ny polleeta, manselaiset. Tuntui hyvältä että lätkäkannu meni vuodeksi kylään Tampereelle.
- jakolasku
En voi muuta sanoa kuten minua vanhempi tuttavani sanoi joskus vaikeina aikoina *kaikella on tapana järjestyä*. Niin tapahtui silloinkin. On hyvä tuntea itseänsä viisaampia ja kokeneempia ihmisiä.
Erinomaista kevättä molemmille jj ja Sus.
Terveisin yks jakolasku kulttuuripitäjästä.Kiitos jakolasku, ja samalla terveiset U.M:lle, teeppä vielä matka tänne Manseen tänä kesänä!
Tänään olisi ´työn alla´ yöpaidan löytäminen jostain kaupasta, ei taida löytyä, osan liikkeitä olen jo käynyt. Kun olen aina nukkunut alasti, naturel....niin aamuisin olisi mukava sitten kuleksia tietynlaisessa hörhöttely-paidassa, sellasessa viimesen päälle kauniissa naisellisessa. Ei mitään paituleita, vai mitä ne paidat nimeltään. Onhan täällä myös ompelimoita, ihan tuossa DUO:n vieressäkin, vois ostaa herttasen somaa kangasta, sais mieleisensä. No kattellaan.
Mahdottomalta tuntui aluksi saada myöskään esiliinaa jjoutavalle, ainut oli sitten Sokoksella Finlayson-klassikko, melko tyyris kangaspalanen. Sitä ´kokkikoulua´ ollaan nääs yritetty harrastaa, silmälläpitäen jäljelläolevaa tulevaisuutta...
- menaiselliset
Netistä selaamalla löydät varmasti mieleisesi naisellisen yöpaidan . Alastomana nukkuminen on tietysti luontevinta,kun on samassa petissä oma lämmittäjä, ei mitään flannellipaitoja tarvita. Eikös aamutakkikin kävisi, yöpaidat tahtoo kaupaoissa olla sellaisia isoja teepaitoja, muoottomia epänaisellisia riepuja.
Tässä olisi yksi sivu, monen pituista on, aika pieniä hörhelöitä, mutta on siellä aikuisempaankin makuun.
https://www.zalando.fi/naisten-yoasut/ - Herjaharjat
Silloin tällöin palstalla paheksutaan, että vain "sisäpiiriläiset" vastailevat toisilleen ja noteeraavat vain toistensa kirjoitukset. En ole tiennyt, keitä sillä tarkoitetaan, koska en kuulu mihinkään piiriin.
Nyt kuitenkin alkaa kirkastumaan, sisäpiiriläiset ymmärtävät toisensa puolesta sanasta, ja herjat viittaavat johonkin kaukaiseen asiaan, jonka vain kirjoittajat tietävät ja muistavat. Muitten ei tarvikaan. - erakkoseniori
Kuinka paljon henkistä köyhyyttä sisältyykin palstan kommenteihin
- toiminut
Kyllä ylläpito olemassa on ja toimiikin. On poistanut sen 'massapostituksen' , jolla oli nostettu pari viestiä arkistosta. Siinä viestissä oli linkki, josta sai osallistua kauppaliikkeiden arvontoihin, joissa rahapalkintoja.
Konstinsa joillakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?792651Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1062524Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut222217Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä581917Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai991867- 321816
Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1221767Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2631757Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks01711Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si111348